2104, ToM, 1987
2104, ToM, 1987
Foorumi reeglid
Autoteema pealkirja vormistamine:
Auto mudel, kasutajanimi, väljalaskeaasta n: 2107, Revolutsionäär, 1989
Tasuks lisada ka märgend kujul projekt-MUDEL n: projekt-2107
Teemasse palun lisada juttu oma masinast ja lisaks ka pildimaterjali.
Pildimaterjali üleslaadimisel kasutada võimalusel foorumi pakutud funktsionaalsust, sest välistelt saitidelt viidatud pildid kipuvad ajaga kaduma.
Autoteema pealkirja vormistamine:
Auto mudel, kasutajanimi, väljalaskeaasta n: 2107, Revolutsionäär, 1989
Tasuks lisada ka märgend kujul projekt-MUDEL n: projekt-2107
Teemasse palun lisada juttu oma masinast ja lisaks ka pildimaterjali.
Pildimaterjali üleslaadimisel kasutada võimalusel foorumi pakutud funktsionaalsust, sest välistelt saitidelt viidatud pildid kipuvad ajaga kaduma.
- ToM
- Foorumi kasutaja
- Postitusi: 1066
- Liitunud: 26 Juun 2007 00:24
- Asukoht: Kohila/Tallinn
- Autod: 2107, 2101
2104, ToM, 1987
Lõpuks jõudis kätte see aeg, mil mulle lubatud auto minu omaks sai:spin Nimelt oli isa lubanud, et kui ta uue auto ostab, jätab ja oma sigulli mulle. Viimaks ostiski siis ta uue auto (väheke uhkema kui ziguli) ja nüüd on siis too pill minu oma. Autost ka natuke.
Tegemist siis nullneljaga, 1,5 mootor, 5-kast, ploki soojendus, tulede kojamehed, tuulesuunajad esiaknal ja püüdurid kapotil. Auto on 2005 aastal soomest tagasi tulnud, isa ostis selle eelmise aasta kevadel. Siiamaale sõitis ta sellega iga päev, nüüd siis seisab, kuna üv läbi. Kuna olen 16 ja mul on 1/2 load, siis kuni 18 saamiseni on mul aega autot putitada. Kindlasti tahab remonti esisild (oma meeletute lõtkudega),tagasild undab, pidurid lihtsalt väsinud, kere (rooste!), jne, jne. tööd jagub, oleks rahaga samuti:P Õnneks on varujuppe kogunenud juba kenake kogus, niiet liiga kalliks see ehitamine minna ei tohiks.
[Muudetud: 29-7-2009 ToM]
Tegemist siis nullneljaga, 1,5 mootor, 5-kast, ploki soojendus, tulede kojamehed, tuulesuunajad esiaknal ja püüdurid kapotil. Auto on 2005 aastal soomest tagasi tulnud, isa ostis selle eelmise aasta kevadel. Siiamaale sõitis ta sellega iga päev, nüüd siis seisab, kuna üv läbi. Kuna olen 16 ja mul on 1/2 load, siis kuni 18 saamiseni on mul aega autot putitada. Kindlasti tahab remonti esisild (oma meeletute lõtkudega),tagasild undab, pidurid lihtsalt väsinud, kere (rooste!), jne, jne. tööd jagub, oleks rahaga samuti:P Õnneks on varujuppe kogunenud juba kenake kogus, niiet liiga kalliks see ehitamine minna ei tohiks.
[Muudetud: 29-7-2009 ToM]
m'kay
- ToM
- Foorumi kasutaja
- Postitusi: 1066
- Liitunud: 26 Juun 2007 00:24
- Asukoht: Kohila/Tallinn
- Autod: 2107, 2101
Kuna ikka veel pole mul garaazi moodi asja, peab ehitus toimuma ikka järk, järgult ja soojal ajal. Üsna kindel on see, et see aasta midagi suurt autoga ei toimu, tuleb välja mõelda kuidas teda üle talve säilitada (kuna pole garaazi, peab ta õue jääma, äkki mingi autokate vms?).
