lõbusõit nagu tänaval sõites piimajärel käies?vms ka?Algselt postitas: Photographer
Ma kordan ennast siis veel ükskord
eesmärgiks oli ehitada hobiks ja lõbusõitudeks vana B rühma LADA VFTS
LADA VFTS B-rühm, Photographer, 2007 / REBUILD 2013
LADA VFTS B-rühm, Photographer, 2007 / REBUILD 2013
Foorumi reeglid
Autoteema pealkirja vormistamine:
Auto mudel, kasutajanimi, väljalaskeaasta n: 2107, Revolutsionäär, 1989
Tasuks lisada ka märgend kujul projekt-MUDEL n: projekt-2107
Teemasse palun lisada juttu oma masinast ja lisaks ka pildimaterjali.
Pildimaterjali üleslaadimisel kasutada võimalusel foorumi pakutud funktsionaalsust, sest välistelt saitidelt viidatud pildid kipuvad ajaga kaduma.
Autoteema pealkirja vormistamine:
Auto mudel, kasutajanimi, väljalaskeaasta n: 2107, Revolutsionäär, 1989
Tasuks lisada ka märgend kujul projekt-MUDEL n: projekt-2107
Teemasse palun lisada juttu oma masinast ja lisaks ka pildimaterjali.
Pildimaterjali üleslaadimisel kasutada võimalusel foorumi pakutud funktsionaalsust, sest välistelt saitidelt viidatud pildid kipuvad ajaga kaduma.
-
pPhotographer
- Foorumi kasutaja
- Postitusi: 188
- Liitunud: 16 Dets 2005 10:32
- Asukoht: Tallinn
- Autod: Lada
- Kontakt:
Laadimisest niipalju, et hetkel on vahel jumalteab mis Fiati genekas. Pingeregulaator on uus, laadimine toimib kõik ilusti! Ma olen kuulnud seoses selle laadimisega imelugusid, kuidas tehakse väiksemad rihmarattad, et genekas kiiremini pöörleks, siis aga vahetad laagreid tihedamini kui rehve! Üldiselt kasutatakse lisalaternaid ainult kiiruskatsel, seal aga pöörded sul alla 5000 ei lähe, nii et seega saavutatakse pidevalt kõrge laadimisvool.Algselt postitas: reiner
Mis auto radiaatoriga üldse tegemist on?
Kas Fiat?
Radikast niipalju, et tegemist siis Vaz 2108 uue radikaga, kerge Al toode, see jahutusventikas ise kaalub kõvasti rohkem kui radikas ja muu nodi kokku seal ümber! Kuna mootori ja radika vahel oli ruumipuudus, pidin radika esipõlle sisse viima!
Ühe kilomeetri kohta on alati kaks kilomeetrit kraavi !
-
pPhotographer
- Foorumi kasutaja
- Postitusi: 188
- Liitunud: 16 Dets 2005 10:32
- Asukoht: Tallinn
- Autod: Lada
- Kontakt:
OMP“i maaletoomisega soojad suhted ja soe hind. ps. kui juba üks kaubamark siis olgu kõik osad sealt.
ARK“iga on pikk ja keeruline lugu. Lühidalt öeldes on dokumendid korras ja peael selle ei tohi selle autoga niikui nii tänaval sõita siis ei näe ka üldse probleemi!
ARK“iga on pikk ja keeruline lugu. Lühidalt öeldes on dokumendid korras ja peael selle ei tohi selle autoga niikui nii tänaval sõita siis ei näe ka üldse probleemi!
Ühe kilomeetri kohta on alati kaks kilomeetrit kraavi !
Sain aru, et auto on hobi korras ehitatud ja lõbusõiduks ning rallit sõitma ei hakka. Et mis mõte oli auto arvele võtta (tänaval sõita ju ei tohi).
Et siis liigelda võib kuskil kinnisel rajal ja seal nagu nii pole tähtsust kas paberid on või mitte
Et siis liigelda võib kuskil kinnisel rajal ja seal nagu nii pole tähtsust kas paberid on või mitte
Lower your standards and you'll never be disappointed!
