21053, kapa, 1991

21053, kapa, 1991

Võimalus foorumi külastajatel oma Ladat lähemalt tutvustada
Foorumi reeglid
Autoteema pealkirja vormistamine:
Auto mudel, kasutajanimi, väljalaskeaasta n: 2107, Revolutsionäär, 1989
Tasuks lisada ka märgend kujul projekt-MUDEL n: projekt-2107

Teemasse palun lisada juttu oma masinast ja lisaks ka pildimaterjali.

Pildimaterjali üleslaadimisel kasutada võimalusel foorumi pakutud funktsionaalsust, sest välistelt saitidelt viidatud pildid kipuvad ajaga kaduma.
Vasta
j
jukii
Foorumi kasutaja
Postitusi: 368
Liitunud: 05 Nov 2006 22:39
Asukoht: viljandi
Autod: 2101, 2107

Postitus Postitas jukii »

endal sama projekt käsil:bouncing
2101 teen kunagi teema ka siis räägin lähemalt .
ise ka 15 ja 173 pikk, olen koguaeg arvanud et liiga lühike olen
c
CozmonauT
Foorumi kasutaja
Postitusi: 644
Liitunud: 20 Okt 2003 21:14
Asukoht: Saku/Haapsalu
Autod: BMW V8, Pontiac V8
Kontakt:

Postitus Postitas CozmonauT »

krt mul 05 originaal istmetegagi juba selline värk et liiga kõrgel on. istu nagu rekkajuht. uued istmed saan siis viin võimalikult alla. aga tubli töö on tehtud.
muide, minu 05 seisab praegu 5'nt talve.. pmst ongi seisnud viimased 4-5 aastat va need 30km mis ma ühel suvel natuke sõitsin, ja põhi on megaheas korras ja mõnes kohas on natuke pindmist roostet.


<-188cm pikk
Kasutaja avatar
kapa
Foorumi kasutaja
Postitusi: 333
Liitunud: 05 Nov 2006 12:06
Asukoht: Tallinn
Autod: 2x2105

Postitus Postitas kapa »

Garaa? oli (ta oli vana ja närbund), aga läks maha lammutamisele. Uut maja, kuhu on planeeritud unelmate garaaz (ca 40m2, kanaliga, laes tala, tossu imur ja muud imevigurid), hakatakse, kui hästi läheb, ka varsti ehitama. Peale kauba tuleks sinnagi, kus praegu auto seisab üks varjualune teha. Loodan, et väga rooste ei lähe, surman rooste ära, krundin ja törvan...Arvan, et jõuan selleni veel selle aasta sees (oleks ju tore).
Stangedega on jama... Katki on teised ja arvan, et läheb ilma, AGA vaatab. Maitse asi.



Täna käisin maal ehitamas jälle. Lasin teise istme ka sisse ja mingid imeväksied põhjaaugud muutusid suureks:sein ning lappisin ka need ära. Pildid on tehtud enne augu lappimist. Nüüd tuleb veel natuke tugevdada istmekinnitusi, poltidele lähevad ümber karprauad. Pilte: http://www.nagi.ee/photos/kapa/sets/3284/
Keevitada oleks vaja veel tule ülemist kinnitust, piltidelt näeb seda ka, ja veel juhiukse põhja. Ja roostesurmamine ja kruntimine ja põhjapigimatid ootavad oma järge. Seniks tegeleme veel ühe huvitava asjaga...
Teeme tööd aeglaselt, aga see-eest sitasti...
w
wilson
Foorumi kasutaja
Postitusi: 534
Liitunud: 13 Mär 2004 19:45
Asukoht: haapsalu
Autod: 21053
Kontakt:

Postitus Postitas wilson »

Piltilt näha et auto ikka suht nutuses seisus.Kui selle ilusti korda saad siis :wow
j
jann113
Suletud kasutaja
Postitusi: 62
Liitunud: 01 Jaan 2002 02:00

