7. leht 9-st

Postitatud: 15 Okt 2008 21:13
Postitas ando
Algselt postitas: reiner
Tundub, et taha ketaspidurite paigaldamisest polegi suurt kasu kui ei suuda isegi 1.3 mootorit ohjeldada:D
1.3 mootoriga kiirendamine on nii vaevaline, et jalg kohe ei kipu pidurile kauaoodatud kiirust surmama.Aga õnnetuse üle pole ilus naerda, hea, et nii läks ja ilus auto terveks jäi.
Jõudu ja jaksu!

Postitatud: 16 Okt 2008 16:39
Postitas jukii
piduritega ei ole see õnnetus seotud. pigem juhi enda äpardus. ükskord varem on ka ta seal firebirdiga samamoodi istunud. proovis seal ringe teha ja läks otse, nagu sigullgi. seenädal oli ka päris hull. esmaspäeval starter jamas, teisipäev laadimisrelee, eile el. aknad läksid alla, kuskil mingi kala sees. ja kui tahad ülesse lasta siis lööb kaitsme ära. ja lõppuks kadus akna lüliti detailid ka ära, niiet uus lüliti. aga lohutan sellega, et homme fiat coroma 2.0 turbot. vaatama, eks siis näeb mis saab.

Postitatud: 28 Okt 2008 16:55
Postitas jukii
sai siis nädalavahetusel selline asi ostetud ja koju veetud:lol
Pilt
Pilt
Pilt
Pilt

[Muudetud: 28-10-2008 jukii]

Postitatud: 28 Okt 2008 17:26
Postitas rizto05
Tundub ,et on turbomootor.:)
Käigukasti pead kuskilt argenta oma leidma..

Postitatud: 28 Okt 2008 19:27
Postitas jukii
turbomootor on ta jah ;) ja siksi peale tahaks teda panna.
käigukasti lubas tarts müüa, tuleb aint valka minna mõni nädalavahetus.
puudu on lühem kardaan ka veel. nii et kui kellegil seisab, võib teada anda.

[Muudetud: 28-10-2008 jukii]

Postitatud: 28 Okt 2008 20:59
Postitas rizto05
Seal jääb veel segama jagaja, termostaadikopsik ja sisselaskekolle "valet pidi".
Edu!

Postitatud: 29 Okt 2008 09:45
Postitas jukii
jap. ümbertegemist on palju, aga ma nendega juba arvestanud. nädalavahetusel ajan fiati garaazi, siis saab lähemalt vaadata.;)

Postitatud: 31 Okt 2008 20:29
Postitas jukii
2päevaga natukene lammutanud nüüd. otsustasin, et ennem panen selle autopeal selle mootori tööle, siis võtan laiali. alguses mootorit ringi lastes selgus, et kolvid kinni vist. valasin küünlaaugust bensiini sisse natukene ja teised keerasid mutrivõtmega nukkade rihmarattast ja ma andsin starterti. ja natukese jebimise peale lahti saimegi. peale seda mõõtsin rõhud ära. 5,5,7,7 bar. edasi ei olnud sädet. süütepoolist tuleb jagajakaande umbes 12volti. aga rootor seda edasi ei anna küünaldele vms. ja siis tellisin uue rootori ja kaane, homme lubati et jõuab kohale. kui homme ei jõua siis teisipäeval. mõtlesin et kuidas lahendan elektri süsteemi lada ja fiati vahel. kõigelihtsam vist kõik fiati elekter panna lada peale. ainult tulede juhtmed tuleb ümber ühendada. roolivõim on ka minuarust sellel autol, seega tuleb ladale ka. http://static1.fotoalbum.ee/fotoalbum/1 ... 9cdb3d.jpg[/img]
Pilt
Pilt
Pilt
ajulaadseid asju leidnud 2:
Pilt
Pilt

Pilt
Pilt

Postitatud: 08 Dets 2008 01:43
Postitas jukii
sädeme probleem ka fiatil nüüd lahendatud. viga oli selles klapis, mis selle rõhupaagi all-küljes on. eks ta mingi piiraja vist on, kui rõhk liiga suureks läheb, ei teki sädet vms. juu siis oksudeerunud jne, ei tea ei võtnud lahti. aga juhtmed tagant ära võttes oli sädelahendus olemas 8)
Pilt

korra käimaproovitud. käis 2 sek siis suri ise välja, ei tea. vb sellest et õli vähe, ei tekkinud õlirõhku... ja läks lahti juhtmete ja pistikute nimetamine ja nummerdamine
Pilt
Pilt
Pilt
Pilt
Pilt
Pilt
Pilt
Pilt
Pilt
Pilt
Pilt
Pilt
Pilt


ja valmis kuusakoskiks. kui kellegil mingit croma juppi vaja läheb. andku teada vaatan kas on alles või küljes, pole probleemi. seisab kevadeni, siis pidid vanaraua hinnad kõrgeks minema jälle.
Pilt
Pilt
Pilt

Postitatud: 29 Jaan 2009 23:41
Postitas jukii
nonii, vaikselt midagi nokitsenud karterit ja valmis ta sain. kui originaalis läks 4L mootoriõli siis minutehtud karetril läheb 5L et täituks min kogus õli taseme näidu vardal. ja max siis selleks kulub 6.5L umbes. veel muuta õlivõtu asukoht ja turbo tagasivool ja veel mingi toru mis sinna alla tuleb, täpset otstarvet veel ei tea. ja siis mingis takistus süsteem, et kurvides pump kuivale ei jääks. kellegil mingi idee, siis võiks rääkida sellest. sa vaikselt aretama hakatud sisselaske kollektorit kah, see nüüd 2 otsaga. kas muuta otsad ära, või teha nii nagu tehtud valdzil ? roolivõimu pumba jaoks tuleb lansekat vist modifitseerida kah. tööd on palju, aga vaikselt tehes, eks kunagi midagi saab kah äkki.

