21083i, an12dukas, 1995

21083i, an12dukas, 1995

Võimalus foorumi külastajatel oma Ladat lähemalt tutvustada
Foorumi reeglid
Autoteema pealkirja vormistamine:
Auto mudel, kasutajanimi, väljalaskeaasta n: 2107, Revolutsionäär, 1989
Tasuks lisada ka märgend kujul projekt-MUDEL n: projekt-2107

Teemasse palun lisada juttu oma masinast ja lisaks ka pildimaterjali.

Pildimaterjali üleslaadimisel kasutada võimalusel foorumi pakutud funktsionaalsust, sest välistelt saitidelt viidatud pildid kipuvad ajaga kaduma.
a
an12dukas
Foorumi kasutaja
Postitusi: 138
Liitunud: 16 Aug 2005 17:46
Asukoht: Antsla
Autod: 21083

21083i, an12dukas, 1995

Postitus Postitas an12dukas »

Kuna loogiline samm peale tagaveolist autot oli esiveoline, siis tuli otsida mõni selline masin, mis sobiks krossiks.
Algul jäid sõelale Samara, Golf2 ja Baleno, kuid kuna viimase luukpäraversiooni Eestis saadaval polnud, tuli valida kahe esimese vahel. "Vana" Ladamehena valisin Samara, kuna selle varuosad on odavad ja tehnika juba tuttav. Auto sai toodud Soomest sügise lõpul. Maksis 450?, mille eest tollal sai 1995.-nda aasta valiselt roosteta kerega auto.
Autole olid installeeritud blaubunkti 30w kõlarid ja raadio, oli ka plokisoojendus. Need said muidugi eemaldatud koos istmete, polstrite, klaaside.... ühesõnaga kõigega, sest et puuri sisse panna, oli vaja paljast keret. Siis aga hakkasin Samaaris järjest pettuma, kuna pealtpoolt väga korralikuna näinud kere oli tegelikult mäda mis mäda.
Peale väikseid keretöid rändas auto Karksi-Nuia, kus sai endale Jaanus Liguri tehtud turvapuuri, mootori ja käigukasti. Turvapuur vastab E7 klassi nõuetele, mootor on 93 kilowatine ja käigukast peaülekandega 4,78.
Edasi viidi auto Viljandisse, kus autofirmas Rael värviti Samaar Karksi- Nuia KEKi värvidesse (sama värvilahendusega autosid on superkrossi sõitmas hetkel 2).
Auto valmis lõplikult Superkrossi esimese Hipodroomi etapi eelõhtuks 17. jaanuariks.

Pildil auto koledate mustade Hyundai velgedega, kuid ringraja etappideks lähevad alla 14 tolli Al-racing veljed.Pilt
o
olaaf
Ladaklubi Auliige
Postitusi: 4924
Liitunud: 12 Juun 2002 09:16
Asukoht: nõmme
Autod: 2105 s1300, 1119

Postitus Postitas olaaf »

räägi mootorist lähemalt ka :) (surveaste, nukkvõll, klappide mõõdud, mis kolvid ja hind :P)
käigukastis milline rida ja lukk?
Männiku laiali Garage
"90 percent of carb problems are ignition related.."
c
ccve
Foorumi kasutaja
Postitusi: 654
Liitunud: 01 Apr 2006 16:07
Asukoht: Viljandimaa
Autod: Lada Samara Carlota, Lada Samara S1600, Lada VFTS

Postitus Postitas ccve »

Ei mäleta nüüd mis klassi sa superkrossis sõitsid, juuniorid või noored? Kui juuniorid siis tulevane vastane, aga no loodame ,et samaravennad hoiavad ikka ühte :D .
c
CPX
Foorumi kasutaja
Postitusi: 76
Liitunud: 13 Nov 2006 22:36
Asukoht: Harjumaa

Postitus Postitas CPX »

Kas rataste poldivalem on muudetud et Hyundai veljed alla lähevad? Hyundail 4x114,3 ja keskava 67 aga samaaril ju teised numbrid.
Kui muudetud siis millise lahendusega? Küsin sest enda kopikal vaja just selline lhendus leida et Hyundai velgi saaks kasutada
o
olaaf
Ladaklubi Auliige
Postitusi: 4924
Liitunud: 12 Juun 2002 09:16
Asukoht: nõmme
Autod: 2105 s1300, 1119

Postitus Postitas olaaf »

1,5cm spacer millel õige auguvalemiga tikud - ning kinnitub rummule 4 süvendatud poldiaugus asuva tavalise veljepoldiga...
Männiku laiali Garage
"90 percent of carb problems are ignition related.."
a
an12dukas
Foorumi kasutaja
Postitusi: 138
Liitunud: 16 Aug 2005 17:46
Asukoht: Antsla
Autod: 21083