Tagatuled on niisugused peamiselt oma laiskusest- ära pleekinud tuli hakkas valgelt vilkuma ja kuna ei viitsinud tervet tuld vaheta ja nii oli ka lihtsam, panime lihtsalt oranzid pirnid. Nüüd vilgub tuli kenasti õige värviga+ boonusena sain "tuuningut" ka nats:lol
Tagatuled on niisugused peamiselt oma laiskusest- ära pleekinud tuli hakkas valgelt vilkuma ja kuna ei viitsinud tervet tuld vaheta ja nii oli ka lihtsam, panime lihtsalt oranzid pirnid. Nüüd vilgub tuli kenasti õige värviga+ boonusena sain "tuuningut" ka nats:lol
m'kay
- ToM
- Foorumi kasutaja
- Postitusi: 1066
- Liitunud: 26 Juun 2007 00:24
- Asukoht: Kohila/Tallinn
- Autod: 2107, 2101
Ostsin eile pillile laiendatud plekkveljed, kasutaja CozmonauT käest. Tahavad teised ikka natuke tööd saada, liivaprits ja värv ka loomulikult siis. Hetkel on peal pastlad kummid (ok rehvid, enne kui keegi jälle tarka panema hakkab:D), taga 175, ees 165 vist laiad. Tulevikus tahaks ikka natuke laiemad rehvid alla saada...
m'kay
- ToM
- Foorumi kasutaja
- Postitusi: 1066
- Liitunud: 26 Juun 2007 00:24
- Asukoht: Kohila/Tallinn
- Autod: 2107, 2101
Üle pika aja sai täna masin pöördesse aetud ja väike ring tehtud. Päris tore oli jälle ladaga sõita, muidu keeran isa audi rooli. Veel on jäänud umbes-täpselt aasta selleni, mil saan üksi oma ladaga liikluskeerisesse sukelduda;)
Võib öelda, et minu ladal on üks väljalaske ava ja kolm väljalaske auku:D Muidu töötab masin normaalselt, soojast peast käivitub kohe, aga külmast peast peab käiama ja enamasti esimene kord käima ei jää. Ja selline probleem on ka tekkinud, et kui gaasi vajutada, tõmbab sekundiks hinge kinni ja siis alles võtab tuurid ülesse. Kiirenduspump äkki?:puzzled
Aga tegelikult tahaks ma natuke rääkida plaanidest.
Suvel sai ostetud doonoriks üks avariiline 04. Valge, 94.aasta väljalase, soomest tulnud tagasi. 1500cc mootor, 5-käiguline käigukast, Solex-karburaator, kontaktivaba süüde, 07 salong jne. Omaniku väitel on läbisõit õige, ehk siis 92 500 km. See on ka usutav, kuna salong suhteliselt kulumata. Müügikuulutuses oli selline pilt, omanik väitis et auto oli heas korras enne avariid ning peale seda on ta aasta seisnud. Kuna loogiline oli, et avarii tegemiseks pidi ta töötama, sai masin ära ostetud. Kaasa sain igasugust tavaari ja rohelise 03-e.
Kohe järmine päev hakkasin esiosa puhastama.Eemaldasin katkised tuled, võre, stange.
Tuleb kiita 05 stanget. Kui ees oleks olnud 07 plast stange, oleks mootori kindlasti sassi löönud.
Esipaneeli oli suht kõvasti sisse vajutanud (tagaplaanil paistab ka tubli stange) :
Selleks, et radikat kätte saada, tuli veits kerevenitust teha. Tagumine ots puu külge ja eest põkaga sikutama:
See kerevenitus ei kulgenud küll nii ladusalt kui ma olin lootnud (ladal tugev plekk), kuid asja sai. Õigemini sai niipalju ruumi, et vana radika sai välja. See oli ikka jubE krussis:P
Selgus ka see, et mootori poolelt piirdusid kahjud kõvera veepumba rihmaseibiga:o Isegi pump ise töötas ilusti. Sai järgmine päev siis uus radikas ja rihmaseib panud, vesi sisse ja aku peale ning volia- ta elas:D Ainult sidur oli seismisega kinni jäänud ja starter ei töödanud süütelukust. Väike prooviring kinnitas mu kartusi- auto sõitis:lol ainult rool kiskus kohutavalt (selle annan kõvera nina tõttu andeks).
