LADA VFTS B-rühm, Photographer, 2007 / REBUILD 2013
LADA VFTS B-rühm, Photographer, 2007 / REBUILD 2013
Foorumi reeglid
Autoteema pealkirja vormistamine:
Auto mudel, kasutajanimi, väljalaskeaasta n: 2107, Revolutsionäär, 1989
Tasuks lisada ka märgend kujul projekt-MUDEL n: projekt-2107
Teemasse palun lisada juttu oma masinast ja lisaks ka pildimaterjali.
Pildimaterjali üleslaadimisel kasutada võimalusel foorumi pakutud funktsionaalsust, sest välistelt saitidelt viidatud pildid kipuvad ajaga kaduma.
Autoteema pealkirja vormistamine:
Auto mudel, kasutajanimi, väljalaskeaasta n: 2107, Revolutsionäär, 1989
Tasuks lisada ka märgend kujul projekt-MUDEL n: projekt-2107
Teemasse palun lisada juttu oma masinast ja lisaks ka pildimaterjali.
Pildimaterjali üleslaadimisel kasutada võimalusel foorumi pakutud funktsionaalsust, sest välistelt saitidelt viidatud pildid kipuvad ajaga kaduma.
-
pPhotographer
- Foorumi kasutaja
- Postitusi: 188
- Liitunud: 16 Dets 2005 10:32
- Asukoht: Tallinn
- Autod: Lada
- Kontakt:
LADA VFTS B-rühm, Photographer, 2007 / REBUILD 2013
Kõik sai alguse 10“ndal augustil 2005“ndal aastal, kui pohmellispeaga sai Tallinna lähedalt ühe pensionäri käest ostetud Lada Vaz 2107, eesmärgiga ehitada hobiks ja lõbusõitudeks vana B rühma LADA VFTS. Auto maksis 2000 krooni, millest sai veel 500 alla kaubeldud, kuna akut ei olnud. Auto käes, oli vaja ju kohe masina võimed proovile panna ja tulemuseks oli siis sisse sõidetud tagatiib ja poolpõlenud mootoriruum! Õige otsus oli, et nüüd võib alustada auto ümber ehitamisega. Lisaks peaparanduse kõrval sai autole ka nimi pandud – Liisu!
Esimene etapp:
- keredetailide eemaldamine
- ussitanud kereplekkide vahetus ja kunagiste Nõukogude Liidu koondise sõitjate ja mehhanikute soovituste järgi kere tugevdamine
- Turvapuur külmtõmmatud keevisõmbluseta toru
- Tooli ja rooli asendi ja nurga muutmine ja kontroll
- Jätkuvad kere ümber ehitamistööd
- 100% sai ostetud uued ja üle keevitatud kõik vermiku ja silla detailid
Teine etapp:
- Projekti eesmärk oli ehitada endale siiski hobi-lõbusõiduauto, siis saime lubada endale teise mootori peale panemist! Selleks sai Fiat 131 Racing TC 2.0,
mis õnnestus veel suhteliselt heas korras kätte saada. Algas teise mootori installeerimine Lada lansekate vahele
- Kui kõik vajalikud sõlmed olid korra juba auto külge proovitud ja sobitatud algas värvimistöö
- Taas kasutades ära tutvusi, pakkus disainer välja punase-valge värvilahenduse
Kolmas etapp:
- algas auto koostamine, mootori tegemine - mis veel antud hetkel on pooleli
Tänasepäeva seisuga peaks projekti tähtaeg olema JÕULUD 2006
Tehnilist infot ka:
- Mootor: Fiat 131 Racing TC 2.0
- Käigukast: Fiat 131 Racing M5
- Toitesüsteem: Weber 45 DCOE
- Bensiinipump: Bosch
- Väljalase: 4-2-1, toru d-60m, Performance resonator
- Ülekanne: 4.71 + ketaslukk
- Sillad: Lada VAZ2105
- Amordid: Koni Racing
- Pidurikettad: Lada
- Toolid: OMP HA/711
- Rool: OMP OD/1951
- Rihmad: OMP 3" 5 punkti DA401
Autol on kindlasti puudusi, kuid oleme üritanud hoida siiski vanat klassikalist B rühma LADA VFTS“i joont!
ps.
