2107, siim789, 1990
2107, siim789, 1990
Foorumi reeglid
Autoteema pealkirja vormistamine:
Auto mudel, kasutajanimi, väljalaskeaasta n: 2107, Revolutsionäär, 1989
Tasuks lisada ka märgend kujul projekt-MUDEL n: projekt-2107
Teemasse palun lisada juttu oma masinast ja lisaks ka pildimaterjali.
Pildimaterjali üleslaadimisel kasutada võimalusel foorumi pakutud funktsionaalsust, sest välistelt saitidelt viidatud pildid kipuvad ajaga kaduma.
Autoteema pealkirja vormistamine:
Auto mudel, kasutajanimi, väljalaskeaasta n: 2107, Revolutsionäär, 1989
Tasuks lisada ka märgend kujul projekt-MUDEL n: projekt-2107
Teemasse palun lisada juttu oma masinast ja lisaks ka pildimaterjali.
Pildimaterjali üleslaadimisel kasutada võimalusel foorumi pakutud funktsionaalsust, sest välistelt saitidelt viidatud pildid kipuvad ajaga kaduma.
- logman
- Ladaklubi Liige
- Postitusi: 3998
- Liitunud: 29 Nov 2004 23:46
- Asukoht: Mulgi ja Sakala vahel vibreerin
- Autod: 1,3 "vasmjorka", 1,2 "kopeika", 1,4d vollwaagen
- Kontakt:
Aa see roolivärk.
Nägin selliseid Tshehhi kokkutulekul müügis. Neid valmistab üks tehas Venemaal, Taiga nimeks. Veider märk sellepärast, et lada tehas ei aktsepteeri toda põrandaalust vabrikut ja ei luba "laevukest" kaubamärgina kasutada. Ostsin sealt oma samaarile kah säärase, maksis tiba üle 500.-eegi. pealtnäha igati okei tükk, kui vajadus tekib, saab nahaga edukalt katta.
Pildid Tshehhis lavkal olnud roolidest:
Taiga toodang Samarale
Taiga toodang klassikule
Nahaga kaetud orig. Samara rool (proovieksemplar)
Müüja kodukas (hale ja tühi kahjuks ) hinnad jagage kahega, saate vastuseks meie eegis. Eks ta üks paras "röövel" oli, see müüja, kuid üritusel müüdava nodi hinnad olid veel enam-vähem normaalsed. Näiteks kasutamata 2103 klaasitõstukite käepidemete eest küsis kõvasti vähem kui oma netilehel.
[Muudetud: 28-5-2007 logman]
Nägin selliseid Tshehhi kokkutulekul müügis. Neid valmistab üks tehas Venemaal, Taiga nimeks. Veider märk sellepärast, et lada tehas ei aktsepteeri toda põrandaalust vabrikut ja ei luba "laevukest" kaubamärgina kasutada. Ostsin sealt oma samaarile kah säärase, maksis tiba üle 500.-eegi. pealtnäha igati okei tükk, kui vajadus tekib, saab nahaga edukalt katta.
Pildid Tshehhis lavkal olnud roolidest:
Taiga toodang Samarale
Taiga toodang klassikule
Nahaga kaetud orig. Samara rool (proovieksemplar)
Müüja kodukas (hale ja tühi kahjuks ) hinnad jagage kahega, saate vastuseks meie eegis. Eks ta üks paras "röövel" oli, see müüja, kuid üritusel müüdava nodi hinnad olid veel enam-vähem normaalsed. Näiteks kasutamata 2103 klaasitõstukite käepidemete eest küsis kõvasti vähem kui oma netilehel.
[Muudetud: 28-5-2007 logman]
- siim789
- Foorumi kasutaja
- Postitusi: 735
- Liitunud: 07 Apr 2006 18:56
- Asukoht: Rapla, Alu
- Autod: Vaz 2107 90a, Ford Taunus 81a, BMW e39 530dA Touring 00a
Kummid siiski musta värvi... natuke tolmused ainult;)
Aga kirjad seal peal tegin spetsiaalse valge kummimarkeriga (tyre...midagi oli) kaks korda üle ja jäi täitsa kena:spin Varsti vist kui viitsimist on teen korra veel üle, natuke mustaks läinud juba ja väikseid pragusid nähtavale tulnud.
Tegelt lasin veel pärast tyreshine aerosooliga kah üle, siis mõnda aega olid väga kenad aga see silikonaerosool kulus suht kähku maha... mingi 3nädalaga vist umbes.
Aga kirjad seal peal tegin spetsiaalse valge kummimarkeriga (tyre...midagi oli) kaks korda üle ja jäi täitsa kena:spin Varsti vist kui viitsimist on teen korra veel üle, natuke mustaks läinud juba ja väikseid pragusid nähtavale tulnud.
