Võimalus foorumi külastajatel oma Ladat lähemalt tutvustada
Foorumi reeglid Autoteema pealkirja vormistamine:
Auto mudel, kasutajanimi, väljalaskeaasta n: 2107, Revolutsionäär, 1989
Tasuks lisada ka märgend kujul projekt-MUDEL n: projekt-2107
Teemasse palun lisada juttu oma masinast ja lisaks ka pildimaterjali.
Pildimaterjali üleslaadimisel kasutada võimalusel foorumi pakutud funktsionaalsust, sest välistelt saitidelt viidatud pildid kipuvad ajaga kaduma.
Tegemis siis 1987 aastal toodetud auto, ja plaani järgi peaks autost saama siis E7 rühma auto , Mis on varustatud 1600ccm mootori ja 2 horisontaalse karburaatoriga. Selle autoga sai prooviks võisteldud ka tallinna rahvarallil kui tehniliste probleemide tõttu tuli ka vist viimane koht bensiinipaagi võttur umbe ja sellest tingitud 2500 põõret ning pool kilovatte oroginaalist:P
Minu soe soovitus on see, et osta omale valmis auto, tuleb kordades odavam, kui ise teha. Ja kui enne teinud ei ole, siis esimene läheb nagunii aiataha ka
Algselt postitas: toni
Minu soe soovitus on see, et osta omale valmis auto, tuleb kordades odavam, kui ise teha. Ja kui enne teinud ei ole, siis esimene läheb nagunii aiataha ka
Nii palju, kui mina mäletan, siis Asjamehel on juba 1 ralliprojekt olnud. Seega arvan, et ta ise teab, mis teeb.
Mis nendel kasutatud masinatel siis viga on? Tahtsin lihtsalt seda öelda, et ise tehes läheb mitu korda kallimaks, ostes saad aga palju kalleid asju vahest väga odava hinnaga kätte. Kuna Samarat ehitad, siis väidan, et ise tehes alla 200 tuhande korralikku autot ei tee, samas selle raha eest saad juba väga kõva auto, millel kõvasti rohkema raha eest õigeid asju küljes.
No kuidas auto edeneb? Kere juba pulkadeks?
1 selline küss ka, et mis ise kalkuleerinud oled, palju see sul maksma minna võib enne, kui starti pääsed:P
kere on juba pulkadeks ja järgmine nädal hakkame puuri tegema. Selle küsimuse kohapealt ma jään sulle vastuse võlgu , läheb nii nagu läheb, millegi pealt ei koonerda sama mitte ka liigapalju