2. leht 3-st

Postitatud: 16 Dets 2007 21:55
Postitas GTA
Silm puhkab, päris kena teine sul;) Nikkelpeegild sobiks hästi, aga nende leidmisega on juba päris kõvad raskused.

Postitatud: 26 Dets 2007 15:44
Postitas venemiilits
v2ge korralik:o

Postitatud: 05 Jaan 2008 22:45
Postitas kirikuisa
Tänud ka kiituste eest!
Praeguste ilmadega käivitades selgus, et masinal pole külmast peast käivitamisega küll suuri raskusi, kuid teatud pöörete juures kostuvad paukumised või sellelaadsed helid. Kohalikud arvasid, et viga võiks olla selles, et mootor lihtsalt külm või ei saa hästi kütust kätte.
Äkki on kellelgi veel mingeid ideid pakkuda?

Postitatud: 05 Jaan 2008 22:52
Postitas kristjan92
Võib süüde natuke paigast olla ära. :rolleyes

Postitatud: 05 Jaan 2008 23:34
Postitas MuKi14
Algselt postitas: kirikuisa
Tänud ka kiituste eest!
Praeguste ilmadega käivitades selgus, et masinal pole külmast peast käivitamisega küll suuri raskusi, kuid teatud pöörete juures kostuvad paukumised või sellelaadsed helid. Kohalikud arvasid, et viga võiks olla selles, et mootor lihtsalt külm või ei saa hästi kütust kätte.
Äkki on kellelgi veel mingeid ideid pakkuda?
Mu sõbra nullüksteist , tegi sellist häält vägagi tihti ennem. Ta lööb mootorise tagasi, tõmbab pöördeid alla. Tavaliselt siis kui liiga palju peale saab(bensiini siis)...

Postitatud: 06 Jaan 2008 10:22
Postitas viaccess
Algselt postitas: kirikuisa
teatud pöörete juures kostuvad paukumised või sellelaadsed helid.
Äkki on kellelgi veel mingeid ideid pakkuda?
Klapid ei pea...

Postitatud: 06 Juun 2008 19:56
Postitas kirikuisa
VAZide varuosad muutuvad ka iga aastaga aina kallimaks - piduritorud ja käsika tross läksid kokku 320.-
Kuid korras auto on väärt investeerimist.

Postitatud: 06 Juun 2008 20:49
Postitas Fazer
Pole paha ;)
Krt valge värv ikka sobib kopikale ülihästi :P

[Muudetud: 6-6-2008 Fazer]

Postitatud: 23 Juul 2009 21:42
Postitas kirikuisa
Nii ta on.

Postitatud: 23 Juul 2009 21:47
Postitas kirikuisa
Millal saab mahti automuredest loobumiseks? 1km sõitmiseks arvutasin kuluks 4.8 krooni. Odav? Mitte pensionärile. Lisaks sellele kulub 1-le tunnile sõitmiseks ligemale 2 tundi hooldust.

Postitatud: 21 Apr 2011 18:56
Postitas kirikuisa
No nii, aeg on jõudnud nii kaugele et pärast mõningast seismist on aeg jälle masinale elu sisse puhuda. Tänaseks kontrollitud pidurite seisund ning tulemused:
1. Käsipiduritrossi tõmbav vedru ja selle kinniti on auto põhjapleki küljest lahti roostetanud, rooste takistab ka käsipiduritrossi pingutamist.
2. Ühel esimestest piduritest on leke mille tõttu on vedelik anumist välja jooksnud.

Postitatud: 16 Juun 2012 16:12
Postitas kirikuisa
Seismine mõnda aega on mõjunud järgnevalt: sambla hoogne areng tihenditel, töötab vaid 3 pütti, piduripedaali vähe jõudsamal vajutusel purunes piduritoru jne.

Postitatud: 26 Sept 2012 20:01
Postitas kirikuisa
Vahepeal parandatud värvi osaliselt esitiibadel ning mõneks ajaks roostega taas korras.

Postitatud: 26 Sept 2012 21:46
Postitas Sander
Mis tuli see sul seal tagumise stange all on?
Vinge kopikas muidu!

Postitatud: 26 Sept 2012 22:32
Postitas ando
Peaks olema tagurdustuli. Tõesti piltidelt ilus isend, edu müügil!

Postitatud: 27 Sept 2012 09:57
Postitas kirikuisa
Tänud!
Tegemist on salongist mehaaniliselt(loe:käsitsi) lülitava tagurdustulega.
Auto nüüdseks järgmise omaniku käes.

Postitatud: 26 Apr 2015 18:22
Postitas kirikuisa
Eks ta nii ole, et iga aastaga meie-teie zigulid vananevad. On ju 40 aastane auto juba uunikum. Soovin, et rooste hakkaks ikka vähem külge ja aku nii ruttu ei tühjeneks. Siiski kripeldab see, et nii vanad sõidukid reostavad keskkonda tunduvalt rohkem kui 90ndate läänemaa auto. See põhjus on pannud paljud vanu, ilma katalüsaatorita autosid maha müüma. Ehk tehnikamehed teavad, kas annab kuidagi sigulile seda külge panna?

Postitatud: 26 Apr 2015 19:30
Postitas logman
Ikka annab panna.
Ostad poest sobivas mõõdus katalüsaatori ja paigaldad tema siis väljalasketorustiku süsteemi.
Selle toimingu juures on muidugi paar "aga", aga kui need sind ei häiri, siis muudkui tegutse :)
Esimene "aga" on selline, et katiga kägistad kuigivõrd oma masina väljalaskesüsteemi voolavust, mis avaldab pärssivat mõju masina võimsusnäitajatele.
Teine "aga" on katalüsaatori kestvuses, sest just mootori külmkäivitusel kipub lada väljalaskesüsteemist läbi voolama koledal kombel suur hulk põlemata kütusejääke ja need ei ole katalüsaatorile mitte head taluda. Mida vähem aega tooreklappi suletud asendis kasutad, seda kauem ka katt kestab.
Nii et talvehommikused tubased kohvijoomised ja sealt laua tagant soojenenud autosalongi istumised jäävad nüüd ära lihtsalt. Kui masina käivitasid, sukeldu kiiremini liiklusesse...
...aga... :rolleyes ploki soojendus muidugi leevendab seda külma tundmise muret ja pikendab katalüsaatori eluiga :cool:

Postitatud: 26 Apr 2015 20:21
Postitas Raxo
 
kirikuisa kirjutas:Siiski kripeldab see, et nii vanad sõidukid reostavad keskkonda tunduvalt rohkem kui 90ndate läänemaa auto. See põhjus on pannud paljud vanu, ilma katalüsaatorita autosid maha müüma.
Mina ei ole sellist põhjust auto müümiseks/vahetamiseks veel oma eluajal kuulnud :o

Postitatud: 26 Apr 2015 23:47
Postitas SexSix
Kurat! Õige auto on tagaveoline, manuaalk. kastiga ja KATALÜSAATORITA:D:D:D Siis on tjuunimisel vabad käed:lol