Projekti on aidanud:
Lada Klubist:
Robert ja Indrek
[Muudetud: 1-24-2007 Priidic]
[Muudetud: 25/1/2007 Valdz]
[Muudetud: 1-2-2007 Photographer]
[Muudetud: 1-2-2007 Photographer]
[Muudetud: 1-2-2007 Photographer]
[Muudetud: 1-2-2007 Photographer]
Esimene etapp:
- keredetailide eemaldamine
- ussitanud kereplekkide vahetus ja kunagiste Nõukogude Liidu koondise sõitjate ja mehhanikute soovituste järgi kere tugevdamine
- Turvapuur külmtõmmatud keevisõmbluseta toru
- Tooli ja rooli asendi ja nurga muutmine ja kontroll
- Jätkuvad kere ümber ehitamistööd
- 100% sai ostetud uued ja üle keevitatud kõik vermiku ja silla detailid
Teine etapp:
- Projekti eesmärk oli ehitada endale siiski hobi-lõbusõiduauto, siis saime lubada endale teise mootori peale panemist! Selleks sai Fiat 131 Racing TC 2.0,
mis õnnestus veel suhteliselt heas korras kätte saada. Algas teise mootori installeerimine Lada lansekate vahele
- Kui kõik vajalikud sõlmed olid korra juba auto külge proovitud ja sobitatud algas värvimistöö
- Taas kasutades ära tutvusi, pakkus disainer välja punase-valge värvilahenduse
Kolmas etapp:
- algas auto koostamine, mootori tegemine - mis veel antud hetkel on pooleli
Tänasepäeva seisuga peaks projekti tähtaeg olema JÕULUD 2006
Tehnilist infot ka:
- Mootor: Fiat 131 Racing TC 2.0
- Käigukast: Fiat 131 Racing M5
- Toitesüsteem: Weber 45 DCOE
- Bensiinipump: Bosch
- Väljalase: 4-2-1, toru d-60m, Performance resonator
- Ülekanne: 4.71 + ketaslukk
- Sillad: Lada VAZ2105
- Amordid: Koni Racing
- Pidurikettad: Lada
- Toolid: OMP HA/711
- Rool: OMP OD/1951
- Rihmad: OMP 3" 5 punkti DA401
Autol on kindlasti puudusi, kuid oleme üritanud hoida siiski vanat klassikalist B rühma LADA VFTS“i joont!
ps.
Projekti on aidanud:
Lada Klubist:
Robert ja Indrek
[Muudetud: 1-24-2007 Priidic]
[Muudetud: 25/1/2007 Valdz]
[Muudetud: 1-2-2007 Photographer]
[Muudetud: 1-2-2007 Photographer]
[Muudetud: 1-2-2007 Photographer]
[Muudetud: 1-2-2007 Photographer]
Ühe kilomeetri kohta on alati kaks kilomeetrit kraavi !
Kas mingitel rallisprintidel või rahvarallidel pole plaanis osaleda? Väga vinge projekt igatahes... hoian pöialt et jõuludeks siis omale ilusa kingituse valmis saate ja loodan kunagi kusagil elusuuruses ka seda autot näha...