Aga sentimeetrite mäng oli mootori juures olnud, el.vent oli mootori otsakaanele täkke vajutanud ja radikas oli ohtlikult jagaja lähedale liikunud. Ehk et kui mats oleks olnud veidi tugevam, oleks kahjud ikka tunduvalt suurmad. Seekord jäi õli ka õnneks sisse.
Pärast "keretöid" on doonor selline ning vajadusel ka liikumisvõimeline.
Võib öelda, et minu ladal on üks väljalaske ava ja kolm väljalaske auku:D Muidu töötab masin normaalselt, soojast peast käivitub kohe, aga külmast peast peab käiama ja enamasti esimene kord käima ei jää. Ja selline probleem on ka tekkinud, et kui gaasi vajutada, tõmbab sekundiks hinge kinni ja siis alles võtab tuurid ülesse. Kiirenduspump äkki?:puzzled
Aga tegelikult tahaks ma natuke rääkida plaanidest.
Suvel sai ostetud doonoriks üks avariiline 04. Valge, 94.aasta väljalase, soomest tulnud tagasi. 1500cc mootor, 5-käiguline käigukast, Solex-karburaator, kontaktivaba süüde, 07 salong jne. Omaniku väitel on läbisõit õige, ehk siis 92 500 km. See on ka usutav, kuna salong suhteliselt kulumata. Müügikuulutuses oli selline pilt, omanik väitis et auto oli heas korras enne avariid ning peale seda on ta aasta seisnud. Kuna loogiline oli, et avarii tegemiseks pidi ta töötama, sai masin ära ostetud. Kaasa sain igasugust tavaari ja rohelise 03-e.
Kohe järmine päev hakkasin esiosa puhastama.Eemaldasin katkised tuled, võre, stange.
Tuleb kiita 05 stanget. Kui ees oleks olnud 07 plast stange, oleks mootori kindlasti sassi löönud.
Esipaneeli oli suht kõvasti sisse vajutanud (tagaplaanil paistab ka tubli stange) :
Selleks, et radikat kätte saada, tuli veits kerevenitust teha. Tagumine ots puu külge ja eest põkaga sikutama:
See kerevenitus ei kulgenud küll nii ladusalt kui ma olin lootnud (ladal tugev plekk), kuid asja sai. Õigemini sai niipalju ruumi, et vana radika sai välja. See oli ikka jubE krussis:P
Selgus ka see, et mootori poolelt piirdusid kahjud kõvera veepumba rihmaseibiga:o Isegi pump ise töötas ilusti. Sai järgmine päev siis uus radikas ja rihmaseib panud, vesi sisse ja aku peale ning volia- ta elas:D Ainult sidur oli seismisega kinni jäänud ja starter ei töödanud süütelukust. Väike prooviring kinnitas mu kartusi- auto sõitis:lol ainult rool kiskus kohutavalt (selle annan kõvera nina tõttu andeks).
Aga sentimeetrite mäng oli mootori juures olnud, el.vent oli mootori otsakaanele täkke vajutanud ja radikas oli ohtlikult jagaja lähedale liikunud. Ehk et kui mats oleks olnud veidi tugevam, oleks kahjud ikka tunduvalt suurmad. Seekord jäi õli ka õnneks sisse.
Pärast "keretöid" on doonor selline ning vajadusel ka liikumisvõimeline.
m'kay
- ToM
- Foorumi kasutaja
- Postitusi: 1066
- Liitunud: 26 Juun 2007 00:24
- Asukoht: Kohila/Tallinn
- Autod: 2107, 2101
Kapoti all on mingi jube rägastik voolikuid, pena tagasivool ja mingi tünn ja muud ime asjad:D Lambda on ka küljes ja põhja all katalüsaator. Mis arvate sellest süsteemist? Töökindlus ja mõtekus... Kaalun kas kogu süsteem panna bee?ile või jään klassikaliste lahenduste juurde.
Et selle masina pealt siis Bee?ile: mootor , käiguosa (tagasild ka seal hulgas), salong, el. juhtmestik tagauksed jne.
