2107, matu6, 1984
2107, matu6, 1984
Foorumi reeglid
Autoteema pealkirja vormistamine:
Auto mudel, kasutajanimi, väljalaskeaasta n: 2107, Revolutsionäär, 1989
Tasuks lisada ka märgend kujul projekt-MUDEL n: projekt-2107
Teemasse palun lisada juttu oma masinast ja lisaks ka pildimaterjali.
Pildimaterjali üleslaadimisel kasutada võimalusel foorumi pakutud funktsionaalsust, sest välistelt saitidelt viidatud pildid kipuvad ajaga kaduma.
Autoteema pealkirja vormistamine:
Auto mudel, kasutajanimi, väljalaskeaasta n: 2107, Revolutsionäär, 1989
Tasuks lisada ka märgend kujul projekt-MUDEL n: projekt-2107
Teemasse palun lisada juttu oma masinast ja lisaks ka pildimaterjali.
Pildimaterjali üleslaadimisel kasutada võimalusel foorumi pakutud funktsionaalsust, sest välistelt saitidelt viidatud pildid kipuvad ajaga kaduma.
-
mmatu6
- Foorumi kasutaja
- Postitusi: 100
- Liitunud: 31 Okt 2004 20:46
- Asukoht: lõuna osariigid
- Autod: 2107
2107, matu6, 1984
kuna vana müüdud oli vaja midagi uut soetada. hiljuti sai siis koju toodud selline auto.
kere: midagi erilist pole nagu ikka puur ja natuke plekki selle ümber. põhjaalt on plaanis kõik ülekeevitada ja tugevdada vajalikud kohad. plaanis on ka tiiva laiendid.
veermik: peaegu originaal, väikesed muudatused nagu hüdrauliline käsipidur. veermikuga tulebki kõigesuurem töö.plaanis on palju aga eks näis palju teha jõuab.
mootor: mootor on natuke ülekäidud mingeid suuri muudatusi peale sportnuka ja toru kollektori pole. plaanis on ära lasta teha kaan aga praegu otsin inimesi kes seda oleksid nõus tegema(kui keegi teab kes tegeleb selliste asjdega siis soovitage julgelt. kaanel oleks vaja kanaleid suurendada ja suured klapid sisse käima panna)
interjöör: midagi erilist puur, iste, traksid(külge panemata veel), rool, paar näitikut ja mõni lüliti
kere: midagi erilist pole nagu ikka puur ja natuke plekki selle ümber. põhjaalt on plaanis kõik ülekeevitada ja tugevdada vajalikud kohad. plaanis on ka tiiva laiendid.
veermik: peaegu originaal, väikesed muudatused nagu hüdrauliline käsipidur. veermikuga tulebki kõigesuurem töö.plaanis on palju aga eks näis palju teha jõuab.
mootor: mootor on natuke ülekäidud mingeid suuri muudatusi peale sportnuka ja toru kollektori pole. plaanis on ära lasta teha kaan aga praegu otsin inimesi kes seda oleksid nõus tegema(kui keegi teab kes tegeleb selliste asjdega siis soovitage julgelt. kaanel oleks vaja kanaleid suurendada ja suured klapid sisse käima panna)
interjöör: midagi erilist puur, iste, traksid(külge panemata veel), rool, paar näitikut ja mõni lüliti
-
oolaaf
- Ladaklubi Auliige
- Postitusi: 4924
- Liitunud: 12 Juun 2002 09:16
- Asukoht: nõmme
- Autod: 2105 s1300, 1119
palju säherduse hind ka on?
kas puur vastab nõuetele?
käigukangi soovitan küll pikemaks teha oluliselt mugavam raiuda...
kelle sportvõll peal on mis kubatuuriga mootoril,
milline süütesüsteem, mis karpa, kui suur on surveaste?
torukolle on 4-2-1 või 4-1
mida selle raketiga sõitma plaanid hakata?
kas puur vastab nõuetele?
käigukangi soovitan küll pikemaks teha oluliselt mugavam raiuda...
kelle sportvõll peal on mis kubatuuriga mootoril,
milline süütesüsteem, mis karpa, kui suur on surveaste?
torukolle on 4-2-1 või 4-1
mida selle raketiga sõitma plaanid hakata?
Männiku laiali Garage
"90 percent of carb problems are ignition related.."
"90 percent of carb problems are ignition related.."
-
gGhostRider
- Foorumi kasutaja
- Postitusi: 404
- Liitunud: 17 Aug 2005 20:37
-
mmatu6
- Foorumi kasutaja
- Postitusi: 100
- Liitunud: 31 Okt 2004 20:46
- Asukoht: lõuna osariigid
- Autod: 2107
hind oli 15000 aga sain sellest kõvasti alla:)Algselt postitas: olaaf
palju säherduse hind ka on?
kas puur vastab nõuetele?
käigukangi soovitan küll pikemaks teha oluliselt mugavam raiuda...
kelle sportvõll peal on mis kubatuuriga mootoril,
milline süütesüsteem, mis karpa, kui suur on surveaste?
torukolle on 4-2-1 või 4-1
mida selle raketiga sõitma plaanid hakata?