gta@:wow
gta@:wow
Meskimeni seadus - Kunagi pole aega teha midagi korralikult aga alati on aega ümber teha
VAZ 2105 - "kopika" värskem teised, millele vaid ühe pika joonlauaga varustatud disainerite meeskond püüdis anda veidi nooruslikuma välisilme
VAZ 2105 - "kopika" värskem teised, millele vaid ühe pika joonlauaga varustatud disainerite meeskond püüdis anda veidi nooruslikuma välisilme
-
pPhotographer
- Foorumi kasutaja
- Postitusi: 188
- Liitunud: 16 Dets 2005 10:32
- Asukoht: Tallinn
- Autod: Lada
- Kontakt:
-
mmadgreyrat
- Foorumi kasutaja
- Postitusi: 38
- Liitunud: 03 Dets 2004 15:31
- Asukoht: Tallinn
- Autod: VW Golf 3 GTi
- Kontakt:
-
mmatu6
- Foorumi kasutaja
- Postitusi: 100
- Liitunud: 31 Okt 2004 20:46
- Asukoht: lõuna osariigid
- Autod: 2107
väga kõva ettevõtmine. tulemus tuleb arvatavasti mega kuid paar soovitust siiski, nimelt kuna asi on juba niii tottalselt ette võetud oleks võinud asendada ka tagasilla(kuna rallis 160hj ladamootor juba peenestab pooltelgi) mingi tugevama vastu(enamasti kasutatakse vist volvo sildasid. polki saab lasta soomes sisse panna ülekanne tuleb 4,44. kokku silla tegemine maksab 20 000-30 000.), sest lada originaal poolteljed ilmselt sellisele võimsusele vastu ei pea. kuna on kasutatud fiati kasti siis jääb sild ainukeseks nõrgaks lüliks jõuülekandes. aga see puhtalt minu arvamus.
üks küsimus kah et miks just koni amordid? tavaliselt kasutatakse bilsteini või on mingi eelis konidel? mis konid muidu maksavad ka?
jõudu siis edaspidiseks!
üks küsimus kah et miks just koni amordid? tavaliselt kasutatakse bilsteini või on mingi eelis konidel? mis konid muidu maksavad ka?
jõudu siis edaspidiseks!
-
vValdz
- Aasta Projekt
- Postitusi: 612
- Liitunud: 04 Mai 2002 17:33
- Asukoht: Jüri
- Autod: 1971 BA3-2101
- Kontakt:
Seda ta teab, aga kuna auto eelarve on siiski NII suur:yllatunud, siis ta otsustas et 20000-30000 krooni eest saab lada pooltelgi päris paljuAlgselt postitas: matu6
enamasti kasutatakse vist volvo sildasid. polki saab lasta soomes sisse panna ülekanne tuleb 4,44. kokku silla tegemine maksab 20 000-30 000.
-
pPhotographer
- Foorumi kasutaja
- Postitusi: 188
- Liitunud: 16 Dets 2005 10:32
- Asukoht: Tallinn
- Autod: Lada
- Kontakt:
Uurisin teemat, alla läheb täpselt volvo vist oli 343 sild. Jutt jumala õige, ploki suudavad sisse mahutada sommid - tehnoloogiliselt tuleb seda kuumutada ja möllata et plokk sisse läheks! Nii palju kui mina uurisin siis alla 50 raha seda silda koos tegemiste ja kõikide lauludega ei saanud, võibolla uurisin ka vähe!
ps. poolteljed lähevad üldiselt kas asvaldilt kohapealt startides ja jää peal piigiga! Aga nii palju veel et kui päevas juba kaks korda peame pooltelgi vahetama hakkama siis tuleb see silla teema uuesti päevakorda!
Koni kommenteeriks, et põhimõtteliselt kingitud hobuse suhu ei vaadata! Minu andmetel sõidavad ka Mätikute põllusiksad Koniga ja vist kestavad. ja veel et kogu selle projekti juures amordi vahetus on vist küll kõige suurem töö !!!
ps. poolteljed lähevad üldiselt kas asvaldilt kohapealt startides ja jää peal piigiga! Aga nii palju veel et kui päevas juba kaks korda peame pooltelgi vahetama hakkama siis tuleb see silla teema uuesti päevakorda!