Salong:
Nagu vene asjale kohane, on see üsna vildakas ja liiga ühte värvi. Siia tuleks tuua natuke elu:P Vanemate ladade (ka 07 mete) salong on kuidagi mõnusam, see on liiga plastmass. Vene värk ikkagi, mitte nõukogude. Ahjaa, esiistmed on ka kõverad:puzzled ehk annab seda parandada.
Masin oli mingi aeg kasutusel laoruumina, lõpetuseks pilt, mis demonstreerib universaal kerega lada eeskujulikku mahutavust:lol
Et selle masina pealt siis Bee?ile: mootor , käiguosa (tagasild ka seal hulgas), salong, el. juhtmestik tagauksed jne.
Salong:
Nagu vene asjale kohane, on see üsna vildakas ja liiga ühte värvi. Siia tuleks tuua natuke elu:P Vanemate ladade (ka 07 mete) salong on kuidagi mõnusam, see on liiga plastmass. Vene värk ikkagi, mitte nõukogude. Ahjaa, esiistmed on ka kõverad:puzzled ehk annab seda parandada.
Masin oli mingi aeg kasutusel laoruumina, lõpetuseks pilt, mis demonstreerib universaal kerega lada eeskujulikku mahutavust:lol
m'kay
- SexSix
- Foorumi kasutaja
- Postitusi: 2501
- Liitunud: 22 Juul 2007 17:18
- Asukoht: Viljandimaa
- Autod: 013
Toitesüsteem.
Toitesüsteem on keeruline!Kontaktivaba süüde hea lahendus.Katalüsaator-vuih!Pead kombineerima-vahetama el.süsteemi ka.Seisab avariilisel komutaator ja mingi juhtplokk(karburaatori,lambda ja katalüsaatori pärast).Kõrvalistuja istme all.Komutaator on alvas asendis süütepooli kõrval-klemmid taeva poole. isiklikult ühe ära vahetanud-komutaatori klemmid olid ära mädanenud!
Mina usaldaksin kah rohkem klassikalist Daaz karburaatorit ja sinna juurde sobiks kontaktivaba süüde ilusti, kui seed korras, töötab auto kui tuul:) Endal ka mugavam kapoti all toimetada kui igasugu voolikuid ja asju jalus pole:)
Elektrisüsteemist läheb sul vaja vaid armatuuritaguse juhtmestikku, muu on ju sama, kas teisel autol siis tõesti neid vigu niipalju, et terve kupatus korraga vaja vahetada?
Ise olen ka seda tähele pannud, vanadel Ladadel on armatuur läikiv, kenasti valatud vormidega jne. Uuematel seevastu tuhm, plastine, mõni valuviga siin-seal, luugid viltu, detailid kehvasti istuvad jne. Vaheta esiteks need veljevärviga viimistletud tuulutusavad ja znakid roolil-kindalaekal ilusate kroomiga viimistletute vastu. Otsi mõni kelmikam põhjavaip - punane, bee?, helehall vms. Praegune paistab siiski väga korralik olema.
Sellise doonoriga saad igajuhul hõlpsalt hea tehnikaga masina omale kokku kahest panna. Edu!
Elektrisüsteemist läheb sul vaja vaid armatuuritaguse juhtmestikku, muu on ju sama, kas teisel autol siis tõesti neid vigu niipalju, et terve kupatus korraga vaja vahetada?
Ise olen ka seda tähele pannud, vanadel Ladadel on armatuur läikiv, kenasti valatud vormidega jne. Uuematel seevastu tuhm, plastine, mõni valuviga siin-seal, luugid viltu, detailid kehvasti istuvad jne. Vaheta esiteks need veljevärviga viimistletud tuulutusavad ja znakid roolil-kindalaekal ilusate kroomiga viimistletute vastu. Otsi mõni kelmikam põhjavaip - punane, bee?, helehall vms. Praegune paistab siiski väga korralik olema.
Sellise doonoriga saad igajuhul hõlpsalt hea tehnikaga masina omale kokku kahest panna. Edu!
