21053, kapa, 1991

21053, kapa, 1991

Võimalus foorumi külastajatel oma Ladat lähemalt tutvustada
Foorumi reeglid
Autoteema pealkirja vormistamine:
Auto mudel, kasutajanimi, väljalaskeaasta n: 2107, Revolutsionäär, 1989
Tasuks lisada ka märgend kujul projekt-MUDEL n: projekt-2107

Teemasse palun lisada juttu oma masinast ja lisaks ka pildimaterjali.

Pildimaterjali üleslaadimisel kasutada võimalusel foorumi pakutud funktsionaalsust, sest välistelt saitidelt viidatud pildid kipuvad ajaga kaduma.
Vasta
Kasutaja avatar
kapa
Foorumi kasutaja
Postitusi: 333
Liitunud: 05 Nov 2006 12:06
Asukoht: Tallinn
Autod: 2x2105

Postitus Postitas kapa »

Logiraamat täieneb.

Täna oli nii kole ilm, et see keeras kõik mu plaanid peapeale. Algul mõtlesin roolisammast sirgeks teha, aga see oli nii kõvast metallist. Et seda teha oleks vaja viimane ikkagi maha võtta. Aga ma ei viitsi enam pärast rooli ja alumisi nuute otseks toppida. Ma vist põen :puzzled. Siis mõtlesin auto alla ronida ja veidike veel keevitada detaile, mis enne punkti ja neediga sai pandud. Aga ikkagi pori sisse ma ei roni. Siis kiskusin mastiksit maha. Ülejäänu tuli kõik ilusti nagu munakoor maha, välja arvatud juhiistme tagant. See oli nagu vedelam, ja ei tulnud. Ma ei viitsinud nikerdada ka - käiasin maha:P.

Ja sadas ja sadas. Siis võtsin lappi ja tegin auto samblast puhtaks. Vihmaga hea teha.

Siis kiskusin maha veel viimased plastikud salongist ja tolle huinjaa sealt peakohalt, kuhu kinnituvad päikese sirmid ja sise peegel. Dokumendisahtlikesest leidsin aarde! Ja kui puhas seal all oli:o.

Siis ma keevitasin veel auto seest, seda, mis kunagi tegemata jäi. Ja lõpus kookisin veel mastiksit. Varsti tuleb ju kruntima hakata. Ja siis tuli kunde jalgade alt välja väike auk. Hakkasin keevitama teist ja auk läks suureks. Veel sonkimist ja pisikesest august sai suur. Pilte neist pole, sest kaaamera vettis ära:D.


Ja juppe olen ka mitu päeva üritanud küsimas käia aga vana pole kordagi kodus olnud. :kuri

Süütelukuga mässasin ka. Nupuvajutus triki sain selgeks, aga ei osanud võtit sisse panna...;)





[Muudetud: 24-3-2008 kapa]
Teeme tööd aeglaselt, aga see-eest sitasti...
Kasutaja avatar
reiner
Ladaklubi Liige
Postitusi: 2371
Liitunud: 12 Dets 2005 17:55
Asukoht: Keila
Autod: 4 x Lada

Postitus Postitas reiner »

Kui sa relakaga ja keevitusega auto ümber toimetad, kas sa siis klaasid katad kinni? Sädemed rikuvad klaasid ära muidu..
Lower your standards and you'll never be disappointed!
Kasutaja avatar
kapa
Foorumi kasutaja
Postitusi: 333
Liitunud: 05 Nov 2006 12:06
Asukoht: Tallinn
Autod: 2x2105

Postitus Postitas kapa »

Ei ole ma aknaid katnud. Üldiselt need sädemed pole üldse kuumad, veidi tulised on siis, kui just ketta alt lahti saavad, kaugemal pole hullu. Seega ei ole sellest probleemi näinud ja aknaid katnud. Paljud klaasid on juba tuhmunud ja läheksid vahetusse.

Täna käisin maal ja keevitasin autot veidi veel alt, juhipoolt. Teiselt poolt on veel vaja teha, seal rohkem teha ka.Nüüd on pilt ka kuidas autot tõstan. Käsipidurit pingutasin täna veel. Kahtlane on see, et võtma hakkab siis, kui pingutus mutter on kõige lõppu keeratud, mis siis saab, kui tross veel venib? Puks vahele?

