2107, matu6, 1984

2107, matu6, 1984

Võimalus foorumi külastajatel oma Ladat lähemalt tutvustada
Foorumi reeglid
Autoteema pealkirja vormistamine:
Auto mudel, kasutajanimi, väljalaskeaasta n: 2107, Revolutsionäär, 1989
Tasuks lisada ka märgend kujul projekt-MUDEL n: projekt-2107

Teemasse palun lisada juttu oma masinast ja lisaks ka pildimaterjali.

Pildimaterjali üleslaadimisel kasutada võimalusel foorumi pakutud funktsionaalsust, sest välistelt saitidelt viidatud pildid kipuvad ajaga kaduma.
Vasta
m
matu6
Foorumi kasutaja
Postitusi: 100
Liitunud: 31 Okt 2004 20:46
Asukoht: lõuna osariigid
Autod: 2107

2107, matu6, 1984

Postitus Postitas matu6 »

kuna vana müüdud oli vaja midagi uut soetada. hiljuti sai siis koju toodud selline auto.

kere: midagi erilist pole nagu ikka puur ja natuke plekki selle ümber. põhjaalt on plaanis kõik ülekeevitada ja tugevdada vajalikud kohad. plaanis on ka tiiva laiendid.

veermik: peaegu originaal, väikesed muudatused nagu hüdrauliline käsipidur. veermikuga tulebki kõigesuurem töö.plaanis on palju aga eks näis palju teha jõuab.

mootor: mootor on natuke ülekäidud mingeid suuri muudatusi peale sportnuka ja toru kollektori pole. plaanis on ära lasta teha kaan aga praegu otsin inimesi kes seda oleksid nõus tegema(kui keegi teab kes tegeleb selliste asjdega siis soovitage julgelt. kaanel oleks vaja kanaleid suurendada ja suured klapid sisse käima panna)

interjöör: midagi erilist puur, iste, traksid(külge panemata veel), rool, paar näitikut ja mõni lülitiPilt
Kasutaja avatar
siim789
Foorumi kasutaja
Postitusi: 735
Liitunud: 07 Apr 2006 18:56
Asukoht: Rapla, Alu
Autod: Vaz 2107 90a, Ford Taunus 81a, BMW e39 530dA Touring 00a

Postitus Postitas siim789 »

kas see sama masin ei olnud päris pikka aega üsna kalli hinnaga mingil ralli teemalisel lehel müügis?
Paistab muidu päris norm rallikas olevat... edu ehitamisel igatahes

PS. pilt on väheke suur ;)
Kasutaja avatar
pedrox
Foorumi kasutaja
Postitusi: 586
Liitunud: 04 Sept 2005 15:07
Asukoht: Pärnu
Autod: Vaz 21061, Vaz 21063, Audi A2 1.4, Audi A6 Allroad 2.7 Biturbo

Postitus Postitas pedrox »

samamoodi toonitan et pildid on soovitatavat 640*480 pikslit.
aga huvitav masin on.
m
matu6
Foorumi kasutaja
Postitusi: 100
Liitunud: 31 Okt 2004 20:46
Asukoht: lõuna osariigid
Autod: 2107

Postitus Postitas matu6 »

mingi pilt sisust. seda istme kinnitust ärage vaadake, sest selle konstruktsion on väga vale. ääres on ka näha torukollektorid mis ootavad külge panemist.Pilt
o
olaaf
Ladaklubi Auliige
Postitusi: 4924
Liitunud: 12 Juun 2002 09:16
Asukoht: nõmme
Autod: 2105 s1300, 1119

Postitus Postitas olaaf »

palju säherduse hind ka on?
kas puur vastab nõuetele?

käigukangi soovitan küll pikemaks teha :) oluliselt mugavam raiuda...

kelle sportvõll peal on mis kubatuuriga mootoril,
milline süütesüsteem, mis karpa, kui suur on surveaste?
torukolle on 4-2-1 või 4-1
mida selle raketiga sõitma plaanid hakata?
Männiku laiali Garage
"90 percent of carb problems are ignition related.."
g
GhostRider
Foorumi kasutaja
Postitusi: 404
Liitunud: 17 Aug 2005 20:37

Postitus Postitas GhostRider »

kus sõitma hakkad - jäärada, superkrossi või üldse hobikorras põlla peal? kui krossi sõidad siis pole laiended mõttet panna ( tavaliselt ei seisa kaua küljes.) Mis mootor ja kast peal on? Auto on muidu (y)
m
matu6
Foorumi kasutaja
Postitusi: 100
Liitunud: 31 Okt 2004 20:46
Asukoht: lõuna osariigid
Autod: 2107

Postitus Postitas matu6 »

