LADA VFTS B-rühm, Photographer, 2007 / REBUILD 2013
LADA VFTS B-rühm, Photographer, 2007 / REBUILD 2013
Foorumi reeglid
Autoteema pealkirja vormistamine:
Auto mudel, kasutajanimi, väljalaskeaasta n: 2107, Revolutsionäär, 1989
Tasuks lisada ka märgend kujul projekt-MUDEL n: projekt-2107
Teemasse palun lisada juttu oma masinast ja lisaks ka pildimaterjali.
Pildimaterjali üleslaadimisel kasutada võimalusel foorumi pakutud funktsionaalsust, sest välistelt saitidelt viidatud pildid kipuvad ajaga kaduma.
Autoteema pealkirja vormistamine:
Auto mudel, kasutajanimi, väljalaskeaasta n: 2107, Revolutsionäär, 1989
Tasuks lisada ka märgend kujul projekt-MUDEL n: projekt-2107
Teemasse palun lisada juttu oma masinast ja lisaks ka pildimaterjali.
Pildimaterjali üleslaadimisel kasutada võimalusel foorumi pakutud funktsionaalsust, sest välistelt saitidelt viidatud pildid kipuvad ajaga kaduma.
-
ggrimes
- Foorumi kasutaja
- Postitusi: 910
- Liitunud: 14 Jaan 2005 15:15
- Asukoht: Tallinn
- Autod: Lada 2105 83a. Ford scorpio 4x4 2.8
- Kontakt:
Ei ole spetsjalist aga igatahes mingid veljed piikidega on sixi all. Esimesel lehel. Arvan et need talvel alla lähevad
Ei oska ma öelda mis veljega tegu.
http://www.zone.ee/liisuvfts/lada_013.jpg
Ei oska ma öelda mis veljega tegu.
http://www.zone.ee/liisuvfts/lada_013.jpg
-
pPhotographer
- Foorumi kasutaja
- Postitusi: 188
- Liitunud: 16 Dets 2005 10:32
- Asukoht: Tallinn
- Autod: Lada
- Kontakt:
to motamees:
Esiklaas ei ole liimitud, hetkel on seal ajutine mingi vana-sünnitus! Uus klaas läheb viimasena ette, ikka tihendiga, ainult nurkadest tõmbad Al-tüki ja neediga kinni!
Uksed on seest 100% tühjaks lõigatud ja peale on painutatud PL1.5 Al. leht stukko!
Alumiinium radikas kaalub aga tunduvalt vähem. Antud autol on oluline kaal. Kui räägiksime võidusõiduautost, puuriks iga võimaliku detaili sõna otseses mõttes auke täis, et võita kaalus. Siin ka põhjus miks uksed sõelapõhjaks lõikasime. Alguses oli küll plaanis Al uksed, kuid tänasepäeva seisuga on neid väga raske kätte saada! Tean juhuseid, kus tellitakse võidukale terve auto poldiringi alumiiniumist, maksab näiteks EVO9+ puhul ligikaudu 25-30 tuhat raha - kui raha pole määrav kasutatakse imematerjale!!!
Keegi küsis veel midagi veljede ja rehvide kohta.
Tänase päeva seisuga ei ole veel selgusele jõudnud, tõenäoliselt kasutame nii 14- kui 15 tolli velgi. Mis seal muud ikka talvel vana võidusõidult ülejäänud piik alla, suvel aga mõni paremas seisus Michelini kruusakas! Kindlasti kasutame kõvasulamiga võidusõidu velgi!
Hetkel põhiline etapp on auto liikuma saada, eks siis alles tootearendus algab!
Esiklaas ei ole liimitud, hetkel on seal ajutine mingi vana-sünnitus! Uus klaas läheb viimasena ette, ikka tihendiga, ainult nurkadest tõmbad Al-tüki ja neediga kinni!
Uksed on seest 100% tühjaks lõigatud ja peale on painutatud PL1.5 Al. leht stukko!
