2107, siim789, 1990

2107, siim789, 1990

Võimalus foorumi külastajatel oma Ladat lähemalt tutvustada
Foorumi reeglid
Autoteema pealkirja vormistamine:
Auto mudel, kasutajanimi, väljalaskeaasta n: 2107, Revolutsionäär, 1989
Tasuks lisada ka märgend kujul projekt-MUDEL n: projekt-2107

Teemasse palun lisada juttu oma masinast ja lisaks ka pildimaterjali.

Pildimaterjali üleslaadimisel kasutada võimalusel foorumi pakutud funktsionaalsust, sest välistelt saitidelt viidatud pildid kipuvad ajaga kaduma.
Vasta
Kasutaja avatar
ToM
Foorumi kasutaja
Postitusi: 1066
Liitunud: 26 Juun 2007 00:24
Asukoht: Kohila/Tallinn
Autod: 2107, 2101

Postitus Postitas ToM »

Ilus näeb välja küll :spin
m'kay
Kasutaja avatar
siim789
Foorumi kasutaja
Postitusi: 735
Liitunud: 07 Apr 2006 18:56
Asukoht: Rapla, Alu
Autod: Vaz 2107 90a, Ford Taunus 81a, BMW e39 530dA Touring 00a

Postitus Postitas siim789 »

Ah see värvitööde kvaliteet on lihtsalt väga hull, üldse kiht väga ebaühtlane igalpool ja ilma õige läiketa. Ukselt värv talvega üles kobrutanud. Selle ukse alumise ääre remontplekk oli ainsana haljas ostes. Sai seda küll puhastatud igatepidi ja krunditud ja värvitud, aga ei tea miks värvi lahti ajas. Teiste uste remontplekid olid musta krundi all ostes, need on normaalsed.
Klaasinurka sai talvel auk sisse hüpatud plekile, pahtel kukkus ära:spin. Niikuinii on tarvis varsti klaas ära vahetada... uus juba olemas isegi. Siis teeks samal ajal need klaasinurgad kah korda ja tõenäoliselt on vaja esitiivad kah vahetada.
Ega see jupphaaval keretööde tegemine õige asi pole... minu masina puhul kahjuks kujunes asi niimoodi välja:P
m
masuurik
Postitusi: 1711
Liitunud: 09 Juun 2006 10:56
Asukoht: MUUMIORG
Autod: 1.seeria LADA

Postitus Postitas masuurik »

tee nagu mina.jätad paugust seisma ja tõmbad ühe õhtuga kõik legoks:D..tagasiteed pole
PILL TULEB PIKA EHITAMISE PEALE!
Kasutaja avatar
Viin
Foorumi kasutaja
Postitusi: 849
Liitunud: 22 Aug 2008 21:35
Asukoht: Pärnumaa/Tallinn
Autod: BA3 2105 & Riva Junior
Kontakt:

Postitus Postitas Viin »

Kuis tänane harjutus uute papudega läks?:D
Pilt
Pilt
Pildid "varastatud" ühest teisest foorumist:P:D
Kasutaja avatar
siim789
Foorumi kasutaja
Postitusi: 735
Liitunud: 07 Apr 2006 18:56
Asukoht: Rapla, Alu
Autod: Vaz 2107 90a, Ford Taunus 81a, BMW e39 530dA Touring 00a

Postitus Postitas siim789 »

