Oh jah,pole mina ka mingi tark ja ei rääkinud ma mingist teooriast.Olen näinud asju millel külge keevitatud kõrvad on koos toru jupiga eemaldunud.Algselt postitas: Photographer
Pole siiamaani veel ükski kõrv katki läinud, ennem sõidab toru enda kõveraks ja selle teooria järgi "väristab" siis ülemise toru flantsi küljest ka lahti?
LADA VFTS B-rühm, Photographer, 2007 / REBUILD 2013
LADA VFTS B-rühm, Photographer, 2007 / REBUILD 2013
Foorumi reeglid
Autoteema pealkirja vormistamine:
Auto mudel, kasutajanimi, väljalaskeaasta n: 2107, Revolutsionäär, 1989
Tasuks lisada ka märgend kujul projekt-MUDEL n: projekt-2107
Teemasse palun lisada juttu oma masinast ja lisaks ka pildimaterjali.
Pildimaterjali üleslaadimisel kasutada võimalusel foorumi pakutud funktsionaalsust, sest välistelt saitidelt viidatud pildid kipuvad ajaga kaduma.
Autoteema pealkirja vormistamine:
Auto mudel, kasutajanimi, väljalaskeaasta n: 2107, Revolutsionäär, 1989
Tasuks lisada ka märgend kujul projekt-MUDEL n: projekt-2107
Teemasse palun lisada juttu oma masinast ja lisaks ka pildimaterjali.
Pildimaterjali üleslaadimisel kasutada võimalusel foorumi pakutud funktsionaalsust, sest välistelt saitidelt viidatud pildid kipuvad ajaga kaduma.
-
ttuhajuhe
- Ladaklubi Auliige
- Postitusi: 859
- Liitunud: 11 Mai 2002 21:41
- Asukoht: türi
- Autod: Auto puudub
56506878
-
pPhotographer
- Foorumi kasutaja
- Postitusi: 188
- Liitunud: 16 Dets 2005 10:32
- Asukoht: Tallinn
- Autod: Lada
- Kontakt:
-
pPhotographer
- Foorumi kasutaja
- Postitusi: 188
- Liitunud: 16 Dets 2005 10:32
- Asukoht: Tallinn
- Autod: Lada
- Kontakt:
Kodumaa selleaastane talv on olnud tõesti vinge (tsiteerides mu ühte sõpra: ?Taevast sajab drifti!?) ja nagu ikka igal heal asjal on ka halb külg, kahjuks ei ole ju sellise paksu lumega mitte ükski järveke jäätunud sõidukõlblikuks. Tänu tublidele fanaatikutele on siiski võimalus ka Põhja-Eestis sõitmas käija, kes on siis oma põllupeale lükanud korralikud rajad ja hooldavad neid korrapäraselt!
Peale mootori sissesõitu pole teemat uuendanud, seega auto sai sügisel juba valmis, stendisime pea terve päeva Vanaselja juures, tulemusega päris rahule ei jäänud, nagu arvata oli et nukad jäävad lahjaks, süüte ja kütusesegud saime paika. Eraldi tänud veel kõikidele vanakooli karpameestele, kes andsid siis mulle kaasa tohutul hulgal oma kütuse- ja õhudüüside komplektid et saaks siis neid stendis vahetada. Üks ebameeldiv üllatus ilmnes ka, et minu Weberi kõrid on 36“sed, peaks olema minimaalselt 38, raamat ütleb aga selle kone kohta normaalne 40mm. Pippuri arvamus oli aga see et nüüd võiks vähe sõita, vaadata mis kone teeb ja järgmise etapina võtta ette siis nukkvõllide vahetus ja koos sellega ka weberite kõride vahetus (loe. enivei peab peale seda uuesti stendima).
Üks foto ka siis ?elektroniseeritud? ladast, kes seal käinud teab mis seal toimub.