Siis sain lõpuks auto endise omaniku kätte. Kutsus juppide järele ja ära seal ka käisin. Selja tõstsin ära. Nimelt sain raske "jupikese" - Nullühe mootoriploki. Paistab puurimata olema, silindri pind on ka konserveeritud. Vist on korralik plokk, mõrasid kiirel vaatamisel ei näinud. Veel sain muud kola: jagaja, juhtmeid, lüliteid, tulesid, pukse, piduriklotse, vanu suunareleesid, põikvarda, piduriketta. Aga eriti tähtsaks pean veel üht asja: nullühe mehaanilist karpat. On see mida soovisin. Kunagi läheb peale ka kindlasti. Veel sain oma vanadele istmetele peatoed. Kuna istmed kasutusse ei lähe seisavad nad niisama. Äkki müün kunagi istmed maha, aga kes neid auklikke ja kõveraid istmeid ikka tahaks. Juppe lubati veel anda, kui ehitus kraami alt midagi välja tuleb.

Omanikuga sai veidi auto minevikust räägitud. Nimelt on mitu avariid läbi elanud, õnneks kergemaid. Esiotsaga käidi postis, juhiuksega samuti ja tagant sai ka tõuke. Veel rääkis ta mootorist. Nimelt oli mootor tipp-topp korras seni, kuni üks mees, kelle kätte ta auto remonti viis, oli keti pinguti lahti jätnud ja siis kett oli rikkunid klapid, võlli ja plokikaane. Siis oli see "mees" plokikaane välja vahetanud. Pandud oli jutujärgi "forsseeritud plokikaan". Ei mina tea, kas see jutt tehniliselt ka tõde on, aga nii on jutt. Klapisääre tihendid olid peale pandud vanad, kuna uusi ei olnud lihsalt võtta ja sõita oli vaja. Veel oli ta jagaja vahetanud ja veel mingid jupid, ei mäleta. Kere ta "unustas remontida". Mootori läbisõidu sain ka teada: 100 482km ehk teine ring oli tõsi.

Süüteluku võtsin lõpuks maha. Ja veel keevitasin kunde jalgade alla tekkinud augu kinni. Kõik, rohkem ei jõudnud.

Homme (kui tervis lubab:sein) teen auto põhja puhtaks ja valmistan ette kruntimiseks.




[Muudetud: 24-3-2008 kapa]
Teeme tööd aeglaselt, aga see-eest sitasti...
g
gigull
Foorumi kasutaja
Postitusi: 85
Liitunud: 14 Juul 2006 01:29
Asukoht: saku vald
Autod: VAZ 2105

Postitus Postitas gigull »

Kui veel venib sis võid ntx 10mm või 12mm mutrid vahele panna.
o
olaaf
Ladaklubi Auliige
Postitusi: 4924
Liitunud: 12 Juun 2002 09:16
Asukoht: nõmme
Autod: 2105 s1300, 1119

Postitus Postitas olaaf »

mis aasta mootoriploki sa varuosaks said?
Männiku laiali Garage
"90 percent of carb problems are ignition related.."
Kasutaja avatar
kapa
Foorumi kasutaja
Postitusi: 333
Liitunud: 05 Nov 2006 12:06
Asukoht: Tallinn
Autod: 2x2105

Postitus Postitas kapa »

:puzzled

Ma ei tea. Algaja olen veel, õpin ja uurin. Igaljuhul ei osanud kohe ploki pealt midagi välja lugedagi. 2101 oli kirjas allääres. Kui sa mulle nüüd ütled, kuidas seda välja lugeda, siis ütlen sulle kindlasti, mis aasta oma see on. Aga mis sellest? Tekkis huvi? :rolleyes.

Ilmad on nii halvad, et ei lase tööd teha. Olgu siis kuiv ja külv või soe, aga ärgu sadagu. Tont võtaks, mul oleks garaa?i vaja :kuri.
Tahtsin täna auto alt veel keevitada, aga nii märg oli, et ei julenud elektririistaga märja põhja kallale minna. Siis tegin seest. Lasin veel ühe augu kaardilugeja jalgade alt kinni (jällegi...:lol)
Siis tõmbasin ilusti puhtaks tolmuimejaga, veidike veel keevitust ja lifffi, veelkord tolmuimejaga ja roostesurm. Homme hakkan toda tehtud poolt kruntima, teist poolt hakkan puhastama ja siis roostesurmama.

