21063 Hulkur ja valge06 1985

21063 Hulkur ja valge06 1985

Võimalus foorumi külastajatel oma Ladat lähemalt tutvustada
Foorumi reeglid
Autoteema pealkirja vormistamine:
Auto mudel, kasutajanimi, väljalaskeaasta n: 2107, Revolutsionäär, 1989
Tasuks lisada ka märgend kujul projekt-MUDEL n: projekt-2107

Teemasse palun lisada juttu oma masinast ja lisaks ka pildimaterjali.

Pildimaterjali üleslaadimisel kasutada võimalusel foorumi pakutud funktsionaalsust, sest välistelt saitidelt viidatud pildid kipuvad ajaga kaduma.
Vasta
Kasutaja avatar
GTA
Foorumi kasutaja
Postitusi: 1316
Liitunud: 03 Dets 2003 21:37

Postitus Postitas GTA »

Uksepolstrid on muide eksportvariandi punased plastikud, üsna kenad nägid välja;) Sel 05-l olid ka tagauksed küllaltki korralikud, kui endal vaja oleks võtaks ära küll.

Btw, kapoti pealt fairyga küll midagi maha ei tulnud, alles lahusti aitas:P
Meskimeni seadus - Kunagi pole aega teha midagi korralikult aga alati on aega ümber teha
VAZ 2105 - "kopika" värskem teised, millele vaid ühe pika joonlauaga varustatud disainerite meeskond püüdis anda veidi nooruslikuma välisilme
Kasutaja avatar
Hulkur
Foorumi kasutaja
Postitusi: 697
Liitunud: 14 Juun 2006 11:43
Asukoht: V-Maarja Vald
Autod: Uaz,Gaz ja Lada + Lugematul hulgal läänekaid.
Kontakt:

Postitus Postitas Hulkur »

OK :lol

Muidu GTA sa tahtsid istmekatteid ette saada mul istmed alles ja katted on vist suht korralikud!

Kui sul veel on soovi siis võid endale väikse nutsu eest saada:P
Kasutaja avatar
Hulkur
Foorumi kasutaja
Postitusi: 697
Liitunud: 14 Juun 2006 11:43
Asukoht: V-Maarja Vald
Autod: Uaz,Gaz ja Lada + Lugematul hulgal läänekaid.
Kontakt:

Postitus Postitas Hulkur »

Täna sigines mulle veel hovipeale 21011

Kellel vaja mingitsuguseid osasid siis tulge ja rääkige minuga leiame mõistliku hinna ja vedagi minema!

NB! Auto sai ostetud sildade, uste, bagasiruumi luugi, veermiku, mootori, ja käimakasti pärast. Muu on kõik saadaval.
v
valge06
Foorumi kasutaja
Postitusi: 137
Liitunud: 20 Mai 2006 00:34
Asukoht: Väike-Maarja vald
Autod: vaz 2106 1986/vaz 2101 1972

pilte

Postitus Postitas valge06 »

Pilt
v
valge06
Foorumi kasutaja
Postitusi: 137
Liitunud: 20 Mai 2006 00:34
Asukoht: Väike-Maarja vald
Autod: vaz 2106 1986/vaz 2101 1972

veel

Postitus Postitas valge06 »

Pilt
v
valge06
Foorumi kasutaja
Postitusi: 137
Liitunud: 20 Mai 2006 00:34
Asukoht: Väike-Maarja vald
Autod: vaz 2106 1986/vaz 2101 1972

veel

Postitus Postitas valge06 »

Pilt
v
valge06
Foorumi kasutaja
Postitusi: 137
Liitunud: 20 Mai 2006 00:34
Asukoht: Väike-Maarja vald
Autod: vaz 2106 1986/vaz 2101 1972

veel

Postitus Postitas valge06 »

Pilt
v
valge06
Foorumi kasutaja
Postitusi: 137
Liitunud: 20 Mai 2006 00:34
Asukoht: Väike-Maarja vald
Autod: vaz 2106 1986/vaz 2101 1972

Postitus Postitas valge06 »

et siis nüüdseks nii palju arengut
k
kalle17
Suletud kasutaja
Postitusi: 28
Liitunud: 01 Jaan 2002 02:00

