2101 Coupé, uzzac, 19**? (16v)

2101 Coupé, uzzac, 19**? (16v)

Võimalus foorumi külastajatel oma Ladat lähemalt tutvustada
Foorumi reeglid
Autoteema pealkirja vormistamine:
Auto mudel, kasutajanimi, väljalaskeaasta n: 2107, Revolutsionäär, 1989
Tasuks lisada ka märgend kujul projekt-MUDEL n: projekt-2107

Teemasse palun lisada juttu oma masinast ja lisaks ka pildimaterjali.

Pildimaterjali üleslaadimisel kasutada võimalusel foorumi pakutud funktsionaalsust, sest välistelt saitidelt viidatud pildid kipuvad ajaga kaduma.
Vasta
o
olaaf
Ladaklubi Auliige
Postitusi: 4924
Liitunud: 12 Juun 2002 09:16
Asukoht: nõmme
Autod: 2105 s1300, 1119

Postitus Postitas olaaf »

rööbet suurendad spaceritega? või teed midagi suuremahulisemat?
Männiku laiali Garage
"90 percent of carb problems are ignition related.."
u
uzzac
Foorumi kasutaja
Postitusi: 859
Liitunud: 13 Aug 2007 00:19
Asukoht: prn/tln
Autod: Volvo S40

Postitus Postitas uzzac »

ette suuremad spacerid ja taha õige offsetiga velg+veidi spacerit ka

hea asi tehasest tellides velgedega on see et saad ise ET valida

[Muudetud: 14-12-2007 uzzac]
Kasutaja avatar
Moss
Foorumi kasutaja
Postitusi: 1069
Liitunud: 25 Mär 2003 15:06
Asukoht: Siuntio, Soome
Autod: erinevad illegaalid
Kontakt:

Postitus Postitas Moss »

Äge kollane putukas, nägin seda aastaid tagasi Linnaringil sõitmas ja mul olid silmad nagu tõllarattad :o Mul ka muidu mõned küssad masina kohta. Räägi veits mis piduritega tehtud on ja palju Driftbox kurvis G-jõudu näidanud on? Tühikaal on asjal vist alla 800kg?
k
karel
Foorumi kasutaja
Postitusi: 148
Liitunud: 17 Sept 2004 12:44
Asukoht: Tartu või Setumaa
Autod: krossi 01

Postitus Postitas karel »

kui võimalik, ehk viskad vedrustusest ka paar pilti? Täitsa huvitab, kuidas need coiloverid alla aretatud on.
u
uzzac
Foorumi kasutaja
Postitusi: 859
Liitunud: 13 Aug 2007 00:19
Asukoht: prn/tln
Autod: Volvo S40

Postitus Postitas uzzac »

seni parim külgsuunaline G on olnud 1.25...tühikaal koos minuga on 920kg aga saaks palju vähemagahakkama kui poleks sellist min kaalu nõuet....põhimõtteliselt 750kg pole probleem saavutada...piduritega pole peaegu et miskit ette võetud...korralik motuli kuni 660 kraadi pidurivedelik, head brembo kettad ja ferodo racing 2500 klotsid...taga sama jutt ainult et volvo 740 stock pidurisadulad..ees siis stock lada pidurid



vedrustuse piltide kohta niipalju, et praegu on auto pulkadeks laiali ja pildistamien suht raske sest midagi nagu küljes ei ole hetkel...aga kui kokku paneb ja meeles on eks siis võib pilte uppida küll
u
uzzac
Foorumi kasutaja
Postitusi: 859
Liitunud: 13 Aug 2007 00:19
Asukoht: prn/tln
Autod: Volvo S40

Postitus Postitas uzzac »

esimse hooaja pauguga lõpp

[Muudetud: 22-12-2007 uzzac]Pilt
u
uzzac
Foorumi kasutaja
Postitusi: 859
Liitunud: 13 Aug 2007 00:19
Asukoht: prn/tln
Autod: Volvo S40

Postitus Postitas uzzac »

pea sa ka viga veidiPilt
u
uzzac
Foorumi kasutaja
Postitusi: 859
Liitunud: 13 Aug 2007 00:19
Asukoht: prn/tln
Autod: Volvo S40

Postitus Postitas uzzac »

mõista mõista mis see on

[Muudetud: 22-12-2007 uzzac]Pilt
u
uzzac
Foorumi kasutaja
Postitusi: 859
Liitunud: 13 Aug 2007 00:19
Asukoht: prn/tln
Autod: Volvo S40

Postitus Postitas uzzac »

tagasil valmis kujulPilt
u
uzzac
Foorumi kasutaja
Postitusi: 859
Liitunud: 13 Aug 2007 00:19
Asukoht: prn/tln
Autod: Volvo S40

Postitus Postitas uzzac »

Volvo 240 sild Vaz 2101 allPilt
2
2emty
Foorumi kasutaja
Postitusi: 41
Liitunud: 24 Apr 2007 16:49
Asukoht: Võntküla Taebla v. Läänr mk.
Autod: vaz-21063

Postitus Postitas 2emty »