Meskimeni seadus - Kunagi pole aega teha midagi korralikult aga alati on aega ümber teha
VAZ 2105 - "kopika" värskem teised, millele vaid ühe pika joonlauaga varustatud disainerite meeskond püüdis anda veidi nooruslikuma välisilme
VAZ 2105 - "kopika" värskem teised, millele vaid ühe pika joonlauaga varustatud disainerite meeskond püüdis anda veidi nooruslikuma välisilme
- ToM
- Foorumi kasutaja
- Postitusi: 1066
- Liitunud: 26 Juun 2007 00:24
- Asukoht: Kohila/Tallinn
- Autod: 2107, 2101
Nonii, kas tuleb veel poolt- või vastuhääli selle toitesüsteemi kohta? Ja üldse, keegi võiks seletada, milleks see tagasivool seal vajalik on ja natuke süsteemi põhimõtet üldse. Kas tal on mingi aju ka? Konsoolis on igatahes "Check engine" tuli (mootori käivitudes see kustub).
Üldiselt meeldib mulle ikkagi beez salong, seepärast katsun sebida omale beezid 07 esiistmed. Eks peab midagi mõtlema, vaatama, kombineerima. Suvel läheb kõvemaks tegemiseks, järgmine talv peab asi juba sõidus olema.
Pearõhu katsun esialgu suunata tehnikale, kuid ei maksa unustada ka muid asju, nagu muusika:D Juba on olemas Sony X-plod cd makk, mitte müll kõige uuem, kuid kärab küll. Natuke peab nuputama, kuhu kõlarid panna, kuna 04-jal pole ju taga "aknalauda" ning ega esiusteski pole eriti ruumi.
Teise auto juhtmed tunduvad Ok olema. Ilmselt jah kõiki juhtmeid ei vaheta, üldiselt ma ei kujuta ette isegi mismoodi see süütesüsteem ja karpa värgid ühendatud on ja kuivõrd ta tavalise 07/05 elektri süsteemist erineb. El skeem ei teeks paha.Algselt postitas: GTA
Elektrisüsteemist läheb sul vaja vaid armatuuritaguse juhtmestikku, muu on ju sama, kas teisel autol siis tõesti neid vigu niipalju, et terve kupatus korraga vaja vahetada?
Sisu on jah tal para s*ta-nikerdis, suht vildakas kogu see elu. Kroomi on jah juurde tulemas, lisaks puhuri võredele ja znakidele (muide mida see sõna täpselt tähendab:lol) ka ukse käepidemed (ka seal puudub kroomliist:kuri) ning käsipidurihoob ja ka käigukang tulevad kroomitud (käigukangi otsa läheb mõnus ümmargune nupp muide).Algselt postitas: GTA
Ise olen ka seda tähele pannud, vanadel Ladadel on armatuur läikiv, kenasti valatud vormidega jne. Uuematel seevastu tuhm, plastine, mõni valuviga siin-seal, luugid viltu, detailid kehvasti istuvad jne. Vaheta esiteks need veljevärviga viimistletud tuulutusavad ja znakid roolil-kindalaekal ilusate kroomiga viimistletute vastu. Otsi mõni kelmikam põhjavaip - punane, bee?, helehall vms. Praegune paistab siiski väga korralik olema.
Sellise doonoriga saad igajuhul hõlpsalt hea tehnikaga masina omale kokku kahest panna. Edu!
Üldiselt meeldib mulle ikkagi beez salong, seepärast katsun sebida omale beezid 07 esiistmed. Eks peab midagi mõtlema, vaatama, kombineerima. Suvel läheb kõvemaks tegemiseks, järgmine talv peab asi juba sõidus olema.