Ajasõidud tegin tavarehviga kuna muidu poleks A-klassis olnud ja kohaks tuli 4, civicule jäin alla napilt. Peale võistlust sain paar ringi slikki proovida ja siis kuramus läks käigukang pooleks :spin Keevitus sealt kus ma kangi painutasin andis järgi. Samuti tagasillas kusagil raksub midagi järskudel liigutustel või kurvis libisema minnes. Minu meelest tekkis see pärast tagumise stabika paigaldust, ei saanud võibolla päris korralikult alla. Samas on auto all olles kardaani keerutades hirmus pikk lõtk sees enne kui keeramine ratast liigutama hakkab võibolla viga hoopis seal. Käigukasti poolne vända simmer kah lekib vist... igatahes mootori õli sealt sidurikoja ja pleki vahelt tilgub päris kõvasti. Karpale sai ka külmaõhu võtt tehtud ja see õigustas ennast igati. Lahtise filtriga peale sõitu karpa lõõre seestpoolt katsudes olid need päris tulised. Külmaõhu võtuga eest iluvõre tagant on lõõrid ainult natuke soojad peale sõitu. Tühikäik kah kohe parem:D Pidamist kah suurt polnud... kolmandaga tavarehviga laugest kurvist väljudes kippus kah tühja käima. Isegi sooja slikiga ei saanud teisega kurvist täisgaasiga välja kiirendada alati, kippus kah tühja käima vahel:P

Pilt
c
ccve
Foorumi kasutaja
Postitusi: 654
Liitunud: 01 Apr 2006 16:07
Asukoht: Viljandimaa
Autod: Lada Samara Carlota, Lada Samara S1600, Lada VFTS

Postitus Postitas ccve »

Nonoh, mis kone ja ülekanne seal vahel on ,et tavarehviga kolmandaga pidamist pole ja slikiga isegi teisega mitte?
Kasutaja avatar
siim789
Foorumi kasutaja
Postitusi: 735
Liitunud: 07 Apr 2006 18:56
Asukoht: Rapla, Alu
Autod: Vaz 2107 90a, Ford Taunus 81a, BMW e39 530dA Touring 00a

Postitus Postitas siim789 »

Mootor ja ülekanne suht tavalised. Eks viga vast ikka juhis... valed sõiduvõtted. Ise mõtlesin, et äkki tagumine stabikas kergitab ratast ja kuna lukku pole, siis hakkab tühja käima, aga ega ma kah nii täpselt ei tea. Teatud kurvidest väljudes pidi igatahes gaasiga mängima.
t
twist
Foorumi kasutaja
Postitusi: 547
Liitunud: 20 Dets 2008 15:44
Asukoht: Raplamaa
Autod: 2101

Postitus Postitas twist »

Arvatavasti ikka kurvisisene ratas käib tühja. Slikiga tõuseb tagaratas varem lendu, sest esiotsa pidamine parem. Meil oli kopikal sama teema, kui sild rihmadega kinni oli.
uzzac loobus ka ammu tagastabikast.
Kasutaja avatar
siim789
Foorumi kasutaja
Postitusi: 735
Liitunud: 07 Apr 2006 18:56
Asukoht: Rapla, Alu
Autod: Vaz 2107 90a, Ford Taunus 81a, BMW e39 530dA Touring 00a

Postitus Postitas siim789 »

Sai siis vahepeal jälle Rapla kardirajal sõitmas käidud. Võtsin prooviks tagumise stabika alt ära, aga kuna rada oli nii märg, seega ei saanud testida seda pidamise probleemi. Muidu masin toimetab nagu päris hästi praegu:P Probleemideks on olnud liiga suur roolilõtk, mis sai karbist nüüd normaalseks keeratud. Endiselt on midagi kahtlast ka tagasillas, niikui rada kuivemaks läks ja rehvidel haakumine tekkis, oli järsul siduri päästmisel tagapool kuulda mingit raksu.

Aga muidu sõita oli huvitav, rada oli väga märg ja rehvid kah juba parajad juustud, samuti ei oska ka libedaga eriti sõita. Spinni vähemalt ei teinud ja A klassis jäin sinna hondade ja veel mõne lääneka järgi 10ndale kohale 16nest

Tuttav klõpsis ka mõne pildi ning samuti aretas üheks sõiduks ka katsetamiseks ühe kaamera mulle katusele:spin

http://www.youtube.com/watch?v=ZsP65fBkmwo

Pilt

Pilt

Pilt
m
Mikk
Ladaklubi Liige
Postitusi: 1029
Liitunud: 13 Mär 2004 11:10
Asukoht: Harjumaa, Kose vald
Autod: VIS 23464-10

