Võimalus foorumi külastajatel oma Ladat lähemalt tutvustada
Foorumi reeglid Autoteema pealkirja vormistamine:
Auto mudel, kasutajanimi, väljalaskeaasta n: 2107, Revolutsionäär, 1989
Tasuks lisada ka märgend kujul projekt-MUDEL n: projekt-2107
Teemasse palun lisada juttu oma masinast ja lisaks ka pildimaterjali.
Pildimaterjali üleslaadimisel kasutada võimalusel foorumi pakutud funktsionaalsust, sest välistelt saitidelt viidatud pildid kipuvad ajaga kaduma.
Algselt postitas: ROJEV
Kui tähtis siis ökonomeeter on!?
1). Kui naine hakas autoga tööl käima oli kütuse kulu 18-20 l., ökonomeetriga kukus 9-10l. peale:wow.
2).90-100-ga sõites Sa halba häält ei kuulegi, ja vahet pole kas gaas põhjas või polepeal( vahe on kütuse kulus)
3). Pöörded siin ei loe.
Algselt postitas: VAZ
Keskmiseks kütusekuluks sain 8.2, selle sees oli umbes 50 km ka linnasõitu
Algselt postitas: ROJEV
Kui tähtis siis ökonomeeter on!?
1). Kui naine hakas autoga tööl käima oli kütuse kulu 18-20 l., ökonomeetriga kukus 9-10l. peale:wow.
2).90-100-ga sõites Sa halba häält ei kuulegi, ja vahet pole kas gaas põhjas või polepeal( vahe on kütuse kulus)
3). Pöörded siin ei loe.
Algselt postitas: VAZ
Keskmiseks kütusekuluks sain 8.2, selle sees oli umbes 50 km ka linnasõitu
Läbisõit: 418km., kulu: 34.5l., kütus 98., kiirus:-maante kuni 140km/t.( 5 sees, alla 110km/t. polnud mõtett hoida, seijer rohelises tsoonis)Linna sõitu nats üle 100km.( 3-4 sees ) Kütusekulu 8.25
Tegelt saab võrelda küll.
Eile hakkasin uuendama rattakoobaste korrosioonitõrjet. Tagumised said tehtud, esimesed ootavad oma järge. Kasutasin mingit Valvoline-i toodet, mis jutu järgi jätab pikaajalise kaitse.
Tänu eelmisele omanikule pole 23 aastaga tekkinud koobastesse roostet, niiet ärge vinguge et Lada roostetab nii palju jne, vaid tehke korrosiooni tõrjet
Täna panin uued kaugtuled, kuna üks pirn põles neis läbi ning vanad olidki juba küllaltki tuhmid ja kivitäkkeid täis..mis need tutikad ikka vedelevad kapis
Nüüd on pimedas veelgi parem sõita, muidugi ega ennegi just kehva polnud. Need samad läksid külge, mis Must Kytt eelmine aasta mulle müüs, CCCP toodang
Muidugi oleks tahtnud ka lähituled uued osta, aga rahakott polnud hetkel selle plaaniga nõus
Sellel aastal umbes 1700 km juba sõidetud, keskmine kütuse kulu 8.42 liitrit per 100 km.
Üritan ka summercambile jõuda ning teiste ladaklubilistega kohtuda.
jah 1300cc mootor.
esiteks pole see auto igapäevases kasutamises ja teiseks pole selle auto juures minujaoks eriti olulised sellised näitajad nagu kiirendus 0-100 kmh, max speed jne
talveks on plaanis plokikaas maha võtta ning teha sellega üht teist
klappide soveldamine, kaanest kuigi palju maha võtta ning muu selgub juba siis kui plokikaas maas.
Auto pidas ennast ka cambil väga hästi üleval.
Kuid nüüd on aku töölepingu täiesti nurka visanud täna hommikul enam starterist käima ei saanud isegi siis, kui aku oli pool tunnikest 6 ampriga laadinud. Niiet jh, esimese asjana tuleb nüüd uus aku sebida
Kokku sai läbitud 540 km vms
kui tavaliselt jäävad fotot vaadates nii mõnedki auto iluvead märkamata ja auto paistab kordi parem kui tavaelus, siis selle autoga on risti vastupidi. Nii heas originaalses korras autot pole mina varem näinud! Hoolitse selle auto eest hästi ja hoia ta ka edaspidi eemale soolast ja muust keemiast milles autod talvel suplema peavad.
ps. kõik kassid näivad hämaras hallid, niisammuti ka heledad nullkuued
Revolutsionääri käest soetatud Mangelsi valukatega on selline teema, et need vajavad flantse. 13x5.5 ET38, aga rattaid välja pöörates hakkaksid käima vastu ülemist õõtsa. Ju siis offset teema ?
Ja nüüd olengi kahe vahel ja tõesti ei suuda otsustada: kas hakata neid velgi alla aretama või need hoopis edasi müüa ning kevadel plekkveljed korralikult ära restaureerida lasta (liivaprits, pulbervärvimine) ning välimus stockis hoida.
Taoline jääks valukatega (kapslid tuleksid ka peale):