LADA VFTS B-rühm, Photographer, 2007 / REBUILD 2013

LADA VFTS B-rühm, Photographer, 2007 / REBUILD 2013

Võimalus foorumi külastajatel oma Ladat lähemalt tutvustada
Foorumi reeglid
Autoteema pealkirja vormistamine:
Auto mudel, kasutajanimi, väljalaskeaasta n: 2107, Revolutsionäär, 1989
Tasuks lisada ka märgend kujul projekt-MUDEL n: projekt-2107

Teemasse palun lisada juttu oma masinast ja lisaks ka pildimaterjali.

Pildimaterjali üleslaadimisel kasutada võimalusel foorumi pakutud funktsionaalsust, sest välistelt saitidelt viidatud pildid kipuvad ajaga kaduma.
RLV
Foorumi kasutaja
Postitusi: 100
Liitunud: 28 Nov 2009 00:05
Asukoht: Lääne-Virumaa

#141

Postitus Postitas RLV » 06 Jaan 2013 23:00

Lansekas on nüüd küll ikka päris mehine.
Mõne (kilo)grammi kokkuhoiuks plastporitiiba ei plaaninud või siis vähemalt tasaarveldust teha lisatud metalli arvelt?
Või kas sportrallis on see üldse lubatud?
Järgmine REBUILD võib siis ette torusilda ja meetrist vedrukäiku oodata? :D
Kõva ettevõtmine taaskord! Jõudu!

Kasutaja avatar
MuKi14
Foorumi kasutaja
Postitusi: 1149
Liitunud: 01 Veebr 2007 21:41
Asukoht: Järvakandi, Pärnu
Autod: [b]2106 1.6 SL[/b], BMW 525d

#142

Postitus Postitas MuKi14 » 06 Jaan 2013 23:08

Väga korralik, Edu!

Photographer
Foorumi kasutaja
Postitusi: 188
Liitunud: 16 Dets 2005 10:32
Asukoht: Tallinn
Autod: Lada
Kontakt:

#143

Postitus Postitas Photographer » 07 Jaan 2013 10:31

 
RLV kirjutas:Lansekas on nüüd küll ikka päris mehine.
Mõne (kilo)grammi kokkuhoiuks plastporitiiba ei plaaninud või siis vähemalt tasaarveldust teha lisatud metalli arvelt?
Või kas sportrallis on see üldse lubatud?
Järgmine REBUILD võib siis ette torusilda ja meetrist vedrukäiku oodata? :D
Kõva ettevõtmine taaskord! Jõudu!


Alguses oli plaan tiivad polditavaks teha, aga kuna töötunnid lendasid seal meeletult siis jäi see ainult ideetasandile. Jah, karta on et ca. 5 kilo tuli esiotsa juurde lansekatest, otsus oli ikkagi selline et pigem nats rohkem kaalu, aga peaasi et kestaks. Samas reegel mida raskem auto seda tugevamad peavad sõlmed olema jääb ikka, võta sa kinni see õige kesktee!
Torusild, ehee, ma pole veel jõudnud pilte sellest panna, tegelikult on sild juba unipolide peale ringi tehtud, ei mingeid kummipukse, aga siiski väikse järeleandmise tegin sellesosas et aluseks sai võetud ikkagi originaal õõts. Ma arvan et kui ma kunagi tulevikus tahaks veel midagi ringi teha siis eks see on see koht kuhu saab raha kulutada, siis peaks juba korralikku profleks amordi peale esiotsa ringi tegema, aga oioi need amordid on kallid :)
Ühe kilomeetri kohta on alati kaks kilomeetrit kraavi !

Photographer
Foorumi kasutaja
Postitusi: 188
Liitunud: 16 Dets 2005 10:32
Asukoht: Tallinn
Autod: Lada
Kontakt:

#144

Postitus Postitas Photographer » 02 Veebr 2013 11:08

Pilt boksis on vahepeal paremaks läinud, natukesegi :), tegelikult on plaan ikka see talv veel auto garaazist väljasaada!