Pearõhu katsun esialgu suunata tehnikale, kuid ei maksa unustada ka muid asju, nagu muusika:D Juba on olemas Sony X-plod cd makk, mitte müll kõige uuem, kuid kärab küll. Natuke peab nuputama, kuhu kõlarid panna, kuna 04-jal pole ju taga "aknalauda" ning ega esiusteski pole eriti ruumi.
m'kay
- siim789
- Foorumi kasutaja
- Postitusi: 735
- Liitunud: 07 Apr 2006 18:56
- Asukoht: Rapla, Alu
- Autod: Vaz 2107 90a, Ford Taunus 81a, BMW e39 530dA Touring 00a
Venna luukpära Asconasse sai selline asi tehtud pagassi: PILT Kusjuures seal küljes on mingid 300eegused Denveri ovaalid ja minu meelest mängivad väga hästi, bassi normaalselt ja teravust ja kõike. Kummagi kõlari jaoks tuli u. 20liitrine kast. Ainuke häda, et tal pagasikate peal ja kõrgemad tämbrid ei taha hästi sealt kosta... natuke aitas pagasikattesse aukude puurimine. Aga kui kate pealt ära on, siis minu meelest väga hea.Algselt postitas: ToM
Natuke peab nuputama, kuhu kõlarid panna, kuna 04-jal pole ju taga "aknalauda" ning ega esiusteski pole eriti ruumi.
Minul oli 02 tehtud selline plate pagasnikusse.Terve tagaistmest tahapoole jääv osa oli karvase(must karv)riidega kaetud ning ääred hõbedase põrandaliistudega ääristatud.Pole ennem nii kena pagasikatet universaalladal näinud.Kõlariaugud on ka olemas(korralikult sümeetrilised).Kui tahad võib see sümboolse summa eest sulle saada.Edasine u2u ,kui soovi on.
[Muudetud: 6-1-2008 zigulimasuurik]
[Muudetud: 6-1-2008 zigulimasuurik]
PILL TULEB PIKA EHITAMISE PEALE!
- ToM
- Foorumi kasutaja
- Postitusi: 1066
- Liitunud: 26 Juun 2007 00:24
- Asukoht: Kohila/Tallinn
- Autod: 2107, 2101
Käivad küll originaalis ja üks variant ongi sinna aretada. Asi nimelt selles, et originaal kõlarid on ju imetillukesed ja ovaalid sinna ära ei taha mahtuda. Arvatavasti tegelikult lähevadki kõlarid sinna, kuna pagasikate (mis on muide valgel olemas) muudaks pakiruumi kole väikeseks.Algselt postitas: RaxoNo aga mis võred seal taga plastikus paistavad ("laoruumi" pilt)? Kas seal mitte kõlarid ei käi?Algselt postitas: ToM
Natuke peab nuputama, kuhu kõlarid panna, kuna 04-jal pole ju taga "aknalauda" ning ega esiusteski pole eriti ruumi.
m'kay
- IceStorm
- Foorumi kasutaja
- Postitusi: 254
- Liitunud: 20 Nov 2004 21:03
- Asukoht: Saaremaa
- Autod: 2103 '74, 21063 '89, 21044 '96, VIS 23461-12 '02 & VIS 23464-10 '04
Pagasikatte plastmassist tugiäärtesse mahuvad ära 6x9 tollised ovaalid. Kõige laiemast kohast jääb kõlari plekkserva maksimum 5 mm pagasikatte poole näha. Plastmassist ääri tuleb alaosast natuke lõigata, kuid pealtvaates ja pagasi poolt ei jää midagi paistma.
Lõikamata mahuksid sinna 140x170 mm kõlarid, kuid päris sellist mõõtu saadaval pole.
Lõikamata mahuksid sinna 140x170 mm kõlarid, kuid päris sellist mõõtu saadaval pole.
Iga ilmaga aktsioonis!
- ToM
- Foorumi kasutaja
- Postitusi: 1066
- Liitunud: 26 Juun 2007 00:24
- Asukoht: Kohila/Tallinn
- Autod: 2107, 2101
Tänan, see on väärt info. Polnud kindel kas mahuvad sinna, eks peab nüüd aretama hakkama.Algselt postitas: IceStorm
Pagasikatte plastmassist tugiäärtesse mahuvad ära 6x9 tollised ovaalid. Kõige laiemast kohast jääb kõlari plekkserva maksimum 5 mm pagasikatte poole näha. Plastmassist ääri tuleb alaosast natuke lõigata, kuid pealtvaates ja pagasi poolt ei jää midagi paistma.
Lõikamata mahuksid sinna 140x170 mm kõlarid, kuid päris sellist mõõtu saadaval pole.
m'kay