Postitus Postitas an12dukas »

ccve rõõmuks sõidan see aasta veel noori:D
Veljed on vist mingi vana hyundai omad, sest poldivalem on originaal, Lada veljed lähevad ka alla.
Surveaste peaks olema 11, Sport nukkvõll, nukkidele 1 mm juurde keevitatud.
Väntvõll lihvitud ja kerged kolvid, sissepritse. Klappide mõõte ei õnnestunud teada saada . :lol



[Muudetud: 25-6-2007 an12dukas]
a
an12dukas
Foorumi kasutaja
Postitusi: 138
Liitunud: 16 Aug 2005 17:46
Asukoht: Antsla
Autod: 21083

Postitus Postitas an12dukas »

Kuna märja raja ja üldse asfalti sõidukogemus on mul peaaegu et null, siis ei tulnud seekord sõidust midagi välja:(
Juhtus vääga palju näpukaid, enamus pidurite pärast (kui õrnalt pedaali näpid viskab juba tagaotsa ette:( ), mõni ka kontakti pärast:D
Tagatipuks otsustas teises finaalis libisema hakata sidur, mis oli just kolm sõitu tagasi vahetatud (nii ketas kui ka korv) Sportsiduri vastu, ma aga ei taha eriti uskuda, et sidur juba JÄLLE läbi, ma arvan et mingi vedelik äkki sattus kettale?!:P Mis teie arvate?

Mõni pilt täiesti ebaõnnestunud sõidust.

[Muudetud: 19-6-2007 an12dukas]

[Muudetud: 19-6-2007 an12dukas]Pilt
a
an12dukas
Foorumi kasutaja
Postitusi: 138
Liitunud: 16 Aug 2005 17:46
Asukoht: Antsla
Autod: 21083

Postitus Postitas an12dukas »

Vasakul:D:D
Mis teie arvate "esituledest"? Kas peaks panema sirge plastiku või meeldib teile senine tule "auk"? Mõnel on nii, Reinsalu käest ostetud tulekatted. Auto peab ilus olema :spin, vähemalt rinkal, sellest ka veljed:D
Foto autor Peeter Lumiste


[Muudetud: 19-6-2007 an12dukas]Pilt
m
masuurik
Postitusi: 1711
Liitunud: 09 Juun 2006 10:56
Asukoht: MUUMIORG
Autod: 1.seeria LADA

Postitus Postitas masuurik »

kuna tegemist võistlusautoga ,siis pole sellel augul suurt vahet.
ka teised autod on auguga...
PILL TULEB PIKA EHITAMISE PEALE!
o
olaaf
Ladaklubi Auliige
Postitusi: 4924
Liitunud: 12 Juun 2002 09:16
Asukoht: nõmme
Autod: 2105 s1300, 1119

Postitus Postitas olaaf »

lase kapott koos ette tuleva osaga tervenisti plastikust teha hoopis äkki kui reeglid lubavad.. õhuavad teed sisse ja võib kena ühtlane jääda...
Männiku laiali Garage
"90 percent of carb problems are ignition related.."
c
ccve
Foorumi kasutaja
Postitusi: 654
Liitunud: 01 Apr 2006 16:07
Asukoht: Viljandimaa
Autod: Lada Samara Carlota, Lada Samara S1600, Lada VFTS

Postitus Postitas ccve »

Algselt postitas: olaaf
lase kapott koos ette tuleva osaga tervenisti plastikust teha hoopis äkki kui reeglid lubavad.. õhuavad teed sisse ja võib kena ühtlane jääda...
kas ka superkrossis sellel mõtet on ..
g
GhostRider
Foorumi kasutaja
Postitusi: 404
Liitunud: 17 Aug 2005 20:37

Postitus Postitas GhostRider »

superkrossis sõidetakse sul auto ümbert ära, eriti finaal sõitudes, lõpus on paljud autod nii segi et vajavad uut plekiringi. ehk siis kas on mõttet välimust teha pigem loeb seal vastupidavus ja mootor.

Tegelikult suurem osa sõite peetakse ikka asfaldil...

