LADA VFTS B-rühm, Photographer, 2007 / REBUILD 2013

LADA VFTS B-rühm, Photographer, 2007 / REBUILD 2013

Võimalus foorumi külastajatel oma Ladat lähemalt tutvustada
Foorumi reeglid
Autoteema pealkirja vormistamine:
Auto mudel, kasutajanimi, väljalaskeaasta n: 2107, Revolutsionäär, 1989
Tasuks lisada ka märgend kujul projekt-MUDEL n: projekt-2107

Teemasse palun lisada juttu oma masinast ja lisaks ka pildimaterjali.

Pildimaterjali üleslaadimisel kasutada võimalusel foorumi pakutud funktsionaalsust, sest välistelt saitidelt viidatud pildid kipuvad ajaga kaduma.
Vasta
j
jukii
Foorumi kasutaja
Postitusi: 368
Liitunud: 05 Nov 2006 22:39
Asukoht: viljandi
Autod: 2101, 2107

Postitus Postitas jukii »

Algselt postitas: Photographer
Ma kordan ennast siis veel ükskord :)

eesmärgiks oli ehitada hobiks ja lõbusõitudeks vana B rühma LADA VFTS
lõbusõit nagu tänaval sõites piimajärel käies?vms ka?
Kasutaja avatar
reiner
Ladaklubi Liige
Postitusi: 2371
Liitunud: 12 Dets 2005 17:55
Asukoht: Keila
Autod: 4 x Lada

Postitus Postitas reiner »

Mis auto radiaatoriga üldse tegemist on?
Kas Fiat?
Lower your standards and you'll never be disappointed!
p
Photographer
Foorumi kasutaja
Postitusi: 188
Liitunud: 16 Dets 2005 10:32
Asukoht: Tallinn
Autod: Lada
Kontakt:

Postitus Postitas Photographer »

Algselt postitas: reiner
Mis auto radiaatoriga üldse tegemist on?
Kas Fiat?
Laadimisest niipalju, et hetkel on vahel jumalteab mis Fiati genekas. Pingeregulaator on uus, laadimine toimib kõik ilusti! Ma olen kuulnud seoses selle laadimisega imelugusid, kuidas tehakse väiksemad rihmarattad, et genekas kiiremini pöörleks, siis aga vahetad laagreid tihedamini kui rehve! Üldiselt kasutatakse lisalaternaid ainult kiiruskatsel, seal aga pöörded sul alla 5000 ei lähe, nii et seega saavutatakse pidevalt kõrge laadimisvool.

Radikast niipalju, et tegemist siis Vaz 2108 uue radikaga, kerge Al toode, see jahutusventikas ise kaalub kõvasti rohkem kui radikas ja muu nodi kokku seal ümber! Kuna mootori ja radika vahel oli ruumipuudus, pidin radika esipõlle sisse viima!
Ühe kilomeetri kohta on alati kaks kilomeetrit kraavi !
Kasutaja avatar
PuZuP
Ladaklubi Liige
Postitusi: 1734
Liitunud: 08 Aug 2002 23:52
Asukoht: Tallinn, Nõmme
Autod: 2106 '79
Kontakt:

Postitus Postitas PuZuP »

Selline küsimus tekkis, et kas OMP sponsoriks teil või lihtsalt eelistate kaubamärki ?
...parem kaotada üks minut oma elust, kui kaotada oma elu ühe minutiga...Pilt
Kasutaja avatar
reiner
Ladaklubi Liige
Postitusi: 2371
Liitunud: 12 Dets 2005 17:55
Asukoht: Keila
Autod: 4 x Lada

Postitus Postitas reiner »

Vaatasin, et sul autol numbrid küljes. Järelikult auto arvel.
Et mis moodi ARK sellesse fiati mootorisse suhtus? Äkki räägid natuke sellest;)
Lower your standards and you'll never be disappointed!
p
Photographer
Foorumi kasutaja
Postitusi: 188
Liitunud: 16 Dets 2005 10:32
Asukoht: Tallinn
Autod: Lada
Kontakt:

Postitus Postitas Photographer »

OMP“i maaletoomisega soojad suhted ja soe hind. ps. kui juba üks kaubamark siis olgu kõik osad sealt.