Alumiinium radikas kaalub aga tunduvalt vähem. Antud autol on oluline kaal. Kui räägiksime võidusõiduautost, puuriks iga võimaliku detaili sõna otseses mõttes auke täis, et võita kaalus. Siin ka põhjus miks uksed sõelapõhjaks lõikasime. Alguses oli küll plaanis Al uksed, kuid tänasepäeva seisuga on neid väga raske kätte saada! Tean juhuseid, kus tellitakse võidukale terve auto poldiringi alumiiniumist, maksab näiteks EVO9+ puhul ligikaudu 25-30 tuhat raha - kui raha pole määrav kasutatakse imematerjale!!!
Keegi küsis veel midagi veljede ja rehvide kohta.
Tänase päeva seisuga ei ole veel selgusele jõudnud, tõenäoliselt kasutame nii 14- kui 15 tolli velgi. Mis seal muud ikka talvel vana võidusõidult ülejäänud piik alla, suvel aga mõni paremas seisus Michelini kruusakas! Kindlasti kasutame kõvasulamiga võidusõidu velgi!
Hetkel põhiline etapp on auto liikuma saada, eks siis alles tootearendus algab!
Ühe kilomeetri kohta on alati kaks kilomeetrit kraavi !
-
nnewschooler
- Foorumi kasutaja
- Postitusi: 1
- Liitunud: 19 Aug 2010 18:06
- Asukoht: tallinn
- Autod: lada samara
-
pPhotographer
- Foorumi kasutaja
- Postitusi: 188
- Liitunud: 16 Dets 2005 10:32
- Asukoht: Tallinn
- Autod: Lada
- Kontakt:
Antud projektis kasutasin täpselt noortehnikust ostetud kõlarikastide viimistlusriiet. Osta sealt kaasa ka kindlasti aerosoolliim, muidu ei saa sa ilusat kvaliteeti!
Tegelikult on selle armatuurlaua katmise tehnoloogia teine: Määritakse a.laud mingi mögaga kokku ja siis pihustatakse vilditaoline puru ühtlase kihina armatuuri peale - jääb ikka kõige ilusam, õnneks aga ladal ei ole kumeraid pindu nii et saab ise ka hakkama, kui käsitööringi teema meeldib !!!!
Tegelikult on selle armatuurlaua katmise tehnoloogia teine: Määritakse a.laud mingi mögaga kokku ja siis pihustatakse vilditaoline puru ühtlase kihina armatuuri peale - jääb ikka kõige ilusam, õnneks aga ladal ei ole kumeraid pindu nii et saab ise ka hakkama, kui käsitööringi teema meeldib !!!!
Ühe kilomeetri kohta on alati kaks kilomeetrit kraavi !
-
pPhotographer
- Foorumi kasutaja
- Postitusi: 188
- Liitunud: 16 Dets 2005 10:32
- Asukoht: Tallinn
- Autod: Lada
- Kontakt:
Süütega oli nüüd selline lugu, et esimese hooga treisin ümber Lada originaal jagaja ja sobitasin selle vända küljest õlipumba otsa lugema - põhimõtteliselt sama süsteem mis ladal. A kuna samale poole tulevad weberid, ei mahujagaja ja sisselaske kolle mõlemad sinna korraga ära. Seega sai kasutatud Fiati marki ei mäleta elektrooniliselt juhitavat süüdet. Skeem on lihtne, juhtblokki, või nimetame seda ajuks tulevad signaalid hooratta hammasvöölt ja väntvõlli rihmaratta küljest (sealt loetakse ühte vända täispööret), edasi tahab saada aju vaakumit, mis võetakse weberi sisselaske koldest, toide ja signaal süütepooli. Kõrgepinge mehhaniline jagamine toimub nüüd ülevalt nukkvõlli pealt! Süsteem on peal töötab - eile just sai proovitud, võin ka varsti fotod üles panna kui kaameraga sinna sattun !
Ühe kilomeetri kohta on alati kaks kilomeetrit kraavi !
-
pPhotographer
- Foorumi kasutaja
- Postitusi: 188
- Liitunud: 16 Dets 2005 10:32
- Asukoht: Tallinn
- Autod: Lada
- Kontakt:
Lõpuks võtsin ennast kokku ja tegin ka paar pilti eile!
-Vaada altpoolt Fiati käigukastile!
-Tagasilla reduktor on mingi XY ajutine sünnitus, sest tellitud lukk ei ole veel kohale jõudnud
-Mootoriruum:
ajutiselt seisab veel paremal pool Lada jagaja, lisaks ajutiselt proovikäivitamise vidinate hulka kuulub üks õnnetu lada karbuss ja radika vee sissevalamiskork.
