1. leht 5-st

2107, Anti, 1985

Postitatud: 05 Sept 2007 21:17
Postitas Anti
Otsisin vaikselt 07 või 05 umbes aasta ja siis üks tuttav pakkus
mulle ühte projekti, mis pooleli. Pikalt ei mõelnud ja nii ta minu
omaks saigi.
Alguses oli suhteliselt nukras seisus - pidureid polnud, enamus asju ei töötanud, summutaja puudus, seisnud aastaid põlluääres.
Läks aega 3 nädalat ja ÜV olemas, ehk siis veebruarist saadik tänavatel.


Pildid: 2107

[Muudetud: 5-9-2007 Anti]

Postitatud: 05 Sept 2007 22:03
Postitas kristjan92
väga ilus masin!edu hoidmisel:spin

Postitatud: 06 Sept 2007 12:42
Postitas siim789
Tõesti kena masin:yllatunud Must värv ja valuveljed... väga hästi sobib. Tagumise uksepiida küljest plastikud ainult puudu.

Postitatud: 17 Sept 2007 20:48
Postitas Anti
Vahepeal juhtunust: 1,3 mootor vahetus 1,6 vastu

Mootor: uued saaled
uued rõngad, kolvid, plokk puuritud
uus nukk reg, rattaga ja uute nookuritega
kaanest 2,25mm maha, surveaste 9,5
kaane sisse- ja väljalase lihvitud ja voolavust parandatud
kollektorite kanalid kaane omadega kokku viidud
klapid soveldatud
uued tihendid
2106 mehhaaniline karburaator.


Vahetatud esisillas kõik puksid ja juhipoolsed õõtsad.

Hetkel veel sissesõit, aga vahe eelmisega on suur.
Plaanis: 14x98 veljed ja masteri protid talveks, et saaks jäärajal käia.

Postitatud: 17 Sept 2007 20:50
Postitas logman
Küsimus,
et mis nipiga 9,5 surveaste, kui 2,25 kaanest maha lihvitud?

Postitatud: 17 Sept 2007 20:56
Postitas Anti
See on arvutamise tulemus ja umbkaudne.
Kompressiooni veel mõõtnud pole.

Postitatud: 17 Sept 2007 21:41
Postitas zajetz
oleneb kolvist aga surveaste peaks sell juhul 11 kanti jääma

Postitatud: 17 Sept 2007 21:50
Postitas olaaf
-2,25mm kaanest on 1600 mootoril pea 10,7 surveaste :)
kui kaas pole originaalis tugevdusribidega ning kaant ka ise te ei tugevdanud veesärgist, siis võib see kaas sattuda üsna varsti juba vanametallihunnikusse..

Edaspidi sellise surveastmega alla 98 eestis sõita ei saa..
sisuliselt ilma lisandita EESTI 98 bensiin detoneerib juba 10,8 surveastme juures :(


väike tabel ka meeldetuletuseks:
freesimissügavus 0,2 0,5 0,8 1,0 1,2 1,5 1,8 2,0 2,5 2,9
surveaste 9,0 9,2 9,4 9,5 9,8 9,9 10,2 10,4 11,0 11,5

[Muudetud: 17-9-2007 olaaf]

Postitatud: 17 Sept 2007 23:19
Postitas kristjan92
kas kolvidel süvendid ikka sees?

Postitatud: 18 Sept 2007 20:42
Postitas Anti
Kolvid on 011 pealt nõgusad ja kaanel on tugevdusribid.
Läheb läbi, siis läheb, järgmise teeb parema. Tegelikult ongi
toorik juba garaasis ootamas.

Postitatud: 13 Jaan 2008 14:35
Postitas Anti
Lisaks mõned pildid auto hetkeolukorrast.
Vahepeal ostetud alla alfa romeo veljed, mis sobivad sellele minuarust väga hästi.
Sai soetatud ka ford sierra 2,3 v6 karpa, millega minek muutus ikka väga heaks:D

eest

Postitatud: 13 Jaan 2008 14:44
Postitas Anti
[Muudetud: 13-1-2008 Anti]Pilt

küljelt

Postitatud: 13 Jaan 2008 14:45
Postitas Anti
Pilt

karpa

Postitatud: 13 Jaan 2008 14:46
Postitas Anti
Pilt

Postitatud: 13 Jaan 2008 14:52
Postitas Alfist
Ma vaatan,et sa oled endale kuskilt Alfa Romeo valukad alla saanud,masin on väga ilus ja veljed ka sobivad ideaalselt Edu:spin

Postitatud: 13 Jaan 2008 15:34
Postitas TimmThaler
räägi mis see kütuse kulu on selle karpaga umbes, mingeid täpseid numbreid ei ootagi, mudu kena masin.

Postitatud: 13 Jaan 2008 15:57
Postitas GTA
Mis marki see karpa muidu on? Midagi Weber DGV seeriast?

Postitatud: 13 Jaan 2008 16:30
Postitas Anti
Kütusekulu selle karpaga ei teagi, aga päris suur. Tavaliselt on ikka 06 mehhaaniline peal, aga kui tekib isu parema mineku järgi, panen selle peale. Karpa vahetamine on lihtne, kuna tegin trossisüsteemi nii, et originaal hoovastiku ümber ehitama ei pea. Kuna sierra karpa käib kollektori peale lühikeste tikkpoltidega, on mul kolle ja karpa vahel mõne cm paksune vahetükk ja saab paigaldada õigete poltidega, tuli asendada vaid mutrid, kuna 13mm võtmega neid keerama ei mahu. Karpa marki täpselt ei teagi kuna seal peal kirjad nii Pierburg Neuss kui ka Solex, aga kui kedagi huvitab, siis võin ka koodi sealt üles kirjutada.

Postitatud: 13 Mär 2008 23:36
Postitas Anti
Vahepeal sai soodsa hinnaga ostetud Luisi puitrool, mille ma kohe ka peale aretasin. Rool on ilus ja hea on sõita sellega.

Postitatud: 13 Mär 2008 23:38
Postitas Anti
roolPilt