2107, Anti, 1985

2107, Anti, 1985

Võimalus foorumi külastajatel oma Ladat lähemalt tutvustada
Foorumi reeglid
Autoteema pealkirja vormistamine:
Auto mudel, kasutajanimi, väljalaskeaasta n: 2107, Revolutsionäär, 1989
Tasuks lisada ka märgend kujul projekt-MUDEL n: projekt-2107

Teemasse palun lisada juttu oma masinast ja lisaks ka pildimaterjali.

Pildimaterjali üleslaadimisel kasutada võimalusel foorumi pakutud funktsionaalsust, sest välistelt saitidelt viidatud pildid kipuvad ajaga kaduma.
Anti
Foorumi kasutaja
Postitusi: 67
Liitunud: 07 Veebr 2007 15:56
Asukoht: Viljandi
Autod: vaz 2107 - 85

2107, Anti, 1985

#1

Postitus Postitas Anti » 05 Sept 2007 21:17

Otsisin vaikselt 07 või 05 umbes aasta ja siis üks tuttav pakkus
mulle ühte projekti, mis pooleli. Pikalt ei mõelnud ja nii ta minu
omaks saigi.
Alguses oli suhteliselt nukras seisus - pidureid polnud, enamus asju ei töötanud, summutaja puudus, seisnud aastaid põlluääres.
Läks aega 3 nädalat ja ÜV olemas, ehk siis veebruarist saadik tänavatel.


Pildid: 2107

[Muudetud: 5-9-2007 Anti]


Kasutaja avatar
kristjan92
Ladaklubi Liige
Postitusi: 793
Liitunud: 08 Jaan 2007 22:14
Asukoht: Tamsalu
Autod: Lada Nova 21053 92' , Seat Cordoba 01'

#2

Postitus Postitas kristjan92 » 05 Sept 2007 22:03

väga ilus masin!edu hoidmisel:spin
Tehnika lolli käes on vanaraud!
Autosõit on nagu keeleoskus – seda tuleb praktiseerida; lõputult praktiseerida.

Kasutaja avatar
siim789
Foorumi kasutaja
Postitusi: 734
Liitunud: 07 Apr 2006 18:56
Asukoht: Rapla, Alu
Autod: Vaz 2107 90a, Ford Taunus 81a, BMW e39 530dA Touring 00a

#3

Postitus Postitas siim789 » 06 Sept 2007 12:42

Tõesti kena masin:yllatunud Must värv ja valuveljed... väga hästi sobib. Tagumise uksepiida küljest plastikud ainult puudu.

Anti
Foorumi kasutaja
Postitusi: 67
Liitunud: 07 Veebr 2007 15:56
Asukoht: Viljandi
Autod: vaz 2107 - 85

#4

Postitus Postitas Anti » 17 Sept 2007 20:48

Vahepeal juhtunust: 1,3 mootor vahetus 1,6 vastu

Mootor: uued saaled
uued rõngad, kolvid, plokk puuritud
uus nukk reg, rattaga ja uute nookuritega
kaanest 2,25mm maha, surveaste 9,5
kaane sisse- ja väljalase lihvitud ja voolavust parandatud
kollektorite kanalid kaane omadega kokku viidud
klapid soveldatud
uued tihendid
2106 mehhaaniline karburaator.


Vahetatud esisillas kõik puksid ja juhipoolsed õõtsad.

Hetkel veel sissesõit, aga vahe eelmisega on suur.
Plaanis: 14x98 veljed ja masteri protid talveks, et saaks jäärajal käia.

Kasutaja avatar
logman
Ladaklubi Liige
Postitusi: 3935
Liitunud: 29 Nov 2004 23:46
Asukoht: Mulgi ja Sakala vahel vibreerin
Autod: 1,3 "vasmjorka", 1,2 "kopeika", 1,4d vollwaagen
Kontakt:

#5

Postitus Postitas logman » 17 Sept 2007 20:50

Küsimus,
et mis nipiga 9,5 surveaste, kui 2,25 kaanest maha lihvitud?