- Armatuurlaua sisse on toodud siis kõik juhtmestik, AL-plaadi küljes asuvad kõik releed ja kaitsmeblokid! Jalatoe peal asub siis elektrooniliselt juhitava süüte aju. Fotol vasakul oleval Al-plaadi küljest on veel puudu laadimise ja õlitemperatuuri näidikud!
Hetkel auto kaalu ei oska öelda, kui auto valmis siis kindlasti kaalupeale !!!
[Muudetud: 22-9-2008 Photographer]
-Vaada altpoolt Fiati käigukastile!
-Tagasilla reduktor on mingi XY ajutine sünnitus, sest tellitud lukk ei ole veel kohale jõudnud
-Mootoriruum:
ajutiselt seisab veel paremal pool Lada jagaja, lisaks ajutiselt proovikäivitamise vidinate hulka kuulub üks õnnetu lada karbuss ja radika vee sissevalamiskork.
- Armatuurlaua sisse on toodud siis kõik juhtmestik, AL-plaadi küljes asuvad kõik releed ja kaitsmeblokid! Jalatoe peal asub siis elektrooniliselt juhitava süüte aju. Fotol vasakul oleval Al-plaadi küljest on veel puudu laadimise ja õlitemperatuuri näidikud!
Hetkel auto kaalu ei oska öelda, kui auto valmis siis kindlasti kaalupeale !!!
[Muudetud: 22-9-2008 Photographer]
Ühe kilomeetri kohta on alati kaks kilomeetrit kraavi !
-
gGhostRider
- Foorumi kasutaja
- Postitusi: 404
- Liitunud: 17 Aug 2005 20:37
-
pPhotographer
- Foorumi kasutaja
- Postitusi: 188
- Liitunud: 16 Dets 2005 10:32
- Asukoht: Tallinn
- Autod: Lada
- Kontakt:
Ühe pildi pealt näha, et lühikesed tagasilla vardad on tugevdatud, aga pikad ei ole. Mina soovitaks need sama moodi ära tugevdada, usun, et see 2.0 mootor lõhub need päris kiiresti ära. Mul enda jääraja masinal läks iga nädalavahetus vähemalt üks varras ja seda originaal 1300 mootoriga..
Aga muidu on väga ilus projekt, lausa kadedaks teeb
Aga muidu on väga ilus projekt, lausa kadedaks teeb
Lower your standards and you'll never be disappointed!
-
pPhotographer
- Foorumi kasutaja
- Postitusi: 188
- Liitunud: 16 Dets 2005 10:32
- Asukoht: Tallinn
- Autod: Lada
- Kontakt:
Jama järgmine:
Testsõidu käigus kruusal tuli välja paremal pool esisillas kolin. Kuna terve veermik on ostetud uus, siis küsimus laiale ringile, kas kellegil on kogemusi, et uued Lada varuosad nagu näiteks źarniirid ja muu selline on sünnistsaati vigane olnud?
Praktiliselt on katsetatud kõiki erinevaid versioone: amorid, stabikavarras. Sillastendis on väänamas käidud, seal ei näidanud üksi puks ega munaks loksu. Lahtiseid detailid on välistatud, väljalaske süsteemi kokkupuuted mootori ja kerega on välistatud.
Igatahes julm nali, testimas on käinud juba igasuguseid kodanikud, võibolla on asi nii lihtne et ei tule selle peale
Auto on muidu enam vähem valmis jahh, kerged tootearendused igaltpoolt. Puudu on veel karpad, mille sisselaske koldeid tehakse. Tänasepäeva seisuga läksid kolded freespinki, järgmine nädal liiguvad klaasipritsi ja siis autokülge.
Tagareduktori ülekande ja bloki sai ka kokku, olude sunnil kasutame 4.44 ülekannet, mis siis teoreetiliste arvutuste kohaselt annab 14 tolli rattaga järgnevalt:
2000 p/min: 4 käik - 52 km/h , 5 käik - 60 km/h
5000 p/min: 4 käik - 132 km/h , 5 käik - 151 km/h
8000 p/min: 4 käik - 211 km/h , 5 käik - 242 km/h
see on teoreetiline, arvutustes puudub tulletakistus ja õõrdetegur. Näiteks lada 3.9 ülekandega oleks olnud:
5000 p/min: 4 käik - 150 km/h , 5 käik - 172 km/h
Auto "väline tuning" sai ka lõpuks tehtud, puudu jälle nipetnäpet staffi nagu porilapid esisirm jne. panen foto ka siis !
ps. ühesõnaga kui kellegil on olnud kogemusi sellise müstilise kolinaga siis tänud info eest!!!