mõni pilt kah ;)

alguses siis Pilt
Pilt
Pilt
Pilt
Pilt
Pilt
Pilt
Pilt
Pilt
Pilt
Pilt
Pilt
Pilt
Pilt
Pilt


selline vahe jääb roolivõimu pumba ja lanseka vahele ilma rihma pingutamatta, natukene niru ju. Pilt

Postitatud: 30 Jaan 2009 10:08
Postitas olaaf
karterisse tee kindlasti vaheribid ka, et õli väga loksuma ei hakkaks

Postitatud: 31 Jaan 2009 02:27
Postitas jukii
seda kindlast et need seinad tulevad. aga ennem tuleb pumbale õige asukoht leida. hakates roolivõimupumpa külge panema jäi poolraam ette. poolraami sain lahendatud, aga vahe jäi ikka väikseks, kuid natukene suuremaks saaks siis kui panna väiksema diameetriga rihmaratas. see tähendab et pump hakkaks kiiremini ringi käima kuid, kas tohib panna ja midagi pekki ei keera ? mis see muudab võimendus süsteemis ? vaikselt tegelesin amordi ja lanseka tugevdusega kah. aga täna tegin niipalju siis.

Pilt
Pilt
Pilt
Pilt
Pilt
Pilt
Pilt
Pilt
Pilt
Pilt

[Muudetud: 31-1-2009 jukii]

Postitatud: 08 Veebr 2009 23:52
Postitas jukii
nüüdseks sain siis lanseka ja amordi tugevduse tehtud. el katuse luuk ka olemas, kuid ei tea kuidas sobib, nüüd tuleb leida must lammas mille peal seda proovida :D
Pilt
Pilt
Pilt
Pilt
Pilt
Pilt
Pilt
Pilt

Postitatud: 09 Veebr 2009 23:04
Postitas reiner
Jah, jäta luuk panemata. Jäävad käed terveks kui üle katuse paned :D

Postitatud: 16 Veebr 2009 19:24
Postitas juss
Mis nipiga karteri mootori poolne osa peale keevitamist sirgeks jäi?
Kas keevitused ikka peavad, kuna suht raske teha nii, et peale keevitamist oleks asi veel sirge ja ka peaks õli!?

Postitatud: 16 Veebr 2009 22:13
Postitas uzzac
kas karterisse mingeid lisaseinu või asju ei teinud sisse et õli loksumist takistada?

vastasel juhul ei soovitaks sul selle autoge ühtegi kurvi kiiresti võtta:D

Postitatud: 16 Veebr 2009 22:17
Postitas sten
Algselt postitas: olaaf
karterisse tee kindlasti vaheribid ka, et õli väga loksuma ei hakkaks
Algselt postitas: jukii
seda kindlast et need seinad tulevad. aga ennem tuleb pumbale......
[Muudetud: 31-1-2009 jukii]

Postitatud: 16 Veebr 2009 23:22
Postitas jukii
ega ta väga 8sse ei tõmmanudki. seal valtsitud ääred ka, kuid vahepeal proovisin ja natukene väänasin,enamvähem sirge on ta ikka. tihend ka suht paks, läbi ei tohiks hakata ajama. keevitus kohti mingi rõhu vms ei ole proovinud ja vedelik läbi ka ei tulnud.

praeguseks lada küllili. ja vaadates põhja, eks ta ikka roosetes ole tegelt. mastiksi alt tuleb ikka igast asju välja, vaadeldes ei saa arugi, kuid kruvikeerajaga sorkides... kõigehullemad kohad on valtsi kohad, poldiaugud jne. isegi see mis eelmine aasta sai tehtud, see ka näiteks mõlgi kohapealt roostetab, mastiks on pragunenud ja niiskus sisse läinud. nüüd asi selgem et kruntida tuleb ka ikka peale keevitust, paljas mastiks ei aita. nüüd plaan teha liivaprits, keevitus, paksult epoksiit krunti maktiks, siis ei peaks tükk aega midagi tulema.


tekkis ka küsimus et kuidas seda nn kändu tugevdatakse?

Pilt


ja mis põhimõttel see amordi tugevdus on, kuidas teha

Pilt


enda ladast ka hetkeline pilt siis

[Muudetud: 16-2-2009 jukii]

[Muudetud: 16-2-2009 jukii]Pilt

Postitatud: 16 Veebr 2009 23:27
Postitas zajetz
vaata mis toimub tagumiste tungraua kohtade alla. Enda väga heal kerel kus terve põhi oli puhas tehase krunnt olid isegi seal augud läbi.

Postitatud: 16 Veebr 2009 23:45
Postitas jukii
ahjaa nende tagumiste tungraua kohtade kohta tahtsin ka küsida et mida see agrekaat seal tungrauakoha all annab ? kuna laiendiga ei saa niikunii kasutada originaal tungrauda ja see praegune on ka prosta ja isegi mäda kohati et võtan üldse ära ja leiutan kas karbi keskele 1he tungrauakoha või leiutan midagi muud.
Pilt


[Muudetud: 16-2-2009 jukii]