Postitus Postitas jann113 »

kui eramaa siis paar posti maase ja kile peale ja ongi varjualune:spin
Kasutaja avatar
kapa
Foorumi kasutaja
Postitusi: 333
Liitunud: 05 Nov 2006 12:06
Asukoht: Tallinn
Autod: 2x2105

Postitus Postitas kapa »

Juhheii! Või mis nüüd hüpata...tegelikult pole vahepeal midagi muutunud. :( Korra jõudsin ka sellel näddali vahetusel maale, aga see oli kähkukas, midagi teha ei jõudnud ("kahjuks on kõik ajad kinni, proovige homme uuesti..."). Mis aga ära nähtud sai: istete tagumised kinnitused, mis tehtud poltide peale, jäävad vist nõrgaks, iste ujub tagumiku all. Mitte et keevitatud nõrgalt oleks :), aga ta ujub koos põhjaplekiga. Seega pakuti välja variant keevitada sinna peale nurkraua tükk. Mõte sellinne, et lõigata nurkraua nurgale, polti läbimõõduga aulk sisse, pista sealt polt läbi ja siis nurkraud põranda külge ja polt nurkraua küge kinni. Keskmised kinnitused lähevad võib-olla ka kesk-kanali külge kinni, täpselt ei tea. Pilte?...fotokas jäi maha:sein, järgmine kord toon pildimaterjali ka kaasa.


Seniks võib unistada uuest värvist, puhtast polstrist, uuest tahhomeetriga armatuurist, helitehnikast, sportsumsist, ilusatest velgedest ja puhtamast suitsust, mis tagant välja tuleb.

Kunagi teen listi, mida vajan, siia ja ostufoorumisse ka äkki...

Leff-leff:)



EDIT @ 27.11.2006


Läänerindel muutusteta... Pidin näddalivahetusel tööd tegema, aga ei midagi. Haigus rikkus plaanid:sein:mad:. Masendus. Ja nüüd sain veel selle kõksu, et arvatavasti plokikaas vahetuses käinud. Ahjaaa, jupe lubati jälle.;)

Ootame, vaatame, aga kardan, et see aasta jääb asi katki. Aega lihtsalt ei ole. Näpistan end see peale.
Teeme tööd aeglaselt, aga see-eest sitasti...
Kasutaja avatar
kapa
Foorumi kasutaja
Postitusi: 333
Liitunud: 05 Nov 2006 12:06
Asukoht: Tallinn
Autod: 2x2105

Postitus Postitas kapa »

Pagan 2korda: Kirjutasin just pika loo maha siia, ja vajutasin kogemata kinni:kuri.
Teine pagan: Auto ei olnud minuga sellel näddalivahetusel kuidagi sõber. No ei saanud temaga sinapeale, Paigaldasin siis neid nurkraudasid istmekinnituspoltide peale, et istmed ei ujuks nii palju. Ei noo, paha siga - mitu viga! Küll ei mahtunud need sinna ümber, küll ei läinud istmed enam peale, küll ei võtnud keevitus, küll lõikasin liiga palju maha ja augu kohe põhja, siis lasin üle poldi keermetest kettaga ja pealekauba oleks näppudest ilma jäänt. Ma just mõtlesin, et meil hakkab ketaslõikuriga jälle klappima, aga...Suutsin oma vasaku käe kaks väiksemat näppu jätta lõikeketta ja kaitsemetalli vahele. Õnneks midagi hullu peale selle, et natuke kriimustada sai ja kinda lõhkus ära, ei juhtunud. VEDAS! Üldiselt on mul "paranoia" lõikeriistade vastu: Mootorsaed, frees- ja treipingid, ketassaed, ketaslõikurid jne... Asi algas sellest kui sõber lasi mootorsaega jalga endale. No jah, enda lollus oli... Püüan seda riista vähem kasutada ja ettevaatlikumalt. Mingit hägust pildi materjali on kaa...jõle paha oli pilti teha, pime oli ja kaamera tegi streiki!