Koni kommenteeriks, et põhimõtteliselt kingitud hobuse suhu ei vaadata! Minu andmetel sõidavad ka Mätikute põllusiksad Koniga ja vist kestavad. ja veel et kogu selle projekti juures amordi vahetus on vist küll kõige suurem töö !!!
Ühe kilomeetri kohta on alati kaks kilomeetrit kraavi !
-
pPhotographer
- Foorumi kasutaja
- Postitusi: 188
- Liitunud: 16 Dets 2005 10:32
- Asukoht: Tallinn
- Autod: Lada
- Kontakt:
-
pPhotographer
- Foorumi kasutaja
- Postitusi: 188
- Liitunud: 16 Dets 2005 10:32
- Asukoht: Tallinn
- Autod: Lada
- Kontakt:
Räägid äkki veidikene mootorist, kuidas sisu on? On midagi ümber tehtud?Algselt postitas: Photographera ja jaa, et vahepeal auto ehitamisest ära ei tüdineks oleme jahh paari kopika ja 05“e eluküülnaid välja kangutanud!Algselt postitas: Suska
raju! Ja mis kena masin 4. pildi tagant paistab Kokkuvõttet?
-
pPhotographer
- Foorumi kasutaja
- Postitusi: 188
- Liitunud: 16 Dets 2005 10:32
- Asukoht: Tallinn
- Autod: Lada
- Kontakt:
To fanatt:
Auto eelarve sai tehtud eelmine aasta ja summa jäi üks 100 raha juurde. Kuna hetkel veel auto päris valmis ei ole, siis saab veel paarkümend ja peale raha kulutada
To Suska :
need kaks ladat, üks oli ostetud maailma ohtlikuma puuriga - mis tuli ise üle keevitada - auto lõppes ka suht kiiresti
- teine oli 100% seeria, enda mugavuseks tõstsime OMP ringi sisse!
Muidugi mõlemad autod olid kiirkorras seest tühjaks loobitud!
Auto eelarve sai tehtud eelmine aasta ja summa jäi üks 100 raha juurde. Kuna hetkel veel auto päris valmis ei ole, siis saab veel paarkümend ja peale raha kulutada
To Suska :
need kaks ladat, üks oli ostetud maailma ohtlikuma puuriga - mis tuli ise üle keevitada - auto lõppes ka suht kiiresti
- teine oli 100% seeria, enda mugavuseks tõstsime OMP ringi sisse!
Muidugi mõlemad autod olid kiirkorras seest tühjaks loobitud!
Ühe kilomeetri kohta on alati kaks kilomeetrit kraavi !
-
pPhotographer
- Foorumi kasutaja
- Postitusi: 188
- Liitunud: 16 Dets 2005 10:32
- Asukoht: Tallinn
- Autod: Lada
- Kontakt:
Kuna hetkel väga kiired ajad, siis ei ole jõudnud pilte teha, võtan täna boksi kaamera kaasa .
Aga panen siia siis mõned pildid mis tehtud umbes kuu-poolteist tagasi!
Tänaseks päevaks on juba mootoriruumis mõningaid asju ümber ehitatud - olude sunnil, eks varsti uued pildi !
Pilte:
Aga panen siia siis mõned pildid mis tehtud umbes kuu-poolteist tagasi!
Tänaseks päevaks on juba mootoriruumis mõningaid asju ümber ehitatud - olude sunnil, eks varsti uued pildi !
Pilte:
Ühe kilomeetri kohta on alati kaks kilomeetrit kraavi !
-
mmadgreyrat
- Foorumi kasutaja
- Postitusi: 38
- Liitunud: 03 Dets 2004 15:31
- Asukoht: Tallinn
- Autod: VW Golf 3 GTi
- Kontakt:
-
pPhotographer
- Foorumi kasutaja
- Postitusi: 188
- Liitunud: 16 Dets 2005 10:32
- Asukoht: Tallinn
- Autod: Lada
- Kontakt:
külgvaate pilt on tehtud siis kui mootorit peal ei olnud veel, hetkel on seis juba normide kohane!
