21063, VAZ, 1985
21063, VAZ, 1985
Foorumi reeglid
Autoteema pealkirja vormistamine:
Auto mudel, kasutajanimi, väljalaskeaasta n: 2107, Revolutsionäär, 1989
Tasuks lisada ka märgend kujul projekt-MUDEL n: projekt-2107
Teemasse palun lisada juttu oma masinast ja lisaks ka pildimaterjali.
Pildimaterjali üleslaadimisel kasutada võimalusel foorumi pakutud funktsionaalsust, sest välistelt saitidelt viidatud pildid kipuvad ajaga kaduma.
Autoteema pealkirja vormistamine:
Auto mudel, kasutajanimi, väljalaskeaasta n: 2107, Revolutsionäär, 1989
Tasuks lisada ka märgend kujul projekt-MUDEL n: projekt-2107
Teemasse palun lisada juttu oma masinast ja lisaks ka pildimaterjali.
Pildimaterjali üleslaadimisel kasutada võimalusel foorumi pakutud funktsionaalsust, sest välistelt saitidelt viidatud pildid kipuvad ajaga kaduma.
21063, VAZ, 1985
Sain siis natuke aega tagasi sellise isendi omanikuks, tegemist siis 063-ga, millel 06 kere ja 011 mootor.
Mina olen 2. omanik, autot on väga hästi hoitud ja püüan seda ka edaspidi heas seisukorras hoida.
Autoga talvel sõidetud ei ole, kuid sellel aastal saab see toimuma. Sai tehtud korrosioonitõrjet (põlled, karbid, igasugused servad jne), mida ka piltidel näha on Samuti on autol uksed, karbid seest õlitatud ja logarite tagused määritud.
Mingit tjuuningut sellel autol tehtud ei ole ja ei tule kah, jätan originaaliks. Vähemalt praegu on selline plaan
Mõned pildid kah siis, kõikide kommentaarid ja arvamused auto kohta on oodatud
Mina olen 2. omanik, autot on väga hästi hoitud ja püüan seda ka edaspidi heas seisukorras hoida.
Autoga talvel sõidetud ei ole, kuid sellel aastal saab see toimuma. Sai tehtud korrosioonitõrjet (põlled, karbid, igasugused servad jne), mida ka piltidel näha on Samuti on autol uksed, karbid seest õlitatud ja logarite tagused määritud.
Mingit tjuuningut sellel autol tehtud ei ole ja ei tule kah, jätan originaaliks. Vähemalt praegu on selline plaan
Mõned pildid kah siis, kõikide kommentaarid ja arvamused auto kohta on oodatud
Uutest CCCP aegsetest BA3-i varuosadest huvitatud.
-
ssiksap6der
- Foorumi kasutaja
- Postitusi: 14
- Liitunud: 18 Apr 2006 18:21
- Asukoht: Tartu
- Autod: '83 21063
- viaccess
- Foorumi kasutaja
- Postitusi: 1927
- Liitunud: 19 Apr 2003 20:01
- Asukoht: Valga
- Autod: 2101, Izh Jupiter 5, Vis 23464
- Kontakt:
Üle pika aja rõõmustas see, et inimesel puudub selline soov nagu makrofleksist karbilaendid külge aretada ja kindlasti Taiwani kilega klaasid toonida.
Auto näeb väga viisakas välja, võib öelda et esindusliku välimusega. 1300 mootoril ka pole viga, ega iga auto pole sündinud kiirendamiseks ja rallimiseks, Lada kerele piisab ka 011 mootorist...
Huvi pakub bensupump, mosse 2141 oma???? Või ma eksin
Ja taskulambi võid ka koju jätta sest 06 tuledest täitsa piisab et pimedas sõita
Edu
Auto näeb väga viisakas välja, võib öelda et esindusliku välimusega. 1300 mootoril ka pole viga, ega iga auto pole sündinud kiirendamiseks ja rallimiseks, Lada kerele piisab ka 011 mootorist...
Huvi pakub bensupump, mosse 2141 oma???? Või ma eksin
Ja taskulambi võid ka koju jätta sest 06 tuledest täitsa piisab et pimedas sõita
Edu
Jupid Venemaalt!
Täitsa võimalik, muide nägin eelmisel nädalal Tapal ka samavärvilist 06-te. See värvitoon tundub üldse suht. haruldane olema, mulle pole selliseid kuskil rohkem silma jäänudAlgselt postitas: Raxo
Korralik auto!
Selline tunne nagu oleks seda juba linnapeal näinud...
Peaks olema originaal bensupump, aga täpselt ei oska öelda, sest äkki eelmine omanik vahetas ära tundub jah et midagi on tehtud, sest isoleer kah sinna pandud.Algselt postitas: viaccess
Huvi pakub bensupump, mosse 2141 oma???? Või ma eksin
Ja taskulambi võid ka koju jätta sest 06 tuledest täitsa piisab et pimedas sõita
Edu
Tuled isegi autol minuarust üllatavalt head, eriti kaugtuled
Tänud, edu tarvis.
Uutest CCCP aegsetest BA3-i varuosadest huvitatud.