-
pPhotographer
- Foorumi kasutaja
- Postitusi: 188
- Liitunud: 16 Dets 2005 10:32
- Asukoht: Tallinn
- Autod: Lada
- Kontakt:
juhin tähelepanu sellele, et ega ralli sõiduks ei pea olema auto arvel! Ja kui autol on paberid olemas väga toreAlgselt postitas: reiner
Sain aru, et auto on hobi korras ehitatud ja lõbusõiduks ning rallit sõitma ei hakka. Et mis mõte oli auto arvele võtta (tänaval sõita ju ei tohi).
Et siis liigelda võib kuskil kinnisel rajal ja seal nagu nii pole tähtsust kas paberid on või mitte
Ühe kilomeetri kohta on alati kaks kilomeetrit kraavi !
- VäikeMägilane
- Foorumi kasutaja
- Postitusi: 1471
- Liitunud: 06 Sept 2002 20:12
- Asukoht: Mägi-Eesti
- Autod: 2107, Niva, VFTS
- Kontakt:
juhin tähelepanu sellele, et ega ralli sõiduks ei pea olema auto arvel! Ja kui autol on paberid olemas väga tore [/quote]
Miks ei pea olema arvel? Mis moodi siis se rallis nüüd käib?
vanasti(2003):) Pidin küll ülevaatusel käima ja kindlustust maksma jne...
sai nii ka: kui arvel ei ole, siis peab maksma mingi summa ja saad punase kleepsu kus mingid tähed ja nr. peal...aga se variant oli ikka kõvva kallim...mingi 2000 eeku number vist per ralli:)
Miks ei pea olema arvel? Mis moodi siis se rallis nüüd käib?
vanasti(2003):) Pidin küll ülevaatusel käima ja kindlustust maksma jne...
sai nii ka: kui arvel ei ole, siis peab maksma mingi summa ja saad punase kleepsu kus mingid tähed ja nr. peal...aga se variant oli ikka kõvva kallim...mingi 2000 eeku number vist per ralli:)
Festina lente!
-
pPhotographer
- Foorumi kasutaja
- Postitusi: 188
- Liitunud: 16 Dets 2005 10:32
- Asukoht: Tallinn
- Autod: Lada
- Kontakt:
Miks ei pea olema arvel? Mis moodi siis se rallis nüüd käib?Algselt postitas: VäikeMägilane
juhin tähelepanu sellele, et ega ralli sõiduks ei pea olema auto arvel! Ja kui autol on paberid olemas väga tore
vanasti(2003):) Pidin küll ülevaatusel käima ja kindlustust maksma jne...
sai nii ka: kui arvel ei ole, siis peab maksma mingi summa ja saad punase kleepsu kus mingid tähed ja nr. peal...aga se variant oli ikka kõvva kallim...mingi 2000 eeku number vist per ralli:) [/quote]
Saadki jahh selle punase või valge kelpsu klaasi peale. Ma isegi ei tea jahh mis hinda selleeest Hr. Pallo tahtis! Sellepärast ongi hea kui dokumendid olemas, mine tea mis tujud tulevad
Ühe kilomeetri kohta on alati kaks kilomeetrit kraavi !
- VäikeMägilane
- Foorumi kasutaja
- Postitusi: 1471
- Liitunud: 06 Sept 2002 20:12
- Asukoht: Mägi-Eesti
- Autod: 2107, Niva, VFTS
- Kontakt:
aga hea uudis on see et 2007 millalgi, peaks jõustuma uus seadus EALi ja ARKi vahel, kus võistlusmasinad kantakse kõik EALi registrisse ja masinad kuuluvad siis sinna ja kogu stuff ka EALiga ajada...sedahr.Pallo rääkis - äkk küsid üle, et kaugel ja kuidas asjalood on? ja anna siis teada ka!
Festina lente!
