2107, Anti, 1985

2107, Anti, 1985

Võimalus foorumi külastajatel oma Ladat lähemalt tutvustada
Foorumi reeglid
Autoteema pealkirja vormistamine:
Auto mudel, kasutajanimi, väljalaskeaasta n: 2107, Revolutsionäär, 1989
Tasuks lisada ka märgend kujul projekt-MUDEL n: projekt-2107

Teemasse palun lisada juttu oma masinast ja lisaks ka pildimaterjali.

Pildimaterjali üleslaadimisel kasutada võimalusel foorumi pakutud funktsionaalsust, sest välistelt saitidelt viidatud pildid kipuvad ajaga kaduma.
Anti
Foorumi kasutaja
Postitusi: 67
Liitunud: 07 Veebr 2007 15:56
Asukoht: Viljandi
Autod: vaz 2107 - 85

1700i

#21

Postitus Postitas Anti » 11 Jaan 2009 19:29

Pilt

Sai täna doonor koju veetud.
2104, millel 1,7 mootor, 5k.kast, korralik tume sisu.
Kere on roostes ja läheb kuusakoskisse, tehnika aga 07-le peale.

Raidovrt
Foorumi kasutaja
Postitusi: 92
Liitunud: 30 Okt 2008 22:09
Asukoht: Viljandi
Autod: Oman vaz 21053-e

#22

Postitus Postitas Raidovrt » 11 Jaan 2009 20:16

Näind liikumas ja kunagi ei ole niikaua parkind et jõuaks ligidale ja asja uurima.Aga päris mahe pill.
Mul selline fordi karpa hetkel peal ja selle küttekulu on mul ~25 sajale.midagi on tuksis aga selle eest astub ka.

Anti
Foorumi kasutaja
Postitusi: 67
Liitunud: 07 Veebr 2007 15:56
Asukoht: Viljandi
Autod: vaz 2107 - 85

#23

Postitus Postitas Anti » 07 Okt 2009 23:14

Kirjutaks ka vahepeal toimunust.
Märtsi lõpust, peale ÜV lõppu on pill vaid seisnud ja oma aega oodanud. Augustis sai kere täiesti puhtaks tehtud, mastiks eemaldatud, et saaks alustada kere remondiga. Esimesed poolraamid said korrastatud, põhja lapitud, känd tugevdatud ja nüüdseks järg pagassi põhja käes. Esialgu on plaanis põhi värvialla saada ja sillad alla.
Pilt

[Muudetud: 7-10-2009 Anti]

Anti
Foorumi kasutaja
Postitusi: 67
Liitunud: 07 Veebr 2007 15:56
Asukoht: Viljandi
Autod: vaz 2107 - 85

#24

Postitus Postitas Anti » 07 Okt 2009 23:32

Esisilla tala on moditud, ehk alumise õõtsa kinnitused 1,5 cm ette ja esimene tikk 1cm ülesse. Tala hakkab kinnituma poltidega läbi poolraamide ja samamoodi ka esimene topelt stabikas.
Tagasilda tuleb 4,3 differ ja esialgu ilma plokita. Mootoriks tuleb arvatavasti 1,7 karpaga ja kastiks 5k.


Pilt nutusest põhjast.
Pilt

roheline
Foorumi kasutaja
Postitusi: 52
Liitunud: 26 Okt 2008 22:21
Asukoht: Tallinn
Autod: Lada 21053

#25

Postitus Postitas roheline » 09 Okt 2009 22:11

väga viis pill ;)
viiendaga kohapealt!

Kasutaja avatar
Moss
Foorumi kasutaja
Postitusi: 1069
Liitunud: 25 Mär 2003 15:06
Asukoht: Siuntio, Soome
Autod: erinevad illegaalid
Kontakt:

#26

Postitus Postitas Moss » 10 Okt 2009 02:43

Miks pritse karpa vastu vahetad?

Anti
Foorumi kasutaja
Postitusi: 67
Liitunud: 07 Veebr 2007 15:56
Asukoht: Viljandi
Autod: vaz 2107 - 85

#27

Postitus Postitas Anti » 11 Okt 2009 11:15

Karpa panen kuna monopritse ei meeldi. Tulevikus tahaks proovida torukollet, millele käigukasti tunnelisse ruumi teen ja vb ka webereid. Ega täispritsung ja progetav aju ka välistatud pole.

Täna aga piilun oma esimesse ehitatud mootorisse sisse ja vaatan, miks asi pärast 7000 km hoolega õli võtma hakkas. Arvatavasti on põhjus puuritud plokis (76mm >79mm) ja rõngastes sdelano v rossii.

[Muudetud: 11-10-2009 Anti]

Anti
Foorumi kasutaja
Postitusi: 67
Liitunud: 07 Veebr 2007 15:56
Asukoht: Viljandi
Autod: vaz 2107 - 85

#28

Postitus Postitas Anti » 15 Okt 2009 12:04

Eile sai keevitamisega peaaegu ühelepoole, mõned väiksed asjad veel teha.


Pilt

Kasutaja avatar
GTA
Foorumi kasutaja
Postitusi: 1316
Liitunud: 03 Dets 2003 21:37

#29

Postitus Postitas GTA » 15 Okt 2009 13:45

Mis sul seal tagaotsas veel originaalplekkidest jäi? Peale vaadates tundub, nagu oleks tiivad, pagassi poolraam ja osa vedrude kõrval olevast karbist ka lapitud? Lisaks muule, ilmselgelt nähtavale... väliselt vajas ka taastamist?
Meskimeni seadus - Kunagi pole aega teha midagi korralikult aga alati on aega ümber teha
VAZ 2105 - "kopika" värskem teised, millele vaid ühe pika joonlauaga varustatud disainerite meeskond püüdis anda veidi nooruslikuma välisilme

Anti
Foorumi kasutaja
Postitusi: 67
Liitunud: 07 Veebr 2007 15:56
Asukoht: Viljandi
Autod: vaz 2107 - 85

#30

Postitus Postitas Anti » 15 Okt 2009 22:29

Väliselt vajab taastamist vaid värvkate, plekid head. Tagaosas jäi omale kohale vaid bensu paagi alune plekk. Alguses oli plaanis vahetada vaid pagassi põhja plekk, aga tuli vähe rohkem teha.