[Muudetud: 19-6-2007 GhostRider]
o
olaaf
Ladaklubi Auliige
Postitusi: 4924
Liitunud: 12 Juun 2002 09:16
Asukoht: nõmme
Autod: 2105 s1300, 1119

Postitus Postitas olaaf »

kaaluvõit=kiirem sõit
Männiku laiali Garage
"90 percent of carb problems are ignition related.."
c
ccve
Foorumi kasutaja
Postitusi: 654
Liitunud: 01 Apr 2006 16:07
Asukoht: Viljandimaa
Autod: Lada Samara Carlota, Lada Samara S1600, Lada VFTS

Postitus Postitas ccve »

Kastiks on rida 7 ? Kas noortes on lubatud vahetada originaalkast sportkasti vastu ?
a
an12dukas
Foorumi kasutaja
Postitusi: 138
Liitunud: 16 Aug 2005 17:46
Asukoht: Antsla
Autod: 21083

Postitus Postitas an12dukas »

Käigud on ikka samad aga hammasrattad on välja vahetatud, ülekande arvu muudetud, otsekast, ega otselülitusega kast ei tohi ju olla, samuti plokk nagu sinu autol:D
Praegu ongi käigukastiga mingi jama, pillub teist käiku välja:sein
c
ccve
Foorumi kasutaja
Postitusi: 654
Liitunud: 01 Apr 2006 16:07
Asukoht: Viljandimaa
Autod: Lada Samara Carlota, Lada Samara S1600, Lada VFTS

Postitus Postitas ccve »

Algselt postitas: an12dukas
Käigud on ikka samad aga hammasrattad on välja vahetatud, ülekande arvu muudetud, otsekast, ega otselülitusega kast ei tohi ju olla, samuti plokk nagu sinu autol:D
Praegu ongi käigukastiga mingi jama, pillub teist käiku välja:sein
Otselülitusega kastiks loetakse siis otsekasti, st. rida 7 kast võib olla ?
a
an12dukas
Foorumi kasutaja
Postitusi: 138
Liitunud: 16 Aug 2005 17:46
Asukoht: Antsla
Autod: 21083

Postitus Postitas an12dukas »

Algselt postitas: ccve
Algselt postitas: an12dukas
Käigud on ikka samad aga hammasrattad on välja vahetatud, ülekande arvu muudetud, otsekast, ega otselülitusega kast ei tohi ju olla, samuti plokk nagu sinu autol:D
Praegu ongi käigukastiga mingi jama, pillub teist käiku välja:sein
Otselülitusega kastiks loetakse siis otsekasti, st. rida 7 kast võib olla ?
Minu teada küll.:puzzled
o
olaaf
Ladaklubi Auliige
Postitusi: 4924
Liitunud: 12 Juun 2002 09:16
Asukoht: nõmme
Autod: 2105 s1300, 1119

Postitus Postitas olaaf »

teien käik lendab siis välja kui mootor aistevahel ringi rändab..
omal ka kopp ees sellest - klaasiliim aitab kui ei viitsi uusi kinnitusi teha ning teistele puksidele üle minna
Männiku laiali Garage
"90 percent of carb problems are ignition related.."
a
an12dukas
Foorumi kasutaja
Postitusi: 138
Liitunud: 16 Aug 2005 17:46
Asukoht: Antsla
Autod: 21083

Postitus Postitas an12dukas »

Pole kaua kirjutanud:D
19. augustil Audru ringrajal punnitasin väga kõvasti ja võtsin Samarast, mis võtta annab. Järgmine päev läksime aga kumme vahetama, aga leidsime eest tühja paisupaagi. Siis lasime ka radikast vee välja, ja seal oli seda ainult 0,5 liitrit
:P. Nonii egas midagi, plokikaas maha!
Selgus et ma olin autost ikka tõesti viimast võtnud, plokikaane tihend oli hakanud läbi laskma, tulemuseks 4 cm mõra 2. hülsis ja kolm mõradega kolbi:D
Vedas, et tühi paisupaak silma jäi, muidu oleks laupäeval Kehalas tulnud kindel katkestamine.
a
an12dukas
Foorumi kasutaja
Postitusi: 138
Liitunud: 16 Aug 2005 17:46
Asukoht: Antsla
Autod: 21083

Postitus Postitas an12dukas »

Laupäeval Kehalas juba trenniringidel hakkas sulama vastu kollektorit läinud bensiinipumba juhe.:lol ja auto suri mitu korda välja. Siis vahetati juhe ära ja korraks oli kõik hea:D
Iga eelsõit kadus aga 3-nda käiguga korraks jõud ära, siis tõmbasin teise käigu ja sõit läks nagu muiste edasi. Kuna see juhtus alati sama kurvi peal, mõtlesin et ei saanud bensu kätte ja ei hakanud mehaanikutele probleemi kurtma:D, panin paagi täis.
Finaalis oli ikka sama jama, tõmbasin teise käigu, aga jõud ikka ei tulnud, ja auto jäi täitsa seisma:sein, taganttulija mind aga ei näinud kuna oli nii tolmune, ja põrutas mulle täiega tagant sisse, mats viskas auto risti rajale. Panin "rallykäigu" sisse ja tagurdasin nina jälle sõidusuunda:D, ja hakkasin teise- kolmanda kohaga vahet vähendama, kuid järgi jõuda ei õnnestunud:(Pilt
Vasta