Postitus Postitas Mikk »

kaamerapildist hea trajektoori jälgida. Ja video kvaliteet pole ka kõige hullem, arvestades, millega ülesse võetud.
Kasutaja avatar
siim789
Foorumi kasutaja
Postitusi: 735
Liitunud: 07 Apr 2006 18:56
Asukoht: Rapla, Alu
Autod: Vaz 2107 90a, Ford Taunus 81a, BMW e39 530dA Touring 00a

Postitus Postitas siim789 »

Hea jälgida jah, kaamera saigi sätitud nii, et auto gabariidid kah ilusti näha oleks. Aga noh ega see trajektoor kõige õigem just ei ole, aga käib kah :spin. Kaamera muidu pidavat mingi päris kallis asi olema, ei ole webcam. Tegu mingisuguse ekstreemspordi kaameraga, mis kinnitatakse pähe ja juhtmega siis salvestuskarp koos mikrofoniga läheb tasku või seljakotti või kuhu iganes (minul jäi see karp kindalaekasse). Seega ka kuigipalju veekindel ning ka põrutuskindel.

[Muudetud: 14-6-2010 siim789]
Kasutaja avatar
siim789
Foorumi kasutaja
Postitusi: 735
Liitunud: 07 Apr 2006 18:56
Asukoht: Rapla, Alu
Autod: Vaz 2107 90a, Ford Taunus 81a, BMW e39 530dA Touring 00a

Postitus Postitas siim789 »

Vahepeal said nüüd kõik diffris olevad laagrid asendatud uutega, kuna vanad olid juba üsna kulunud. Praegu igatahes päris hea vaikne, niiet tundub, et diffri paika regullimine Türil õnnestus ilusti :P
Vahetatud said ka kõik tagasilla vardad. Ülemistele lühikestele varrastele keevitasin ka silma juurde natuke matalli juurde. Pikki ei viitsinud tugevdada, kuna tundusid päris hästi tehase poolt keevitatud olevat.
Nüüd siis peaks olema masinal enamvähem kogu tehniline pool uuendatud. Vahetamist tahaksid veel amordid millegi kangema vastu.

Mõned pildid kah siis :D

Pilt

Pilt

Pilt

Ja natuke reklaami kah siis :spin

Pilt
Kasutaja avatar
ToM
Foorumi kasutaja
Postitusi: 1066
Liitunud: 26 Juun 2007 00:24
Asukoht: Kohila/Tallinn
Autod: 2107, 2101

Postitus Postitas ToM »

Varras sai küll suht isane :D:D Aga tubli töö! Mina tegin lühikesele vardale lisa kinnituse ka, siis ei vääna varrast nii palju ega ka polti /poolraami;)



[Muudetud: 6-7-2010 ToM]
m'kay
Kasutaja avatar
siim789
Foorumi kasutaja
Postitusi: 735
Liitunud: 07 Apr 2006 18:56
Asukoht: Rapla, Alu
Autod: Vaz 2107 90a, Ford Taunus 81a, BMW e39 530dA Touring 00a

Postitus Postitas siim789 »

Täna siis sai masin omale ette uued amordid :spin. Katsetamiseks läksid alla VW Transporter T4 gaasiamordid. Tegemist on mingi odava poola kraamiga:P. Eks siis paistab, kuidas need ennast seal õigustavad. Esi nurgale vajutades on vahe igatahes märgatav, võrreldes endisega on ikka tükimaad jäigem. Päris üks-ühele alla ei läinud, natuke tuli alumisi kinnitusi modida.

Võrdluseks siis Lada vs VW amort välja tõmmatud asendis.


