Postitatud: 05 Mär 2015 23:45
Kuna mainiti, et mu teema on kuidagi ammu unarusse jäänud, siis mõtlesin, et võiks vahepealsest perioodist siia midagi kirja panna, mis meenub
Suurema osa ajast masin küll seisab, kuid igasugu rajapäevadeks ja jääradadeks saab ikka ja jälle hääled sisse puhutud. Ehk siis pill on ikka sõiduvalmis koguaeg.
Peale on saanud uus reduktoriga väiksem starter, kuna vanal paari uue tõmberelee vahetus enam ei aidanud.
Genekas tõmbas mingi hetk hirmsa kolina sisse ja ilmselt lõpetasid töölepingu laagrid. Rihmaseibil oli päris kõva lõtk. Asemele läks mingi uuema Lada pealt pärit genekas, mis huvitaval kombel ergutusjuhet ei tahagi külge, muidu ei ole võimalik autot võtmest enam seisma jätta.
Paar pidurisilindrit on vahetusse läinud, ning ees üks rooliots.
Karpale said külge uued tihendid ning jalg siledaks lihvitud. Samuti aretasin külge ka tooreklapi, kuna ilma selleta ei olnud võimalik enam pärast karpa tihedaks remontimist külmalt masinat käima saada
Tagant said Transiti amordid eemaldatud ning asemele läksid Plaza Sport -30mm amordid.
Vasalemma Üritusel õnnestus järjekordselt ühest plekkveljest jagu saada. Ei tasu ikka plekiga kruusale ronida Sain ühed 4x98 14" Borbet A-d nüüd omale, mis plaanin siis kruusasõitudeks jätta.
Külge läks korralik kapott, aitas küll sellest Macgyveri teibiga lapitud vanast Ette läks ka uus kroomitud iluvõre.
Garaazinurka tõin ka uue tagasilla tala, kuna originaal on ikka päris õhukeseks roostetanud. Diagonaalvarrast olen juba 4-5x tala külge tagasi keevitanud koos vedrukanduriga. Nüüd mõtlesin, et, kui veel korra murdub, siis viskan uue tala alla Aga tundub, et selle talvise hooaja pidas vastu.
Suvine hooaeg läks päris ilusti. Kuni 80kw masinaklassis sai üldine karikavõit saadud. Kahjuks muidugi osalejaid oli vähevõitu. Parim aeg Raplas endiselt 56,9
Talvine hooaeg oli suht keskpäraste tulemustega. Aga vähemalt masin toimis ilusti ilma tehniliste probleemideta ja päris mõnus oli sõita.
Mõned pildid ka siia:
Suurema osa ajast masin küll seisab, kuid igasugu rajapäevadeks ja jääradadeks saab ikka ja jälle hääled sisse puhutud. Ehk siis pill on ikka sõiduvalmis koguaeg.
Peale on saanud uus reduktoriga väiksem starter, kuna vanal paari uue tõmberelee vahetus enam ei aidanud.
Genekas tõmbas mingi hetk hirmsa kolina sisse ja ilmselt lõpetasid töölepingu laagrid. Rihmaseibil oli päris kõva lõtk. Asemele läks mingi uuema Lada pealt pärit genekas, mis huvitaval kombel ergutusjuhet ei tahagi külge, muidu ei ole võimalik autot võtmest enam seisma jätta.
Paar pidurisilindrit on vahetusse läinud, ning ees üks rooliots.
Karpale said külge uued tihendid ning jalg siledaks lihvitud. Samuti aretasin külge ka tooreklapi, kuna ilma selleta ei olnud võimalik enam pärast karpa tihedaks remontimist külmalt masinat käima saada
Tagant said Transiti amordid eemaldatud ning asemele läksid Plaza Sport -30mm amordid.
Vasalemma Üritusel õnnestus järjekordselt ühest plekkveljest jagu saada. Ei tasu ikka plekiga kruusale ronida Sain ühed 4x98 14" Borbet A-d nüüd omale, mis plaanin siis kruusasõitudeks jätta.
Külge läks korralik kapott, aitas küll sellest Macgyveri teibiga lapitud vanast Ette läks ka uus kroomitud iluvõre.
Garaazinurka tõin ka uue tagasilla tala, kuna originaal on ikka päris õhukeseks roostetanud. Diagonaalvarrast olen juba 4-5x tala külge tagasi keevitanud koos vedrukanduriga. Nüüd mõtlesin, et, kui veel korra murdub, siis viskan uue tala alla Aga tundub, et selle talvise hooaja pidas vastu.
Suvine hooaeg läks päris ilusti. Kuni 80kw masinaklassis sai üldine karikavõit saadud. Kahjuks muidugi osalejaid oli vähevõitu. Parim aeg Raplas endiselt 56,9
Talvine hooaeg oli suht keskpäraste tulemustega. Aga vähemalt masin toimis ilusti ilma tehniliste probleemideta ja päris mõnus oli sõita.
Mõned pildid ka siia: