21053, kapa, 1991
21053, kapa, 1991
Foorumi reeglid
Autoteema pealkirja vormistamine:
Auto mudel, kasutajanimi, väljalaskeaasta n: 2107, Revolutsionäär, 1989
Tasuks lisada ka märgend kujul projekt-MUDEL n: projekt-2107
Teemasse palun lisada juttu oma masinast ja lisaks ka pildimaterjali.
Pildimaterjali üleslaadimisel kasutada võimalusel foorumi pakutud funktsionaalsust, sest välistelt saitidelt viidatud pildid kipuvad ajaga kaduma.
Autoteema pealkirja vormistamine:
Auto mudel, kasutajanimi, väljalaskeaasta n: 2107, Revolutsionäär, 1989
Tasuks lisada ka märgend kujul projekt-MUDEL n: projekt-2107
Teemasse palun lisada juttu oma masinast ja lisaks ka pildimaterjali.
Pildimaterjali üleslaadimisel kasutada võimalusel foorumi pakutud funktsionaalsust, sest välistelt saitidelt viidatud pildid kipuvad ajaga kaduma.
Sillatala ikka väga kõver kui rattad ühel tasapinnal. Või on ratas lahti? Velg kõver?
Kõige loogilisem, et tala kõver, need talad ikka tahavad läbi jah painduda. Enda semjorkal oli ka kõver, reduktori all oli praegu sees ja õli hakkas välja immitsema. Aga nii kõver ta küll ei olnud. Kui ta nii kõver sul on siis arvatavasti ka poolteljed ka kõverad..
[Muudetud: 12-2-2007 reiner]
Kõige loogilisem, et tala kõver, need talad ikka tahavad läbi jah painduda. Enda semjorkal oli ka kõver, reduktori all oli praegu sees ja õli hakkas välja immitsema. Aga nii kõver ta küll ei olnud. Kui ta nii kõver sul on siis arvatavasti ka poolteljed ka kõverad..
[Muudetud: 12-2-2007 reiner]
Lower your standards and you'll never be disappointed!
Ei osanud nii palju kiireid vastuseid oodata:lol.
Räägin nüüd südame puhtaks:
Roolilatt lähebki alla poole. Praegu pole tagumised poldid sees. Keevitatud on ka äkki halvasti. Lähevad seibid vahele, kui muu ei aita, siis pikemaks poldid.
Topleltpleki asja võtan arvesse, saab ravitud.
Väljendasin ennast enne halvasti. Auto ei ole mitte tellistel (ei toetu pakkudele) vaid tagarattastega on sõidetud tellistele (toetub ikka ratastele, lihtsalt mitte maapind ei ole all, vaid tellis). Sõidetud pole väga täpselt, mõtlen, et ratas ei pruugi olla täpselt tellisel, osa võib üle ulatuda. Tegin seda, kuna oli vaja auto alt tagant keevitada. Ka esiosa tõuseb kunagi.
Tiibade vahetusele mõtlesin ka, kuid ainult selles tiivas pisuke auk oli, ei võtnud vaevaks uut muretseda. Vahet pole, tehtud juba. Ega ma tast näituse autot ei tee:D , selleks teine masin.
Rattad ei pruugi olla ühel tasapinnal. Ja veel, sillatala peaks ju nähtavalt kõver olema...Ja poolteljed ka, aga need sai välja võetud garaa?is kunagi, olid sirged (silmajärgi). Velg ei tohiks no nii kõver ikka olla. See ei laseks ju sõita.
Reduktor on õline jah. :sein:kuri.
Uus tagasild?
Räägin nüüd südame puhtaks:
Roolilatt lähebki alla poole. Praegu pole tagumised poldid sees. Keevitatud on ka äkki halvasti. Lähevad seibid vahele, kui muu ei aita, siis pikemaks poldid.
Topleltpleki asja võtan arvesse, saab ravitud.
Väljendasin ennast enne halvasti. Auto ei ole mitte tellistel (ei toetu pakkudele) vaid tagarattastega on sõidetud tellistele (toetub ikka ratastele, lihtsalt mitte maapind ei ole all, vaid tellis). Sõidetud pole väga täpselt, mõtlen, et ratas ei pruugi olla täpselt tellisel, osa võib üle ulatuda. Tegin seda, kuna oli vaja auto alt tagant keevitada. Ka esiosa tõuseb kunagi.