ARK“iga on pikk ja keeruline lugu. Lühidalt öeldes on dokumendid korras ja peael selle ei tohi selle autoga niikui nii tänaval sõita siis ei näe ka üldse probleemi!
Ühe kilomeetri kohta on alati kaks kilomeetrit kraavi !
Kasutaja avatar
reiner
Ladaklubi Liige
Postitusi: 2371
Liitunud: 12 Dets 2005 17:55
Asukoht: Keila
Autod: 4 x Lada

Postitus Postitas reiner »

Sain aru, et auto on hobi korras ehitatud ja lõbusõiduks ning rallit sõitma ei hakka. Et mis mõte oli auto arvele võtta (tänaval sõita ju ei tohi).
Et siis liigelda võib kuskil kinnisel rajal ja seal nagu nii pole tähtsust kas paberid on või mitte :rolleyes
Lower your standards and you'll never be disappointed!
p
Photographer
Foorumi kasutaja
Postitusi: 188
Liitunud: 16 Dets 2005 10:32
Asukoht: Tallinn
Autod: Lada
Kontakt:

Postitus Postitas Photographer »

Algselt postitas: reiner
Sain aru, et auto on hobi korras ehitatud ja lõbusõiduks ning rallit sõitma ei hakka. Et mis mõte oli auto arvele võtta (tänaval sõita ju ei tohi).
Et siis liigelda võib kuskil kinnisel rajal ja seal nagu nii pole tähtsust kas paberid on või mitte :rolleyes
juhin tähelepanu sellele, et ega ralli sõiduks ei pea olema auto arvel! Ja kui autol on paberid olemas väga tore :)
Ühe kilomeetri kohta on alati kaks kilomeetrit kraavi !
Kasutaja avatar
VäikeMägilane
Foorumi kasutaja
Postitusi: 1471
Liitunud: 06 Sept 2002 20:12
Asukoht: Mägi-Eesti
Autod: 2107, Niva, VFTS
Kontakt:

Postitus Postitas VäikeMägilane »

juhin tähelepanu sellele, et ega ralli sõiduks ei pea olema auto arvel! Ja kui autol on paberid olemas väga tore :) [/quote]

Miks ei pea olema arvel? Mis moodi siis se rallis nüüd käib?
vanasti(2003):) Pidin küll ülevaatusel käima ja kindlustust maksma jne...


sai nii ka: kui arvel ei ole, siis peab maksma mingi summa ja saad punase kleepsu kus mingid tähed ja nr. peal...aga se variant oli ikka kõvva kallim...mingi 2000 eeku number vist per ralli:)
Festina lente!
c
ccve
Foorumi kasutaja
Postitusi: 654
Liitunud: 01 Apr 2006 16:07
Asukoht: Viljandimaa
Autod: Lada Samara Carlota, Lada Samara S1600, Lada VFTS

Postitus Postitas ccve »

Vist oli nii ,et : KUI peaksid tänaval sellega vahele jääda ja pole esitada mingeid dokumente võetakse auto ära ? (varastatud vms ) nii,et hea kui dokud näidata , vähemalt midagigi;)
p
Photographer
Foorumi kasutaja
Postitusi: 188
Liitunud: 16 Dets 2005 10:32
Asukoht: Tallinn
Autod: Lada
Kontakt:

Postitus Postitas Photographer »

Algselt postitas: VäikeMägilane
juhin tähelepanu sellele, et ega ralli sõiduks ei pea olema auto arvel! Ja kui autol on paberid olemas väga tore :)
Miks ei pea olema arvel? Mis moodi siis se rallis nüüd käib?
vanasti(2003):) Pidin küll ülevaatusel käima ja kindlustust maksma jne...


sai nii ka: kui arvel ei ole, siis peab maksma mingi summa ja saad punase kleepsu kus mingid tähed ja nr. peal...aga se variant oli ikka kõvva kallim...mingi 2000 eeku number vist per ralli:) [/quote]