Anti
Foorumi kasutaja
Postitusi: 67
Liitunud: 07 Veebr 2007 15:56
Asukoht: Viljandi
Autod: vaz 2107 - 85

#6

Postitus Postitas Anti » 17 Sept 2007 20:56

See on arvutamise tulemus ja umbkaudne.
Kompressiooni veel mõõtnud pole.

Kasutaja avatar
zajetz
Ladaklubi Liige
Postitusi: 1060
Liitunud: 14 Nov 2002 15:31
Asukoht: Tallinn, Nõmme(Pääsküla)
Autod: 4x 2101x ; 626 ; Grand c-max

#7

Postitus Postitas zajetz » 17 Sept 2007 21:41

oleneb kolvist aga surveaste peaks sell juhul 11 kanti jääma

olaaf
Ladaklubi Auliige
Postitusi: 4913
Liitunud: 12 Juun 2002 09:16
Asukoht: nõmme
Autod: 2105 s1300, 1119

#8

Postitus Postitas olaaf » 17 Sept 2007 21:50

-2,25mm kaanest on 1600 mootoril pea 10,7 surveaste :)
kui kaas pole originaalis tugevdusribidega ning kaant ka ise te ei tugevdanud veesärgist, siis võib see kaas sattuda üsna varsti juba vanametallihunnikusse..

Edaspidi sellise surveastmega alla 98 eestis sõita ei saa..
sisuliselt ilma lisandita EESTI 98 bensiin detoneerib juba 10,8 surveastme juures :(


väike tabel ka meeldetuletuseks:
freesimissügavus 0,2 0,5 0,8 1,0 1,2 1,5 1,8 2,0 2,5 2,9
surveaste 9,0 9,2 9,4 9,5 9,8 9,9 10,2 10,4 11,0 11,5

[Muudetud: 17-9-2007 olaaf]
Männiku laiali Garage
"90 percent of carb problems are ignition related.."

Kasutaja avatar
kristjan92
Ladaklubi Liige
Postitusi: 793
Liitunud: 08 Jaan 2007 22:14
Asukoht: Tamsalu
Autod: Lada Nova 21053 92' , Seat Cordoba 01'

#9

Postitus Postitas kristjan92 » 17 Sept 2007 23:19

kas kolvidel süvendid ikka sees?
Tehnika lolli käes on vanaraud!
Autosõit on nagu keeleoskus – seda tuleb praktiseerida; lõputult praktiseerida.

Anti
Foorumi kasutaja
Postitusi: 67
Liitunud: 07 Veebr 2007 15:56
Asukoht: Viljandi
Autod: vaz 2107 - 85

#10

Postitus Postitas Anti » 18 Sept 2007 20:42

Kolvid on 011 pealt nõgusad ja kaanel on tugevdusribid.
Läheb läbi, siis läheb, järgmise teeb parema. Tegelikult ongi
toorik juba garaasis ootamas.

Anti
Foorumi kasutaja
Postitusi: 67
Liitunud: 07 Veebr 2007 15:56
Asukoht: Viljandi
Autod: vaz 2107 - 85

#11

Postitus Postitas Anti » 13 Jaan 2008 14:35

Lisaks mõned pildid auto hetkeolukorrast.
Vahepeal ostetud alla alfa romeo veljed, mis sobivad sellele minuarust väga hästi.
Sai soetatud ka ford sierra 2,3 v6 karpa, millega minek muutus ikka väga heaks:D