Paarsõna ka viimasest sõidust. Eelmine nädalavahetus käisime sõitmas, rada oli väga hea, ainult piigi ja võiduka jaoks nats liiga aeglane, a auto testimiseks super. Tulemusega jäime väga rahule, jõudu on piisavalt et kõikide käikudega piiki ringi kräunutada, mootor töötas ptui,ptui,ptui hästi (nii ergas pole see mootor veel olnud). Ainuke häda on nüüd see et kõrge surveaste ja kange võidusõidukütus teeb külmaga auto käivitamise ikka kuradi raskeks. Lähes tundaega käivitasime, küll ühed küünlad ahju sooja, teistega mootor soojaks, vahelduva eduga jälle breakcleanerit trompetite otsast sisse, nii see aeg läks, kui juba mootor soe siis toimib kõik ilusti. Fotod on sõbra kaameras, tulevad vähe hiljem järgi.
Ps. sai tehtud mõned abinõud sillaregulliks, kes nüüd aru saab ja tahab ka endale seda, siis panen dwg joonised postkasti, või kokkuleppel teeb paar tükki müügiks. On olemas nii kaldeabinõu kui ka kokkujooksu oma!
Peale mootori sissesõitu pole teemat uuendanud, seega auto sai sügisel juba valmis, stendisime pea terve päeva Vanaselja juures, tulemusega päris rahule ei jäänud, nagu arvata oli et nukad jäävad lahjaks, süüte ja kütusesegud saime paika. Eraldi tänud veel kõikidele vanakooli karpameestele, kes andsid siis mulle kaasa tohutul hulgal oma kütuse- ja õhudüüside komplektid et saaks siis neid stendis vahetada. Üks ebameeldiv üllatus ilmnes ka, et minu Weberi kõrid on 36“sed, peaks olema minimaalselt 38, raamat ütleb aga selle kone kohta normaalne 40mm. Pippuri arvamus oli aga see et nüüd võiks vähe sõita, vaadata mis kone teeb ja järgmise etapina võtta ette siis nukkvõllide vahetus ja koos sellega ka weberite kõride vahetus (loe. enivei peab peale seda uuesti stendima).
Üks foto ka siis ?elektroniseeritud? ladast, kes seal käinud teab mis seal toimub.
Paarsõna ka viimasest sõidust. Eelmine nädalavahetus käisime sõitmas, rada oli väga hea, ainult piigi ja võiduka jaoks nats liiga aeglane, a auto testimiseks super. Tulemusega jäime väga rahule, jõudu on piisavalt et kõikide käikudega piiki ringi kräunutada, mootor töötas ptui,ptui,ptui hästi (nii ergas pole see mootor veel olnud). Ainuke häda on nüüd see et kõrge surveaste ja kange võidusõidukütus teeb külmaga auto käivitamise ikka kuradi raskeks. Lähes tundaega käivitasime, küll ühed küünlad ahju sooja, teistega mootor soojaks, vahelduva eduga jälle breakcleanerit trompetite otsast sisse, nii see aeg läks, kui juba mootor soe siis toimib kõik ilusti. Fotod on sõbra kaameras, tulevad vähe hiljem järgi.
Ps. sai tehtud mõned abinõud sillaregulliks, kes nüüd aru saab ja tahab ka endale seda, siis panen dwg joonised postkasti, või kokkuleppel teeb paar tükki müügiks. On olemas nii kaldeabinõu kui ka kokkujooksu oma!
Ühe kilomeetri kohta on alati kaks kilomeetrit kraavi !
-
pPhotographer
- Foorumi kasutaja
- Postitusi: 188
- Liitunud: 16 Dets 2005 10:32
- Asukoht: Tallinn
- Autod: Lada
- Kontakt:
Külgkalde plaadid on reguleeritavad, ehks siis kui auto on näiteks mingil ühtlasel kallakul, paned plaadi vastu maad ja keerad abinõu nulli ja siis paned rattapeale. Rallis on meil piisav! Kokkujooksuga on keerulisem teema aga saab väga hästi teha. Eeldab seda et kõigepealt käid stendis, siis tõstad auto pukkidele, paned ette ja taha plaadi, keskele punkt kerekülge, siis vead nööri pingule. Märgid ära rooli asendi nulli salongis ja vead plaadi peale kriipsu kus asub nöör. Nüüd kui peale sõitu on sild paigast, keerad tuimalt nööri uuesti kriipsu peale, saavutadki stendi asendi uuesti, ma ei tea kas said aru?Algselt postitas: uzzac
Räägi numbritest ka? Palju nm ja hj?