Saadki jahh selle punase või valge kelpsu klaasi peale. Ma isegi ei tea jahh mis hinda selleeest Hr. Pallo tahtis! Sellepärast ongi hea kui dokumendid olemas, mine tea mis tujud tulevad :)
Ühe kilomeetri kohta on alati kaks kilomeetrit kraavi !
Kasutaja avatar
VäikeMägilane
Foorumi kasutaja
Postitusi: 1471
Liitunud: 06 Sept 2002 20:12
Asukoht: Mägi-Eesti
Autod: 2107, Niva, VFTS
Kontakt:

Postitus Postitas VäikeMägilane »

aga hea uudis on see et 2007 millalgi, peaks jõustuma uus seadus EALi ja ARKi vahel, kus võistlusmasinad kantakse kõik EALi registrisse ja masinad kuuluvad siis sinna ja kogu stuff ka EALiga ajada...sedahr.Pallo rääkis - äkk küsid üle, et kaugel ja kuidas asjalood on? ja anna siis teada ka!
Festina lente!
p
Photographer
Foorumi kasutaja
Postitusi: 188
Liitunud: 16 Dets 2005 10:32
Asukoht: Tallinn
Autod: Lada
Kontakt:

Postitus Postitas Photographer »

Algselt postitas: VäikeMägilane
aga hea uudis on see et 2007 millalgi, peaks jõustuma uus seadus EALi ja ARKi vahel, kus võistlusmasinad kantakse kõik EALi registrisse ja masinad kuuluvad siis sinna ja kogu stuff ka EALiga ajada...sedahr.Pallo rääkis - äkk küsid üle, et kaugel ja kuidas asjalood on? ja anna siis teada ka!
okei, ma tean et sellega on alati olnud üks jama, jookse liidu ja argi vahet! Kuna me peame niikui nii ühele ladukale kaardi tegema, eks ma siis küsin üle!
Ühe kilomeetri kohta on alati kaks kilomeetrit kraavi !
p
Photographer
Foorumi kasutaja
Postitusi: 188
Liitunud: 16 Dets 2005 10:32
Asukoht: Tallinn
Autod: Lada
Kontakt:

Postitus Postitas Photographer »

Päevakorras oli teema esisilla ettepoole toomine. Küsimusele miks me seda kohe ei teinud ei oska vastata. Ju siis oli soov kiirelt rattad alla saada.
1,5 tundi hirmu, mootor rippus maa ja taeva vahel, esisild eest puhas ja sillatala lauapeal. Mis seal ikka, ketaslõikur sisse ja soovituslikult 25mm aukude nihutamine ettepoole! 30mm ettepoole toomine on juba kriitilinepiir.
Õhtupoolik korralikku keevitamist, järgmine päev värvimine ja sild uuesti kokku. Tegelikult midagi keerulist ei olnud, vaev tasub igatahes ära!

Seekord oli kaamera kaasas, panen nüüd mustvalgelt seeria üles mis toimus!Pilt
Ühe kilomeetri kohta on alati kaks kilomeetrit kraavi !
t
taavil
Suletud kasutaja
Postitusi: 1
Liitunud: 01 Jaan 2002 02:00

Sellest teisest punasest -05“st :)

Postitus Postitas taavil »

..see teine auto seal (millest üritati eluküünlaid välja võtta) :)
Selle ostsin mina ära juba suvel ning nyyd elab see ka juba uut elu, loodetavasti läheb tal nyyd paremini, väljast on juba väga tore, hing on tal ka hea sees..
r
ruudi
Foorumi kasutaja
Postitusi: 134
Liitunud: 14 Mär 2002 15:50
Asukoht: Viljandi
Autod: Lada05

esisilla ettepoole toomine

Postitus Postitas ruudi »