Ahjaaa, ostsin endale ju jupi kahh! Suure, kahe mootoriga aknapesu paagi, tänud Karlile.

Ja roostet surmasin ka, Läti Buvanooli ju teate? Lugege kasutusjuhendit, saate kõhutäie naerda. :D




[Muudetud: 24-3-2008 kapa]
Teeme tööd aeglaselt, aga see-eest sitasti...
Kasutaja avatar
GTA
Foorumi kasutaja
Postitusi: 1316
Liitunud: 03 Dets 2003 21:37

Postitus Postitas GTA »

Miks sa selle 01 kaane pärast õnnetu oled? See on ju defitisiit ja parandab mootori omadusi küll kui see korralik on. Ja kui polegi siis tavalisi 011 kaasi on jalaga segada, minultki võiksid ühe saada.

Lõikeriistadega sama siin, relaka ja treipingiga omal mitu korda jopanud:rolleyes
Meskimeni seadus - Kunagi pole aega teha midagi korralikult aga alati on aega ümber teha
VAZ 2105 - "kopika" värskem teised, millele vaid ühe pika joonlauaga varustatud disainerite meeskond püüdis anda veidi nooruslikuma välisilme
r
Roughneck
Foorumi kasutaja
Postitusi: 85
Liitunud: 02 Juul 2006 20:55
Asukoht: Karinu
Autod: Lada 08

Postitus Postitas Roughneck »

Esimese auto kohta päris hästi ;)
OT:Ise olen ka 15 ja tahaks enda 08-sat hakata keevitama siit ja sealt, aga pole hetkel keevitust kuskilt võtta. Kõige hullem on see, et ei ole garaasi. ja ilmad on ka suht nutused.
Kasutaja avatar
kapa
Foorumi kasutaja
Postitusi: 333
Liitunud: 05 Nov 2006 12:06
Asukoht: Tallinn
Autod: 2x2105

Postitus Postitas kapa »

Tead, GTA, sust saaks hea isa:lol:spin. Vähemalt keegigi võttis sõna. Tegelt ma enam, kus ma tean, et 01 kaas ongi etem, ei muretsegi. Murepilved istuvad tegelt kere peal: aeglaselt edeneb teine.;)

Muide teadmiseks, astun esimesi samme legaalseks võimaluseks kunagi ka autot kasutada. Nimelt regasin end täna autokooli. Kui veab, siis hakkavad kursused jaanuaris.
Teeme tööd aeglaselt, aga see-eest sitasti...
j
jann113
Suletud kasutaja
Postitusi: 62
Liitunud: 01 Jaan 2002 02:00

Postitus Postitas jann113 »

mis vahepeal muutunud on?:puzzled
Kasutaja avatar
kapa
Foorumi kasutaja
Postitusi: 333
Liitunud: 05 Nov 2006 12:06
Asukoht: Tallinn
Autod: 2x2105

Postitus Postitas kapa »

Mitte midagi! ;) Kaspar on tubli kooliõpilane. Seega eelenev näddalivahetus kulus 2 referaadi kirjutamisele, ja ca 5 KT õppimiseks +vanaema sünnipäev (seda ei saa ju unustada). Seega on auto täpselt samas seisus, mis enne.

Ahjaa, rääkisin ise nüüd endise auto omanikuga: jupilubadus pole mitte ainult lubadus. Kindel värk pidi olema, tuleb vaid uksetaha minna ja küsida.

Ma planeerin siin koolivaheaega, oi mis ma ära teeksin. Plaanis peale jõule igapääv kohal käia. soov oleks jõuda aasta alguses pigi(mati)ni. Tegelt oleks hea korra veel auto külili ajada, aga ei lähe vist eriti läbi. Ajan lihtsalt kusagile kraavi või nõo peale...ja tõstan kõrgemale. Tegemist tahavad mõned keevitused, mis olid enne punkti ja neediga kinni pandud:sein, need on nüüd lahti + veel korrosioonikaitse.