Need regulli tükid on küll kavalad. Külgkalde omadest saan aru aga kokkujooksu kuidas regullid?
ps. See külgkalde regull eeldab, et auto on täitsa siledal pinnal ju?
Ühe kilomeetri kohta on alati kaks kilomeetrit kraavi !
-
pPhotographer
- Foorumi kasutaja
- Postitusi: 188
- Liitunud: 16 Dets 2005 10:32
- Asukoht: Tallinn
- Autod: Lada
- Kontakt:
Tore nädalavahetus seljataga, käisime siis Ohekatkus sõitmas. Umbes peale 40´ndat ringi lõpetas töölepingu tagasilla diagonaalvarda kinnitus silla küljest ja lahkus jäädavalt! Kodus boksis autot pestes avanes aga võimsam vaatepilt esivedru ja lanseroni juurest kui nii võib öelda!
Siit ka minu küsimus, on kellelgi kogemust või kursis turul liikuvate plekitükkidega, kas on võimalik kusagilt tervet uut püstilanseka osa tellida? Seda roostepuru mis sealt seest pudines ma lappida ei taha enam!
Panen foto ka ja tänan kui keegi oma infot viitsib jagada!
Ps. panen ka lähiajal tehtud video siia lingina üles.
Siit ka minu küsimus, on kellelgi kogemust või kursis turul liikuvate plekitükkidega, kas on võimalik kusagilt tervet uut püstilanseka osa tellida? Seda roostepuru mis sealt seest pudines ma lappida ei taha enam!
Panen foto ka ja tänan kui keegi oma infot viitsib jagada!
Ps. panen ka lähiajal tehtud video siia lingina üles.
Ühe kilomeetri kohta on alati kaks kilomeetrit kraavi !
-
pPhotographer
- Foorumi kasutaja
- Postitusi: 188
- Liitunud: 16 Dets 2005 10:32
- Asukoht: Tallinn
- Autod: Lada
- Kontakt:
-
pPhotographer
- Foorumi kasutaja
- Postitusi: 188
- Liitunud: 16 Dets 2005 10:32
- Asukoht: Tallinn
- Autod: Lada
- Kontakt:
Nagu eelnevalt lubatud, jagan Teile ka ühe videojuppi, mis sai siis „lõbusõidupäeval“ Ohekatkus jäädvustatud. A kuna elame tänasel päeval sellises maailmas, kus tasuta lõunaid ei ole olemas, siis ootan foorumi lugejatelt igasuguseid keredetailide pakkumisi!
Hetkel on siis kere tühjaksviskamisel, salongis veel mõned kaablid ja klambrid küljes. Lansekad, esitiivad ja plastikkapoti olen juba saanud Ladaklubist.
Pakkuda võib siis järgmiseid detaile (NB: ainult uued jupid):
- Esipõll koos radika kinnitusega
- VFTS´i esistange, kolmest osast
- Katuse skuupi
- Esisillatala, õõtsad (vanal sillal parempoolne mootoripadja alune plekk on vähe kõver, kui keegi tahab enda põllukale etteviidud sillatala siis jõuaksime kaubale, me põhimõttepärast enam vanu tükke tagasi ei pane)
- Mõlemad esituled ( need võivad olla kasutatud – aga vähe )
- Tagasillatala
- 4.7 ülekanne
- Elektriline roolivõim
Video link ise siin
Ps. tegemist on peidetud videoga, seega saavad seda vaadata siinsed foorumi lugejad..
http://www.youtube.com/watch?v=C-cgZzRNNxw
Hetkel on siis kere tühjaksviskamisel, salongis veel mõned kaablid ja klambrid küljes. Lansekad, esitiivad ja plastikkapoti olen juba saanud Ladaklubist.
