2107, jukii, 1983
2107, jukii, 1983
Foorumi reeglid
Autoteema pealkirja vormistamine:
Auto mudel, kasutajanimi, väljalaskeaasta n: 2107, Revolutsionäär, 1989
Tasuks lisada ka märgend kujul projekt-MUDEL n: projekt-2107
Teemasse palun lisada juttu oma masinast ja lisaks ka pildimaterjali.
Pildimaterjali üleslaadimisel kasutada võimalusel foorumi pakutud funktsionaalsust, sest välistelt saitidelt viidatud pildid kipuvad ajaga kaduma.
Autoteema pealkirja vormistamine:
Auto mudel, kasutajanimi, väljalaskeaasta n: 2107, Revolutsionäär, 1989
Tasuks lisada ka märgend kujul projekt-MUDEL n: projekt-2107
Teemasse palun lisada juttu oma masinast ja lisaks ka pildimaterjali.
Pildimaterjali üleslaadimisel kasutada võimalusel foorumi pakutud funktsionaalsust, sest välistelt saitidelt viidatud pildid kipuvad ajaga kaduma.
-
jjukii
- Foorumi kasutaja
- Postitusi: 368
- Liitunud: 05 Nov 2006 22:39
- Asukoht: viljandi
- Autod: 2101, 2107
no nii. asi nüüd nii kaugel et liigub. eile tegin päev otsa pidureid, ja täna ka pool päeva. kuna võtsin lahti golfi piduri silindri, et paigaldada uued tihendid ja puhastada ja kokkupanemisel ei jäänud enam pidama, kuna olid liiga kulunud. tegin siis voolikust uue tihendi jne. uus tihend oli suur, siis tegin mingi pressitaolise asja, mis suruks tihendi kokku, et saaks seibi peale panna. see oli ikka väga ränk. tegin siis täna väikse ringi. ette jõudsin paigaldada veel logarid ja porilapakad. rehv on liialt kõrge, nii et natukene käib vastu koobast pöörates ja nüüd käib vastu porilapakat. seda tuleb timmida veel. siis lõikasin teise auto logarist kaare, sellega katsin laiendi seest ära. taha vaatab veel kas panna logar või mitte. esi stange tegin ümber, kuna viin stanged ligemale ja veel laiendid siis stange ei mahtund ära. lõikasin jupi vahelt ära ja panin nurga tagasi. nööd veel pahteldada ja värvida. värvimisse lähevad kõik stanged. vist jäävad mustaks, sobib paremini.
nüüd hakkan elektriga tegelema. genekas ei lae. ei tea kas mul juhtmed valesti või mis. siis selline viga oli veel et kui panid tuled põlema siis lõi kõik kellad põhja:puzzled . kelladele peaaegu uued taustad paigaldatud, aga tuleb veel viimistleda. tahaks kelladesse uv led valguse panna, aga ei tea kas sellest tuleb midagi välja. el aknad panin ka ette. nissan sunny omad. aga pilte siis
flants 4cm:/
nüüd hakkan elektriga tegelema. genekas ei lae. ei tea kas mul juhtmed valesti või mis. siis selline viga oli veel et kui panid tuled põlema siis lõi kõik kellad põhja:puzzled . kelladele peaaegu uued taustad paigaldatud, aga tuleb veel viimistleda. tahaks kelladesse uv led valguse panna, aga ei tea kas sellest tuleb midagi välja. el aknad panin ka ette. nissan sunny omad. aga pilte siis
flants 4cm:/
-
jjukii
- Foorumi kasutaja
- Postitusi: 368
- Liitunud: 05 Nov 2006 22:39
- Asukoht: viljandi
- Autod: 2101, 2107
karteri tuulutuse toru mõtled, siis seda ei ole pannud veel, vana pragunes. aga kui seda valget möksi mõtled, siis see mingi silikon, millega see kopsik sinna kinni pandud on. siis kui ma tatt olin, pani isa selle mootori kokku. mootor peaks olema 1.3 tehtud 1.4. hooratast vist tehtud jne. ei tea täpselt ning isa ei mäleta ka. mootor oli selle 01 peal mingi 5 aastat ja sõidetud oli sellega max 2km. nii et täiesti tutuus. ei tea veel mis ülevaatusel öeldakse. aga ennem ehitamist käisin kohapeal ja öeldi et võib küll, aga see oli suuline lubadus vms. eks näeb
-
jjukii
- Foorumi kasutaja
- Postitusi: 368
- Liitunud: 05 Nov 2006 22:39
- Asukoht: viljandi
- Autod: 2101, 2107
nii siis asi nii kaugel et salong peaaegu koos. vahetada kõrvaluistujapoolne turvavöö ja eest taha minev juhtmete punt rüüsisisse panna. vaja kuskilt leida veel 1 tagumine käepide ja ukseavamis hoova ääred vms plastik junnid. tahaks 24 juuliks valmis saada, see sisaldab ülevaatust. lihtsalt sai tehtud selline eesmärk vaja veel 1 piduri ketas värvida, see mis ei kulu, kui rooste läheb siis lihtsalt kole. neljapäev peaks sillastendi ka tehtud saama. stanged lähevad värvimisse peale ülevaatust. siis viimane ja suur mure on tagumiste pidurite seadistamine. aga sellega ka suur jama. kuna panin taha golfi kettad ja sadulad. nüüd sõites ja proovides ei võta tagumisi rattaid loha kuigi peaksid. esimesed võtavad ja väga hästi ikka. tugevalt vajutades natukene võtab juhipoolset tagumist aga teist üldse mitte. panin käsipiduri süsteemi ka peale. see nagu venib ja ka ei võta korralikult kinni ikka(blokeeru). pingutasin käsipiduri nii umbes ära, et võtaks aga siis võtab kah kui kang täiesti üleval ja kui maas on kässar siis nagu oleksid pidurid peal, ei vabasta, nagu kangi käik on liiga pikk. kuigi on olemas ka golfi kang.on kellegil mingi hea idee ? rõhuregulaator mõjub siis niipalju ? või võib midagi muud olla?
aga tegin siis arengust ka mõne pildi.