Pilte pilte:

Tagaseinast sai voolikud siis elektriläbiviiguga tehtud, jäi ilusti viisakas.

Pilt

Lubat pilt koostatud esisillast, kummipukse ei ole, nendeasemel unipolid, varras mis sillatala külge läheb sai tehtud MOK40´st, peaks olema just hea materjal antud kohal, kannatab lööke ja on sitke

Pilt

Pilt

Pilt

Pilt

Elekter sai siis kõri sisse aetud ja nii sekord lahendatud, lähiajal oodata juhtmete ühendamist

Pilt

Pilt

Plastikosad sinuautost, ilusti värvitud ja needitud

Pilt

Kuna tiivalaiendid jäid vanad, siis esiotsaga kokkusobitamine oli väike porno, aga ralliautol on porikumm ja neet lubatud :)

Pilt

Ja üks mänguasi, päris mänguasja kõrval peab ka ikka olema, tubli vene loom, vahet pole kaua seisab, pane aga uus õli ja kütus sisse, start ja sõida, funni ja kruttimist küllaga..

Pilt

Tegemist siis OK Rallisport nn. VIP ladaga, mis sai kunagi meie mehhaanikute poolt ehitatud just sponsoritele ja niisama demo sõitudeks! Puhusime see talv sellele autole ka elulooma sisse!

Pilt
Ühe kilomeetri kohta on alati kaks kilomeetrit kraavi !

uzzac
Foorumi kasutaja
Postitusi: 859
Liitunud: 13 Aug 2007 00:19
Asukoht: prn/tln
Autod: Volvo S40

#145

Postitus Postitas uzzac » 02 Veebr 2013 23:26

Nutt tuleb peale kui vaatan seda ilusat ja läikivat nullviite. No ei ole ilusamat asja kui värskelt värvitud ja valmiv võidusõiduauto.

Mis puutub elektrisse, siis need sinised emaed klemmid võivad ära väsida pikapeale ja ei püsi enam korralikult kinni. Ise kasutame pisemaid klemme ja paneme termorüüsi katteks.

Seda carbonteipi saab proplastist ja hind oli vist 600 eeku ruut?

raivo45
Foorumi kasutaja
Postitusi: 30
Liitunud: 14 Juul 2009 11:30
Asukoht: pärnu

#146

Postitus Postitas raivo45 » 09 Mär 2013 11:44

Plaanin ise ka nii paar aasta pärast kui kool läbi ralli ladat ehitama hakata. Tahaks teha 2105 VFTS T16 replica. Mudugi on plaan teha turbokas, ja ming 300+ hj. Aga mul paar küsimust VFTS-i kohta. Kas eestis on saada seda vftsi katusespoilerit, või tuleb jälle kuskilt ungarist või ukrainast tuua. Kas vftsi 1.8l oli originaal niva mootoriplokk. Uurisin netis natuke ja sain aru et 16v orginal vfts kaan on üliharuldane. Nii et original vfts 16v turbot suht võimatu ehitada.

Ervn
Foorumi kasutaja
Postitusi: 205
Liitunud: 26 Mär 2009 16:17
Asukoht: Tõrva/Tartu
Autod: Ford Sierra
Kontakt:

#147

Postitus Postitas Ervn » 10 Mär 2013 22:09

 
raivo45 kirjutas:Plaanin ise ka nii paar aasta pärast kui kool läbi ralli ladat ehitama hakata. Tahaks teha 2105 VFTS T16 replica. Mudugi on plaan teha turbokas, ja ming 300+ hj. Aga mul paar küsimust VFTS-i kohta. Kas eestis on saada seda vftsi katusespoilerit, või tuleb jälle kuskilt ungarist või ukrainast tuua. Kas vftsi 1.8l oli originaal niva mootoriplokk. Uurisin netis natuke ja sain aru et 16v orginal vfts kaan on üliharuldane. Nii et original vfts 16v turbot suht võimatu ehitada.


Vaatasin kalendrit aga kurat, ei olegi esimene aprill...

Photographerile edu ja et auto kestaks.