-
pPhotographer
- Foorumi kasutaja
- Postitusi: 188
- Liitunud: 16 Dets 2005 10:32
- Asukoht: Tallinn
- Autod: Lada
- Kontakt:
okei, ma tean et sellega on alati olnud üks jama, jookse liidu ja argi vahet! Kuna me peame niikui nii ühele ladukale kaardi tegema, eks ma siis küsin üle!Algselt postitas: VäikeMägilane
aga hea uudis on see et 2007 millalgi, peaks jõustuma uus seadus EALi ja ARKi vahel, kus võistlusmasinad kantakse kõik EALi registrisse ja masinad kuuluvad siis sinna ja kogu stuff ka EALiga ajada...sedahr.Pallo rääkis - äkk küsid üle, et kaugel ja kuidas asjalood on? ja anna siis teada ka!
Ühe kilomeetri kohta on alati kaks kilomeetrit kraavi !
-
pPhotographer
- Foorumi kasutaja
- Postitusi: 188
- Liitunud: 16 Dets 2005 10:32
- Asukoht: Tallinn
- Autod: Lada
- Kontakt:
Päevakorras oli teema esisilla ettepoole toomine. Küsimusele miks me seda kohe ei teinud ei oska vastata. Ju siis oli soov kiirelt rattad alla saada.
1,5 tundi hirmu, mootor rippus maa ja taeva vahel, esisild eest puhas ja sillatala lauapeal. Mis seal ikka, ketaslõikur sisse ja soovituslikult 25mm aukude nihutamine ettepoole! 30mm ettepoole toomine on juba kriitilinepiir.
Õhtupoolik korralikku keevitamist, järgmine päev värvimine ja sild uuesti kokku. Tegelikult midagi keerulist ei olnud, vaev tasub igatahes ära!
Seekord oli kaamera kaasas, panen nüüd mustvalgelt seeria üles mis toimus!
1,5 tundi hirmu, mootor rippus maa ja taeva vahel, esisild eest puhas ja sillatala lauapeal. Mis seal ikka, ketaslõikur sisse ja soovituslikult 25mm aukude nihutamine ettepoole! 30mm ettepoole toomine on juba kriitilinepiir.
Õhtupoolik korralikku keevitamist, järgmine päev värvimine ja sild uuesti kokku. Tegelikult midagi keerulist ei olnud, vaev tasub igatahes ära!
Seekord oli kaamera kaasas, panen nüüd mustvalgelt seeria üles mis toimus!
Ühe kilomeetri kohta on alati kaks kilomeetrit kraavi !
Sellest teisest punasest -05“st :)
..see teine auto seal (millest üritati eluküünlaid välja võtta)
Selle ostsin mina ära juba suvel ning nyyd elab see ka juba uut elu, loodetavasti läheb tal nyyd paremini, väljast on juba väga tore, hing on tal ka hea sees..
Selle ostsin mina ära juba suvel ning nyyd elab see ka juba uut elu, loodetavasti läheb tal nyyd paremini, väljast on juba väga tore, hing on tal ka hea sees..
esisilla ettepoole toomine
Photographer, palun räägi nüüd meile ka milleks see alumiste õõtshoobade ettepoole toomine hea on. Siin võib ka ühest teisest teemast seda küsimust lugeda aga vastust seal otseselt ei ole. Mismoodi see muudab auto käitumist ? Ma saan aru, et selle nihutamisega saavutatakse Mersudelt ja BMW-delt tuttav ratta kaldumine keeramisel on see nii ? Kas see parandab esisilla pidamist ? Sel juhul muudaks see ju auto ülejuhitavamaks. On seda vaja juurde ? Eriti veel kui ninas on raske aga võimas kaheliitrine mootor ?
-
pPhotographer
- Foorumi kasutaja
- Postitusi: 188
- Liitunud: 16 Dets 2005 10:32
- Asukoht: Tallinn
- Autod: Lada
- Kontakt:
Ohh,
teemas rallisport, "esisilla ettepoole toomine?" on kodanik PuZuP kirjutanud päris pikalt ja põhjalikult teooriast, mis juhtub sinu rehvi haakumisega.
Katsun paarisõnaga ja lihtsalt siis kokkuvõtta, kui sellest veel vähe oli :
Tänapäeva sport-ladadel tuuakse alumine õõtshoob ettepoole ligikaudu 25mm, selleks et:
1. saavutada pikkades ja kiiretes kurvides parem juhitavus ja teelpüsivus, kuna sa oled eelnevalt muutnud esisilla kinemaatikat moodsamaks.