Tegelt lasin veel pärast tyreshine aerosooliga kah üle, siis mõnda aega olid väga kenad aga see silikonaerosool kulus suht kähku maha... mingi 3nädalaga vist umbes.
- logman
- Ladaklubi Liige
- Postitusi: 3998
- Liitunud: 29 Nov 2004 23:46
- Asukoht: Mulgi ja Sakala vahel vibreerin
- Autod: 1,3 "vasmjorka", 1,2 "kopeika", 1,4d vollwaagen
- Kontakt:
Ei pruugi olla samara rool. Vahet pole, milline väliskuju on, lihtsalt seal lavkal müüs sell just selliste südamikega variante.Algselt postitas: siim789
Võrreldes logman-i postitust ja enda rooli, siis tundub, et mul on samara rool hoopis peal. Kas neil siis nuudid samad?
[Muudetud: 29-5-2007 siim789]
Nuutide sobivuse kohapealt jään vastuse võlgu (pole kunagi võrrelnud/proovinud), aga samarale läheb teistmoodi ühendusega (südamikuga) rool, kui klassikule.
Kui nüüd pilti vaadata, siis hästi näha, millise südamikuga Taiga vabrik neid samaarile teeb. Too vuflootoodang erineb silmnähtavalt originaalsest ja seepärast ma ei imesta üldse, miks Toljatti sellist toodangut ei aktsepteeri - turvalisuse pool ei vasta katsetatule, nõuetele.
- logman
- Ladaklubi Liige
- Postitusi: 3998
- Liitunud: 29 Nov 2004 23:46
- Asukoht: Mulgi ja Sakala vahel vibreerin
- Autod: 1,3 "vasmjorka", 1,2 "kopeika", 1,4d vollwaagen
- Kontakt:
Zigullimasuurikule, teemaomanikele ja ehk teistelegi lugejatele veel offtopicut...
Tasub trenni teha. Treening ei pea välja nägema enese väljaelamises tänaval illegaalsetest streetrace'idest osavõtmisena, maanteedel-tänavatel nõelumise jms. näol.
Näiteks need kardirajaüritused, vigursõidu- ja jäärajavõistlused, mida klubiüritustel oleme korraldanud, on isiklikult mulle väga palju kogemusi ja reaktsioonikindlust andnud. Viimased kuud olen töö tõttu pidanud sõitma väga pikki vahemaid erinevates riikides, erinevates olukordades (vihm, vastupäike, väsimus jne.), suurtel kiirustel (100-160km/h).
Situatsioone on tekkinud mitmeid ja olen aru saanud, et kardirajad on andnud just selle, mis siiani mind ja kaasreisijat (automõlkimisest rääkimata) on päästnud.
Trass ja tänavad ei ole võidusõiduks, küll aga tuleb alati olla valmis ootamatuteks olukordadeks, kaasliiklejate vigadeks, seepärast peaks igal mehel/naisel olema koht, kus aeg-ajalt harjutamas käia. Kus saaks piiramatult testida ja arendada enese võimeid suurtel kiirustel, libedates oludes, möödapõiketestide ja pikkade külglibisemiste näol. Ladaklubil on need harjutusvõimalused olemas, üritustel tasub käia.
Kui oled piisavalt osav, siis oskad ka leistangidega varustatud autoga avariidest mööda hiilida. Autosolijat ei päästa raud tema ümber, vaid olukorra ettenägemisvõime, õigel ajal õiges kohas juhtimisseadmete kasutamine ja mis peamine - kaine meel & filosoofiline rahu.
Tasub trenni teha. Treening ei pea välja nägema enese väljaelamises tänaval illegaalsetest streetrace'idest osavõtmisena, maanteedel-tänavatel nõelumise jms. näol.
Näiteks need kardirajaüritused, vigursõidu- ja jäärajavõistlused, mida klubiüritustel oleme korraldanud, on isiklikult mulle väga palju kogemusi ja reaktsioonikindlust andnud. Viimased kuud olen töö tõttu pidanud sõitma väga pikki vahemaid erinevates riikides, erinevates olukordades (vihm, vastupäike, väsimus jne.), suurtel kiirustel (100-160km/h).
Situatsioone on tekkinud mitmeid ja olen aru saanud, et kardirajad on andnud just selle, mis siiani mind ja kaasreisijat (automõlkimisest rääkimata) on päästnud.
Trass ja tänavad ei ole võidusõiduks, küll aga tuleb alati olla valmis ootamatuteks olukordadeks, kaasliiklejate vigadeks, seepärast peaks igal mehel/naisel olema koht, kus aeg-ajalt harjutamas käia. Kus saaks piiramatult testida ja arendada enese võimeid suurtel kiirustel, libedates oludes, möödapõiketestide ja pikkade külglibisemiste näol. Ladaklubil on need harjutusvõimalused olemas, üritustel tasub käia.