Postitus Postitas kalle17 »

asi juba edeneb teil seal ju
Kasutaja avatar
Hulkur
Foorumi kasutaja
Postitusi: 697
Liitunud: 14 Juun 2006 11:43
Asukoht: V-Maarja Vald
Autod: Uaz,Gaz ja Lada + Lugematul hulgal läänekaid.
Kontakt:

Postitus Postitas Hulkur »

Nüüdseks on kere saanud uuenduse. Nüüd tuleb põhi värvida ja autot vaikselt kokku panema hakkama!
Kasutaja avatar
Hulkur
Foorumi kasutaja
Postitusi: 697
Liitunud: 14 Juun 2006 11:43
Asukoht: V-Maarja Vald
Autod: Uaz,Gaz ja Lada + Lugematul hulgal läänekaid.
Kontakt:

Postitus Postitas Hulkur »

Nüüd juhtus sihukene äpardus ,et keerasin esisilla kelele kinnitatud polidid poolraamisees ringi.

Mõte selline, et puurida läbi poolraami 16mm läbimõõduga auk. Panna raami sisse toru mille sisemine mõõt on 12mm. Kahele poole raami metal laastud suurteks seibideks ja nii peaks see viga parandatud olema.

Mida arvate teie?
Kasutaja avatar
arvi100
Ladaklubi Auliige
Postitusi: 875
Liitunud: 07 Sept 2004 09:52
Asukoht: Jõgeva
Autod: Vaz 2101'73 - Lada 1300 SL'85

Postitus Postitas arvi100 »

Kas gaasi/elektrikeevitus on ligidal ? Kui on teed nii:võta kaks juppi 14 mm
kuuskanti,nii 30 mm pikad.Mõlemal kuuskantjupil käia üks ots natuke
koonusesse keevitusfaasi jaoks.Keevitad need samad jupid altpoolt välja-
ulatuvate poldiotste külge kinni.Kui see op on tehtud,siis hakka gaasi-
pitsiga mutreid kuumutama,lase natuke jahtuda,määri mutreid õliga.
Nüüd võta 14 ja 19 võti ning proovi keerata,kui ei taha tulla,korda kuumutus/õlitamis operatsiooni uuesti niikaua kuni tuleb.
Omal on see rats läbi tehtud ja see toimib.Ja veel enne kui elektriga keevitama hakkad,aku juhtmed maha.
Masin on kasin - Grigori Šaakašvili
a
ander14
Foorumi kasutaja
Postitusi: 31
Liitunud: 28 Apr 2004 21:52
Autod: 2101.1,2
Kontakt:

Postitus Postitas ander14 »

kas sa keevitad need istme pakud ka põhjakülge tagasi ?,paned originaal istmed või midagi muud? kempiga muidu on auto põhi jne keevitatud jah?
muidu päris asjalik teine,aga jõudu tõõle :)
Kasutaja avatar
Hulkur
Foorumi kasutaja
Postitusi: 697
Liitunud: 14 Juun 2006 11:43
Asukoht: V-Maarja Vald
Autod: Uaz,Gaz ja Lada + Lugematul hulgal läänekaid.
Kontakt:

Postitus Postitas Hulkur »

Kempiga ja elektriga sai põhja keevitada. Istmejalad panen poltidega põhjakülge sest need istmed mis sisse alguses tulevad on nagu ajutised sest tahaks kunagi korv istme sisse panna.

Muidu ma jään selle tprumõtte peale. Kui toru seina paksus on 4mm siis ei tohiks väga pehme ta jääda poolraamis.
Kasutaja avatar
Hulkur
Foorumi kasutaja
Postitusi: 697
Liitunud: 14 Juun 2006 11:43
Asukoht: V-Maarja Vald
Autod: Uaz,Gaz ja Lada + Lugematul hulgal läänekaid.
Kontakt:

Postitus Postitas Hulkur »

Seletage mulle ära üks küsimus?

Miks juhipoolsed siguli detailid on alati kallimad kui kõrvalistuja omad?