Photographer
Foorumi kasutaja
Postitusi: 188
Liitunud: 16 Dets 2005 10:32
Asukoht: Tallinn
Autod: Lada
Kontakt:

#148

Postitus Postitas Photographer » 11 Mär 2013 08:40

 
raivo45 kirjutas:Plaanin ise ka nii paar aasta pärast kui kool läbi ralli ladat ehitama hakata. Tahaks teha 2105 VFTS T16 replica. Mudugi on plaan teha turbokas, ja ming 300+ hj. Aga mul paar küsimust VFTS-i kohta. Kas eestis on saada seda vftsi katusespoilerit, või tuleb jälle kuskilt ungarist või ukrainast tuua. Kas vftsi 1.8l oli originaal niva mootoriplokk. Uurisin netis natuke ja sain aru et 16v orginal vfts kaan on üliharuldane. Nii et original vfts 16v turbot suht võimatu ehitada.


Vastan sinu küsimusele, sest ajasin ise ka seda katuse jama taga:
Hi Raul,
Greetings from Hungary as well. :)
I can create a VFTS roof spoiler for you no problem with that.
It's available from carbon and it would cost you 120 euros plus delivery to you.
Please be informed that all other VFTS parts are available also, like other outer body parts(mirrors, bottom guard, engine hood etc.), interior parts,(stepping "carpet",door inside panels, dashboard items etc.).
I also checked your webpage and I would like to let you know that I can create many racing parts for Mitsubitshi from EVO IV-X.
I hope my offer will pick your interest.
Best Regards,
Zsolt
+36306534185
Ühe kilomeetri kohta on alati kaks kilomeetrit kraavi !

Photographer
Foorumi kasutaja
Postitusi: 188
Liitunud: 16 Dets 2005 10:32
Asukoht: Tallinn
Autod: Lada
Kontakt:

#149

Postitus Postitas Photographer » 11 Mär 2013 08:56

Kirjutaks veel nats reaalsemast olukorrast ka kui "Wertsu" 300 hepased mootorid... Auto on põhimõtteliselt valma, nipetnäpet teha, seest on vaja veel uksekatted teha ja lahendada keeramise probleem. Uue silla ja kogu rebuildi tulemusena hetkel rattad keeravad 50% vähem kui enne.. Lähiajal peaks tulema veel boksist läbi kodanik kes lansekad keevitas, et mõõdaks kerepunkte üle, aga hetkel tundub see juba musta huumorina, küll oleme seda keeranaud ja vaadanud siit ja seal ja noo ei saa pihta mis k. on!

IMG_0574.jpg-thumb.jpg
Ühe kilomeetri kohta on alati kaks kilomeetrit kraavi !

twist
Foorumi kasutaja
Postitusi: 510
Liitunud: 20 Dets 2008 15:44
Asukoht: Raplamaa
Autod: 2101

#150

Postitus Postitas twist » 11 Mär 2013 14:20

 
Photographer kirjutas:Uue silla ja kogu rebuildi tulemusena hetkel rattad keeravad 50% vähem kui enne.

Mäletamist mööda juhtus mu autol midagi taolist, kui ajasin segamini sisemiste rooliotste ja roolivarda kinnituskohad pendelhoovas ja roolikarbis.

Photographer
Foorumi kasutaja
Postitusi: 188
Liitunud: 16 Dets 2005 10:32
Asukoht: Tallinn
Autod: Lada
Kontakt:

#151

Postitus Postitas Photographer » 15 Mär 2013 08:05

 
twist kirjutas: 
Photographer kirjutas:Uue silla ja kogu rebuildi tulemusena hetkel rattad keeravad 50% vähem kui enne.

Mäletamist mööda juhtus mu autol midagi taolist, kui ajasin segamini sisemiste rooliotste ja roolivarda kinnituskohad pendelhoovas ja roolikarbis.