Pilt
Kasutaja avatar
GTA
Foorumi kasutaja
Postitusi: 1316
Liitunud: 03 Dets 2003 21:37

Postitus Postitas GTA »

Krt, meist Tommiga oli ka ikka palju abi, vähemalt testisõidul:lol
Meskimeni seadus - Kunagi pole aega teha midagi korralikult aga alati on aega ümber teha
VAZ 2105 - "kopika" värskem teised, millele vaid ühe pika joonlauaga varustatud disainerite meeskond püüdis anda veidi nooruslikuma välisilme
t
twist
Foorumi kasutaja
Postitusi: 547
Liitunud: 20 Dets 2008 15:44
Asukoht: Raplamaa
Autod: 2101

Postitus Postitas twist »

Mis nende amortide hind ka oli?
Nägin sind kardirajal ka. Väga nobe paistis(Y)

[Muudetud: 15-7-2010 twist]
Kasutaja avatar
siim789
Foorumi kasutaja
Postitusi: 735
Liitunud: 07 Apr 2006 18:56
Asukoht: Rapla, Alu
Autod: Vaz 2107 90a, Ford Taunus 81a, BMW e39 530dA Touring 00a

Postitus Postitas siim789 »

Amortide hind minule oli 320.- tk. Kuna suhteliselt odavad, siis seepärast saigi katsetamiseks võetud.

Liigub jah täitsa mõistlikult, aga vist on segu ikka natuke lahjavõitu. GTA kuulmise järgi oli kah natuke klõbinat kuulda. Nokin täna düüsidega veel natuke, ehk leian teistest karpadest mingit paremat mõõtu.
Kasutaja avatar
siim789
Foorumi kasutaja
Postitusi: 735
Liitunud: 07 Apr 2006 18:56
Asukoht: Rapla, Alu
Autod: Vaz 2107 90a, Ford Taunus 81a, BMW e39 530dA Touring 00a

Postitus Postitas siim789 »

Kirjutaks siis vahepeal autoga toimunust.

Päev enne campi proovisin masinale ülevaatust teha. Kahjuks templit passi sisse ei löödud. Heitgaaside numbrid olid lubatust kõvasti suuremad. Tänu sellele pidin ka campilt tagasi sõitma ilma kehtiva tehnoülevaatuseta.

Samal päeval sai juhuse läbi soetatud masinale uus rehvijooks alla. Ei ole küll kahjuks sama meeldiv mõõt, mis eelmine, kuid selle eest 2010 aastal toodetud täiesti poeuued asjad. Rehvimõõt siis 185/55R15 ning mark Barum Bravuris 2. Uus kumm on ikkagi uus... pidamine oli päris meeldiv ja campil oli neist ikka päris palju kasu;)

Natuke kitsam, kui velg

Pilt

Väga kõrged õnneks ei ole

Pilt

SummerCampil sai kenasti ära käidud ja masin toimetas kuni võistluste lõpuni päris edukalt. Peale vigurit mõtlesin, et lähen sõidan veel koonuste vahel natuke harjutamise mõttes, aga esimesel ringil garaazi tagurdades järsul pidurdusel lõi tagumisest pidurisilindrist jällegi õli välja, nagu juhtus viimasel rajapäeval Raplas. Pärast sai peasilindrile pime ette pandud ning järgmine päev rahulikult ainult esipidurite abil veel pime autojuht kaasa tehtud ning ka vaikselt koju kulgetud.

Natuke sai ka kraami campilt koju veetud :spin

Pilt

Ja üks lineup-i pilt samuti campilt

Pilt

Kodus pidureid uurides arvasin, et probleemide põhjuseks võib veel ainult olla kulunud trummel, mujalt lihtsalt ei osanud enam viga otsida. Ja nii oligi. Sai siis kuulutuse peale ostetud vähekasutatud trumlid, ning teine asi kohe. Koos trumlitega läksid veel sisse mõlemale poole uued silindrid ning uued klotsid. Natuke mäkerdasin ka musta värviga:spin

