21063,dzidzi ja maazu ,1990
21063,dzidzi ja maazu ,1990
Foorumi reeglid
Autoteema pealkirja vormistamine:
Auto mudel, kasutajanimi, väljalaskeaasta n: 2107, Revolutsionäär, 1989
Tasuks lisada ka märgend kujul projekt-MUDEL n: projekt-2107
Teemasse palun lisada juttu oma masinast ja lisaks ka pildimaterjali.
Pildimaterjali üleslaadimisel kasutada võimalusel foorumi pakutud funktsionaalsust, sest välistelt saitidelt viidatud pildid kipuvad ajaga kaduma.
Autoteema pealkirja vormistamine:
Auto mudel, kasutajanimi, väljalaskeaasta n: 2107, Revolutsionäär, 1989
Tasuks lisada ka märgend kujul projekt-MUDEL n: projekt-2107
Teemasse palun lisada juttu oma masinast ja lisaks ka pildimaterjali.
Pildimaterjali üleslaadimisel kasutada võimalusel foorumi pakutud funktsionaalsust, sest välistelt saitidelt viidatud pildid kipuvad ajaga kaduma.
21063,dzidzi ja maazu ,1990
Juhtus siis selline asi et naabrimees kinkis oma vana 06 meile.auto suht räbalas seisus aga vaikselt liigub paremuse poole.Vanamees vedas mingeid vetikaid sellega ja terve auto oli liiva täis.Mootor on 1300 .
-
gGhostRider
- Foorumi kasutaja
- Postitusi: 404
- Liitunud: 17 Aug 2005 20:37
kui kandev osa (talad, kirved, karbid, karbiotsad, esi/tagu amordi/vedrukojad) on KORRAS siis saab igast ladast asja, aga kui kandev osa on mäda siis pole eriti mõttet ehitama üldse asuda, väljaarvatud kui tegijal on tohutu palju optimisti ja tahtmist.
parim lahendus lada parandamiseks/taastamiseks on mõttekas osta kõrvale doonorauto, kust saab vajalikke detaile jms.
;)Jõudu ja tahtmist taastamisel.
parim lahendus lada parandamiseks/taastamiseks on mõttekas osta kõrvale doonorauto, kust saab vajalikke detaile jms.
;)Jõudu ja tahtmist taastamisel.
- berg
- Foorumi kasutaja
- Postitusi: 751
- Liitunud: 31 Mär 2002 13:31
- Asukoht: pealinnas
- Autod: 210V8 - A6 - Chevy Van - Plymouth Valiant - Isuzu Trooper
- Kontakt:
usu mind ega ei ole eriti lihtne enam ladale keredetaile saada, mis ei oleks roostes!
CSG AUTOHOOLDUS www.csg.ee Autohooldus, keretööd ja modifitseerimine. 58 100 793
- siim789
- Foorumi kasutaja
- Postitusi: 735
- Liitunud: 07 Apr 2006 18:56
- Asukoht: Rapla, Alu
- Autod: Vaz 2107 90a, Ford Taunus 81a, BMW e39 530dA Touring 00a
peaks ikka leidma plekke
näiteks selline koht nagu www.veng.ee toob maale autode keredetaile... ei tea küll täpselt mida sealt ladale leiab aga tellimise peale ikka vast saab, isegi mu 81a Taunusele leiti sealt plekiring. Minu meelest ei olnud hirmsate kirvehindadega kah.
näiteks selline koht nagu www.veng.ee toob maale autode keredetaile... ei tea küll täpselt mida sealt ladale leiab aga tellimise peale ikka vast saab, isegi mu 81a Taunusele leiti sealt plekiring. Minu meelest ei olnud hirmsate kirvehindadega kah.
vahepeal on ikka palju huvitavat juhtund minu ja selle siksiga :)vahepeal kadusid pidurid ,siis siduri probleemid ,hiljuti purunes gaasi pedaal.ühel ajal sai isegi läbi põllu sõidetud sellega .mootor tundub olevat lahja ,1300 ikka ei piisa ja kiirendus võtab väga kaua aega kui hoog sees siis liigub ilusti:)muidu täitsa korralik auot see vaz:)võiks veel valud saada siis oleks super
-
gGhostRider
- Foorumi kasutaja
- Postitusi: 404
- Liitunud: 17 Aug 2005 20:37
Ehhee... mul samad valud ja ma nägin ikka veits vaeva et need istuma saada... kusagil oli mingi valukate teema kus ma asjast täpsemalt rääkisin:) Kas keskaugu lasid ise suuremaks treida või oldi sinust juba ette jõutud?
Ustega katsu jah midagi kiiremas korras ette võtta, sellest masinast saaks ka midagi üsna korralikku aretada kui viitsimist on, et midagi peale toonklaasi veel külge aretada:P
Ustega katsu jah midagi kiiremas korras ette võtta, sellest masinast saaks ka midagi üsna korralikku aretada kui viitsimist on, et midagi peale toonklaasi veel külge aretada:P
Meskimeni seadus - Kunagi pole aega teha midagi korralikult aga alati on aega ümber teha
VAZ 2105 - "kopika" värskem teised, millele vaid ühe pika joonlauaga varustatud disainerite meeskond püüdis anda veidi nooruslikuma välisilme
VAZ 2105 - "kopika" värskem teised, millele vaid ühe pika joonlauaga varustatud disainerite meeskond püüdis anda veidi nooruslikuma välisilme
Minul ei jäänud nad ka pikemate poltidega normaalselt istuma, kinni jäid küll aga max 3-4 vindiga... Üldiselt ohtlik värk ja kerge on polte üle keerata. Kui keskava juba klappis siis pole järeleaitamine vajalik. Need on Ibiza/Marbella tehaseveljed jah, liigub neid suht palju ja tänu poldivalemile ahvatlevad ka, 4x98 ikkagi täpselt õige nagu müügimehed rääkisid. Aga müügimeestel pole ju Ladasid ja nemad ei pruugi kõiki probleeme ette teada:rolleyes Ideaalne lahend oleks nende puhul plokikaanepoltidest tehtud spilkad, 20-28mm vaheflantsid ja niva rattamutrid.
edit: Kui valupoldid on piisava pikkusega võivad need ka all olla, ilma et peaks ratta minema lendamist kartma. Oleneb kui lai rehv sul veljel on, minul hakkas 195/60r14 ilma flantsita tagakoopas vastu vedrut käima.
edit: Kui valupoldid on piisava pikkusega võivad need ka all olla, ilma et peaks ratta minema lendamist kartma. Oleneb kui lai rehv sul veljel on, minul hakkas 195/60r14 ilma flantsita tagakoopas vastu vedrut käima.
Meskimeni seadus - Kunagi pole aega teha midagi korralikult aga alati on aega ümber teha
VAZ 2105 - "kopika" värskem teised, millele vaid ühe pika joonlauaga varustatud disainerite meeskond püüdis anda veidi nooruslikuma välisilme
VAZ 2105 - "kopika" värskem teised, millele vaid ühe pika joonlauaga varustatud disainerite meeskond püüdis anda veidi nooruslikuma välisilme
viimasel ajal tekkis selline tunne ,et bensiinikulu on liiga suur ja otsustasime teha katse .Kuna suur kogust bensiini ei viitsind maha sõita siis otsustasime mõõta ära mitu km saab sõita poole liitriga .Tulemus oli selline ,et auto suri välja peale 5,1 kilomeetrit mis tähendab et kütusekulu peaks olema 10 l sajale, aga kümne liitriga ei sõida kuidagi sada km välja (max 60-70)Milles võib asi olla?