Autokooli tervise tõendi tegin ära. Mis siis, et ma kaugele ei näe...Punnitasin selle viimase rea ette:lol...vedas
Teeme tööd aeglaselt, aga see-eest sitasti...
Kasutaja avatar
Hulkur
Foorumi kasutaja
Postitusi: 697
Liitunud: 14 Juun 2006 11:43
Asukoht: V-Maarja Vald
Autod: Uaz,Gaz ja Lada + Lugematul hulgal läänekaid.
Kontakt:

Postitus Postitas Hulkur »

Jah!!

Alguses ma ei arvanudki, et auto ikka nii roostes. Näed ikka hirmsat vaeva et seda liikuma saada! Kui ma oleksin sellise auto 500 raha eest ostnud oleks ma selle auto varuosadeks teinud ning kere vanarauda saatnud.
Ning siis oleks vaadanud viisakama kerega 05-e.

Muidu 1 soovitus.
Vaata tagasilla kinnitused ja känd üle. Kui sealt on pehme siis püüa võimalikult kõvasti känd kinni saada. Ma enda 05-el seda ei keevitanud ja laiali ta sellepärast jooksiski.

Kui tahad taastada seda autot siis edu sulle.
Kasutaja avatar
kapa
Foorumi kasutaja
Postitusi: 333
Liitunud: 05 Nov 2006 12:06
Asukoht: Tallinn
Autod: 2x2105

Postitus Postitas kapa »

Einooo, seda minagi, et roostes. Ega ma ei usu isegi, et selle ostsin! Isa oli nagu sõnaga toeks, et see on käkitegu korda teha. Võtsin siis väljakutse vastu. Nüüd seda lahendangi. Ei, uuri, uuri autot. Sealt tuleb roostet veelgi ette. Aga ega ta mul tüki küljest võta ja kogemuste pagas kasvab. Oleksin nimetatud 2102 ostnud ei oskaks plekitööd, keevitada jne... Korras masinaga pole seda tegemise rõõmu ja ka muret. Ja just see mulle kaifi pakubki. Minu vaade ei ole see, et ostan auto teen triibud spreiga peale...sõidan põllul ja hoovivahel seni kuni midagi peedis, siis jätan nurka seisma...heiljem viin vanarauda.

Muidugi, eks see aeg ka kunagi tule, kui iluvidinaid hakatakse külge toppima...


Tagasild on tulevik...ma muidu viskasin pilgu peale: tagant on asi vist tiba kõvem (ptüiptüiptüi):lol
Teeme tööd aeglaselt, aga see-eest sitasti...
Kasutaja avatar
kapa
Foorumi kasutaja
Postitusi: 333
Liitunud: 05 Nov 2006 12:06
Asukoht: Tallinn
Autod: 2x2105

Postitus Postitas kapa »

Häid jõule teile!

Palju vett on merre vahepeal voolanud ja mina pole nägu kordagi saanud (circa kuu aega) näidata oma Pitjorkale.


Vahepeal heidutasin peas juba (jälle) loobumismõtteid. Mida kuradit ma selle robustse rondiga jaman? Kas poleks lihtsam müüa see käula maha ja minna paluda, et naabripoiss müüks oma kollase 061 mulle ilusti ära. See on ju puha korras auto: Sumbuti ja radikas on vaid läbi.
Siis mõtlesin täna veel, et oleks ikka kohe pidanud u sama raha eest ühe toonori(kere) kõrvale ostma. Ei, ma ei hakkanud kinni. Oli üks 051 saada 700.- Kerel oli lausa uus värv, mootor oli kutu, sisu oli enam vähem, sillad läbi, sidur libises, käigukast kolises jne... Omad vitsad peksavad nüüd. Ja nüüd on juba hilja...



Aga see eest käisin täna maal, tegin autot. Lõpetasin täna oma istmed ära. Keevitasin viimased nurgad poltidele peale. Veel lasin ühe augu jala alt kinni. Siis piilusin käigukastile ülevaltpoolt. Tagurpiditule signaalianduri juhtmed on lahti...:sein Tuleb ära puhastada ja siis ära ühendada. Siis ajaviiteks proovisin käsipiduri kangi ja käigukangu ümber käivat konsooli...see ei mahu sinna kuidagi.:rolleyes Kolm korda võite ka arvata, kust autost osad pärit olid.