Pakkuda võib siis järgmiseid detaile (NB: ainult uued jupid):
- Esipõll koos radika kinnitusega
- VFTS´i esistange, kolmest osast
- Katuse skuupi
- Esisillatala, õõtsad (vanal sillal parempoolne mootoripadja alune plekk on vähe kõver, kui keegi tahab enda põllukale etteviidud sillatala siis jõuaksime kaubale, me põhimõttepärast enam vanu tükke tagasi ei pane)
- Mõlemad esituled ( need võivad olla kasutatud – aga vähe )
- Tagasillatala
- 4.7 ülekanne
- Elektriline roolivõim
Video link ise siin
Ps. tegemist on peidetud videoga, seega saavad seda vaadata siinsed foorumi lugejad..
http://www.youtube.com/watch?v=C-cgZzRNNxw
Ühe kilomeetri kohta on alati kaks kilomeetrit kraavi !
- VäikeMägilane
- Foorumi kasutaja
- Postitusi: 1473
- Liitunud: 06 Sept 2002 20:12
- Asukoht: Mägi-Eesti
- Autod: 2107, Niva, VFTS
- Kontakt:
- -lada-
- Foorumi kasutaja
- Postitusi: 509
- Liitunud: 03 Jaan 2010 17:05
- Asukoht: muhu/tallinn
- Autod: lada 2103, 2106, 21013
Tellisin ka siit, kvaliteet on ka väga okei.uzzac kirjutas:http://www.sinuauto.eu/index.php?option ... &Itemid=24
Väga okei hinnaga plastiktükid VFTS-ile
-
pPhotographer
- Foorumi kasutaja
- Postitusi: 188
- Liitunud: 16 Dets 2005 10:32
- Asukoht: Tallinn
- Autod: Lada
- Kontakt:
Pea aasta seisis auto puutumatult boksis, puudus motivatsioon, aeg ja raha, lõpuks võtsin end kokku ja hakkasin kusagilt otsast liigutama.
Tänasel päeval ongi sellise Lada tegemine rohkem ehitamise, kui sõidurõõm! Muidugi midagi ei ole öelda kui odav on Lada varuosa, lähed Veerenni autopoodi, ütled et paluks mulle uus esiots, alates klaasist, maksad väikse ettemaksu ja nädalapärast on kõik uued detailid kohal, tiivad, lansekad, põlled, igasugused raamid, sillatalad, õõtsad, śarniirid jne. jubinad! Äkki kõik detailid läksid kokku ca. 400 euri alla, mõnel muul sportautol oleks saanud selle raha eest ühe osa tiivast!!!
Mis siis vahepeal toimunud on, lansekad tegin ringi, hetkel on auto kerepingis, loodetavasti saan järgmine nädal kere kätte, siis uus värv selga! Alumised õõtsad tegin unipolide peale ringi, kunagi teen äkki foto ka, kui huvi siis joonised on ka olemas! Kuna autokere on kirurgi juures, on õige aeg ette valmistada ülejäänud jubinaid-vidinaid mis kõik küljest sai keeratud. Eesmärk on siis niipalju kui võimalik ja mõistlik kõik uued detailid, need mis roostes või kiviauke täis haavlis puhtaks, pulber peale ja nagu tutikas!
Üksasi veel, küsisin siin mõnihetk tagasi paarilt inimeselt laduka ülekannet, on olemas ja saab kõike aga hind jäi vist kusagile ala 600 euri kanti, kahjuks ei ole huvitatud, kuna sain juba 100 km sõitnud luku ja 5.33 pm. uue ülekande väga soodsalt…
Mõned fotod kahh, neid alati huvitav vaadata :
Tänasel päeval ongi sellise Lada tegemine rohkem ehitamise, kui sõidurõõm! Muidugi midagi ei ole öelda kui odav on Lada varuosa, lähed Veerenni autopoodi, ütled et paluks mulle uus esiots, alates klaasist, maksad väikse ettemaksu ja nädalapärast on kõik uued detailid kohal, tiivad, lansekad, põlled, igasugused raamid, sillatalad, õõtsad, śarniirid jne. jubinad! Äkki kõik detailid läksid kokku ca. 400 euri alla, mõnel muul sportautol oleks saanud selle raha eest ühe osa tiivast!!!
