5. leht 9-st

Postitatud: 07 Mär 2007 10:59
Postitas põletaja
To: põletaja:
Nende piduritega on midagi imeliku jahh, sest küsimus on see et kuhu kurat see vedelik enne uue möga pealevalamist kadus? Kusagilt alt tatine ei olnud, viga tuleb otsida, kindlasti midagi lihtsat ja vene asjade moodi !!!



pakuks välja variandi et õli eemaldus läbi piduri peapumba piduri võimendisse aga kuna paistab et see sul puudub siis krt seda teab kuhu ta sealt pumba otsast minna võis

[Muudetud: 3-7-2007 põletaja]

[Muudetud: 3-7-2007 põletaja]

Postitatud: 09 Mär 2007 22:38
Postitas vardo13
aga küsimus siis et kas aknad(külje) on pandud vanad tagasi või pleksiklaas???

Postitatud: 10 Mär 2007 18:48
Postitas vardo13
kes auto kleepsud tegi kus teha saab neid??

Postitatud: 11 Mär 2007 11:26
Postitas Photographer
Nõndanimetatud pleksklaasi ei tohi enam sellest hooajast neediga panna. Tänapäeva montaasiliimid on nii head, et igasugune needi vajadus jääb ära. Niikui sa neediga sinna kallale lähed muutub pleks laineliseks ja jääb porno!!! PS. selle montaasiliimiga oli ikka väga lihtne panna!!!

Auto disain ja kleepsud on tehtud Sign Systemsis, kellel on väga suured eelnevad kogemused selles valdkonnas!!!

Postitatud: 14 Mär 2007 23:12
Postitas CPX
Kirjutasid et Koni amordid jäid lahjaks. Millega asendasid? Küsin lihtsalt huvi pärast. Enda autole panin ette Transporteri gaasikad ja taha Ducato omad.

Postitatud: 15 Mär 2007 05:04
Postitas PuZuP
Algselt postitas: Photographer
...Nõndanimetatud pleksklaasi ei tohi enam sellest hooajast neediga panna...
Ma nii muuseas küsin, et kas EAL põhjendas ka miks ei tohi?
Kas sellepärast, et needi juurest võib puruks "tõmmata" ?
Mingi aeg tagasi küll lugesin neid uusi reegleid, aga enam ei mäleta...

Postitatud: 15 Mär 2007 13:48
Postitas ccve
Algselt postitas: PuZuP
Algselt postitas: Photographer
...Nõndanimetatud pleksklaasi ei tohi enam sellest hooajast neediga panna...
Ma nii muuseas küsin, et kas EAL põhjendas ka miks ei tohi?
Kas sellepärast, et needi juurest võib puruks "tõmmata" ?
Mingi aeg tagasi küll lugesin neid uusi reegleid, aga enam ei mäleta...
kumba on raskem teha kas liimitud pleksiklaasi eest ära lüüa või needitud ja liimitud ? ;)

Postitatud: 15 Mär 2007 21:11
Postitas põletaja
Asi pole mitte eest ära löömises, vaid justnimelt purunemises, neediaugust hakkab mõranema ja avarii korral võib sealt päris terav "mõõk" tulla.

Postitatud: 05 Apr 2007 09:26
Postitas Photographer
Uudiseid siis ka vahepeal
Kevad käes, linnud laulavad, kruusateed on kuivad ja sai käidud siis esimesel kruusatestil. Kokkuvõttes võib tulemusega rahule jääda, kuigi kahjuks on veel siiamaani amordid vahetamata.
Hoolimata sellest, et kõik fotograafid sõitsid õnnestus mõni pilt ka teha!!!Pilt

Postitatud: 05 Apr 2007 10:02
Postitas Photographer
Ja lisan veel ühe fotoseeria, kus siis must-valgelt näha kuidas rehv ja amort peale trampat läbi vajub :)Pilt

Postitatud: 05 Apr 2007 10:06
Postitas logman
Kui palju rehvi rõhku panite?