Pilt

Kõik ära õhutatud, olid pidurid vägevad... kuni ühe tugevama vajutuseni:sein Tundsin, kuidas pedaal läks põhja. Rõhuregulaatori juurest purunes tagapidurite peamagistraal, tundub, et toru läbi roostetanud küüru kohast:sein. Egas midagi, jälle estakaadi peale ja pidureid lammutama. Paar päeva hiljem, kui vajalikud torud ja vidinad olid poest toodud, nägi pidurisüsteem välja selline:

Pilt

Pilt

Vahetusse läksid siis peamagistraal ning kõik ülejäänud tagumised torud, tagumine pidurivoolik ja sillapealne kolmik. Samuti vahetasin ära rõhuregulaatori koos hoovastikuga, kuna vana hoob oli küüru kohast õhukeseks roostetanud ning kõveraks paindunud (krt kus küsiti hoova eest alles raha:yllatunud). Regulaatori kinnitus sai reguleeritud peaaegu kõige alumisse asendisse, seega pidurid võtavad küllaltki tugevalt.

Täna käisin ka uuesti ülevaatuse katsel. Enne seda keerasin peale standardnukkvõlli ning paigaldasin karpasse originaalmõõdus tüüsid. Ülevaatus edukalt läbitud ja mainiti, et gaasid paremad veel kui mõnel uuel masinal:D Pidurid olid samuti vägevad ning väga ühtlased. Pärast templi passi löömist küsis ülevaataja veel muiates, et kas nüüd läheb kohe sportvõll tagasi jälle :P

Igatahes homme läheb jälle nukavahetuseks, kuna sügisel siin mõningaid rajapäevi veel tulemas:spin

[Muudetud: 26-8-2010 siim789]
s
samara1500
Foorumi kasutaja
Postitusi: 42
Liitunud: 05 Jaan 2009 22:20
Asukoht: viljandimaa
Autod: lada samara 1.5 97a

Postitus Postitas samara1500 »

see stange lisa ikka ülimalt kole,ei istu kokku ka:(:(:(:(:(
Kasutaja avatar
siim789
Foorumi kasutaja
Postitusi: 735
Liitunud: 07 Apr 2006 18:56
Asukoht: Rapla, Alu
Autod: Vaz 2107 90a, Ford Taunus 81a, BMW e39 530dA Touring 00a

Postitus Postitas siim789 »

Nüüd siis kasutanud masinat igapäevaselt. Üldiselt sõidab kenasti ja suuri probleeme pole esinenud. Ühel varahommikul -20 juures ainult ei läinud käima ning külmalt käivitamine on väga pikaldane ka juba seal -10 kraadi juures. Kuna külmade ilmadega on palju tühikäigul tiksumist ja masina soojendamist, siis kipuvad küünlad väga tahmaseks minema ja eks see ka põhjustab seda raskesti käivitumist.

Välja sai vahetatud suvine kange võll natuke pehmema vastu, mis käib juba üsna madalalt ja jookseb kusagil 5500 pöördeni ainult. Sellega on lumeradadel väga mõnus 3manda käigu ning madala pöördega pidamise piiril lasta. Natuke vist tahaks veel keerata nukki, et saaks alumise otsa veel madalamale. Hetkel jäi nukaratta asend sama, mis kangel võllil oli.

Samuti sai vahepeal maha müüdud eelmise aasta talverehvid ning soetatud asemele uued.

Eile sai avatud selle talve võistlushooaeg ning käidud vennaga koos ladaklubi rajapäeval Jaanimäel. Auto pidas ennast kenasti üleval ning ei kurda ka uue rehvi pidamise üle. Minule siis Lada80 klassis esikoht ning vend jäi napilt auhinnalisest kohast ilma.

Peale üritust kojusõidul juhtus ainult väike äpardus :) Sai tunnike maanteekraavis istutud ja puksiiri oodatud. Õnneks pehme poolemeetrine lumi, väike kiirus ja lage põld kahjustusi ei põhjustanud.

Üks kaugemalt tehtud kaader kah Jaanimäelt:

Pilt
Vasta