Photographer, palun räägi nüüd meile ka milleks see alumiste õõtshoobade ettepoole toomine hea on. Siin võib ka ühest teisest teemast seda küsimust lugeda aga vastust seal otseselt ei ole. Mismoodi see muudab auto käitumist ? Ma saan aru, et selle nihutamisega saavutatakse Mersudelt ja BMW-delt tuttav ratta kaldumine keeramisel on see nii ? Kas see parandab esisilla pidamist ? Sel juhul muudaks see ju auto ülejuhitavamaks. On seda vaja juurde ? Eriti veel kui ninas on raske aga võimas kaheliitrine mootor ?
p
Photographer
Foorumi kasutaja
Postitusi: 188
Liitunud: 16 Dets 2005 10:32
Asukoht: Tallinn
Autod: Lada
Kontakt:

Postitus Postitas Photographer »

Ohh,
teemas rallisport, "esisilla ettepoole toomine?" on kodanik PuZuP kirjutanud päris pikalt ja põhjalikult teooriast, mis juhtub sinu rehvi haakumisega.
Katsun paarisõnaga ja lihtsalt siis kokkuvõtta, kui sellest veel vähe oli :
Tänapäeva sport-ladadel tuuakse alumine õõtshoob ettepoole ligikaudu 25mm, selleks et:
1. saavutada pikkades ja kiiretes kurvides parem juhitavus ja teelpüsivus, kuna sa oled eelnevalt muutnud esisilla kinemaatikat moodsamaks.
2. tänu sellele on võimalik panna ette 15 tolli kruusarehv

Eesti paremad VFTS“il sõitjad on kommenteerinud seda järgnevalt: Kui sa oled naine, ei saa sa sellest vahest aru, kui oled sõitnud ladaga kiiresti (pean silmas pikalt külglibisemises), on vahe nagu istuksid uude lääne autosse ümber.

Siinkohal ka veel üks märkus, see vahe on muidugi tuntav siis, kui kogu sinu auto veermik on tehniliselt 100% korras ja vajalikest kohtadest jäigemaks tehtud! Veel tuleb arvestada sellega, et sinu auto pööramisraadius väheneb!
Ühe kilomeetri kohta on alati kaks kilomeetrit kraavi !
Kasutaja avatar
VäikeMägilane
Foorumi kasutaja
Postitusi: 1471
Liitunud: 06 Sept 2002 20:12
Asukoht: Mägi-Eesti
Autod: 2107, Niva, VFTS
Kontakt:

Postitus Postitas VäikeMägilane »

lisaks eelnevale on vaja ka natuke jõusaali külastada:spin

tegelikult püsib kiitsakas lada siis lihtsalt palju paremini teepeal(spordi seisukohalt), sest telgede vahe suureneb silla ettepoole viimisega - loogiline
Festina lente!
p
Photographer
Foorumi kasutaja
Postitusi: 188
Liitunud: 16 Dets 2005 10:32
Asukoht: Tallinn
Autod: Lada
Kontakt:

Postitus Postitas Photographer »

- Kui vaadata teha jäänud töödenimekirja, siis tundub et auto hakkab valmis saama, eks nüüd ole rohkem testimise ja seadistamise tööd, vajadusel kindlasti midagi ümberteha!


Pilt


- Kui vahepeal oli siin juttu müstilisest sillakobinast, siis tundub et peale terve paremapoolse veermikuosade vahetust kadus kolin ära! Ei tea, juu siis mingi uus puks oli ikka läbi omadega, või śarniir!


Pilt


Pilt


- Lõpuks sain siis kätte kauaoodatud weberid, pealekeeramiseks kulus paar tundi, edasi hakkas üks meeletu häälestamine ja sünkrooni keeramine.


Pilt


- Tänasepäeva seisuga tuleb veel karpasid regullida, ütleme nii et seda õiget kohata eile veel kätte ei saanud!


Pilt

[Muudetud: 5-2-2007 Photographer]
Ühe kilomeetri kohta on alati kaks kilomeetrit kraavi !
j
jann113
Suletud kasutaja
Postitusi: 62
Liitunud: 01 Jaan 2002 02:00

Postitus Postitas jann113 »

äkki räägid sellest 06“st mis ühel pildil oli?:puzzled
Vasta