No küll otsisin siit ja sealt, a ei tule ju kunagi sellepeale et viga võibolla lihtne, ikka alustad ju sellest et kere kõver, õõtsad viltu ja mida veel! Asi lihnte, roolikarbi poldid olid tagurpidi, mina tarkpea panin kokku loogikaga et keeret rattakoopasse ei jäta, a no venelased seda autot küll loogikaga ei projelteerinud!
Ühesõnaga auto on valmis, paar pisipisi asja täna, õhtul kärupeale ja homme kräunutama! Loodame et kestab (ptui,ptui,ptui)!
Ühe kilomeetri kohta on alati kaks kilomeetrit kraavi !

VäikeMägilane
Foorumi kasutaja
Postitusi: 1213
Liitunud: 06 Sept 2002 20:12
Asukoht: Mägi-Eesti
Autod: 2105, 2107 ja VFTS
Kontakt:

#152

Postitus Postitas VäikeMägilane » 15 Mär 2013 10:44

wälkommen zu Lada world...

ma ükskord ei saanud aru miks pooltelg enam sisse ei lähe, juba oli peaaegu sillatala kallal käsi aga siis õnneks leidis kolleegi silm, et reduktor ju teistpidi all.

Sarnane lugu oli ka meil 2011a. kui rallikal oli mingi vibra sees - no tee või tina, ei saa aru mis pull on - kastki käis juba hoolduses kontrollis - asjata. pool autot oli lammutatud ja peaaegu oleks juba kardaanigagi tasakaalustusse jõudnud, kui siis juhuse peale avastati et k.kasti otsa kolmik kuhu see kummipuhver koos kardaaniga kinnitub oli uuest peast juba kõver ja viskas (olin eelnevalt ära vahetanud, nii igaks juhuks;)

kes see ikka nalja teeb kui mitte ise


Kuhu siis kihutama minnakse?
Festina lente!

Photographer
Foorumi kasutaja
Postitusi: 188
Liitunud: 16 Dets 2005 10:32
Asukoht: Tallinn
Autod: Lada
Kontakt:

#153

Postitus Postitas Photographer » 15 Mär 2013 23:15

Ikka juhtub jahh! täna sai sillastendis ärakäidud ja homme siis Kuusalu poole väljasõit!
Ühe kilomeetri kohta on alati kaks kilomeetrit kraavi !

Photographer
Foorumi kasutaja
Postitusi: 188
Liitunud: 16 Dets 2005 10:32
Asukoht: Tallinn
Autod: Lada
Kontakt:

#154

Postitus Postitas Photographer » 20 Mär 2013 08:59

Teeks nats juttu möödunud nädalavahetusest. Kui viga sai leitud, miks rattad välja ei keeranud tekkis taas motivatsiooni-pauk, et jõuab ikka see talv jääle ja tänu ilmataadi viisakale käitumisele see õnnestus! Reede tegime sillastendi, sai vanade numbrite järgi keeratud, kuid sai vist vähe ülekeeratud. Ettejooksu kohta oli mul kirjas et maksimaalselt ette kuid võrdselt, selle suutsime ajada 10 kraadipeale, mis võis aga ka põhjustada rooli oluliselt raskemaks minemise. Kui enne oli kiire rooliga ja ettetoodud sillaga rool raske, siis nüüd oli ikka väga raske! Muidugi auto esiotsa sissekeeramine läks oluliselt paremaks, siin on nüüd veel testimise koht, kuigi jääl jõudsime tulemuseni et äkki võiks see number kusagil 5 kraadi juurde jääda, võib-olla on siin kellelgi rohkem kogemusi, me pole ju eriti lada sõitnud, rohkem ehitanud! Veermiku kohta rohkem kaebusi ei tekkinud kui siis ainult see raske rool!
Mootor toimis hästi, kui väljaarvata see et alguses ülipikas kurvis madala pöördega lõi korra õlitule põlema, kallasime nats õli peale viga kadus. Tegelikult oli see viga ka enne esinenud ja põhjust saab otsida ainult õlivardast, see on sel fiati mootoril üks igavene porno, need kel kogemusi need teavad! Muidugi sellise -10 külmakraadiga on sellise kõrge surveastme ja kange kütusega mootori käivitamine üks elutöö. Kui hommikul lasime kärupeal mootori külma küünlaga soojaks, siis kohale jõudes (ca.40km) oli mootor külm ja kõik otsast peale, küünaldele sõnaotseses mõttes tuli alla, kolvipeale breakcleaneriga tuli ja nii üks 30 mintsa enne kui siis kõik 4 poti taha sai!
Päev oli edukas, sõita sai, samuti sai lahti ka sinuauto esipõllest, olgem ausad on küll ilus ja tore asi, aga rallikale on see liiga õhuke! Praktiliselt puudet ei olnud ja krõbinal katki ta oli, tuleb uued tellida ja lasta teha paksemad koos ribidega!
Pilte ka:
Siin siis silla numbrid, mis praegu sai keeratud:

Pilt

Ilm oli super, vanal VIP ladukal sai ka titepiigi eluiga otsa ja alla läksid vanemad piikrehvi meenutavad leenini-pead, pidas küll!

Pilt

Pilt räägib enda-eest, neli pooltelge on ikka neli ja paar korda rohkem Kw´sid on ikka midagi muud kui kolisev venemaa autotööstuse null-viiis…

Pilt

Üks suvakas video ka, julgesin oma autos kõrvale istuda 

http://www.youtube.com/watch?v=evCgXb9QZXk
Ühe kilomeetri kohta on alati kaks kilomeetrit kraavi !

VäikeMägilane
Foorumi kasutaja
Postitusi: 1213
Liitunud: 06 Sept 2002 20:12
Asukoht: Mägi-Eesti
Autod: 2105, 2107 ja VFTS
Kontakt:

#155

Postitus Postitas VäikeMägilane » 20 Mär 2013 11:00

Ei ole nüüd teab mis spets sillaseade alal, kuid ilmselt sõltub siin kõik sellest, mis rajakattel sõidetakse ja mis rehviga.

Kui ma õigesti mäletan, siis meil sai kruusa jaoks pandud 7 kraadi järeljooksu/pikikallet vmt. - heal lapsel mitu nime, venelastel see kenasti üheselt arusaadav "kastjor" nagu ka ekraanilt näha siis ka sommidel.

10-ga on nats ohtlik sõita kui just võimu peal ei ole ja rehvidest kahju pole, ilmselt rohkem asfaldi lugu.

5....noh see käib ka aga 4 on nagu vähe juba.


Rattakalle võiks olla 1.5kraadi küll, vähemalt kraad, hoiab veidikenegi vastu kurvis.
Asfaldile, räägitakse isegi 2 ja 2+ kraadidest (ilmselt Kaspar teab paremini)



Muidu videost kuuldud kone hääl oli kuidagi tummine, või siis sõitsitegi 3-4000 pöördega;)?
Rehv ei olnd ka ilmselt just parimas nooruses.

Aga kui on kiire rada siis ma julgen väita, et koliseva puškaga saab ka neliku tuules püsida ja noh elamuse faktorist me ei räägigi...
Festina lente!

Photographer
Foorumi kasutaja
Postitusi: 188
Liitunud: 16 Dets 2005 10:32
Asukoht: Tallinn
Autod: Lada
Kontakt:

#156

Postitus Postitas Photographer » 20 Mär 2013 11:21

 
VäikeMägilane kirjutas:Ei ole nüüd teab mis spets sillaseade alal, kuid ilmselt sõltub siin kõik sellest, mis rajakattel sõidetakse ja mis rehviga.

Kui ma õigesti mäletan, siis meil sai kruusa jaoks pandud 7 kraadi järeljooksu/pikikallet vmt. - heal lapsel mitu nime, venelastel see kenasti üheselt arusaadav "kastjor" nagu ka ekraanilt näha siis ka sommidel.

10-ga on nats ohtlik sõita kui just võimu peal ei ole ja rehvidest kahju pole, ilmselt rohkem asfaldi lugu.

5....noh see käib ka aga 4 on nagu vähe juba.