Mis siis vahepeal toimunud on, lansekad tegin ringi, hetkel on auto kerepingis, loodetavasti saan järgmine nädal kere kätte, siis uus värv selga! Alumised õõtsad tegin unipolide peale ringi, kunagi teen äkki foto ka, kui huvi siis joonised on ka olemas! Kuna autokere on kirurgi juures, on õige aeg ette valmistada ülejäänud jubinaid-vidinaid mis kõik küljest sai keeratud. Eesmärk on siis niipalju kui võimalik ja mõistlik kõik uued detailid, need mis roostes või kiviauke täis haavlis puhtaks, pulber peale ja nagu tutikas!
Üksasi veel, küsisin siin mõnihetk tagasi paarilt inimeselt laduka ülekannet, on olemas ja saab kõike aga hind jäi vist kusagile ala 600 euri kanti, kahjuks ei ole huvitatud, kuna sain juba 100 km sõitnud luku ja 5.33 pm. uue ülekande väga soodsalt…
Mõned fotod kahh, neid alati huvitav vaadata :
Ühe kilomeetri kohta on alati kaks kilomeetrit kraavi !
-
pPhotographer
- Foorumi kasutaja
- Postitusi: 188
- Liitunud: 16 Dets 2005 10:32
- Asukoht: Tallinn
- Autod: Lada
- Kontakt:
Vahepeal aasta-arv vaehetunud, autol samuti mõned plekitükid, mõned värvitoonid ja lisandunud nii paarsada uut detaili ja muud pudru-mudru! Teile Ladaklubile igatahes head vana-aasta lõppu ja tegusat uut aastat! Panen uuemaid pilte ka, et motiveerida kellel mingi projekt seismajäänud või äkki kellelgi head ideed otsas, ega endalgi teinekord neid vaja netist laenata..
Keretööd said eelmine aasta valmis, siis tuli auto tagasi boksi, seal sai veel rohkeid töötunde kulutatud enne värvi viimist. Esimeste lansekate vahetus läks küll planeeritust 3 korda kallimaks, 2 päeva asemel oli auto ka 7 päeva töös!
Nüüd on siis lanseka ülemineots ja puuritoru ka omavahel ühendatud
Masendav vaatepilt, ainult läbipuuritud sitane plekk..
Enne värvimist kakkusin originaal tagaluugi maha, ohh jopp kui raske see oli, miks ma enne seda ei teadnud, oleks peaaegu kapotialla lömastatuna lebama jäänud! Õnneks raskeveomasinate abiga suutsime kapoti vanaraua hunnikusse vintsida, kohe kõne sinuautosse ja uus luuk koos riiuliga töösse!
Kõik neli ust olid alt sitas seisus, ajasin uusi uksi taga aga leidsin vist aint ühe (maksis 90 euri tk), aga selleest oli veereni poes kõigi nelja ukseplekid olemas ( ca. 12 euri tk äkki), uhh, sai painatud uus riba alla ja üks õhtu 5 tundi hirmu ja plekid uued peal! Peale värvi ikka ilus vaadata, kõik sirged ja puha!
Terve auto läks siis pritspahtli ja epokrundi alla
Tänu heale tööandjale sain kasutada Meie maja VÄIKEST-värvikambrit, see ei ole küll auto oma (selleest laeva paneb sinna väiksesse kambrisse lõtva sisse) , aga vendid ja kuivatid sama, hoolikalt tuli ainult enne värvimist kõik märjaks teha ( mitte siis autot )
Mis siin salata, jäi ikka ilus sirge ja läikiv tõesti!