Täna ostsin uued õõtsad. Kõrvalistuja oma maksis 110 kr ja juhipoolne maksis 190 kr. Tegu oli siis alumiste õõtsadega.
Kasutaja avatar
logman
Ladaklubi Liige
Postitusi: 3998
Liitunud: 29 Nov 2004 23:46
Asukoht: Mulgi ja Sakala vahel vibreerin
Autod: 1,3 "vasmjorka", 1,2 "kopeika", 1,4d vollwaagen
Kontakt:

Postitus Postitas logman »

Huvitav. Ma olen küll alumiste õõtsade puhul täheldanud just vastupidist. Vähemalt '90-te algul oli parempoolne kallim ja mis kõige hullem - teda polnud eriti saada.
Parempoolse rattaga küntakse ikka rohkem mööda auke kui juhipoolsega. Nii seletas tol ajal müüja.
Kasutaja avatar
Hulkur
Foorumi kasutaja
Postitusi: 697
Liitunud: 14 Juun 2006 11:43
Asukoht: V-Maarja Vald
Autod: Uaz,Gaz ja Lada + Lugematul hulgal läänekaid.
Kontakt:

Postitus Postitas Hulkur »

Aga esimeste tiibadega on kah ju nii, et kõrvalistuja oma maksab midagi 600kr ja juhioma hulka rohkem. Ma ei julge öelda, et juhipoolne esimene tiib maksis isegi vist 1000kr. Samamoodi on ka ustega? Juhiuks maksab palju suuremat hinda kui kõrvalistuja oma? :yllatunud
Kasutaja avatar
GTA
Foorumi kasutaja
Postitusi: 1316
Liitunud: 03 Dets 2003 21:37

Postitus Postitas GTA »

Juhipoolsete plekkidega pidi tegu olema ka nõudluse/pakkumise kujundatud suhtega. Seletati mulle, et vasem pool läheb kiiremini rooste, kuna meil parempoolne liiklus ja talvel pritsivad vastutulijad juhipoolse külje soolalögaga kokku.
Tegelikult on see ka minuarust müstika, tootmiskuludes vaevalt et mingisugust vahet on:rolleyes
Meskimeni seadus - Kunagi pole aega teha midagi korralikult aga alati on aega ümber teha
VAZ 2105 - "kopika" värskem teised, millele vaid ühe pika joonlauaga varustatud disainerite meeskond püüdis anda veidi nooruslikuma välisilme
m
matu6
Foorumi kasutaja
Postitusi: 100
Liitunud: 31 Okt 2004 20:46
Asukoht: lõuna osariigid
Autod: 2107

Postitus Postitas matu6 »

Algselt postitas: logman
Huvitav. Ma olen küll alumiste õõtsade puhul täheldanud just vastupidist. Vähemalt '90-te algul oli parempoolne kallim ja mis kõige hullem - teda polnud eriti saada.
Parempoolse rattaga küntakse ikka rohkem mööda auke kui juhipoolsega. Nii seletas tol ajal müüja.

võimalik et lihtsalt loll kokkusattumus mul aga täna alumistel õõtsadel polte välja puurides(amordi kinnitus poldid ja stabika varda poldid) juhtus selline asi et juhi poolse õõtsa poldid sai ilusti 10mm peale puurida aga kõrvalistujapoolse õõtsa materjaal(mitte polt vaid just õõts ise)
l ostus nii tugevaks et pidi kasutama kõvemat puuri. pärast mõtlesin et võib-olla lihtsalt parempoolne õõts oli rohkem karastatud(õõtsad erinevate autode alt et äkki mingi väljalaske aastaga pistmist vms.) . või tehasest tulidki ladad erinevate tugevustega õõtsadega?:puzzled

sorry et teemat risustan.

muidu ilus auto paistab tulevat. edu ja külma närvi sellel tööl. endal kah parasjagu kere tugevdamine käsil.
Kasutaja avatar
Hulkur
Foorumi kasutaja
Postitusi: 697
Liitunud: 14 Juun 2006 11:43
Asukoht: V-Maarja Vald
Autod: Uaz,Gaz ja Lada + Lugematul hulgal läänekaid.
Kontakt:

Postitus Postitas Hulkur »

Heh :D

Mul olid õõtsadel samad poldid puru ja õõtsad olid väheke kõverad. Näitasin ühele vennale kes on eluaeg autosid lappindu too tütles, et osta uued õõtsad ja alumised sarniirid kuna need on kõvu pauke saanud. Ning õõtsad olid suht kõverad isenesest. Lihtsam oligi osta uued õõtsad mitte need vanad pool pilused alla panna. Tahaks ju ikkagi autot ilusti sirgelt jooksma saada.

Täna proovin teha mõned pildid uuest esisilla kinnitusest. Kuna vanad poldid hakkasid poolraamis ringi käima tuli mõelda midagi uut välja! :D
Vasta