Rattakalle võiks olla 1.5kraadi küll, vähemalt kraad, hoiab veidikenegi vastu kurvis.
Asfaldile, räägitakse isegi 2 ja 2+ kraadidest (ilmselt Kaspar teab paremini)



Muidu videost kuuldud kone hääl oli kuidagi tummine, või siis sõitsitegi 3-4000 pöördega;)?
Rehv ei olnd ka ilmselt just parimas nooruses.

Aga kui on kiire rada siis ma julgen väita, et koliseva puškaga saab ka neliku tuules püsida ja noh elamuse faktorist me ei räägigi...


Eks see silla värk on üks testimine, sitt on see et ladal ei saa seda nii kergesti keerata, kui tahaks! Aga praegu on meil pilt selge, proovib nüüd üks 5kraadi ringi, vaatab mis siis teeb! Siis teeb otsuse mis rohkem meeldib.
See kone on kogusaeg teinud sellist vähe tummimat häält ja eks see telefoniga filmimine ei ole ka just eriti kõva kvaliteediga!
noo pidamine oli juu kõva :D, seda piiki on mingi 6 aastat kräunutatud jääl, ime et seal üldse veel mõni naelake sees on!
Ühe kilomeetri kohta on alati kaks kilomeetrit kraavi !

Photographer
Foorumi kasutaja
Postitusi: 188
Liitunud: 16 Dets 2005 10:32
Asukoht: Tallinn
Autod: Lada
Kontakt:

#157

Postitus Postitas Photographer » 26 Mär 2013 10:16

Tekkis selline küsimus, et kas siin foorumis on ka näiteks andekaid noori autodisaini huvilisi? Auto on hetkel lumivalge ja ootab soliidset ja pilkupüüdvat disaini. Mingi vanakooli värk ei huvita, pigem siiski midagi moodsat! Ideed võivad olla keerulised, klepsu printimise või tootmisega hätta ei jää! Kui tekib mingi huviline kes tahaks disainiga pusida võib endast märku anda, preemiaks erinevad väljundid..
ps.
Nädalavahetuse boksi kevadkoristus lõppes fotosessiooniga ja ei ole midagi teha, meestest saavad kohe lapsed kui tuuakse välja mänguasjad, seega mõned fotod ja video..

Pilt

Pilt

Pilt

Pilt

Pilt

Pilt

ja video: http://www.youtube.com/watch?v=4ZMWUtrT7ME
Ühe kilomeetri kohta on alati kaks kilomeetrit kraavi !

Kasutaja avatar
-lada-
Foorumi kasutaja
Postitusi: 509
Liitunud: 03 Jaan 2010 17:05
Asukoht: muhu/tallinn
Autod: lada 2103, 2106, 21013

#158

Postitus Postitas -lada- » 26 Mär 2013 23:03

Kuna mul endal ka autole midagi vaja välja mõelda(samades värvides) ja ühele sõbrale täitsa pakuvad huvi sellised asjad ja enne on krossi ratastale jms disaine mõelnud, siis uurisin ja ta oli täitsa nõus pusima, nii et las ta pusib :), võid mulle PS kirjutada kui mingeid eelistusi on vms milline täpsemalt olema peaks. Teeb midagi photoshopis vms valmis.

raivo45
Foorumi kasutaja
Postitusi: 30
Liitunud: 14 Juul 2009 11:30
Asukoht: pärnu

#159

Postitus Postitas raivo45 » 30 Mär 2013 17:28

Selline disain oleks huvitav. http://sarankorender.ewk.hu/feltolt/lada.jpg Aga veljed helerohelised.

Photographer
Foorumi kasutaja
Postitusi: 188
Liitunud: 16 Dets 2005 10:32
Asukoht: Tallinn
Autod: Lada
Kontakt:

#160

Postitus Postitas Photographer » 01 Apr 2013 07:43

 
raivo45 kirjutas:Selline disain oleks huvitav. http://sarankorender.ewk.hu/feltolt/lada.jpg Aga veljed helerohelised.

EI OLE!
Ühe kilomeetri kohta on alati kaks kilomeetrit kraavi !


Mine “Külastajate autod”

Kes on foorumil

Kasutajad foorumit lugemas: Google [Bot] ja 4 külalist