2. tänu sellele on võimalik panna ette 15 tolli kruusarehv
Eesti paremad VFTS“il sõitjad on kommenteerinud seda järgnevalt: Kui sa oled naine, ei saa sa sellest vahest aru, kui oled sõitnud ladaga kiiresti (pean silmas pikalt külglibisemises), on vahe nagu istuksid uude lääne autosse ümber.
Siinkohal ka veel üks märkus, see vahe on muidugi tuntav siis, kui kogu sinu auto veermik on tehniliselt 100% korras ja vajalikest kohtadest jäigemaks tehtud! Veel tuleb arvestada sellega, et sinu auto pööramisraadius väheneb!
teemas rallisport, "esisilla ettepoole toomine?" on kodanik PuZuP kirjutanud päris pikalt ja põhjalikult teooriast, mis juhtub sinu rehvi haakumisega.
Katsun paarisõnaga ja lihtsalt siis kokkuvõtta, kui sellest veel vähe oli :
Tänapäeva sport-ladadel tuuakse alumine õõtshoob ettepoole ligikaudu 25mm, selleks et:
1. saavutada pikkades ja kiiretes kurvides parem juhitavus ja teelpüsivus, kuna sa oled eelnevalt muutnud esisilla kinemaatikat moodsamaks.
2. tänu sellele on võimalik panna ette 15 tolli kruusarehv
Eesti paremad VFTS“il sõitjad on kommenteerinud seda järgnevalt: Kui sa oled naine, ei saa sa sellest vahest aru, kui oled sõitnud ladaga kiiresti (pean silmas pikalt külglibisemises), on vahe nagu istuksid uude lääne autosse ümber.
Siinkohal ka veel üks märkus, see vahe on muidugi tuntav siis, kui kogu sinu auto veermik on tehniliselt 100% korras ja vajalikest kohtadest jäigemaks tehtud! Veel tuleb arvestada sellega, et sinu auto pööramisraadius väheneb!
Ühe kilomeetri kohta on alati kaks kilomeetrit kraavi !
- VäikeMägilane
- Foorumi kasutaja
- Postitusi: 1471
- Liitunud: 06 Sept 2002 20:12
- Asukoht: Mägi-Eesti
- Autod: 2107, Niva, VFTS
- Kontakt:
-
pPhotographer
- Foorumi kasutaja
- Postitusi: 188
- Liitunud: 16 Dets 2005 10:32
- Asukoht: Tallinn
- Autod: Lada
- Kontakt:
- Kui vaadata teha jäänud töödenimekirja, siis tundub et auto hakkab valmis saama, eks nüüd ole rohkem testimise ja seadistamise tööd, vajadusel kindlasti midagi ümberteha!
- Kui vahepeal oli siin juttu müstilisest sillakobinast, siis tundub et peale terve paremapoolse veermikuosade vahetust kadus kolin ära! Ei tea, juu siis mingi uus puks oli ikka läbi omadega, või śarniir!
- Lõpuks sain siis kätte kauaoodatud weberid, pealekeeramiseks kulus paar tundi, edasi hakkas üks meeletu häälestamine ja sünkrooni keeramine.
- Tänasepäeva seisuga tuleb veel karpasid regullida, ütleme nii et seda õiget kohata eile veel kätte ei saanud!
[Muudetud: 5-2-2007 Photographer]
- Kui vahepeal oli siin juttu müstilisest sillakobinast, siis tundub et peale terve paremapoolse veermikuosade vahetust kadus kolin ära! Ei tea, juu siis mingi uus puks oli ikka läbi omadega, või śarniir!
- Lõpuks sain siis kätte kauaoodatud weberid, pealekeeramiseks kulus paar tundi, edasi hakkas üks meeletu häälestamine ja sünkrooni keeramine.
- Tänasepäeva seisuga tuleb veel karpasid regullida, ütleme nii et seda õiget kohata eile veel kätte ei saanud!
[Muudetud: 5-2-2007 Photographer]
Ühe kilomeetri kohta on alati kaks kilomeetrit kraavi !