Tiibade vahetusele mõtlesin ka, kuid ainult selles tiivas pisuke auk oli, ei võtnud vaevaks uut muretseda. Vahet pole, tehtud juba. Ega ma tast näituse autot ei tee:D , selleks teine masin.
Rattad ei pruugi olla ühel tasapinnal. Ja veel, sillatala peaks ju nähtavalt kõver olema...Ja poolteljed ka, aga need sai välja võetud garaa?is kunagi, olid sirged (silmajärgi). Velg ei tohiks no nii kõver ikka olla. See ei laseks ju sõita.
Reduktor on õline jah. :sein:kuri.
Uus tagasild?
Teeme tööd aeglaselt, aga see-eest sitasti...
Ma jõudsin nüüd järeldusele, et õli peab tulema jah, kas mõrast (eiii!:mad: ) või tagasilla korgi vahelt. SEST, tihendid on vahetatud: kardaani poolne ja mõlemad pooltelje omad.
Aga järgmine kord vaatan ja lootus sureb viimasena.
Aga täna käisin Ladapoes. Uue kraani ja 3 tihendit sain ca Koidula eest (3 krooni jäi puudu). Keraamilist tahtsin, aga ei saanud. Müüa sõnas, et keraamilisi nad ei osta enam, kuna kõik ostajad lõhkusid need ära , ja tavaline kraan pidi hea olema, kui teda aegaajalt määrida. Ostsingi originaali.
Kolmest tihendist oli ühel poldi augud poolikud:D.
Niisiin, täna pärastlõunal ei täitunud Kaspari õpilaud mitte õpikute ja vihikutega, vaid radika, kraani ja tööriistadega. Paningi kokku. Loodab, et hiliseid üllatusi ei tule.
[Muudetud: 24-3-2008 kapa]
Aga järgmine kord vaatan ja lootus sureb viimasena.
Aga täna käisin Ladapoes. Uue kraani ja 3 tihendit sain ca Koidula eest (3 krooni jäi puudu). Keraamilist tahtsin, aga ei saanud. Müüa sõnas, et keraamilisi nad ei osta enam, kuna kõik ostajad lõhkusid need ära , ja tavaline kraan pidi hea olema, kui teda aegaajalt määrida. Ostsingi originaali.
Kolmest tihendist oli ühel poldi augud poolikud:D.
Niisiin, täna pärastlõunal ei täitunud Kaspari õpilaud mitte õpikute ja vihikutega, vaid radika, kraani ja tööriistadega. Paningi kokku. Loodab, et hiliseid üllatusi ei tule.
[Muudetud: 24-3-2008 kapa]
Teeme tööd aeglaselt, aga see-eest sitasti...
Nii, Vahepeal on ikka jube kiire olnud ja aega pole olnud kirjutada ega autot teha. Nüüd on ka kiire kirjutada. Lühidalt:
Käisime maal, auto esiosa ajasime kõrgele. Soojendus radika panime peale, juhtmeid vedasime.
Mis ma vahepeal roolisamba alla poole viimiseks tegin, seda ei julge näidata. Saan muidu vata pead. See sai tehtud "äkki hoiab" mõttega. Kui vaja teen ümber.
Autol on veel all pool ropult tööd. Ja mujal ka.
Pildid on see kord mitte väga infot andvad, vaid kunstilised: http://www.nagi.ee/photos/kapa/sets/657 ... 40&init=28
Käisime maal, auto esiosa ajasime kõrgele. Soojendus radika panime peale, juhtmeid vedasime.
Mis ma vahepeal roolisamba alla poole viimiseks tegin, seda ei julge näidata. Saan muidu vata pead. See sai tehtud "äkki hoiab" mõttega. Kui vaja teen ümber.
Autol on veel all pool ropult tööd. Ja mujal ka.
Pildid on see kord mitte väga infot andvad, vaid kunstilised: http://www.nagi.ee/photos/kapa/sets/657 ... 40&init=28
Teeme tööd aeglaselt, aga see-eest sitasti...
Reede kuueteistkümnes märts kella kuue ja poole seitsme vahel sai minu pitjorka endale väheke kobedamad esiuksed. Tuleb veel kunagi külge aretada, aga koolivaheaeg on juu:D. Veel sain elektrilise ventilaatori ja käigukangi...ühe ümbrise ja nupu.