Tähelepanu juhiks aga sellele, et Lada VFTS“il ei ole kunagi homologeeritud turbot! Teist mootorit kasutame töökindluse mõttes! Selle 131 Racing TC konega on ligikaudu 170-180 jõudu kätte saada suhteliselt lihtne, Lada konel aga tuleb väga suur forseerimine ettevõtta ja peale seda on selle Laduka õnnetu mootori tööiga 200% lühem !!!
Eelnevalt on juttu olnud, et seda autot ei ehitatud rallideks
Lisaks mis puutub nõuetele, ma ei ole viitsinud isegi täpselt uurida, aga minuarust peaks saama sellega E9 peal! Sest E7 ja E8 peab olema originaal blokk, aga minuarust oli E9 vaba - aga võibolla eksin !
Tähelepanu juhiks aga sellele, et Lada VFTS“il ei ole kunagi homologeeritud turbot! Teist mootorit kasutame töökindluse mõttes! Selle 131 Racing TC konega on ligikaudu 170-180 jõudu kätte saada suhteliselt lihtne, Lada konel aga tuleb väga suur forseerimine ettevõtta ja peale seda on selle Laduka õnnetu mootori tööiga 200% lühem !!!
Eelnevalt on juttu olnud, et seda autot ei ehitatud rallideks
Lisaks mis puutub nõuetele, ma ei ole viitsinud isegi täpselt uurida, aga minuarust peaks saama sellega E9 peal! Sest E7 ja E8 peab olema originaal blokk, aga minuarust oli E9 vaba - aga võibolla eksin !
Algselt postitas: madgreyrat
päris kena juba.
aga miks nii kõrge?
kas üks auto on veel tulemas :O ?
ning turbot ei tulegi ? nagu õigel b-rühmal kohane
kas auto tuleb siis niisama sõiduks ? see oleks ju päris nobe ralli teedel. iseasi kas see tehn. nõuetele vastaks. pole eriti neid sportralli nõudeid uurinud.
Ühe kilomeetri kohta on alati kaks kilomeetrit kraavi !
-
mmadgreyrat
- Foorumi kasutaja
- Postitusi: 38
- Liitunud: 03 Dets 2004 15:31
- Asukoht: Tallinn
- Autod: VW Golf 3 GTi
- Kontakt:
- Kytt
- Ladaklubi Juhatus
- Postitusi: 2075
- Liitunud: 29 Okt 2002 11:32
- Asukoht: Tallinn
- Autod: 2x2102,21013 & Toyota
turboga varustet rallimasinaid liidus toodetud mudelinimetuse "VFTS T16" nime all
http://www.ladaklubi.ee/cms/index.php?ralli
http://www.ladaklubi.ee/cms/index.php?ralli
- motamees
- Ladaklubi Auliige
- Postitusi: 2860
- Liitunud: 22 Juul 2003 23:43
- Asukoht: Saar
- Autod: MetsaNiva
Tohutu töö, lõpuni viimistletud.
Selle masina valmimisest saab ikka meeletu kaifi.
Lugesin, mis ma lugesin. Lõpuks välja lugesin, mitme pildi pealt kokku 8 silindrit. Vägev.
Mul mõned küsimused ka. Kas esiaken on ette liimitud? Kas uks on alumiinium tahvliga kaetud?
Tähelepanek: Alumiinium radikas pidi sitemini jahutama, kui vask. Aga mida tean mina sitavares rallist.
Selle masina valmimisest saab ikka meeletu kaifi.
Lugesin, mis ma lugesin. Lõpuks välja lugesin, mitme pildi pealt kokku 8 silindrit. Vägev.
Mul mõned küsimused ka. Kas esiaken on ette liimitud? Kas uks on alumiinium tahvliga kaetud?
Tähelepanek: Alumiinium radikas pidi sitemini jahutama, kui vask. Aga mida tean mina sitavares rallist.
C