Üritaks ikka põhja alt kundepoolt ka ära teha:rolleyes.

Katsusin ka täna originaal istmeid. Nimelt sain puuduolevad peatoed ja proovisin neid. Tegelt on nullviie istmed täitsa seffid. Aga mis teha, jäävad praegu kuuris lihtsalt ruumi võtma.




[Muudetud: 24-3-2008 kapa]
Teeme tööd aeglaselt, aga see-eest sitasti...
Kasutaja avatar
kapa
Foorumi kasutaja
Postitusi: 333
Liitunud: 05 Nov 2006 12:06
Asukoht: Tallinn
Autod: 2x2105

Postitus Postitas kapa »

Täna sain kohale minnes kifti üllatuse: Pilt oli täpselt samasugune, nagu eile äraminnes :lol. Tegelikult oleks vahepeal pidanud roostesurm tööd tegema ja metalli pinna ilusti hallikaks tõmbama, aga ei. Näe öösel oli nii märg ja vihma sadas ka tihendi vahelt peale, et ei olnud ära kuivanud. Siis tuli töö käsitsi ära teha, aga millega? Tolmuimejaga. Need ajavad head tulist õhku tagant välja, ja nii pind kuivaks saigi :D. Läks värv ka peale. Krundina kasutan Korrostopi. Enne sai veel alt enne neediga olnud kohad keevitatud. Rooli ja selle samba võtsin maha ning jõudsin otsusele, et seda sammast pole mõttet taastada. Seega: http://www.ladaklubi.ee/foorum/viewthread.php?tid=11884
Siis lõin juhi jalgealuse puhtaks, veidi veel keevitust ja pidin roostesurmaga üle tegema, kui tuli aeg bussile minna ja jääb see järgmiseks korraks.



EDIT@7.01.07: Sai üks päev veel tööd tehtud ja nüüd on kogu põhi värvi all.


[Muudetud: 24-3-2008 kapa]
Teeme tööd aeglaselt, aga see-eest sitasti...
Kasutaja avatar
kapa
Foorumi kasutaja
Postitusi: 333
Liitunud: 05 Nov 2006 12:06
Asukoht: Tallinn
Autod: 2x2105

Postitus Postitas kapa »

Ohjahh. Mingi kindel hulk kindlas kohas kindlat vett on jälle merre voolanud ja mina autot näppind.

Esimese asjana, kui täna kohale läksime, võtsime maha soojendus radika. Kuna mul on tosooli sees vähe, vaid 5 liitrit, ei olnud sellega probleemi. Maha ma ta lõpuks sain, ja mis pilt vastu vaatas? :lol Välisõhu klapil oli peal "kompostihunnik" +veel üks tableti karp:D. Kust see sinna sai! Radikast tuli mingit pruuni ollust, tosool see ei olnud, vesi ka mitte. Hiljem tuleks asi suruõhuga üle käia, aga mida praegu pole, seda pole (tegelt on vist ka, aga nadivõitu).
Siis sai sealt tagant iluste puhtaks tehtud. Seda tegi sõber. Mina samal ajal kiskusin maha tagatuled. Nimelt oli too osa kuhu viimased kinituvad on kõver. Seepärast oli kõrgel (muu pärast ka;)) pagassi luuk. Siis sai autot veidi liigutatud :lol. Tagumist osa oli vähe kõrgemale vaja ja läksid rattastele alla kivid, nimelt me veeretaime auto kivide peale.
Maha kiskusin ka tagumised õhuvõred. Siis värvisime armatuuritaguse ära. Ja oligi kõik, aeg sai otsa. Tegelt tahtsin veel veidike keevitada autot varurehvi koha juurest seest ja väljast. Enivei oli märg ka. Ja papitükid panin ka aukudele ette, muidu tuiskab täis.

Ikkagi vajan hirmsalt rooli sammast nullviiele. Hea oleks kui oleks Tallinnas või oleks lihtne seda siia saada.