Hoia seda auto korralikult, pole mõtted tuunida aga mugavuseks võib mõned asjad vahetada... mul sama auto, ma olen ka 2 omanik, auto on väga vastupidav, sai käitud üle terve Eestimaa ning pole probleemi, võib-olla pisiasjad, mis on lihtsalt vanad ja kuluvad ära, olen oma autos ise vahetanud, muidu kõik töötab väga hästi.
Tulede kohta ma olen täiesti nõus sinuga, eks need põlevad öösel nagu päike
Tulede kohta ma olen täiesti nõus sinuga, eks need põlevad öösel nagu päike
-
mmoosmoosik
- Foorumi kasutaja
- Postitusi: 636
- Liitunud: 25 Okt 2003 16:00
- Asukoht: Tallinn/Mustamäe
- Autod: ei ainsatki ladat enam !
Algselt postitas: moosmoosik
tagatiivad on millegipärast mingi pasaga koos. kas pesuvett sinna ei jätkunud?
või on see hoopis veneaegne korrosioonitõrje ehk värvisid auto õliga üle??
See ''pask'' on jah korrosioonitõrje, kui oleksid viitsinud ülal oleva teksti läbi lugeda poleks seda küsimust ka tekkinud
Tegemist Movil määrdega, eks kevadel saab ilusti maha võtta selle määrde sealt ja mujalt.
Thnx Tauri
Richard, eks ma püüan hoida
Tänud Pedrox'ile ja teistele.
Uutest CCCP aegsetest BA3-i varuosadest huvitatud.
- Kytt
- Ladaklubi Juhatus
- Postitusi: 2075
- Liitunud: 29 Okt 2002 11:32
- Asukoht: Tallinn
- Autod: 2x2102,21013 & Toyota
aga miks ukse ääred mökerdamata, minu endisel kuuel kippusid just ukse alumisse kolmandikku roostetäpid tekkima talvega, samas tagatiivad elasid talve kenaste üle.
rääkisid kyll korrosioonitõrjest aga põhja oma jutus ei mainind. kas autot põhjaalt ei kaitsendki v? kui ei, siis tule tallinnast läbi ja ma näitan sulle mis juhtub kui põhja eest hoolt ei kanta
jõudu ja jaksu selle autoga ning astu tsätist ka läbi jälle mõnikord
rääkisid kyll korrosioonitõrjest aga põhja oma jutus ei mainind. kas autot põhjaalt ei kaitsendki v? kui ei, siis tule tallinnast läbi ja ma näitan sulle mis juhtub kui põhja eest hoolt ei kanta
jõudu ja jaksu selle autoga ning astu tsätist ka läbi jälle mõnikord
Algselt postitas: MUST KYTT
aga miks ukse ääred mökerdamata, minu endisel kuuel kippusid just ukse alumisse kolmandikku roostetäpid tekkima talvega, samas tagatiivad elasid talve kenaste üle.
rääkisid kyll korrosioonitõrjest aga põhja oma jutus ei mainind. kas autot põhjaalt ei kaitsendki v? kui ei, siis tule tallinnast läbi ja ma näitan sulle mis juhtub kui põhja eest hoolt ei kanta
jõudu ja jaksu selle autoga ning astu tsätist ka läbi jälle mõnikord
Ukse ääri ei hakanud väljaspoolt määrima, seestpoolt on uste alused tehtud. Tänud hoiatamast, katsun neid kohti siis hoolega pesta. Põhja all on vanast ajast ''mingi möga'' (täpselt ei oska öelda, mis see on) pandud, kuid kohati kiht juba üpris minimaalne ning rattakoobastesse samuti vanast ajast jäänud trossimääre. Kuna sain auto enda käsutusse natuke aega tagasi polnud plaanis ka see aasta põhja ja koobaste korrosioonikaitset uuendada, ilmad külmad, märjad. Järgmine aasta see töö plaanis.
Thnx
Uutest CCCP aegsetest BA3-i varuosadest huvitatud.
Nüüdseks siis vahetatud piduri-, sidurivedelik, k.kasti ja tagasilla õli (TAD 17), jahutusvedelik (Polar), süüteküünlad (Bosch), õhufilter (Champion), õlifilter (Fram) ja mootoriõli (Teboil poolsünt.).
Panin ka uued küünlajuhtmed, jagajakaane ja -rootori.
Siksap6dra soovitusel sai pandud vahele bensiinifilter
Panin ka uued küünlajuhtmed, jagajakaane ja -rootori.
Siksap6dra soovitusel sai pandud vahele bensiinifilter
Uutest CCCP aegsetest BA3-i varuosadest huvitatud.
- motamees
- Ladaklubi Auliige
- Postitusi: 2860
- Liitunud: 22 Juul 2003 23:43
- Asukoht: Saar
- Autod: MetsaNiva
Bensiinifilter käibki peale pumpa. Eeskirjade järgi võib ka enne pumpa panna, aga siis on ta kasutusiga poole lühem (benafiltri juhendis kirjas).Algselt postitas: Einman1
See küll kahjuks tagantjärgi tarkus aga bensiinifiltri oleks pidanud panema enne bensupumpa ..
Jess, sain küll ilma pildita "tsitaati" kasutada.
C