Suurimad tänud teile: Valdz, Eve, Photographer ja kõik teised, kes abikäe ulatasid. Ja oma isa ma ei jõua oma elu lõpuni ära tänada.
Pilte saate siis kui nad autopagassist maale jõuavad, ehk mõne päeva pärast.
Eelmisest nädalavahetusest: Jubeda pori tõttu ei tahtnud autot väljast kõpitseda, seega panin armatuuri peale, kuhu läksid nullkuue kellad. Nende eest tänan Nymmikut.
Asi edeneb vaikselt.
[Muudetud: 24-3-2008 kapa]
Suurimad tänud teile: Valdz, Eve, Photographer ja kõik teised, kes abikäe ulatasid. Ja oma isa ma ei jõua oma elu lõpuni ära tänada.
Pilte saate siis kui nad autopagassist maale jõuavad, ehk mõne päeva pärast.
Eelmisest nädalavahetusest: Jubeda pori tõttu ei tahtnud autot väljast kõpitseda, seega panin armatuuri peale, kuhu läksid nullkuue kellad. Nende eest tänan Nymmikut.
Asi edeneb vaikselt.
[Muudetud: 24-3-2008 kapa]
Teeme tööd aeglaselt, aga see-eest sitasti...
Jätkame monoloogi: Uksed, uksed, uksed. Võtsin kätte ja hakkasin uksi panema ette. Kõigepaelt eemaldasin vanad: jube töö oli, keevitasin uksepoltidele veel mutripeaga poldid otsa ja siis kuumutasin ja kuumutasin...lõpuks tulid ka. Siis tegin väiksest koroosioonitõrjet ustealustele pindadele. Ja punnitasingi juhiukse ette. Keerasin kinni, aga ette ei mahu, B-piilarist ei lähe kinni...Sätisin mis ma sättisin oma kolm tundi, aga ikka jäi poritiiva ja ukse vahe suureks, tagaukse ja juhi ukse liialt väikseks. Kurat, kuidas nii saab, et vana uks istus ideaalselt ees ja see nüüd ei istu? Peab vist homme haamriga ukse posti kallale minema. Vaatab, kui kunde uks ka ei istu, siis .
Vahepeal tegin elektriventilaatori raami puhtaks ja katsin värviga.
Mingi kala on fotokaga viimasel ajal, kipub teine kodu jääma, seega on osad pildid telefoniga tehtud: http://www.nagi.ee/photos/kapa/sets/11578
Juppe sain ka: Käigukast (vanem pidi olema, seega arvan, et neljane), uksepolstreid, siduriketta katteid, midagi veel?
PS: keegi 01 ahju ja õhutoru ei taha? Ma annaks lihtsalt ära...ES aitab.
Edit@23.03 Teine päev uste külge monteerimist möödas ja selgus, et uksed istuvad ette küll, kui väga vaja. Oli vaja ikka päris sirgele maale saada see kurgikäru:lol ja siis natuke ukseposti ja hingi "modifitseerida". Nimelt elas minu auto ju kunagi juhiukse ja parempoolse esinurga avarii üle ja seal see kala oligi, miks vana uks ees istus,aga Valdzu uks mitte.. Kõveraks oli asi lükatud. Hingedele läksid ühe serva alla pleki lehed, mis lükkasid ukse tiivale lähemale. Kõrvalistuja uks istub enam-vähem. Kindlasti on veel vaja natuke kõpitseda neid uksi, klaas ei hoia üleval ühel. Ja ikka veidi viltu on ka vist, lahti tuleb väikest jõudu rakendades. Eks asi võib luku vastuses ka olla. Eks näeb.
Aga ette nad said. Roosteplekid said värvi. Nüüd tuleks põhjale pigi saada. Ja keevitusgaasi, et alt veel nokitseda. Luban, et teen kännu ka kunagi veel üle, see jäi tookord poolikuks. Pildid tänase kohta on samas kohas.
[Muudetud: 23-3-2007 kapa]
Vahepeal tegin elektriventilaatori raami puhtaks ja katsin värviga.
Mingi kala on fotokaga viimasel ajal, kipub teine kodu jääma, seega on osad pildid telefoniga tehtud: http://www.nagi.ee/photos/kapa/sets/11578
Juppe sain ka: Käigukast (vanem pidi olema, seega arvan, et neljane), uksepolstreid, siduriketta katteid, midagi veel?
