22. leht 25-st

Postitatud: 19 Nov 2011 11:59
Postitas PuZuP
Kas TKTK pink mitte ei väljastanud tulemusi jubi nii, et transmissioonikaod on maha arvestatud, ehk siis juba mootori väljundvõimsus väntvõllilt?

Postitatud: 19 Nov 2011 12:14
Postitas siim789
Graafik ikka rattast mõõdetud. Kohapeal arvutati ka ligikaudne jõud mootorist, aga ei jäänud mul meelde millega see täpselt läbi korrutati. Alla 70 natuke oli see jõud mootorist, vähemalt nii mulle öeldi.
Graafiku pealkirjas ju kah öeldud "Wheel power"

Postitatud: 19 Nov 2011 12:38
Postitas PuZuP
Sedand küll, aga tuleb meelde, et omaarust olen näinud ka graafikut kus on välja arvutatud juba mootori jõud. Seepärast küsisingi.

Postitatud: 21 Nov 2011 09:42
Postitas uzzac
TKTK düno on suht kitsi numbritega üldse. Samas paistab, et ka kõige täpsem. Meile öeldi, et kusagil 18% on kadu, ehk ~68kw mootorist. Pole paha.

Postitatud: 07 Dets 2011 00:01
Postitas siim789
Taali rajapäev siis seljataga:) Masin toimis kenasti. Uus põhjakaitse õigustas ennast igati, kuna sai sinna pihta paar korda päris hea paugu. Madal auto ikka sellisele rajale väga ei sobi:D

Iseenesest oleks vaja talviseks hooajaks originaalvedrud alla panna, aga ei tea, kas selleks viitsimist jagub. Arvatavasti proovin lume ja jäärajavõistlused samas seades kaasa teha.

Peale taali sõitu sai koju jõudes kerge pesu taskulambivalgel tehtud ja järgmine hommik olin Rapla kardirajal AG talvekarika esimesel etapil stardis. Sõit toimus kohati väga märjal rajal. Tagaveduste klassis suutsin karja bemmide ja sierra vastu välja sõita 3 koha ja lisaks sain veel päeva üllataja eriauhinna :P

Mõni klipp AG etapist:
http://www.youtube.com/watch?v=Xa-0WWgkjjQ
http://www.youtube.com/watch?v=TxJfQwxEWrs

LK galeriist mõni pilt:
Pilt

Pilt

Postitatud: 07 Dets 2011 14:44
Postitas lada13
siuke sopp ju auto häving ,

Postitatud: 07 Dets 2011 16:35
Postitas reiner
 
lada13 kirjutas:siuke sopp ju auto häving ,
ˇ
Äkki seletad ka teistele lahti, et mis moodi sopp autot hävitab.
Mina pesin enda auto ära ja auto täitsa terve. Pole midagi hävinenud..

Postitatud: 07 Dets 2011 18:07
Postitas VäikeMägilane
eks ta kiiremini keremaalritele tööd annab pikemas perspektiivis.
Vee/liiva segu, on liivapritsi tööpõhimõte.

Postitatud: 07 Dets 2011 19:58
Postitas madis1080
Jah ja suvel pleegitab päike värvi jne. Auto on siiski sõitmiseks mitte hoidmiseks.
Minu arust on lada pidamise mõte on sellega lõbutseda, parandamis rõõm ja odavus

Administreeriv toiming

Postitatud: 07 Dets 2011 22:36
Postitas Priidic
 ! Sõnum kasutajalt: Priidic
Teemat on pügatud.

Postitatud: 07 Dets 2011 22:43
Postitas lada13
noh jah seda küll :D , endale see pori peale ikkagi ei lähe , aga ise sai mitu tundi parklates esimese jäärõõme nautida ja ilusat 8 lasta seal ;)

Postitatud: 07 Dets 2011 23:23
Postitas hunter
 
lada13 kirjutas:noh jah seda küll :D , endale see pori peale ikkagi ei lähe , aga ise sai mitu tundi parklates esimese jäärõõme nautida ja ilusat 8 lasta seal ;)
Sorry OT.Andke aga edasi nendes parkaltes tuld muidugi:regan.Meil eile kooli parklas panid ka kaks endaarust kõva roolikeerjat küljed kokku,ning mu teada viidi mõlemad autod laibakaga minema.

Postitatud: 08 Dets 2011 14:05
Postitas lada13
no krt , ega nüüd asi selline ka polnud , asja sai võtta mõistlikult ja kaasliiklejatega arvestades kuidas siis muidu .

Postitatud: 30 Jaan 2012 00:00
Postitas siim789
Talvehooaeg on siis täies hoos praegu. Kahjuks tulemused üsna keskpärased, konkurents on ikka päris tihedaks läinud.
Masin toimetab enamvähem ilusti, isegi normaalsed pidurid on lõpuks tekkinud :cool: Viskasin eest Master sport silindrid minema ja asemele läksid lada märkidega karpides olevad vene tükid. Differ teeb metsikut häält, aga kahjuks keeldub üks pooltelg välja tulemast, seega pole saanud regullimisse viia seda. Logarid pidin eemaldama, kuna pärast võistlusrehvide alla keeramist hakkasid need pihta kõvasti käima, vanadel Masteritel polnud enam mustrit ja nendega ei käinud kusagile vastu. Amordipuksid kah kolisevad all, aga nii külmaga ei viitsi väga nikerdada nende kallal:D
Kannatab madala autoga sõita küll talviseid sõite, pole veel probleeme tekitanud, künklikul rajal põrkab ainult natuke palju, aga elab üle:P
Mõni talvine pilt kah siia juurde:

Pilt

Pilt

Postitatud: 30 Jaan 2012 00:14
Postitas reiner
Sul veel lahtine differ all?