Auto ilusti võõbatud, läks boksi tagasi tõstuki vahele ja hakkas üks komplekteerimine ja koostamine pihta. Nagu naine bensiini mõjuall käid mööda boksi ringi, tõstad kaste ühest kohast teise, ei seda ei saa panna, seda ei taha näppida, see läheb siis, see aga hoopis homme!!! jopp..
Aga õnneks jäin siin eelmise aasta lõpus haigeks, boksi uksed keerati lukku ja ei mingit tegevust, aga kuna ma kodus ei suutnud ka rahulikult end ravida tõin töö "voodisse", hea mugav elektrijuhtmeid läbi kõri meelitada ja sellist nokitsemist teha!
Kuna vana elekter oli tehtud nii ja naa, tegelt nii sitasti et oli ikka sitt, siis võtsin end nüüd kokku ja lubasin et teen seekord korralikult, no äkki õnnestub!
Kellel on huvi sellise carboni vastu siis võin infi jagada, aga ütlen kohe ära et see ei ole odav!!!
Keretööd said eelmine aasta valmis, siis tuli auto tagasi boksi, seal sai veel rohkeid töötunde kulutatud enne värvi viimist. Esimeste lansekate vahetus läks küll planeeritust 3 korda kallimaks, 2 päeva asemel oli auto ka 7 päeva töös!
Nüüd on siis lanseka ülemineots ja puuritoru ka omavahel ühendatud
Masendav vaatepilt, ainult läbipuuritud sitane plekk..
Enne värvimist kakkusin originaal tagaluugi maha, ohh jopp kui raske see oli, miks ma enne seda ei teadnud, oleks peaaegu kapotialla lömastatuna lebama jäänud! Õnneks raskeveomasinate abiga suutsime kapoti vanaraua hunnikusse vintsida, kohe kõne sinuautosse ja uus luuk koos riiuliga töösse!
Kõik neli ust olid alt sitas seisus, ajasin uusi uksi taga aga leidsin vist aint ühe (maksis 90 euri tk), aga selleest oli veereni poes kõigi nelja ukseplekid olemas ( ca. 12 euri tk äkki), uhh, sai painatud uus riba alla ja üks õhtu 5 tundi hirmu ja plekid uued peal! Peale värvi ikka ilus vaadata, kõik sirged ja puha!
Terve auto läks siis pritspahtli ja epokrundi alla
Tänu heale tööandjale sain kasutada Meie maja VÄIKEST-värvikambrit, see ei ole küll auto oma (selleest laeva paneb sinna väiksesse kambrisse lõtva sisse) , aga vendid ja kuivatid sama, hoolikalt tuli ainult enne värvimist kõik märjaks teha ( mitte siis autot )
Mis siin salata, jäi ikka ilus sirge ja läikiv tõesti!
Auto ilusti võõbatud, läks boksi tagasi tõstuki vahele ja hakkas üks komplekteerimine ja koostamine pihta. Nagu naine bensiini mõjuall käid mööda boksi ringi, tõstad kaste ühest kohast teise, ei seda ei saa panna, seda ei taha näppida, see läheb siis, see aga hoopis homme!!! jopp..
Aga õnneks jäin siin eelmise aasta lõpus haigeks, boksi uksed keerati lukku ja ei mingit tegevust, aga kuna ma kodus ei suutnud ka rahulikult end ravida tõin töö "voodisse", hea mugav elektrijuhtmeid läbi kõri meelitada ja sellist nokitsemist teha!
Kuna vana elekter oli tehtud nii ja naa, tegelt nii sitasti et oli ikka sitt, siis võtsin end nüüd kokku ja lubasin et teen seekord korralikult, no äkki õnnestub!
Kellel on huvi sellise carboni vastu siis võin infi jagada, aga ütlen kohe ära et see ei ole odav!!!
Ühe kilomeetri kohta on alati kaks kilomeetrit kraavi !