Postitatud: 05 Apr 2007 10:11
Postitas Photographer
nagu kruusarehvil ikka 1.8 sellise ilmaga, arvestada tuleb veel seda et see juba sõidusoe rehv, nii et see hetk oli tõenäoliselt juba mingi 2.0 sees!

Postitatud: 05 Apr 2007 10:24
Postitas logman
Siis on siis jah paras piiripeal mängimine. Pumpad palju, lõikab maasse ja kaob pidamine, väiksema rõhu juures viskab sellises olekorras (pildil) veljelt maha nagunipsti.
Niipalju, kui nüüd klubiga asfaltradadel kaarutamas on käidud, hoian oma samaaril tavatänavarehvil seal sõiduks 2,6-2,8 sees. Päris hästi on kuulda, kuidas väiksema rõhuga rehv kurvis pladiseb ja pärast on näha, et kandepind on juba küljele üle läinud.

Postitatud: 11 Aug 2007 20:58
Postitas reiner
Täna olid mõlemad masinad (07 ja 06) Laitses, aga ainult 06 võistles. 07'me tõite näituseks?:D
Kuidas teie tiimi omadel läks ka?
Hiljem kui masin käru peal oli käisin lähemalt ka uurimas. Ei oskagi ühtegi paha sõna öelda.
Tegin mõne pildi ka. Eriti meeltmööda oli see kleeps:Pilt

Postitatud: 12 Aug 2007 10:29
Postitas Photographer
Algselt postitas: reiner
Täna olid mõlemad masinad (07 ja 06) Laitses, aga ainult 06 võistles. 07'me tõite näituseks?:D
Kuidas teie tiimi omadel läks ka?
Hiljem kui masin käru peal oli käisin lähemalt ka uurimas. Ei oskagi ühtegi paha sõna öelda.
Tegin mõne pildi ka. Eriti meeltmööda oli see kleeps:
Näituseks ei toonud, plaanis oli üks 0 sõit teha, kuna OK kõik autod olid väljas! A minu auto kohta nii palju, et peale tehnilist tuli kolin sisse mootorisse, tõenäoliselt siis kõlvisõrm ja targem otsus oli mitte sõita ja jäta plok ja pea terveks! Eks järgmine nädal selgub siis kui kone lahti, mis tegelikult juhtus !!!

Postitatud: 22 Aug 2007 12:30
Postitas Kert
Kas viga on leitud?

Postitatud: 24 Aug 2007 15:23
Postitas Photographer
Mootor lahti võetud,
paar päeva enne sõitu testil jäi gaas peale ja mootor sai 5 sekki üks 12000 pööret. Tulemus siis järgmine :
kõik klapid kõverad, raamlaagrid ja saaled üle tõmmanud, üks sõrm ja natukese veel nipet-näpet puru! Suhtkoht katastroof, aga pole hullu, juba tegeleme uute detailide tellimistega, saabki korraliku tootearendust konele teha :)
Kurvaks teeb hoopis see, et Paide Rallil sõitsime nissaniga, mille kone lõpetas 9“ndal katsel töö....

Postitatud: 25 Aug 2007 00:55
Postitas tuhajuhe
Kummaline et kõik saaled ringi läksid???siis ikka polnud ju asi kas õieti koostatud või kaelad lihvitud.Ja muidugi vast mõõdate kepsude alumised silmad ka üle.12000 pööret on päris kõva võll peal,see ju alumise vedamis momendi tõstab ka kõrgemale.

[Muudetud: 8-24-2007 tuhajuhe]

Postitatud: 23 Jaan 2008 23:08
Postitas Zero
Algselt postitas: Photographer
Pilt
Võib-olla see on loll küsimus, aga mis otstarve on sellel tugevdusel ?

Postitatud: 24 Jaan 2008 00:22
Postitas Hulkur
See on tagaamordi kinnituse tugevdus!

Aga ikka küsimus ehitajale? Mis on auto kaal? Ja palju see 06 ka kaalub?
:)