Võimalus foorumi külastajatel oma Ladat lähemalt tutvustada
Foorumi reeglid Autoteema pealkirja vormistamine:
Auto mudel, kasutajanimi, väljalaskeaasta n: 2107, Revolutsionäär, 1989
Tasuks lisada ka märgend kujul projekt-MUDEL n: projekt-2107
Teemasse palun lisada juttu oma masinast ja lisaks ka pildimaterjali.
Pildimaterjali üleslaadimisel kasutada võimalusel foorumi pakutud funktsionaalsust, sest välistelt saitidelt viidatud pildid kipuvad ajaga kaduma.
Algselt postitas: Alfist
Loomulikult on ühesugused,sest mul endal lähevad kopikale 06 uksed ette,ning on täpselt ühesugused konstruktsiooni poolest;)
Selles, et uksed ise vahetatavad on, ei ole kellelgi mingit kahtlust. Kui tahad, võid oma kopikale kasvõi polski fiati uksed külge pookida; hübriide on nähtud ju igasuguseid. Jutt käis siiski ukse aknaraame katvatest kroomliistudest.
Algselt postitas: Alfist
Loomulikult on ühesugused,sest mul endal lähevad kopikale 06 uksed ette,ning on täpselt ühesugused konstruktsiooni poolest;)
Selles, et uksed ise vahetatavad on, ei ole kellelgi mingit kahtlust. Kui tahad, võid oma kopikale kasvõi polski fiati uksed külge pookida; hübriide on nähtud ju igasuguseid. Jutt käis siiski ukse aknaraame katvatest kroomliistudest.
[Muudetud: 29-2-2008 Vaalo]
No need on ka täpselt ühesugused,mul on need aknaraamid mõõdetud;)
"Alfa Romeo ei ole lihtsalt autotehas... See on nagu haigus... Või eluviis... Seda ei saagi defineerida. See kuulub tunnete ja kirgede valda, allub südame, mitte mõistuse kontrollile".
Insener ja disainer Orazio Satta Puglia
Algselt postitas: logman
Kõik klassikute uste aknaraamid on identsed v.a. "viie" ja "seitsme" omad, milledel pole kolmnurkaknaid.
Targutan ka ebaolulist, mainitud autodele annab kolmnurkaknad soovi korral paigaldada, see poleks kuigi keerukas:P
my 5 cents
Meskimeni seadus - Kunagi pole aega teha midagi korralikult aga alati on aega ümber teha VAZ 2105 - "kopika" värskem teised, millele vaid ühe pika joonlauaga varustatud disainerite meeskond püüdis anda veidi nooruslikuma välisilme
Jaa, ilus on see auto tõesti peale värvimist . Sai ka maal seda autot natuke käega silitatud ja imetletud. Aga see auto vajab veel korralikku põhjaalust ja tiibadesisest kruntimist ning mastiksit.
Ja edukat komplekteerimist siis !
Algselt postitas: ats97
Auto väga ilus! Kas klaasi kiil poleks pidanud natuke pikem olema ning otsad allpool olema? Liite katteplekki olemas ja tuleb ikka? Muidu ikka 5+ töö.
Tehase poolt jah all pool jätk aga kuna uue tihendi ja kiilu panek oli paras ***** siis ei tihka küll ümber tõsta, Katteplekk olemas aga pole veel topsist ülesleidnud
Algselt postitas: SexSix
Kui ostsid uue siis osta teine veel ja jåtka vahekohta teisest kiilust l?igatud jupp.Aga plekit?ki v?id siiski alla oma kohale panna.
Õnneks 02 tagaklaasikiilust jäi 20cm järgi, saab jah sinna vahele lõigata jupi. Oleks teadnud et selline pusimine on uue tihendiga oleks vana tihendiga pannud mis kooldunud juba klaasi ja auto järgi.
Algselt postitas: EdR
Minu 061-l on lähitulede relee igastahes aku kõrval. Loodetavasti on pildist abi.
Tänud, eile kolistasin kapoti all, leidsin nii relee, üks juhe oli lahti aga kummilutt peal, et silmaga ei paistnudki. Lisaks oli süüteluku tagune selline, et kord andis INT otsale voolu, kord ei. Sai ka see vahetatud ja nüüd KORRAS
Eile paigaldasin liiste ja kirusin neid tänapäeva tüübleid, ei hoia korralikult kere ligi. Osaliselt panin sapika liistu poldid (kandiline pea ja mutter)
Vaja oleks väga korralikke karbiliiste 2tk, enda omad on pihta saanud.
Algselt postitas: nymmik
Eile paigaldasin liiste ja kirusin neid tänapäeva tüübleid, ei hoia korralikult kere ligi. Osaliselt panin sapika liistu poldid (kandiline pea ja mutter)
Lisaks sellele, et need tüüblid kere ligi ei hoia, ei pruugi nad teinekord liiste üldse piisavalt tugevasti kinni hoida. Proovitud lahendus on puurida tüüblitesse 1-1,5 mm augud nii, et nendest aukudest saaks plekkide sisepinna poolt peenikesed traadid läbi panna ning sellega tüüblid fikseerida. Kui augud puuritud täpselt (pleki lähedalt), siis saab liistud ilusti kere vastu ning pole ohtu, et nad lahti võiksid tulla. Võib-olla on edaspidi abiks...
Kunagi ammu-ammu lasi vanaisa oma 03-le teha sellised vigurid liistude kinnitamiseks.
2 mm paksusele plekitükle, mis läheks täpselt liistu sisse, sai keevitatud kuuene peata polt/jupp keermelatti.
Eks selliste "tüüblite" liistu sisse saamisega natu maadlemist oli, aga kinni hoidis ideaalselt.