LADA VFTS B-rühm, Photographer, 2007 / REBUILD 2013

LADA VFTS B-rühm, Photographer, 2007 / REBUILD 2013

Võimalus foorumi külastajatel oma Ladat lähemalt tutvustada
Foorumi reeglid
Autoteema pealkirja vormistamine:
Auto mudel, kasutajanimi, väljalaskeaasta n: 2107, Revolutsionäär, 1989
Tasuks lisada ka märgend kujul projekt-MUDEL n: projekt-2107

Teemasse palun lisada juttu oma masinast ja lisaks ka pildimaterjali.

Pildimaterjali üleslaadimisel kasutada võimalusel foorumi pakutud funktsionaalsust, sest välistelt saitidelt viidatud pildid kipuvad ajaga kaduma.
põletaja
Foorumi kasutaja
Postitusi: 363
Liitunud: 20 Jaan 2003 12:52
Asukoht: järvamaa
Autod: 2105 vs 21213

#81

Postitus Postitas põletaja » 07 Mär 2007 10:59

To: põletaja:
Nende piduritega on midagi imeliku jahh, sest küsimus on see et kuhu kurat see vedelik enne uue möga pealevalamist kadus? Kusagilt alt tatine ei olnud, viga tuleb otsida, kindlasti midagi lihtsat ja vene asjade moodi !!!



pakuks välja variandi et õli eemaldus läbi piduri peapumba piduri võimendisse aga kuna paistab et see sul puudub siis krt seda teab kuhu ta sealt pumba otsast minna võis

[Muudetud: 3-7-2007 põletaja]

[Muudetud: 3-7-2007 põletaja]
ostsid siis sõida

vardo13
Suletud kasutaja
Postitusi: 57
Liitunud: 01 Jaan 2002 02:00

#82

Postitus Postitas vardo13 » 09 Mär 2007 22:38

aga küsimus siis et kas aknad(külje) on pandud vanad tagasi või pleksiklaas???

vardo13
Suletud kasutaja
Postitusi: 57
Liitunud: 01 Jaan 2002 02:00

#83

Postitus Postitas vardo13 » 10 Mär 2007 18:48

kes auto kleepsud tegi kus teha saab neid??

Photographer
Foorumi kasutaja
Postitusi: 188
Liitunud: 16 Dets 2005 10:32
Asukoht: Tallinn
Autod: Lada
Kontakt:

#84

Postitus Postitas Photographer » 11 Mär 2007 11:26

Nõndanimetatud pleksklaasi ei tohi enam sellest hooajast neediga panna. Tänapäeva montaasiliimid on nii head, et igasugune needi vajadus jääb ära. Niikui sa neediga sinna kallale lähed muutub pleks laineliseks ja jääb porno!!! PS. selle montaasiliimiga oli ikka väga lihtne panna!!!

Auto disain ja kleepsud on tehtud Sign Systemsis, kellel on väga suured eelnevad kogemused selles valdkonnas!!!
Ühe kilomeetri kohta on alati kaks kilomeetrit kraavi !

CPX
Foorumi kasutaja
Postitusi: 76
Liitunud: 13 Nov 2006 22:36
Asukoht: Harjumaa

#85

Postitus Postitas CPX » 14 Mär 2007 23:12

Kirjutasid et Koni amordid jäid lahjaks. Millega asendasid? Küsin lihtsalt huvi pärast. Enda autole panin ette Transporteri gaasikad ja taha Ducato omad.

Kasutaja avatar
PuZuP
Ladaklubi Liige
Postitusi: 1733
Liitunud: 08 Aug 2002 23:52
Asukoht: Tallinn, Nõmme
Autod: 2106 '79
Kontakt:

#86

Postitus Postitas PuZuP » 15 Mär 2007 05:04

Algselt postitas: Photographer
...Nõndanimetatud pleksklaasi ei tohi enam sellest hooajast neediga panna...


Ma nii muuseas küsin, et kas EAL põhjendas ka miks ei tohi?
Kas sellepärast, et needi juurest võib puruks "tõmmata" ?
Mingi aeg tagasi küll lugesin neid uusi reegleid, aga enam ei mäleta...
...parem kaotada üks minut oma elust, kui kaotada oma elu ühe minutiga...Pilt

Kasutaja avatar
ccve
Foorumi kasutaja
Postitusi: 641
Liitunud: 01 Apr 2006 16:07
Asukoht: Viljandimaa
Autod: Lada Samara Carlota, Lada Samara S1600, Lada VFTS
Kontakt:

#87

Postitus Postitas ccve » 15 Mär 2007 13:48

Algselt postitas: PuZuP
Algselt postitas: Photographer
...Nõndanimetatud pleksklaasi ei tohi enam sellest hooajast neediga panna...