nuka tegijat ei tea võin küsida kui huvi on. mootori kubatuur on 1,7 (niva plokk). kui leian kuskilt niva õige vända(84mm käiguga) siis tuleks töömaht 1,8. aga kuna neid väntasid ei liigu eriti siis vaevalt. teine varjant on puurida plokk 84mm peale. aga eks näis.muidu mootorile on tehtud täielik kap.rem.
süütesüsteem on praegu tavaline aga kui venemaalt kontakstivaba leian siis läheb see peale.
karpa on tavaline. praegu uurin kumba panna kas solex või venemaalt otsida mingi täismehaaniline karpa. täitsa weberid pole peale mõtet istudada. mõtetult kalliks läheks see
surveastet pole tõstetud.(plaanis lasta freesida kui kaan tegemisse läheb)
torukolle on 4-2-1. väljalaske ilmselt toon salongist läbi, kuna see esimene asi mis tavaliselt põhjaalt minema sõitetakse.
sõitma plaanin hakata superkrossi(lada klassis võib-olla ka juuniorides aga see veel lahtine). võib-olla ka rallikrossi aga see on veel lahtine. eks muidugi ka talvel jääradadel plaanin olla kohal.
kas käigukangi pikemaks tehes käikude vahed liiga pikaks ei lähe?
kast tavaline lada kast. plaanis oli ka vahepeal fiati kast alla panna kuid loobusin sellest mõttest.
-
cccve
- Foorumi kasutaja
- Postitusi: 654
- Liitunud: 01 Apr 2006 16:07
- Asukoht: Viljandimaa
- Autod: Lada Samara Carlota, Lada Samara S1600, Lada VFTS
Klappe ei soovita omast kogemusest. Lugedes mis tehtud mootoriga siis seda enam ei soovita , omal oli tehtud 01 mootor ( tehtud oli pmst kõik mis teha sai va turbo ) mootor pidas vastu pea aasta ning eelmise aasta viimasel päeval lendas just klappide pärast laiali. Klapid olid tehtud ning isegi siis ei pidand vastu kui terve mootor tehtud oli, seda enam oletan ,et sul nad ei pea isegi nii kaua ( aga iial ei tea ) . Sai ka kontakteerutud isikuga kes teeb mootoreid ning ta on alati öelnud ,et võib teha klappe ning see aitab aga risk mootori laiali lennust on suur.
Aga edu ! omale ei meeldi üldse superkross kus IMO toimub ainult mõtetu autode lõhkumine , aga igalühel omad huvid
Aga edu ! omale ei meeldi üldse superkross kus IMO toimub ainult mõtetu autode lõhkumine , aga igalühel omad huvid
-
mmatu6
- Foorumi kasutaja
- Postitusi: 100
- Liitunud: 31 Okt 2004 20:46
- Asukoht: lõuna osariigid
- Autod: 2107
Algselt postitas: ccve
Klappe ei soovita omast kogemusest. Lugedes mis tehtud mootoriga siis seda enam ei soovita , omal oli tehtud 01 mootor ( tehtud oli pmst kõik mis teha sai va turbo ) mootor pidas vastu pea aasta ning eelmise aasta viimasel päeval lendas just klappide pärast laiali. Klapid olid tehtud ning isegi siis ei pidand vastu kui terve mootor tehtud oli, seda enam oletan ,et sul nad ei pea isegi nii kaua ( aga iial ei tea ) . Sai ka kontakteerutud isikuga kes teeb mootoreid ning ta on alati öelnud ,et võib teha klappe ning see aitab aga risk mootori laiali lennust on suur.
Aga edu ! omale ei meeldi üldse superkross kus IMO toimub ainult mõtetu autode lõhkumine , aga igalühel omad huvid
muidu kes sul kogu mootri tegi? eriti just huvitab see kes kaane tegi. ise otsin just inimest kes seda varem oleks teinud.
hüdrauliline kässar sellepärast originaalist parem et
klotsidele annavad surve silindrid mitte mingi plekkist kõõga. see omakorda võimaldab suuremt pidurdus jõudu. parem on ka kasutada hüdraulilist. ja minuarvates töökindlam ka kui see tross.
-
mmatu6
- Foorumi kasutaja
- Postitusi: 100
- Liitunud: 31 Okt 2004 20:46
- Asukoht: lõuna osariigid
- Autod: 2107
Nii kuna vahepeal hulga aega mööda läinud siis oleks aeg vana teema ülesse tõsta. Vahepeal on hulga vett merre voolanud ning ka auto mitmeid muutusi läbi teinud. Alustatud sai sellest, et kogu kere sai pulkadeks võetud, põhi liivapritsiga puhastatud ning tugevtatud. Sillaosad said samuti tugevtatud ning ülekeevitatud. Neist paraku päris mitmed osad praeguseks vahetusse läinud. Siis sai tegeletud veel ka mootoriehitusega, kuniks otsustasime korraliku mootri ehitada, mis andis ka tulemust. Tagasild sai endale lsd ning aeglasema ülekande.
Kellel huvi võib küsida täpsemalt mis teda huvitab.
Auto on ka väikestviisi müügis. Lisan ka mõne pildi auto praegusest seisust.
Kellel huvi võib küsida täpsemalt mis teda huvitab.
Auto on ka väikestviisi müügis. Lisan ka mõne pildi auto praegusest seisust.