[Muudetud: 24-3-2008 kapa]
Teeme tööd aeglaselt, aga see-eest sitasti...
-
-grazy-
Foorumi kasutaja
Postitusi: 396
Liitunud: 15 Veebr 2006 16:54
Asukoht: Raplamaa või Pärnu
Autod: Bmw 525IA,Toyota Celica
Kontakt:

Postitus Postitas -grazy- »

Milliseid juppe sul vaja on,mul neid mingilmääral olemas.
Bmw 525IA 141 kw 1991.Toyota celica gen3 78kw 1984
Kasutaja avatar
kapa
Foorumi kasutaja
Postitusi: 333
Liitunud: 05 Nov 2006 12:06
Asukoht: Tallinn
Autod: 2x2105

Postitus Postitas kapa »

Nädalavahetus ja -algus oli nii kiire, et nüüd sain arvutile alles.
Igaljuhul sain suure rehvikoorma odavalt endale. Papi tahtis ära visata, ma panin käe vahele. Andsin siis veidi raha ka, andsin kohe rohkem. Sain 10 rehvi velgedel. 5 on ziguli omad, 5 opel corsa. Aga üritame needki nullviiele alla kunagi ajada.
Siis asusin pagassi kallale. Luuk on mul kummis, ja siis on veel pahtliga terve pagassi ümbrus üle käidud. Kiht on 1mm-10mm. Õudne. Peale selle on natuke rihist väljas vasakpoolne tagumine poritiib, ja veel on see sama poritiib nii õhuke, et ei lase keevitada, teeb augu sisse. Nüüd on teine sõela põhi. Sai veel bensiini paak maha veetud, kuna keevitada oli sealt lähedusset vaja. Kurat, nüüd märkasin, et paak liiga kerge...Sel pidi vähemalt 7liitrit kütet sees olema. Imemas on käidid vist:(.
Siis rääkis siin teemas keegi, et silla kinnitused tuleb üle käia...Heh, ronisin auto alla, mis ma nägin: põikvarda kinnitus kerekülge on tugevdatud nurkrauaga( ega ju originaalis ei ole?) ja see nurkraud on igahetk tulemas rooste kaasabil läbi pagassi põhja. Sai see kõvasti kokku keevitatud. Tuleb veel originaal kinnitust ka natuke üle lasta. Varuratta põhi tuleb ka veel üle lasta, aga ei saa seda tiiva külge kuidagi kinni. Tiivale tuleks tegelt lapp peale lasta, aga keevitusoskusest jääb vist vajaka. Tuleb uurida seda lappi sinna. Eks ma järmine kord proovin ka veidi.
Siis sain pühapäeva õhtul endale vähe kobedma roolisamba. See pole enam nagu laeva sõukruvi:lol. Aga...2 mõrakest on ikka sees. Tuleb korda teha teised ja siis iluste sammas ära värvida.

[Muudetud: 24-3-2008 kapa]
Teeme tööd aeglaselt, aga see-eest sitasti...
-
-grazy-
Foorumi kasutaja
Postitusi: 396
Liitunud: 15 Veebr 2006 16:54
Asukoht: Raplamaa või Pärnu
Autod: Bmw 525IA,Toyota Celica
Kontakt:

Postitus Postitas -grazy- »

Kle mul täitsa olemas 05 pagassi luuk,see nv vaatan seisukorra ära,kui on hea siis u2u tel räägime edasi,kui huvi on,konks aga selles et ise asun vana-vigalas(raplamaal märjamaalt 20 km)

[Muudetud: 24-1-2007 -grazy-]
Bmw 525IA 141 kw 1991.Toyota celica gen3 78kw 1984
Kasutaja avatar
reiner
Ladaklubi Liige
Postitusi: 2371
Liitunud: 12 Dets 2005 17:55
Asukoht: Keila
Autod: 4 x Lada

Postitus Postitas reiner »

Luuki pakkusin juba :P
Loe uuesti sealt nimekirjast mis tal vaja on.
(pagassi lukk):P
Lower your standards and you'll never be disappointed!
-
-grazy-
Foorumi kasutaja
Postitusi: 396
Liitunud: 15 Veebr 2006 16:54
Asukoht: Raplamaa või Pärnu
Autod: Bmw 525IA,Toyota Celica
Kontakt:

Postitus Postitas -grazy- »

a noh selge jh,seda kunde poolset õhutoru peab vatama,ei mäleta kah täpselt kas jäi alles või läks põletamisele.Kui on alles olen nõus võileiva hinnaga ära andma,hästi jutule saad,annan aint postikulu hinnaga.Stanged on alles,aga need on ka nats kõverad(nv teen pildid).Nendest näidikutest rääkides,siis peaks mul olema riiuli peal terve 05-e näidikute plokk(korras).Kui midagi huvitab siis,nv teen pildid ja räägime u2u või tel teel edasi.Minu nr on 56787872

Kui hästi läheb saan isegi 06/03 tahhomeetri sebida

[Muudetud: 24-1-2007 -grazy-]
Bmw 525IA 141 kw 1991.Toyota celica gen3 78kw 1984
Kasutaja avatar
kapa
Foorumi kasutaja
Postitusi: 333
Liitunud: 05 Nov 2006 12:06
Asukoht: Tallinn
Autod: 2x2105

Postitus Postitas kapa »

Hei, Hei!

Suure lume alt leidsin ka enda ?iguli üles.

Nii, 2 tükki on luuk-lukkuga õnge läinud, kes veel? :lol

Täna käisin viisin oma saadud roolisamba maale. Kõigepealt tuli muidugi lund natuke eemaldada. Ja mis oli...roolisammas külge ei sobinud. Olin vana roolisamba järgi kogu selle jama seal kokku ju keevitanud. Vana sammas oli kitsam. Õnneks ainult ca 5mm. Võtsin viili kätte ja...viilisin ja viilisin uut roolisammast. Lõpuks sain mõõtu ka. Siis tuli veidike veel seda tala kohendada keevituse ja haamriga. Keevitus soojaks aetud, lasin ka praod roolisambas kinni. Ja siis ma käiasin ja käiasin. Sain lõppuks siledaks ja kogu samba puhtaks tehtud ka. Otsisin oma pulvarisaatorvärvi välja (kompressur, kus sa oled nüüd? :sein) ja värvisin ta igalt poolt üle. Värvisin ka selle roolisamba kinnituse üle, kuna olin seal keevitanud ja eelmisel värvimisel ei saanud mõndadesse kohtadesse vahele. Pritsiv värv lahendas probleemi.

Siis mõtlesin värvi kuivamise ajal natuke pagassi luuki uurida, miks ta nii kõrgel ikka on? Noh, sain teada, et asi ikka hingedes. Mõtlesin ilusti luugi maha keerata. Ilusti poldid rooste lahutsiga üle,15 min ootamist ja sain kaks kundepoolset polti lahti. Juhi poolset hakkan keerama...õrna jõuga...ja polt puruks :mad::sein.

[Muudetud: 24-3-2008 kapa]
Teeme tööd aeglaselt, aga see-eest sitasti...
-
-grazy-
Foorumi kasutaja
Postitusi: 396
Liitunud: 15 Veebr 2006 16:54
Asukoht: Raplamaa või Pärnu
Autod: Bmw 525IA,Toyota Celica
Kontakt:

Postitus Postitas -grazy- »

Irw mina olin üks neist õnge minejatest.Aga sul õnneks asi areneb,mul seisab puhta paigal(ei lasta enam töökotta,kuna kellegil on väga pikad näpud oln)
Bmw 525IA 141 kw 1991.Toyota celica gen3 78kw 1984
Kasutaja avatar
kapa
Foorumi kasutaja
Postitusi: 333
Liitunud: 05 Nov 2006 12:06
Asukoht: Tallinn
Autod: 2x2105

Postitus Postitas kapa »

Hei-hei! Palju aega mööda läinud. Aga täna käisin, tegin ja ...võidust jäi natuke puudu.:P

Esimese asjana meisterdasin külge roolisamba. Just see ongi tilk meepotis -> osake võidust puudu. Nimelt on rool nagu trollibussil. Hiljem proovisin armatuuri külge, roolisammas on vastas. Järelikult tuleb seibid vahele panna, kui see ei aita, polte pikemaks saada.
Kusjuures, märkasin, et sprei meillele krunt on alla pandud, jääb isegi päris kena, sile ja puha.