Ma nii muuseas küsin, et kas EAL põhjendas ka miks ei tohi?
Kas sellepärast, et needi juurest võib puruks "tõmmata" ?
Mingi aeg tagasi küll lugesin neid uusi reegleid, aga enam ei mäleta...
kumba on raskem teha kas liimitud pleksiklaasi eest ära lüüa või needitud ja liimitud ? ;)
WWW.RALLIPOOD.EE
AUTOSPORDI VARUSTUSE MÜÜK, JAPAN RACING VELJED

põletaja
Foorumi kasutaja
Postitusi: 363
Liitunud: 20 Jaan 2003 12:52
Asukoht: järvamaa
Autod: 2105 vs 21213

#88

Postitus Postitas põletaja » 15 Mär 2007 21:11

Asi pole mitte eest ära löömises, vaid justnimelt purunemises, neediaugust hakkab mõranema ja avarii korral võib sealt päris terav "mõõk" tulla.
ostsid siis sõida

Photographer
Foorumi kasutaja
Postitusi: 188
Liitunud: 16 Dets 2005 10:32
Asukoht: Tallinn
Autod: Lada
Kontakt:

#89

Postitus Postitas Photographer » 05 Apr 2007 09:26

Uudiseid siis ka vahepeal
Kevad käes, linnud laulavad, kruusateed on kuivad ja sai käidud siis esimesel kruusatestil. Kokkuvõttes võib tulemusega rahule jääda, kuigi kahjuks on veel siiamaani amordid vahetamata.
Hoolimata sellest, et kõik fotograafid sõitsid õnnestus mõni pilt ka teha!!!Pilt
Ühe kilomeetri kohta on alati kaks kilomeetrit kraavi !

Photographer
Foorumi kasutaja
Postitusi: 188
Liitunud: 16 Dets 2005 10:32
Asukoht: Tallinn
Autod: Lada
Kontakt:

#90

Postitus Postitas Photographer » 05 Apr 2007 10:02

Ja lisan veel ühe fotoseeria, kus siis must-valgelt näha kuidas rehv ja amort peale trampat läbi vajub :)Pilt
Ühe kilomeetri kohta on alati kaks kilomeetrit kraavi !

Kasutaja avatar
logman
Ladaklubi Liige
Postitusi: 3920
Liitunud: 29 Nov 2004 23:46
Asukoht: Mulgi ja Sakala vahel vibreerin
Autod: 1,3 "vasmjorka", 1,2 "kopeika", 1,4d vollwaagen
Kontakt:

#91

Postitus Postitas logman » 05 Apr 2007 10:06

Kui palju rehvi rõhku panite?

Photographer
Foorumi kasutaja
Postitusi: 188
Liitunud: 16 Dets 2005 10:32
Asukoht: Tallinn
Autod: Lada
Kontakt:

#92

Postitus Postitas Photographer » 05 Apr 2007 10:11

nagu kruusarehvil ikka 1.8 sellise ilmaga, arvestada tuleb veel seda et see juba sõidusoe rehv, nii et see hetk oli tõenäoliselt juba mingi 2.0 sees!
Ühe kilomeetri kohta on alati kaks kilomeetrit kraavi !

Kasutaja avatar
logman
Ladaklubi Liige
Postitusi: 3920
Liitunud: 29 Nov 2004 23:46
Asukoht: Mulgi ja Sakala vahel vibreerin
Autod: 1,3 "vasmjorka", 1,2 "kopeika", 1,4d vollwaagen
Kontakt:

#93

Postitus Postitas logman » 05 Apr 2007 10:24

Siis on siis jah paras piiripeal mängimine. Pumpad palju, lõikab maasse ja kaob pidamine, väiksema rõhu juures viskab sellises olekorras (pildil) veljelt maha nagunipsti.
Niipalju, kui nüüd klubiga asfaltradadel kaarutamas on käidud, hoian oma samaaril tavatänavarehvil seal sõiduks 2,6-2,8 sees. Päris hästi on kuulda, kuidas väiksema rõhuga rehv kurvis pladiseb ja pärast on näha, et kandepind on juba küljele üle läinud.