Anti
Foorumi kasutaja
Postitusi: 67
Liitunud: 07 Veebr 2007 15:56
Asukoht: Viljandi
Autod: vaz 2107 - 85

eest

#12

Postitus Postitas Anti » 13 Jaan 2008 14:44

[Muudetud: 13-1-2008 Anti]Pilt

Anti
Foorumi kasutaja
Postitusi: 67
Liitunud: 07 Veebr 2007 15:56
Asukoht: Viljandi
Autod: vaz 2107 - 85

küljelt

#13

Postitus Postitas Anti » 13 Jaan 2008 14:45

Pilt

Anti
Foorumi kasutaja
Postitusi: 67
Liitunud: 07 Veebr 2007 15:56
Asukoht: Viljandi
Autod: vaz 2107 - 85

karpa

#14

Postitus Postitas Anti » 13 Jaan 2008 14:46

Pilt

Alfist
Foorumi kasutaja
Postitusi: 349
Liitunud: 03 Okt 2007 20:36
Asukoht: Tallinn
Autod: Vaz 21011,Audi 100 2.3E -89,Alfa Romeo 166 3.0 Twin Spark

#15

Postitus Postitas Alfist » 13 Jaan 2008 14:52

Ma vaatan,et sa oled endale kuskilt Alfa Romeo valukad alla saanud,masin on väga ilus ja veljed ka sobivad ideaalselt Edu:spin
"Alfa Romeo ei ole lihtsalt autotehas... See on nagu haigus... Või eluviis... Seda ei saagi defineerida. See kuulub tunnete ja kirgede valda, allub südame, mitte mõistuse kontrollile".
Insener ja disainer Orazio Satta Puglia

TimmThaler
Foorumi kasutaja
Postitusi: 62
Liitunud: 19 Nov 2007 19:16
Asukoht: Pärnumaa
Autod: BMW e30, Volvo v40 T4
Kontakt:

#16

Postitus Postitas TimmThaler » 13 Jaan 2008 15:34

räägi mis see kütuse kulu on selle karpaga umbes, mingeid täpseid numbreid ei ootagi, mudu kena masin.

Kasutaja avatar
GTA
Foorumi kasutaja
Postitusi: 1316
Liitunud: 03 Dets 2003 21:37

#17

Postitus Postitas GTA » 13 Jaan 2008 15:57

Mis marki see karpa muidu on? Midagi Weber DGV seeriast?
Meskimeni seadus - Kunagi pole aega teha midagi korralikult aga alati on aega ümber teha
VAZ 2105 - "kopika" värskem teised, millele vaid ühe pika joonlauaga varustatud disainerite meeskond püüdis anda veidi nooruslikuma välisilme

Anti
Foorumi kasutaja
Postitusi: 67
Liitunud: 07 Veebr 2007 15:56
Asukoht: Viljandi
Autod: vaz 2107 - 85

#18

Postitus Postitas Anti » 13 Jaan 2008 16:30

Kütusekulu selle karpaga ei teagi, aga päris suur. Tavaliselt on ikka 06 mehhaaniline peal, aga kui tekib isu parema mineku järgi, panen selle peale. Karpa vahetamine on lihtne, kuna tegin trossisüsteemi nii, et originaal hoovastiku ümber ehitama ei pea. Kuna sierra karpa käib kollektori peale lühikeste tikkpoltidega, on mul kolle ja karpa vahel mõne cm paksune vahetükk ja saab paigaldada õigete poltidega, tuli asendada vaid mutrid, kuna 13mm võtmega neid keerama ei mahu. Karpa marki täpselt ei teagi kuna seal peal kirjad nii Pierburg Neuss kui ka Solex, aga kui kedagi huvitab, siis võin ka koodi sealt üles kirjutada.

Anti
Foorumi kasutaja
Postitusi: 67
Liitunud: 07 Veebr 2007 15:56
Asukoht: Viljandi
Autod: vaz 2107 - 85

#19

Postitus Postitas Anti » 13 Mär 2008 23:36

Vahepeal sai soodsa hinnaga ostetud Luisi puitrool, mille ma kohe ka peale aretasin. Rool on ilus ja hea on sõita sellega.

Anti
Foorumi kasutaja
Postitusi: 67
Liitunud: 07 Veebr 2007 15:56
Asukoht: Viljandi
Autod: vaz 2107 - 85

#20

Postitus Postitas Anti » 13 Mär 2008 23:38

roolPilt


Mine “Külastajate autod”

Kes on foorumil

Kasutajad foorumit lugemas: LadaKuur, Villu ja 10 külalist