Seekord oli ilusti õhupuhastajal näha, mis on ikka õige roostesurm. Peale selle kopsisin ühe augu roosta alt veel välja. See asub seal, kus massijuhe kinnitub kerele. Auk polnud suur üllatus minule. ;)

Nüüd mõtlen, et armatuur tuleks enne polsterdamist korra maha kiskuda, kuna kui polster sees ei saa enam keevitada ja värvida. Nimelt on armatuuri all olev tala kõver ja arvatavasti ka mäda. Ja roostet on seal mujalgi. Lähipäevadel üritan asjaga pihta hakata. Mõtlen, et juhtmed tuleb ilusti ära märkida, milline juhe kus käis. Tulevikus tuleb arvatavasti sinna spido kõrvale 03/06 tahhokas ja kontollnäidikud kaovad maki kohale. Sisse sooviks panna 07 keskkonsooli.


Lähenema hakkab aeg, kus tuleb kruntima põhja hakata. Ei tea, kas tasub korralik mastiks ka maha kiskuda ja alt ülekäia ning siis uus peale valada? Täna viisin juba põhja paljamaks: Nimelt läksid istmed Honda ronti, oma päriskoju. Arvatasti läksid nad sinna juba viimast korda. Aga mine tea...

Esialgu (homme?) lähen tugevdan veel istmekinnitusi (raskem mees läheks muidu pidurdusel lendu:lol) ja näpin armatuuri. Varuosi lähen küsin ka äkki homme, täna ei julgenud tülitada, Jõul ikkagi ju.




[Muudetud: 24-3-2008 kapa]
Teeme tööd aeglaselt, aga see-eest sitasti...
Kasutaja avatar
kapa
Foorumi kasutaja
Postitusi: 333
Liitunud: 05 Nov 2006 12:06
Asukoht: Tallinn
Autod: 2x2105

Postitus Postitas kapa »

Ehheee. Päev jälle korda läinud, enam-vähem.
Käisin maal, tööd tegin. Täna tegin sellist üldist nipet näpet lobitööd. Tugevdasin istmekinnitusi. Neid esimesi. Sellega juhtus ka pull asi: Keevitamisel peavad olema autol uksed suletud, sest tuuletõmbes asi hakkab vussima. Niisis, uksed kinni, ja keevitama. Japside plekk-kinnitus on mingi ime ainega ületehtud. Kui see kuumaks läheb hakkab metallil keema ja auru ajama. Aurud on hirmsa haisuga ja vääääga mürgised. Nimelt olin lasknud pikemat aega juba, kui ühel hetkel hakkas pea nii ringi käima, et pilt tahtis tasku minna. Käed läksid ka nõrgaks. Ruttu viskasin püstoli ja maski käest (veel suutsin) ja ajasin ukse lahti ja kukkusin (või enam vähem langesin) välja. Ellu jäin siiski. Aga kole oli.

Veel parandasin seda kesk tala, mis enne kandis ismekinnitusi. Miks? küsite, sest istmeid see enam ju ei kanna. Ise jõudsin (hiljem ka veendusin siit foorumist kinnitust saades) arusaamani et see on turva tala. Kui seda pole oled küljematsu korral rullis. Seega tegin teda kõvemaks.

Pedaalide alt leidsin rooste augu, mis peale urgitsemist läks suureks. Panin kinni.

Pleki probleem on tekkimas, nimelt tooret pleki pole enam. Täna võtsin kasutusse vanad, äralõigatud isme tagumised kinnituse (Lada omad ikka) Ja peksin sirgeks ja lasin põhjale.

