6. leht 8-st
Postitatud: 19 Juun 2008 00:14
Postitas uzzac
ega ühel pildil sul seal taustal olev trans-am juhuslikult 007NDO ei ole?
Postitatud: 19 Juun 2008 16:50
Postitas MuKi14
Algselt postitas: uzzac
ega ühel pildil sul seal taustal olev trans-am juhuslikult 007NDO ei ole?
007 BAV
Postitatud: 19 Juun 2008 21:21
Postitas nymmik
Algselt postitas: MuKi14
Algselt postitas: uzzac
ega ühel pildil sul seal taustal olev trans-am juhuslikult 007NDO ei ole?
007 BAV
007NDO Trans Am on juhuslikult ja kanada registris
007BAV Nissan Kingcab ka juhuslikult ARK andis (vedas)
07ZFY Zaz965 on kunagi isegi saadud valida numbrit
997ESS 2106
799LAa 2102
Volga, Rex ja CRV on jäänud ilma "seitsmeta":kuri
Postitatud: 20 Juul 2008 22:34
Postitas nymmik
BÖÖ
1 mootoripadi lendas laiali
Postitatud: 27 Jaan 2009 11:06
Postitas nymmik
Uunikute Tähesõidult
Postitatud: 16 Juun 2009 09:26
Postitas nymmik
Pea aasta pole midagi kirjutanud.
Selle aasta kevadel sai sõpradega Roosta trip tehtud
Häirib see, et eelmisel suvel ostetud tutikas vene kvaliteediga esimene stange räigelt roostetab. Kusjuures auto ju seisis mitte ei sõitnud talvel löga sees.
Kellel on pakkuda korralikku NSVLi kvaliteediga stanget olen huvitatud.
Mingi hetke hakkas tagumine rattalaager laulma, Vahetus venis pikaks, pea 2 kuud. Küll ei saanud laagrit kätte, siis poolassi sisse, siis venisid klotsi vedrud ära, siis kukkusid pidurikatted küljest jne jne.
Aga nüüd on kõik jälle korras ja sõidab.
Üks mure vaevab veel mind. sooja mootoriga (90c) on õlirõhk 4000 pöörde juures kena 3atm aga tühikäigul 800-900rpm'i on pea 0 ja tuli vilgub. Tea kas peab hakkama keskenduma mootori remondile?
Täna toimub selle aasta teine Vanatehnika Lustisõit, seal saab masinat näha, kuigi vaadata pole midagi
Postitatud: 28 Dets 2009 11:09
Postitas nymmik
Tunnen puudust korralikust esimesest põrkerauast, mis ei roosteta ja on sirge.
Postitatud: 15 Mär 2014 23:02
Postitas nymmik
Täna hakkasin plokikaanega tegelema, laost sai üks 2101 markeeringuga väljakirjutatud.
kõik liigne eemaldatud, et lihvi saaks viia.
1, 2, 3 sisselaske ja 4 väljalaske klapid ei pidanud midagi, nitrolahusti jooksis kolinal kanalisse.
Nukkvõll mis sai riiulist võetud ja tõus mõõdetud sain tulemuseks 61.4 mm vs. vanal oli 61,1mm
Nüüd oleks vaja lasta plokk lihvida ja uued klapid sooveldada, siis võiks Lego kokku panna ja mootorile peale visata.
Postitatud: 16 Mär 2014 15:39
Postitas nymmik
Küsimus mootori tarkadele.
Leidsin sellise keti leevendi, plastist ja 2107 kirjaga.
Kas on mõtet see 1500 mootorisse panna või peaks ikka metallist koos kattega soetama?
Postitatud: 16 Mär 2014 16:17
Postitas olaaf
Ma olen sellise leevendiga aastaid sõitnud - toimib kenasti.
Metallist leevendi peab üle keevitama, et sisse ei kukuks..
Postitatud: 16 Mär 2014 18:37
Postitas logman
Väga hea leevendi. Võiks öelda, et edasiarendatud, parendatud variant lausa. Sellest ka kiri seal peal.
2107 moto ongi ju 1,5 liitrine, "endine" 2103 oma.
Postitatud: 18 Mär 2014 10:26
Postitas nymmik
Olen päris elevil isegi natuke kuna Olavi nikerdab kaant mulle
Kuna mingit Racing värki ma enivei ei plaani, vaid sujuvalt tänaval liigelda, siis soov oleks juba tulemust ja vahet tunda. Ilmselgelt tuleb ka karburaatoriga mängida, kuid see on ka minu jaoks arusaamatu maailm.
Postitatud: 23 Mär 2014 20:26
Postitas nymmik
06 seisis 2 aastat.
Kui öeldakse, "et kõik mis liigub, see kulub"
siis kõik mis seisab, see läheb Pe***
vasak tagumine piduritrummel on ellipsis ja ühe koha siniseks tõmmanud ning ka sinna prao sisse visanud.
Paremal pool aga poolassi simmer jookseb, piduri silinder täiesti kinni, ning piduritoru läks ka pooleks.
Aga töö käib et 13ndal sõitu teha.
Postitatud: 30 Mär 2014 19:48
Postitas nymmik
Pisike muutus.
Postitatud: 06 Apr 2014 21:53
Postitas nymmik
Veel väike muutus.
Kevadkruisil hakkab nalja saama, kui asfaldilt maha pöörame.
Postitatud: 14 Apr 2014 21:58
Postitas nymmik
Kevadekuulutamisest slaid.
Postitatud: 03 Juun 2014 11:05
Postitas nymmik
Sai eile kulgetud natuke.
Postitatud: 03 Juun 2014 13:10
Postitas VäikeMägilane
nymmik kirjutas:
Nukkvõll mis sai riiulist võetud ja tõus mõõdetud sain tulemuseks 61.4 mm vs. vanal oli 61,1mm
Siis see küll siksi oma ei ole:) nuka baas siksil 30...30.5mm vahel
Postitatud: 03 Juun 2014 15:19
Postitas nymmik
VäikeMägilane kirjutas: nymmik kirjutas:
Nukkvõll mis sai riiulist võetud ja tõus mõõdetud sain tulemuseks 61.4 mm vs. vanal oli 61,1mm
Siis see küll siksi oma ei ole:) nuka baas siksil 30...30.5mm vahel
koma vales kohas
6, ... avanemine
Postitatud: 01 Dets 2014 10:07
Postitas nymmik
Midagi eriti toimunud ei ole, kui välja arvata et seismisega on kütusevoolik murenenud ja ajab kallist bensiini välja.