Postitatud: 30 Jaan 2012 00:27
Postitas siim789
Üherattaveoline ikka jah. Sai siin katsetamiseks seda vedruvärki diffrisse proovitud, aga polnud erilist tuntavat kasu. Rikkus ainult pooltelje otsad ära, seepärast arvatavasti ei tahagi välja tulla. Teise poole sain tõmmitsatega ja pekstes kätte ja oli näha, et ots rikutud.

Postitatud: 30 Jaan 2012 01:01
Postitas Kytt
 
siim789 kirjutas: Rikkus ainult pooltelje otsad ära, seepärast arvatavasti ei tahagi välja tulla. Teise poole sain tõmmitsatega ja pekstes kätte ja oli näha, et ots rikutud.
Tuttav olukord, vägagi tuttav :)

Postitatud: 03 Veebr 2012 18:18
Postitas france2
Kempi lukk!:D

Postitatud: 06 Juun 2012 21:17
Postitas siim789
Sain mingi aeg oma 5k remonditud kasti lõpuks toimima. Selle imeliku kõrina põhjustajaks oli üks tagurpidi paigaldatud hammasratas:)

Vahepeal käisin jälle Rapla kardirajal uhamas. Parimaks ringiajaks suht kulunud tänavarehviga sain 58,0 ja seda isegi kahes sõiduvoorus:). A-klassis (kuni 85kw) 3 koht.
Sõidu ajal tekkisid ka mõned probleemid, nagu viimasel ajal millegipärast kombeks on:mad: Pooltelje simmerid on läbi ning trummlid seest õlised, seepärast olid pidurid üsna nadid. Käigukast hakkas millegipärast rajal paarutades raksuma, just 2 ja 3 käik. Samas hiljem külma autoga sõites oli nagu asi korras jälle. Huvitav, kas äkki aitaks, kui mingi teistsugune õli kasti panna, läheb äkki kuumalt liiga vedelaks, hetkel sai sinna miskine 75w90. Differ hakkas samuti raksuma ja meeletut müra tegema.

Käisin ka Türil Tuha juures ja õige tõmmitsaga saime selle kinni jäänud pooltelje lahti. Sillatala oli seest peenikest metalli abrasiivi täis kõik. Diffril väikesed hammakad ennast nii palju korpusesse söönud, et see sinna lisatud vedru, mis algselt pinges oli, oli nüüd täiesti lohvkalt. Peaülekanne samuti metallipuru tagajärjel ära näritud. Seega on see differ omadega õhtal. Hetkel sai asi sama targalt kokku pandud, ainult pooltelje simmerid vahetasin ära.

Täna sain kätte ka uue diffri, ülekanne endiselt 4.44. Pidavat olema ca 90tuhat sõitnud masina alt. Eks paistab, mis ta teeb, kui alla saab, näpuvahel tundus igatahes päris tihke igaltpoolt, lõtkud 3x väiksemad, kui mu vanal:cool:. Olemas on ka uued tagarattalaagrid, mis lähevad siis diffriga ühel ajal vahetusse.

Postitatud: 15 Dets 2012 00:16
Postitas siim789
Ettevalmistused talviseks hooajaks on peaaegu valmis. Külge läksid kasutatud originaalpikkuses vedrud ette ning ühe keeru võrra lõigatud 04 vedrud taha. Tegin koduste vahenditega ka sillaregulli:D Õõtsade vahelt sai iga poldi alt 7 seibi ära võetud, nüüd on kalded natuke 0-le ligemal ning samuti sai ka lati järgi kokkujooks enamvähem paika aetud. Ohekatkus sai üks tagumine amort kõveraks sõidetud ning nüüd on veel lähiajal sinna vaja midagi asemele otsida. Diffrisse läks sisse uus torsen tüüpi lukk. Tundub, et selle paigaldus läks edukalt, kuna mingit ulgumist diffrist kuulda ei ole ja ülemäärast lõtku kah ei ole. Õliks sai Valvoline Durablend LS 75w90. Võistlusrehvideks said sel aastal prooviks siis ContiIceContactid sellise huvitava mõõduga nagu 155/70R13:) Velgedeks sain ühed kerged Vene veljed, mis 5" laiad. Rehv jäi veidi stretch isegi nii kitsal veljel:D. Sisse läksid ka õhulohvid igaks juhuks. Hetkel käsil väike sissesõit ja seega peab natuke jalga tagasi hoidma.
Praegu on probleem külmalt käivitamisega. Ise arvan, et 10w/60 õli vist on natuke karmivõitu selliste miinuskraadide jaoks. Starter ei jõua lihtsalt mootorit ringi ajada, samas aku kannatab jaurata küll.

Mõni veljepilt kah siia siis:
Pilt

Pilt