Kui oled piisavalt osav, siis oskad ka leistangidega varustatud autoga avariidest mööda hiilida. Autosolijat ei päästa raud tema ümber, vaid olukorra ettenägemisvõime, õigel ajal õiges kohas juhtimisseadmete kasutamine ja mis peamine - kaine meel & filosoofiline rahu.
- siim789
- Foorumi kasutaja
- Postitusi: 735
- Liitunud: 07 Apr 2006 18:56
- Asukoht: Rapla, Alu
- Autod: Vaz 2107 90a, Ford Taunus 81a, BMW e39 530dA Touring 00a
Nii vahepeal siis tuli autole hirmus vibra sisse... nii 80 km/h pealt umbes hakkas tunda andma. Käisin ja lasin ära tasakaalustada kõik rattad ja seal tuli välja, et üks esivelg kõver. Autot kasutab nüüd vend üsna sageli ja juu siis kusagile auku või teab kuhu sisse sõitnud. Alla läks tagavararatas, mis oli veidi parem. Aga nüüd on üks velg teistsugune ja ka rehv teist marki, niiet ei saa rehvil kirju kah valgeks värvida:rolleyes
Aga sõidab seeeest ilusti jällegi.
Aga sõidab seeeest ilusti jällegi.
- Jonx
- Foorumi kasutaja
- Postitusi: 1451
- Liitunud: 06 Nov 2003 21:53
- Asukoht: Kärdla
- Autod: 2101
- Kontakt:
Palju uus pagassi tihend maksis? Muidu on auto ilus ja aus.
Autoorienteerumine, Linnaseiklused, Seikluskoolitused, Suvepäevad - http://www.seiklusministeerium.ee
- siim789
- Foorumi kasutaja
- Postitusi: 735
- Liitunud: 07 Apr 2006 18:56
- Asukoht: Rapla, Alu
- Autod: Vaz 2107 90a, Ford Taunus 81a, BMW e39 530dA Touring 00a
Tihend oli u 80 eek maksnud (ei tea täpselt kust osteti aga tõenäoliselt igal pool selles hinnaklassis). Piltidel on auto ilusam kui tegelikult;) Värviparanduste tagajärjel vähe laiguline ja roostet kah ikka leidub. Pole praegu aega teha kah sellist suuremat remonti nagu karpide vahetus ja auto ülevärvimine.
- siim789
- Foorumi kasutaja
- Postitusi: 735
- Liitunud: 07 Apr 2006 18:56
- Asukoht: Rapla, Alu
- Autod: Vaz 2107 90a, Ford Taunus 81a, BMW e39 530dA Touring 00a
Nii... teine karpa läks nüüd peale. Sellega avaneb ka teine kamber mehhaaniliselt, mitte vaakumi viivitusega. Markeeringu järgi isa vaatas, et on mosse karpa hoopis. Aga oleks ka mõni küsimus, et see punase noolega näidatud suur kruvi... mida ja mismoodi see täpsemalt reguleerib? Ja sinise noolega näidatud auk... kas seal peaks mingi kruvi või midagi sees olema?
- siim789
- Foorumi kasutaja
- Postitusi: 735
- Liitunud: 07 Apr 2006 18:56
- Asukoht: Rapla, Alu
- Autod: Vaz 2107 90a, Ford Taunus 81a, BMW e39 530dA Touring 00a
Karbid läbi jah... ja kõrvalistujapoolsed uksed kah. Hetkel jah läks pahtliga enamvähem kõik (lahtine rooste maha, Dinitroli coverrust roostemuundur/krunt alla ja pahtel, siis tuleb veel krunt ja värv)... uued karbid seisavad nurgas. Aga talvel vaja sõita natuke ja auto juba oli üsna kole väljast. Eelmise omaniku pintsliga tehtud parandused ja minu poolt aerosooliga veel... niiet kokkuvõttes üsna laiguline. Lisaks veel välja turritav rooste allpool äärtes. Algul mõtlesin, et teen jälle aerosooliga lihtsalt, aga isa soovitas, et laseb parem kompressoriga värvi peale, et jääb vähe tugevam. Ja nii ta siis läks... mõtlesin, et lasen allpool aknaid üle ainult... aga pagassil ka natuke selliseid laigulisi kohti, niiet eks näeb... võibolla laseb üleni üle. Aga kõik see on ajutine... kunagi äkki saab Taunus valmis ja siis saab sigulli keevitama hakata.
Karpa tahab kah veel reguleerimist natuke... tõmme on juba päris OK võrreldes sellega, mis enne oli, aga tühikäigul suitseb kõvasti.
Ja endiselt huvitavad need sellel karpa pildil olevad nooled ja nende kohta esitatud küsimused
Karpa tahab kah veel reguleerimist natuke... tõmme on juba päris OK võrreldes sellega, mis enne oli, aga tühikäigul suitseb kõvasti.
Ja endiselt huvitavad need sellel karpa pildil olevad nooled ja nende kohta esitatud küsimused