PS: keegi 01 ahju ja õhutoru ei taha? Ma annaks lihtsalt ära...ES aitab.
Edit@23.03 Teine päev uste külge monteerimist möödas ja selgus, et uksed istuvad ette küll, kui väga vaja. Oli vaja ikka päris sirgele maale saada see kurgikäru:lol ja siis natuke ukseposti ja hingi "modifitseerida". Nimelt elas minu auto ju kunagi juhiukse ja parempoolse esinurga avarii üle ja seal see kala oligi, miks vana uks ees istus,aga Valdzu uks mitte.. Kõveraks oli asi lükatud. Hingedele läksid ühe serva alla pleki lehed, mis lükkasid ukse tiivale lähemale. Kõrvalistuja uks istub enam-vähem. Kindlasti on veel vaja natuke kõpitseda neid uksi, klaas ei hoia üleval ühel. Ja ikka veidi viltu on ka vist, lahti tuleb väikest jõudu rakendades. Eks asi võib luku vastuses ka olla. Eks näeb.
Aga ette nad said. Roosteplekid said värvi. Nüüd tuleks põhjale pigi saada. Ja keevitusgaasi, et alt veel nokitseda. Luban, et teen kännu ka kunagi veel üle, see jäi tookord poolikuks. Pildid tänase kohta on samas kohas.
[Muudetud: 23-3-2007 kapa]
Teeme tööd aeglaselt, aga see-eest sitasti...
Kergitan korra teemat siis. Vahepeal väiksemaid töid ja ka pisut suuremaid tehtud. Esiotsa keevitatud. Halvasti kukkus välja: ei olnud pleki kuhu enam keevitada ja tuul oli puhanguti väga kõva. Keevitamisega juhtus ka üks õnnetus: järgmisel öösel tekkis mul keevituspimedus ja olingi pime valmis. Peale öist piinlemist ja ravi sain hommikuks nägemise siiski enam vähem tagasi. Seega panen teistelegi "segastele" südamele: KASUTAME KEEVITAMISEL IKKA MASKI! . Mul ju tegelikult vedas.
Sai kapotti natuke roostest puhastatud ja selgus kurb tõsi asi, et sellest pole asja: augud on sees, keevitamisel pole mõtet . Seega, soovin osta 05-e kapotti (enam-vähem sirget ja roosteta) ja pagasniku luuki ka.
Õli sai ka kunagi ammu vahetatud. Õlisurve kasvas kohe, vana oli mingi jubevedel lurr. Mootor sai sisepesu ja ka uue õlifiltri.
Üldiselt hakkan aru saama, et selle auto tegemine on mõttetu, aga kui ma ta ette võtsin, teen ta südamega lõpuni.
Igaljuhul, elame-näeme.
[Muudetud: 24-3-2008 kapa]
Sai kapotti natuke roostest puhastatud ja selgus kurb tõsi asi, et sellest pole asja: augud on sees, keevitamisel pole mõtet . Seega, soovin osta 05-e kapotti (enam-vähem sirget ja roosteta) ja pagasniku luuki ka.
Õli sai ka kunagi ammu vahetatud. Õlisurve kasvas kohe, vana oli mingi jubevedel lurr. Mootor sai sisepesu ja ka uue õlifiltri.
Üldiselt hakkan aru saama, et selle auto tegemine on mõttetu, aga kui ma ta ette võtsin, teen ta südamega lõpuni.
Igaljuhul, elame-näeme.
[Muudetud: 24-3-2008 kapa]
Teeme tööd aeglaselt, aga see-eest sitasti...
- kristjan92
- Ladaklubi Liige
- Postitusi: 836
- Liitunud: 08 Jaan 2007 22:14
- Asukoht: Tamsalu
- Autod: Lada Nova 21053 92' , Seat Cordoba 01'
Ütleme nii, et Andol on õigus. Kool on lõpusirgel, täna oli viimane eksam. Ja töö võtab ka suurema osa ajast. Aga, vahepeal on midagi muutunud: auto on külili ja töö põhja kallal käis... kuni keevitus gaas sai otsa:). Nii et hetkel väike seisak.
Eks näis, tasa sõuan, kaugele jõuan!
Eks näis, tasa sõuan, kaugele jõuan!
Teeme tööd aeglaselt, aga see-eest sitasti...