[Muudetud: 15-7-2008 jukii]
aga tegin siis arengust ka mõne pildi.
[Muudetud: 15-7-2008 jukii]
-
jjukii
- Foorumi kasutaja
- Postitusi: 368
- Liitunud: 05 Nov 2006 22:39
- Asukoht: viljandi
- Autod: 2101, 2107
armatuur on kaetud ühe suure tükiga. lõikeid ja assju on ikka. näha ei ole aga käega katsudes on. ise katsin ka jäin rahule.Algselt postitas: CozmonauT
mis materjaliga armatuur ja polstrid kaetud on ? kas mingi suvaline kattematerjal või mingi kõlarikasti riie või .. ? tundub, et on kuju järgi üpris hästi voolitav, armatuur on super hea. kust selle materjali ostsid ja palju maksis ning kui, siis mitmes tükis armatuur kaetud on ?
riie ostetud tartust kuskilt vaibapoest. hinda ja assju ei tea.isa ostsis.
ennem plaani ülevaatuse ära teha ja siis veel nipet näpet, aga mootorit vb kunagi hiljem. tahaks mingi 1.7 panna vms ikka. aga seda hiljem, ei hakka unistama. teen asju ükshaavalAlgselt postitas: kermps45
Väga kena auto
Mulle täiega meeldib
Kapoti all plaanid ka midad teha ?
-
oolaaf
- Ladaklubi Auliige
- Postitusi: 4924
- Liitunud: 12 Juun 2002 09:16
- Asukoht: nõmme
- Autod: 2105 s1300, 1119
sul tagant päris kõrge auto - kas rõhuregulaatori fikseerisid ikka kere külge või jätsid silla külge?Algselt postitas: jukii
suur mure on tagumiste pidurite seadistamine. aga sellega ka suur jama. kuna panin taha golfi kettad ja sadulad. nüüd sõites ja proovides ei võta tagumisi rattaid loha kuigi peaksid. esimesed võtavad ja väga hästi ikka. tugevalt vajutades natukene võtab juhipoolset tagumist aga teist üldse mitte. panin käsipiduri süsteemi ka peale. see nagu venib ja ka ei võta korralikult kinni ikka(blokeeru). pingutasin käsipiduri nii umbes ära, et võtaks aga siis võtab kah kui kang täiesti üleval ja kui maas on kässar siis nagu oleksid pidurid peal, ei vabasta, nagu kangi käik on liiga pikk. kuigi on olemas ka golfi kang.on kellegil mingi hea idee ? rõhuregulaator mõjub siis niipalju ? või võib midagi muud olla?
kui silla küljes siis pmst ei peagi olema tagapidureid.
teine mure on selles, et kui sa vaatad laaduki originaalseid tagasilindreid ja võrdled neid golfi omadega siis ilmneb, et golfi silindri läbimõõt on suurem ning ta vajab suuremat vedeliku kogust, et silindrit edasi liigutada soovitud pikkuse võrra...
sellest järeldame, et ehk on peasilindri tootlikus liiga madal...
kässari kohta ei oska midagi öelda peale selle, et saad ju võrrelda golfi ja lada käikude erinevust...
[Muudetud: 16-7-2008 olaaf]
Männiku laiali Garage
"90 percent of carb problems are ignition related.."
"90 percent of carb problems are ignition related.."
-
jjukii
- Foorumi kasutaja
- Postitusi: 368
- Liitunud: 05 Nov 2006 22:39
- Asukoht: viljandi
- Autod: 2101, 2107
rõhuregulaator täpselt nii nagu originaalis. see junn kuhu piduri torud sisse lähevad see seal üleval amorid kinnitus nurgas vms. ja varras on tagasilla küljes. aga see tootlikuse jutt võib isegi teema olla.
edit: aga kui suured on esimeste sadulate silindri ümbermõõt või suurus vms. golfi omadel on igatahes 38.
[Muudetud: 16-7-2008 jukii]
[Muudetud: 16-7-2008 jukii]
edit: aga kui suured on esimeste sadulate silindri ümbermõõt või suurus vms. golfi omadel on igatahes 38.
[Muudetud: 16-7-2008 jukii]
[Muudetud: 16-7-2008 jukii]
-
oolaaf
- Ladaklubi Auliige
- Postitusi: 4924
- Liitunud: 12 Juun 2002 09:16
- Asukoht: nõmme
- Autod: 2105 s1300, 1119
fikseeri rõhuregulaator kere külge korraks - saad kohe teada...
piltidelt selgelt näha, et rõhuregulaator praegu pea kinnises asendis tulenevalt auto kõrgusest.
hea pidamine saabub autol siis üldiselt, kui rattarummud on küljekarbi kõrgusel...
[Muudetud: 16-7-2008 olaaf]
piltidelt selgelt näha, et rõhuregulaator praegu pea kinnises asendis tulenevalt auto kõrgusest.
hea pidamine saabub autol siis üldiselt, kui rattarummud on küljekarbi kõrgusel...
[Muudetud: 16-7-2008 olaaf]
Männiku laiali Garage
"90 percent of carb problems are ignition related.."
"90 percent of carb problems are ignition related.."