Anti
Foorumi kasutaja
Postitusi: 67
Liitunud: 07 Veebr 2007 15:56
Asukoht: Viljandi
Autod: vaz 2107 - 85

#31

Postitus Postitas Anti » 18 Okt 2009 22:43

Põhi puhastatud ja buvanol reageerimas.


Pilt

Anti
Foorumi kasutaja
Postitusi: 67
Liitunud: 07 Veebr 2007 15:56
Asukoht: Viljandi
Autod: vaz 2107 - 85

#32

Postitus Postitas Anti » 18 Okt 2009 22:47

Harjasin buvanoli maha ja tõmbasin happekrundi peale. Pärast krundi kuivamist tegin vajalikud kohad kerehermeetikuga üle.


Pilt

Anti
Foorumi kasutaja
Postitusi: 67
Liitunud: 07 Veebr 2007 15:56
Asukoht: Viljandi
Autod: vaz 2107 - 85

#33

Postitus Postitas Anti » 18 Okt 2009 22:49

Sillatala kinnitused said ka lõpuks tehtud.

Pilt

Anti
Foorumi kasutaja
Postitusi: 67
Liitunud: 07 Veebr 2007 15:56
Asukoht: Viljandi
Autod: vaz 2107 - 85

#34

Postitus Postitas Anti » 18 Okt 2009 22:54

Sai peale lastud ka krunt. Krundi peale tuleb must läikiv ja arvatavasti juba homme õhtul kui jõuab.

Pilt

lada
Foorumi kasutaja
Postitusi: 496
Liitunud: 24 Veebr 2008 20:23
Asukoht: Tallinn
Autod: 2106

#35

Postitus Postitas lada » 18 Okt 2009 23:00

Väga põhjalikult on asi ette võetud ja tubli töö aga kas seda ei karda, et plekid mõlki lähevad kui kere lihtsalt sedasi küljega vastu maad on.
Muidu väga viis ettevõtmine ja head ehitamist!:)

Kasutaja avatar
ToM
Foorumi kasutaja
Postitusi: 1049
Liitunud: 26 Juun 2007 00:24
Asukoht: Kohila/Tallinn
Autod: 2107, 2101

#36

Postitus Postitas ToM » 19 Okt 2009 18:38

Korralik tegemine! Mis hermeetikut kasutad?
m'kay

Anti
Foorumi kasutaja
Postitusi: 67
Liitunud: 07 Veebr 2007 15:56
Asukoht: Viljandi
Autod: vaz 2107 - 85

#37

Postitus Postitas Anti » 19 Okt 2009 23:24

Kere on külili pakkude peal ja ei ole siiani mingeid mõlke.
Hermeetik on Novol-i toode.

Lõpuks põhi värvi all ja nüüd tuleb hakata silla detailide kallal tegelema. Kui hästi läheb, siis varsti sillad all.

Pilt

[Muudetud: 19-10-2009 Anti]

martti
Foorumi kasutaja
Postitusi: 204
Liitunud: 19 Juul 2008 20:14
Asukoht: Hiiumaa
Autod: kopikas

#38

Postitus Postitas martti » 19 Okt 2009 23:26

Mastiksit ei lase ennem ära?

Anti
Foorumi kasutaja
Postitusi: 67
Liitunud: 07 Veebr 2007 15:56
Asukoht: Viljandi
Autod: vaz 2107 - 85

#39

Postitus Postitas Anti » 01 Nov 2009 15:27

Mastiksi kohapealt asi veel lahtine, tahaks hoopis dinitrol ML või mingi muu samalaadse ainega kokku teha.



Nüüd siis ka sillaosad komplekteeritud. Läksid uued puksid, õõtsadel sai liitekohad üle keevitatud, muid tugevdusi ei teinud. Tagasillal sai ka varraste kinnitused üle keevitatud ja 3,9 differ asendus 4,3-ga. Rooliotsad ja sarniirid said omale määrdeniplid. Rattalaagritel sai ka vana litoli asemel kaasaegsem määre pandud. Läheb ka laagritega pendelhoob. On see laagritega pendelhoob ka parem, teeb rooli kergemaks? Tundub kuidagi nõrk. Rooli karbi võtsin ka doonori küljest, kuna on korralikum.
Pilt

lada
Foorumi kasutaja
Postitusi: 496
Liitunud: 24 Veebr 2008 20:23
Asukoht: Tallinn
Autod: 2106

#40

Postitus Postitas lada » 01 Nov 2009 16:23

Algselt postitas: Anti
Mastiksi kohapealt asi veel lahtine, tahaks hoopis dinitrol ML või mingi muu samalaadse ainega kokku teha.

Dinitrol MLiga võiksid küll teha aga selle peale pane ka mastiks, sest see on MLi kihile kaitseks näiteks rataste alt tulevate kivide ja kõige muu eest mis selle MLi kihi muidu maha uhuks.
Aga väga põhjalik töö ja edu edaspidistes tegemistes.

[Muudetud: 1-11-2009 lada]


Mine “Külastajate autod”

Kes on foorumil

Kasutajad foorumit lugemas: Registreeritud kasutajaid pole ja 9 külalist