Homme ootab ees armatuuri mahavõtt - vaatab, mis ilusat seal all on. + Veel nipet-näpet tegemata keevitust (kõrvalistuja nimetatud tala ootab mind)


[Muudetud: 24-3-2008 kapa]
Teeme tööd aeglaselt, aga see-eest sitasti...
j
jann113
Suletud kasutaja
Postitusi: 62
Liitunud: 01 Jaan 2002 02:00

Postitus Postitas jann113 »

kena töö veel ees..mul endal samasugune accordi keskkonsool olemas ja ootab külge panemist.
r
rizto05
Foorumi kasutaja
Postitusi: 315
Liitunud: 28 Juun 2006 10:59
Asukoht: Vaida
Autod: Vaz 2101(70), 2101(74) 21013(83), 21063(90)
Kontakt:

Postitus Postitas rizto05 »

Tahaks nähe juba korralikku 05-te. Aga jõudu tööle!
Kasutaja avatar
kapa
Foorumi kasutaja
Postitusi: 333
Liitunud: 05 Nov 2006 12:06
Asukoht: Tallinn
Autod: 2x2105

Postitus Postitas kapa »

Korralikku viit siit veel niipea ei saa, vaata mujale.

Käisin maal. Algul tegime kaardilugeja põhja tala ja istme kinnitust, siis siirdusime armatuurile üle.
Algul kõik kruvid lahti, soojendus vent küljest (mis ühendused) ja siis kellade ümbris välja. Spido tross lahti, pistikud laht, ja maha. Osandasin ka kohe. Veel mõned nipet-näpet tööd ja tuli kogu armatuur ka maha. Mis ühendused seal all olid, osad juhtmed lahti, osad purud. Aiai. Kiskusin ka roolisamba. Armatuuri all olev tala on kutu. Keegi "kutseline" on seda keevitanud, koonerdanud on:lol. Igaljuhul tuleb see kokku keevitada ja veel roolisammast ise ka näppida. Juhtmeid oli palju. Märkisin na d ilusti ära, et hea ühendada oleks hiljem. Osadega tuleb niikui nii probleeme veel.
Plaan viia kontroll näidikud eraldi kuhugi ja spido kõrvale tuua tahhokas. Või kergem tee: Sebida mingi 06 või 07 armartuur. Kuidagi peaks ju iika külge minema.

Ja veel. Selgitage nende releede tähendust armatuur all. Üks on suur ja must, teine väike ja hõbedane ja kolmas on sal vasakul ja all, mis on kojameeste relee. Leida oleks vaja suundade relee, Nimelt suunad ei vilgu, vaid põlevad. Haklkas jama millalgi sügise algul vist.



[Muudetud: 24-3-2008 kapa]
Teeme tööd aeglaselt, aga see-eest sitasti...
Kasutaja avatar
kapa
Foorumi kasutaja
Postitusi: 333
Liitunud: 05 Nov 2006 12:06
Asukoht: Tallinn
Autod: 2x2105

Postitus Postitas kapa »

Raporteerin jällegi:

Kohal käidud, keevitust näpitud. Tegin täna toda roolisammast. Seal oli ikka kapitaalne jama. Tala ja nood poldid, millele rool kinnitub, olid lahti (väänatud). Nikerdasin kinni. Ei olnud mitte lihtne see. Just raskus peitud, et poldid jääksid ühtmoodi nurgaalla ja õigele kõrgusele. Enam-vähem sain hakkama, mõned löögid veel peale ja roolisammas läks külge juba ka. ;) Kuid, kuna mul on too osa, mis jääb rooli külge (seda keevitasin ka veel täna) propelleris (jah!:P) siis jäi rool praegu sisse nagu trollibussis:lol. Tuleb see jura sirgeks saada ja siis ilusti kinni panna.
Toda tala lasin ka tugevamaks.
süütelukku ei saanud maha. JA releede tähendust ka ei tea veel. Lähen nüüd kasutan otsingut...:spin




[Muudetud: 24-3-2008 kapa]
Teeme tööd aeglaselt, aga see-eest sitasti...
Vasta