Algselt postitas: uzzac
mõista mõista mis see on
sierra mootor ja käigukast ;)
sinu klassi järgi siis 1,6 :D
käigukast tundub väga type-9 moodi ehk siis 5 käiku?
u
uzzac
Foorumi kasutaja
Postitusi: 859
Liitunud: 13 Aug 2007 00:19
Asukoht: prn/tln
Autod: Volvo S40

Postitus Postitas uzzac »

samara mootor ja T9 kast
w
w2rk
Foorumi kasutaja
Postitusi: 135
Liitunud: 21 Jaan 2006 14:35
Asukoht: Tartu
Autod: VAZ 2101

Postitus Postitas w2rk »

Paistab, et autoga palju vaeva nähtud, kuid mulle kui autospordist absoluutselt mitte midagi teadvale inimesele tekkis küsimus. Kas kopika kere on millegipoolest parem toorik kui mõni muu auto, et kas mõne teise auto kerele on äkki lihtsam ringraja masinat ehitada, või on tegu lihtsalt Ladafännist sõitjaga?
Lada on see mis JÄÄB !
Kasutaja avatar
reiner
Ladaklubi Liige
Postitusi: 2371
Liitunud: 12 Dets 2005 17:55
Asukoht: Keila
Autod: 4 x Lada

Postitus Postitas reiner »

Mille tugevdus/kinnitus/vms see on?

[Muudetud: 22-12-2007 reiner]Pilt
Lower your standards and you'll never be disappointed!
u
uzzac
Foorumi kasutaja
Postitusi: 859
Liitunud: 13 Aug 2007 00:19
Asukoht: prn/tln
Autod: Volvo S40

Postitus Postitas uzzac »

see kinnitus on taga stabika kinnitus
u
uzzac
Foorumi kasutaja
Postitusi: 859
Liitunud: 13 Aug 2007 00:19
Asukoht: prn/tln
Autod: Volvo S40

Postitus Postitas uzzac »

Algselt postitas: w2rk
Paistab, et autoga palju vaeva nähtud, kuid mulle kui autospordist absoluutselt mitte midagi teadvale inimesele tekkis küsimus. Kas kopika kere on millegipoolest parem toorik kui mõni muu auto, et kas mõne teise auto kerele on äkki lihtsam ringraja masinat ehitada, või on tegu lihtsalt Ladafännist sõitjaga?
nii

asi lihtsalt selles et avanes hea võimalus osta selline valmis auto(siis oli ta üleni lada tehniak peal) ja nüüd on teda ajapikku arendatud siin vaikselt...auto on nimielt soome LadaCup 5 kordne meister ja seda 3 korda järjest...auto on ostetud 2005 aastal Linnaringilt kus ta eesti super 1600 poistele tegi julmalt silmad ette...sellest siis ka huvi antud isendi vastu...sai siis päevakese mõeldud ja peale viimast starti isegi veel sooja mootoriga ta minu omaks saigi :D


kuna teelpüsivus on autol minu klassis siiani parim siis ei oska hetkel paremat autot soovida ja ülds ega esiveolisega tagaveolisele rinkal vastu saagi...


PS! üritan uppida ka paar videot nii kokpitist kui ka sõitudest
p
PohlA
Foorumi kasutaja
Postitusi: 71
Liitunud: 26 Juul 2006 20:33
Asukoht: Rakvere
Autod: 2106“78

Postitus Postitas PohlA »

küsiks miks selline silla kinnitus hea on? ja kas silla kinnitus varrastel(reaktiiv-vardad) puksid ka on või on metall metalliga? ja kas seda t9 kasti kasutatakse vastupidavuse pärast?

[Muudetud: 22-12-2007 PohlA]
A-ringümber
u
uzzac
Foorumi kasutaja
Postitusi: 859
Liitunud: 13 Aug 2007 00:19
Asukoht: prn/tln
Autod: Volvo S40

Postitus Postitas uzzac »

Algselt postitas: PohlA
küsiks miks selline silla kinnitus hea on? ja kas silla kinnitus varrastel(reaktiiv-vardad) puksid ka on või on metall metalliga?
kõik on jäigad ühendsed (uniballid) välja arvatud vat link mis kerele kinnitub stock lada kummipuksidega

kõige selle eelised tulevad välja läbi sõidu ilu ja mõnu
p
PohlA
Foorumi kasutaja
Postitusi: 71
Liitunud: 26 Juul 2006 20:33
Asukoht: Rakvere
Autod: 2106“78

Postitus Postitas PohlA »

kas sul ka mõni pilt silla kere poolsetest kinnitustest on? ja kas ma saan õigesti aru et sild on reguleeritav ka?
A-ringümber
u
uzzac
Foorumi kasutaja
Postitusi: 859
Liitunud: 13 Aug 2007 00:19
Asukoht: prn/tln
Autod: Volvo S40

Postitus Postitas uzzac »

sild on igas suunas regullitav (välja arvatud külgkalle)...kerele kinnritb vat link origilaan paralleer varda kinnitud kohtadest ja ülejäänud on ise meisterdatud..pildid ka üritan sebida kohe
Vasta