Algselt postitas: olaaf
palju säherduse hind ka on?
kas puur vastab nõuetele?

käigukangi soovitan küll pikemaks teha :) oluliselt mugavam raiuda...

kelle sportvõll peal on mis kubatuuriga mootoril,
milline süütesüsteem, mis karpa, kui suur on surveaste?
torukolle on 4-2-1 või 4-1
mida selle raketiga sõitma plaanid hakata?
hind oli 15000 aga sain sellest kõvasti alla:)
nuka tegijat ei tea võin küsida kui huvi on. mootori kubatuur on 1,7 (niva plokk). kui leian kuskilt niva õige vända(84mm käiguga) siis tuleks töömaht 1,8. aga kuna neid väntasid ei liigu eriti siis vaevalt. teine varjant on puurida plokk 84mm peale. aga eks näis.muidu mootorile on tehtud täielik kap.rem.

süütesüsteem on praegu tavaline aga kui venemaalt kontakstivaba leian siis läheb see peale.

karpa on tavaline. praegu uurin kumba panna kas solex või venemaalt otsida mingi täismehaaniline karpa. täitsa weberid pole peale mõtet istudada. mõtetult kalliks läheks see

surveastet pole tõstetud.(plaanis lasta freesida kui kaan tegemisse läheb)

torukolle on 4-2-1. väljalaske ilmselt toon salongist läbi, kuna see esimene asi mis tavaliselt põhjaalt minema sõitetakse.

sõitma plaanin hakata superkrossi(lada klassis võib-olla ka juuniorides aga see veel lahtine). võib-olla ka rallikrossi aga see on veel lahtine. eks muidugi ka talvel jääradadel plaanin olla kohal.

kas käigukangi pikemaks tehes käikude vahed liiga pikaks ei lähe?

kast tavaline lada kast. plaanis oli ka vahepeal fiati kast alla panna kuid loobusin sellest mõttest.
c
ccve
Foorumi kasutaja
Postitusi: 654
Liitunud: 01 Apr 2006 16:07
Asukoht: Viljandimaa
Autod: Lada Samara Carlota, Lada Samara S1600, Lada VFTS

Postitus Postitas ccve »

Klappe ei soovita omast kogemusest. Lugedes mis tehtud mootoriga siis seda enam ei soovita , omal oli tehtud 01 mootor ( tehtud oli pmst kõik mis teha sai va turbo :D ) mootor pidas vastu pea aasta ning eelmise aasta viimasel päeval lendas just klappide pärast laiali. Klapid olid tehtud ning isegi siis ei pidand vastu kui terve mootor tehtud oli, seda enam oletan ,et sul nad ei pea isegi nii kaua ( aga iial ei tea ) . Sai ka kontakteerutud isikuga kes teeb mootoreid ning ta on alati öelnud ,et võib teha klappe ning see aitab aga risk mootori laiali lennust on suur.
Aga edu ! :) omale ei meeldi üldse superkross kus IMO toimub ainult mõtetu autode lõhkumine , aga igalühel omad huvid :)
Kasutaja avatar
Hulkur
Foorumi kasutaja
Postitusi: 697
Liitunud: 14 Juun 2006 11:43
Asukoht: V-Maarja Vald
Autod: Uaz,Gaz ja Lada + Lugematul hulgal läänekaid.
Kontakt:

Postitus Postitas Hulkur »

Muidu 1 küsimus?

Miks hüdrauliline käsipidur on palju parem kui trossiga?
Mul oli 05 el trossiga käsipidur korras ja kui vaja siis tõmbasid kässarit ja võttis mõlemad tagurattad plokki.
m
matu6
Foorumi kasutaja
Postitusi: 100
Liitunud: 31 Okt 2004 20:46
Asukoht: lõuna osariigid
Autod: 2107

Postitus Postitas matu6 »

Algselt postitas: ccve
Klappe ei soovita omast kogemusest. Lugedes mis tehtud mootoriga siis seda enam ei soovita , omal oli tehtud 01 mootor ( tehtud oli pmst kõik mis teha sai va turbo :D ) mootor pidas vastu pea aasta ning eelmise aasta viimasel päeval lendas just klappide pärast laiali. Klapid olid tehtud ning isegi siis ei pidand vastu kui terve mootor tehtud oli, seda enam oletan ,et sul nad ei pea isegi nii kaua ( aga iial ei tea ) . Sai ka kontakteerutud isikuga kes teeb mootoreid ning ta on alati öelnud ,et võib teha klappe ning see aitab aga risk mootori laiali lennust on suur.
Aga edu ! :) omale ei meeldi üldse superkross kus IMO toimub ainult mõtetu autode lõhkumine , aga igalühel omad huvid :)

muidu kes sul kogu mootri tegi? eriti just huvitab see kes kaane tegi. ise otsin just inimest kes seda varem oleks teinud.

