2. leht 5-st

1700i

Postitatud: 11 Jaan 2009 19:29
Postitas Anti
Pilt

Sai täna doonor koju veetud.
2104, millel 1,7 mootor, 5k.kast, korralik tume sisu.
Kere on roostes ja läheb kuusakoskisse, tehnika aga 07-le peale.

Postitatud: 11 Jaan 2009 20:16
Postitas Raidovrt
Näind liikumas ja kunagi ei ole niikaua parkind et jõuaks ligidale ja asja uurima.Aga päris mahe pill.
Mul selline fordi karpa hetkel peal ja selle küttekulu on mul ~25 sajale.midagi on tuksis aga selle eest astub ka.

Postitatud: 07 Okt 2009 23:14
Postitas Anti
Kirjutaks ka vahepeal toimunust.
Märtsi lõpust, peale ÜV lõppu on pill vaid seisnud ja oma aega oodanud. Augustis sai kere täiesti puhtaks tehtud, mastiks eemaldatud, et saaks alustada kere remondiga. Esimesed poolraamid said korrastatud, põhja lapitud, känd tugevdatud ja nüüdseks järg pagassi põhja käes. Esialgu on plaanis põhi värvialla saada ja sillad alla.
Pilt

[Muudetud: 7-10-2009 Anti]

Postitatud: 07 Okt 2009 23:32
Postitas Anti
Esisilla tala on moditud, ehk alumise õõtsa kinnitused 1,5 cm ette ja esimene tikk 1cm ülesse. Tala hakkab kinnituma poltidega läbi poolraamide ja samamoodi ka esimene topelt stabikas.
Tagasilda tuleb 4,3 differ ja esialgu ilma plokita. Mootoriks tuleb arvatavasti 1,7 karpaga ja kastiks 5k.


Pilt nutusest põhjast.
Pilt

Postitatud: 09 Okt 2009 22:11
Postitas roheline
väga viis pill ;)

Postitatud: 10 Okt 2009 02:43
Postitas Moss
Miks pritse karpa vastu vahetad?

Postitatud: 11 Okt 2009 11:15
Postitas Anti
Karpa panen kuna monopritse ei meeldi. Tulevikus tahaks proovida torukollet, millele käigukasti tunnelisse ruumi teen ja vb ka webereid. Ega täispritsung ja progetav aju ka välistatud pole.

Täna aga piilun oma esimesse ehitatud mootorisse sisse ja vaatan, miks asi pärast 7000 km hoolega õli võtma hakkas. Arvatavasti on põhjus puuritud plokis (76mm >79mm) ja rõngastes sdelano v rossii.

[Muudetud: 11-10-2009 Anti]

Postitatud: 15 Okt 2009 12:04
Postitas Anti
Eile sai keevitamisega peaaegu ühelepoole, mõned väiksed asjad veel teha.


Pilt

Postitatud: 15 Okt 2009 13:45
Postitas GTA
Mis sul seal tagaotsas veel originaalplekkidest jäi? Peale vaadates tundub, nagu oleks tiivad, pagassi poolraam ja osa vedrude kõrval olevast karbist ka lapitud? Lisaks muule, ilmselgelt nähtavale... väliselt vajas ka taastamist?

Postitatud: 15 Okt 2009 22:29
Postitas Anti
Väliselt vajab taastamist vaid värvkate, plekid head. Tagaosas jäi omale kohale vaid bensu paagi alune plekk. Alguses oli plaanis vahetada vaid pagassi põhja plekk, aga tuli vähe rohkem teha.

Postitatud: 18 Okt 2009 22:43
Postitas Anti
Põhi puhastatud ja buvanol reageerimas.


Pilt

Postitatud: 18 Okt 2009 22:47
Postitas Anti
Harjasin buvanoli maha ja tõmbasin happekrundi peale. Pärast krundi kuivamist tegin vajalikud kohad kerehermeetikuga üle.


Pilt

Postitatud: 18 Okt 2009 22:49
Postitas Anti
Sillatala kinnitused said ka lõpuks tehtud.

Pilt

Postitatud: 18 Okt 2009 22:54
Postitas Anti
Sai peale lastud ka krunt. Krundi peale tuleb must läikiv ja arvatavasti juba homme õhtul kui jõuab.

Pilt

Postitatud: 18 Okt 2009 23:00
Postitas lada
Väga põhjalikult on asi ette võetud ja tubli töö aga kas seda ei karda, et plekid mõlki lähevad kui kere lihtsalt sedasi küljega vastu maad on.
Muidu väga viis ettevõtmine ja head ehitamist!:)

Postitatud: 19 Okt 2009 18:38
Postitas ToM
Korralik tegemine! Mis hermeetikut kasutad?

Postitatud: 19 Okt 2009 23:24
Postitas Anti
Kere on külili pakkude peal ja ei ole siiani mingeid mõlke.
Hermeetik on Novol-i toode.

Lõpuks põhi värvi all ja nüüd tuleb hakata silla detailide kallal tegelema. Kui hästi läheb, siis varsti sillad all.

Pilt

[Muudetud: 19-10-2009 Anti]

Postitatud: 19 Okt 2009 23:26
Postitas martti
Mastiksit ei lase ennem ära?

Postitatud: 01 Nov 2009 15:27
Postitas Anti
Mastiksi kohapealt asi veel lahtine, tahaks hoopis dinitrol ML või mingi muu samalaadse ainega kokku teha.



Nüüd siis ka sillaosad komplekteeritud. Läksid uued puksid, õõtsadel sai liitekohad üle keevitatud, muid tugevdusi ei teinud. Tagasillal sai ka varraste kinnitused üle keevitatud ja 3,9 differ asendus 4,3-ga. Rooliotsad ja sarniirid said omale määrdeniplid. Rattalaagritel sai ka vana litoli asemel kaasaegsem määre pandud. Läheb ka laagritega pendelhoob. On see laagritega pendelhoob ka parem, teeb rooli kergemaks? Tundub kuidagi nõrk. Rooli karbi võtsin ka doonori küljest, kuna on korralikum.
Pilt

Postitatud: 01 Nov 2009 16:23
Postitas lada
Algselt postitas: Anti
Mastiksi kohapealt asi veel lahtine, tahaks hoopis dinitrol ML või mingi muu samalaadse ainega kokku teha.
Dinitrol MLiga võiksid küll teha aga selle peale pane ka mastiks, sest see on MLi kihile kaitseks näiteks rataste alt tulevate kivide ja kõige muu eest mis selle MLi kihi muidu maha uhuks.
Aga väga põhjalik töö ja edu edaspidistes tegemistes.

[Muudetud: 1-11-2009 lada]