Siis kiskusin ikkagi pagassi luugi lõplikult maha ja tegin hingede vedrud lahti. Oioii :yllatunud, vedas, et vastu molu nendega ei saanud. Nagu sõjas oleks olnud, tükke lendas. Igaljuhul, kui vedrud eemaldatud läks luuk normaalselt peale. Lukku kohta tuleb veel kohendada ja tolle murdunt poldiga midagi ette võtta.

Väike paus ja...

Läks keevitamiseks, tagumise poritiiva keevitamiseks. Väiksele augule sai suur lapp Buratiino sõnade järgi panud, kuna...jah, oli ikka ümbert väga mäda. :rolleyes. Siis sai sinna väike jõnks, nagu originaalis ka sisse mässatud, aga see on suhteline asi...sinna tuleb kaitseraua serv niiikui nii ette.

Plaanidest: eesolevatel nädalavahetustel uksed. Millalgi tahaks pigi panna, aga pole sellist korraliku pigiollust veel leidnud. Siis ootab ees kunagi kapoti alune (plekitöid mõtlen ikkagi). Ja esipõll + "prillid" (tuleraam). Armatuuri tahaks ka koostama hakata. 06 tahho + teised kontroll näidikud... Auto alla tuleb ka veel korra minna.


Ja veel: sain paisupaagi korgi ka:P. Tänud Valdzile.



[Muudetud: 24-3-2008 kapa]
Teeme tööd aeglaselt, aga see-eest sitasti...
-
-grazy-
Foorumi kasutaja
Postitusi: 396
Liitunud: 15 Veebr 2006 16:54
Asukoht: Raplamaa või Pärnu
Autod: Bmw 525IA,Toyota Celica
Kontakt:

Postitus Postitas -grazy- »

Ma vaatan,et sul hakkab keevitamine jub a suht hästi jooksma,aga kas enne keevitust pindu haljaks ei lasnud we,ma vaatan,et paarist kohast nagu oleks põlema läind.
Bmw 525IA 141 kw 1991.Toyota celica gen3 78kw 1984
Kasutaja avatar
kapa
Foorumi kasutaja
Postitusi: 333
Liitunud: 05 Nov 2006 12:06
Asukoht: Tallinn
Autod: 2x2105

Postitus Postitas kapa »

Harjutamine teeb meistriks. +head riistad ja mõtlev pea.:P Täna sai korteris soojenudsradikale "klistiiri" tehtud->läbipesu. Palju soga tuli. Ilmnes, et kraan (ei üllata, onju) on õhtal...ei liigu ja jõuga lükkates ei saa päris kinni ka teist. Seega nädala sees käin Vatsus (hellitav nimi Veerenni Lada poele:rolleyes) ja ostan uue kraani ning tihendid. Hindu uurin ka. Järgmine kord tahaks muidugi armatuuri osaliselt kokku saada.


Ja veel: Uurin pilte ja mida näen?
Jälgige ratta kaldenurka. Mis värk on? Pole nagu enne märganud.
Äkki on fotopete? Arvestagem, et auto tagarattad on tellistel...kas see mõjutab midagi?



[Muudetud: 24-3-2008 kapa]
Teeme tööd aeglaselt, aga see-eest sitasti...
o
olaaf
Ladaklubi Auliige
Postitusi: 4924
Liitunud: 12 Juun 2002 09:16
Asukoht: nõmme
Autod: 2105 s1300, 1119

Postitus Postitas olaaf »

oi oi oi - roolilati pead ikka kõvasti allapoole saama :)
või siis hästi pisikese rooli peale panema :)

lõika teistes kohtades rooste alt ära, et võimalikult vähe topeltplekki jääb
jubedalt idanema hakkab asi muidu :(
Männiku laiali Garage
"90 percent of carb problems are ignition related.."
Kasutaja avatar
logman
Ladaklubi Liige
Postitusi: 3998
Liitunud: 29 Nov 2004 23:46
Asukoht: Mulgi ja Sakala vahel vibreerin
Autod: 1,3 "vasmjorka", 1,2 "kopeika", 1,4d vollwaagen
Kontakt:

Postitus Postitas logman »

Kui terve auto pakkudel ja mõlemalt poolt niimoodi paistab (alt väljas), siis sillatala kõver.
Vasta