Testsõidu käigus kruusal tuli välja paremal pool esisillas kolin. Kuna terve veermik on ostetud uus, siis küsimus laiale ringile, kas kellegil on kogemusi, et uued Lada varuosad nagu näiteks źarniirid ja muu selline on sünnistsaati vigane olnud?
Praktiliselt on katsetatud kõiki erinevaid versioone: amorid, stabikavarras. Sillastendis on väänamas käidud, seal ei näidanud üksi puks ega munaks loksu. Lahtiseid detailid on välistatud, väljalaske süsteemi kokkupuuted mootori ja kerega on välistatud.
Igatahes julm nali, testimas on käinud juba igasuguseid kodanikud, võibolla on asi nii lihtne et ei tule selle peale
Auto on muidu enam vähem valmis jahh, kerged tootearendused igaltpoolt. Puudu on veel karpad, mille sisselaske koldeid tehakse. Tänasepäeva seisuga läksid kolded freespinki, järgmine nädal liiguvad klaasipritsi ja siis autokülge.
Tagareduktori ülekande ja bloki sai ka kokku, olude sunnil kasutame 4.44 ülekannet, mis siis teoreetiliste arvutuste kohaselt annab 14 tolli rattaga järgnevalt:
2000 p/min: 4 käik - 52 km/h , 5 käik - 60 km/h
5000 p/min: 4 käik - 132 km/h , 5 käik - 151 km/h
8000 p/min: 4 käik - 211 km/h , 5 käik - 242 km/h
see on teoreetiline, arvutustes puudub tulletakistus ja õõrdetegur. Näiteks lada 3.9 ülekandega oleks olnud:
5000 p/min: 4 käik - 150 km/h , 5 käik - 172 km/h
Auto "väline tuning" sai ka lõpuks tehtud, puudu jälle nipetnäpet staffi nagu porilapid esisirm jne. panen foto ka siis !
ps. ühesõnaga kui kellegil on olnud kogemusi sellise müstilise kolinaga siis tänud info eest!!!
Ühe kilomeetri kohta on alati kaks kilomeetrit kraavi !
-
pPhotographer
- Foorumi kasutaja
- Postitusi: 188
- Liitunud: 16 Dets 2005 10:32
- Asukoht: Tallinn
- Autod: Lada
- Kontakt:
-
cccve
- Foorumi kasutaja
- Postitusi: 654
- Liitunud: 01 Apr 2006 16:07
- Asukoht: Viljandimaa
- Autod: Lada Samara Carlota, Lada Samara S1600, Lada VFTS
Kust muidu sellist esilisa võimalik saada? Omal täpselt samad laiendid kuid esilisa on see lai mis läheb eest kohe koopalaienditega ühte. See VFTS kleeps küljele ise tehtud või lastud teha ? Omal oli ka plaan selline lasta teha ( mingi kuu / kaks tagasi tegin omale lauale samasuguses stiilis kirja " vfts " ) Auto arvel sportautona?
-
rrevolutsionäär
- Foorumi kasutaja
- Postitusi: 511
- Liitunud: 19 Mai 2003 19:40
- Asukoht: -
- Kontakt:
-
pPhotographer
- Foorumi kasutaja
- Postitusi: 188
- Liitunud: 16 Dets 2005 10:32
- Asukoht: Tallinn
- Autod: Lada
- Kontakt:
Kahjuks mul ei õnnestunud seda saadet ise kuulata ja osaleda seal, kuna oskasin jääda lindistuse ajaks haigeks! Inteka andis üks projektis abiks olev kodanik!Algselt postitas: revolutsionäär
sai siis raadiost seda meest kuulda täna,
täitsa asjalik jutt ja oskab nüüd ise autol klotse vahetada:spin
Ühe kilomeetri kohta on alati kaks kilomeetrit kraavi !