LADA VFTS B-rühm, Photographer, 2007 / REBUILD 2013
Postitatud: 01 Sept 2006 12:18
Kõik sai alguse 10“ndal augustil 2005“ndal aastal, kui pohmellispeaga sai Tallinna lähedalt ühe pensionäri käest ostetud Lada Vaz 2107, eesmärgiga ehitada hobiks ja lõbusõitudeks vana B rühma LADA VFTS. Auto maksis 2000 krooni, millest sai veel 500 alla kaubeldud, kuna akut ei olnud. Auto käes, oli vaja ju kohe masina võimed proovile panna ja tulemuseks oli siis sisse sõidetud tagatiib ja poolpõlenud mootoriruum! Õige otsus oli, et nüüd võib alustada auto ümber ehitamisega. Lisaks peaparanduse kõrval sai autole ka nimi pandud – Liisu!
Esimene etapp:
- keredetailide eemaldamine
- ussitanud kereplekkide vahetus ja kunagiste Nõukogude Liidu koondise sõitjate ja mehhanikute soovituste järgi kere tugevdamine
- Turvapuur külmtõmmatud keevisõmbluseta toru
- Tooli ja rooli asendi ja nurga muutmine ja kontroll
- Jätkuvad kere ümber ehitamistööd
- 100% sai ostetud uued ja üle keevitatud kõik vermiku ja silla detailid
Teine etapp:
- Projekti eesmärk oli ehitada endale siiski hobi-lõbusõiduauto, siis saime lubada endale teise mootori peale panemist! Selleks sai Fiat 131 Racing TC 2.0,
mis õnnestus veel suhteliselt heas korras kätte saada. Algas teise mootori installeerimine Lada lansekate vahele
- Kui kõik vajalikud sõlmed olid korra juba auto külge proovitud ja sobitatud algas värvimistöö
- Taas kasutades ära tutvusi, pakkus disainer välja punase-valge värvilahenduse
Kolmas etapp:
- algas auto koostamine, mootori tegemine - mis veel antud hetkel on pooleli
Tänasepäeva seisuga peaks projekti tähtaeg olema JÕULUD 2006
Tehnilist infot ka:
- Mootor: Fiat 131 Racing TC 2.0
- Käigukast: Fiat 131 Racing M5
- Toitesüsteem: Weber 45 DCOE
- Bensiinipump: Bosch
- Väljalase: 4-2-1, toru d-60m, Performance resonator
- Ülekanne: 4.71 + ketaslukk
- Sillad: Lada VAZ2105
- Amordid: Koni Racing
- Pidurikettad: Lada
- Toolid: OMP HA/711
- Rool: OMP OD/1951
- Rihmad: OMP 3" 5 punkti DA401
Autol on kindlasti puudusi, kuid oleme üritanud hoida siiski vanat klassikalist B rühma LADA VFTS“i joont!
ps.
Projekti on aidanud:
Lada Klubist:
Robert ja Indrek
[Muudetud: 1-24-2007 Priidic]
[Muudetud: 25/1/2007 Valdz]
[Muudetud: 1-2-2007 Photographer]
[Muudetud: 1-2-2007 Photographer]
[Muudetud: 1-2-2007 Photographer]
[Muudetud: 1-2-2007 Photographer]
Esimene etapp:
- keredetailide eemaldamine
- ussitanud kereplekkide vahetus ja kunagiste Nõukogude Liidu koondise sõitjate ja mehhanikute soovituste järgi kere tugevdamine
- Turvapuur külmtõmmatud keevisõmbluseta toru
- Tooli ja rooli asendi ja nurga muutmine ja kontroll
- Jätkuvad kere ümber ehitamistööd
- 100% sai ostetud uued ja üle keevitatud kõik vermiku ja silla detailid
Teine etapp:
- Projekti eesmärk oli ehitada endale siiski hobi-lõbusõiduauto, siis saime lubada endale teise mootori peale panemist! Selleks sai Fiat 131 Racing TC 2.0,
mis õnnestus veel suhteliselt heas korras kätte saada. Algas teise mootori installeerimine Lada lansekate vahele
- Kui kõik vajalikud sõlmed olid korra juba auto külge proovitud ja sobitatud algas värvimistöö
- Taas kasutades ära tutvusi, pakkus disainer välja punase-valge värvilahenduse
Kolmas etapp:
- algas auto koostamine, mootori tegemine - mis veel antud hetkel on pooleli
Tänasepäeva seisuga peaks projekti tähtaeg olema JÕULUD 2006
Tehnilist infot ka:
- Mootor: Fiat 131 Racing TC 2.0
- Käigukast: Fiat 131 Racing M5
- Toitesüsteem: Weber 45 DCOE
- Bensiinipump: Bosch
- Väljalase: 4-2-1, toru d-60m, Performance resonator
- Ülekanne: 4.71 + ketaslukk
- Sillad: Lada VAZ2105
- Amordid: Koni Racing
- Pidurikettad: Lada
- Toolid: OMP HA/711
- Rool: OMP OD/1951
- Rihmad: OMP 3" 5 punkti DA401
Autol on kindlasti puudusi, kuid oleme üritanud hoida siiski vanat klassikalist B rühma LADA VFTS“i joont!
ps.
Projekti on aidanud:
Lada Klubist:
Robert ja Indrek
[Muudetud: 1-24-2007 Priidic]
[Muudetud: 25/1/2007 Valdz]
[Muudetud: 1-2-2007 Photographer]
[Muudetud: 1-2-2007 Photographer]
[Muudetud: 1-2-2007 Photographer]
[Muudetud: 1-2-2007 Photographer]