Kasutaja avatar
reiner
Ladaklubi Liige
Postitusi: 2347
Liitunud: 12 Dets 2005 17:55
Asukoht: Keila
Autod: 6 x Lada

#94

Postitus Postitas reiner » 11 Aug 2007 20:58

Täna olid mõlemad masinad (07 ja 06) Laitses, aga ainult 06 võistles. 07'me tõite näituseks?:D
Kuidas teie tiimi omadel läks ka?
Hiljem kui masin käru peal oli käisin lähemalt ka uurimas. Ei oskagi ühtegi paha sõna öelda.
Tegin mõne pildi ka. Eriti meeltmööda oli see kleeps:Pilt
Lower your standards and you'll never be disappointed!

Photographer
Foorumi kasutaja
Postitusi: 188
Liitunud: 16 Dets 2005 10:32
Asukoht: Tallinn
Autod: Lada
Kontakt:

#95

Postitus Postitas Photographer » 12 Aug 2007 10:29

Algselt postitas: reiner
Täna olid mõlemad masinad (07 ja 06) Laitses, aga ainult 06 võistles. 07'me tõite näituseks?:D
Kuidas teie tiimi omadel läks ka?
Hiljem kui masin käru peal oli käisin lähemalt ka uurimas. Ei oskagi ühtegi paha sõna öelda.
Tegin mõne pildi ka. Eriti meeltmööda oli see kleeps:


Näituseks ei toonud, plaanis oli üks 0 sõit teha, kuna OK kõik autod olid väljas! A minu auto kohta nii palju, et peale tehnilist tuli kolin sisse mootorisse, tõenäoliselt siis kõlvisõrm ja targem otsus oli mitte sõita ja jäta plok ja pea terveks! Eks järgmine nädal selgub siis kui kone lahti, mis tegelikult juhtus !!!
Ühe kilomeetri kohta on alati kaks kilomeetrit kraavi !

Kasutaja avatar
Kert
Foorumi kasutaja
Postitusi: 118
Liitunud: 14 Mär 2002 07:50
Asukoht: Tallinn
Autod: 21013

#96

Postitus Postitas Kert » 22 Aug 2007 12:30

Kas viga on leitud?

Photographer
Foorumi kasutaja
Postitusi: 188
Liitunud: 16 Dets 2005 10:32
Asukoht: Tallinn
Autod: Lada
Kontakt:

#97

Postitus Postitas Photographer » 24 Aug 2007 15:23

Mootor lahti võetud,
paar päeva enne sõitu testil jäi gaas peale ja mootor sai 5 sekki üks 12000 pööret. Tulemus siis järgmine :
kõik klapid kõverad, raamlaagrid ja saaled üle tõmmanud, üks sõrm ja natukese veel nipet-näpet puru! Suhtkoht katastroof, aga pole hullu, juba tegeleme uute detailide tellimistega, saabki korraliku tootearendust konele teha :)
Kurvaks teeb hoopis see, et Paide Rallil sõitsime nissaniga, mille kone lõpetas 9“ndal katsel töö....
Ühe kilomeetri kohta on alati kaks kilomeetrit kraavi !

tuhajuhe
Ladaklubi Auliige
Postitusi: 859
Liitunud: 11 Mai 2002 21:41
Asukoht: türi
Autod: Auto puudub

#98

Postitus Postitas tuhajuhe » 25 Aug 2007 00:55

Kummaline et kõik saaled ringi läksid???siis ikka polnud ju asi kas õieti koostatud või kaelad lihvitud.Ja muidugi vast mõõdate kepsude alumised silmad ka üle.12000 pööret on päris kõva võll peal,see ju alumise vedamis momendi tõstab ka kõrgemale.

[Muudetud: 8-24-2007 tuhajuhe]
56506878

Zero
Foorumi kasutaja
Postitusi: 351
Liitunud: 09 Aug 2003 21:37
Asukoht: Viimsi
Autod: E46

#99

Postitus Postitas Zero » 23 Jaan 2008 23:08

Algselt postitas: Photographer
Pilt


Võib-olla see on loll küsimus, aga mis otstarve on sellel tugevdusel ?

Kasutaja avatar
Hulkur
Foorumi kasutaja
Postitusi: 619
Liitunud: 14 Juun 2006 11:43
Asukoht: V-Maarja Vald
Autod: Uaz,Gaz ja Lada + Lugematul hulgal läänekaid.
Kontakt:

#100

Postitus Postitas Hulkur » 24 Jaan 2008 00:22

See on tagaamordi kinnituse tugevdus!

Aga ikka küsimus ehitajale? Mis on auto kaal? Ja palju see 06 ka kaalub?
:)


Mine “Külastajate autod”

Kes on foorumil

Kasutajad foorumit lugemas: Google [Bot] ja 4 külalist