hüdrauliline kässar sellepärast originaalist parem et
klotsidele annavad surve silindrid mitte mingi plekkist kõõga. see omakorda võimaldab suuremt pidurdus jõudu. parem on ka kasutada hüdraulilist. ja minuarvates töökindlam ka kui see tross.
Kasutaja avatar
Hulkur
Foorumi kasutaja
Postitusi: 697
Liitunud: 14 Juun 2006 11:43
Asukoht: V-Maarja Vald
Autod: Uaz,Gaz ja Lada + Lugematul hulgal läänekaid.
Kontakt:

Postitus Postitas Hulkur »

ma ei tea!
Ma vist ikka jään mehaanilisele käsikale ehk trossile.

Üks asi küsimus veel hüdraulilisele käsikale, et kas ta on tava tagumise magistraal toruga ühendatud W? Või tuleb eraldi toru töösilindritesse?
m
matu6
Foorumi kasutaja
Postitusi: 100
Liitunud: 31 Okt 2004 20:46
Asukoht: lõuna osariigid
Autod: 2107

Postitus Postitas matu6 »

see on tagumise magistral toruga ühenduses. tänava sõidukile on vist jh suht mõtetu hüd. käsipidurit paigaldada.
Kasutaja avatar
Hulkur
Foorumi kasutaja
Postitusi: 697
Liitunud: 14 Juun 2006 11:43
Asukoht: V-Maarja Vald
Autod: Uaz,Gaz ja Lada + Lugematul hulgal läänekaid.
Kontakt:

Postitus Postitas Hulkur »

Ma tean jah:lol
Ma ehitan endale kah rallikat. Aga ma jättan endal ikkagi mehaanilise käsipiduri.
i
inimene
Foorumi kasutaja
Postitusi: 52
Liitunud: 13 Mär 2007 18:05
Asukoht: Võru
Autod: Lada Samara

Postitus Postitas inimene »

No korjan siit ühe vana teema üles:D. Tean et see auto on praegu hoopis teistsugune kui siin pildil:D. Aga äkki omanik räägib natuke lähemalt nüüd autost, lisab pilte jne. Oleks huvitav jälgida;)
m
matu6
Foorumi kasutaja
Postitusi: 100
Liitunud: 31 Okt 2004 20:46
Asukoht: lõuna osariigid
Autod: 2107

Postitus Postitas matu6 »

Nii kuna vahepeal hulga aega mööda läinud siis oleks aeg vana teema ülesse tõsta. Vahepeal on hulga vett merre voolanud ning ka auto mitmeid muutusi läbi teinud. Alustatud sai sellest, et kogu kere sai pulkadeks võetud, põhi liivapritsiga puhastatud ning tugevtatud. Sillaosad said samuti tugevtatud ning ülekeevitatud. Neist paraku päris mitmed osad praeguseks vahetusse läinud. Siis sai tegeletud veel ka mootoriehitusega, kuniks otsustasime korraliku mootri ehitada, mis andis ka tulemust. Tagasild sai endale lsd ning aeglasema ülekande.
Kellel huvi võib küsida täpsemalt mis teda huvitab.


Auto on ka väikestviisi müügis. Lisan ka mõne pildi auto praegusest seisust.Pilt
m
matu6
Foorumi kasutaja
Postitusi: 100
Liitunud: 31 Okt 2004 20:46
Asukoht: lõuna osariigid
Autod: 2107

Postitus Postitas matu6 »

Üks pilt ka mootoriruumist.





[Muudetud: 20-3-2009 matu6]Pilt
m
matu6
Foorumi kasutaja
Postitusi: 100
Liitunud: 31 Okt 2004 20:46
Asukoht: lõuna osariigid
Autod: 2107

Postitus Postitas matu6 »

Auto seest selliseks kujunenud.Pilt
t
taurikazz
Foorumi kasutaja
Postitusi: 76
Liitunud: 06 Nov 2008 20:23
Asukoht: Võru
Autod: 21063

Postitus Postitas taurikazz »

Väga tuttav masin...Suht palju rallidel näinud...Astub edasi ausalt ;)
m
matu6
Foorumi kasutaja
Postitusi: 100
Liitunud: 31 Okt 2004 20:46
Asukoht: lõuna osariigid
Autod: 2107

Postitus Postitas matu6 »

Auto ootab endiselt uut omanikku. Kes tunneb täpsemalt huvi mis autoga tehtud on võin saata mailile exeli faili kus tehtud tööd kirjas on.
Vasta