Mopeed NÄNNI, Konks, 2006.

Mopeed NÄNNI, Konks, 2006.

Võimalus foorumi külastajatel oma Ladat lähemalt tutvustada
Foorumi reeglid
Autoteema pealkirja vormistamine:
Auto mudel, kasutajanimi, väljalaskeaasta n: 2107, Revolutsionäär, 1989
Tasuks lisada ka märgend kujul projekt-MUDEL n: projekt-2107

Teemasse palun lisada juttu oma masinast ja lisaks ka pildimaterjali.

Pildimaterjali üleslaadimisel kasutada võimalusel foorumi pakutud funktsionaalsust, sest välistelt saitidelt viidatud pildid kipuvad ajaga kaduma.
Vasta
Kasutaja avatar
PuZuP
Ladaklubi Liige
Postitusi: 1734
Liitunud: 08 Aug 2002 23:52
Asukoht: Tallinn, Nõmme
Autod: 2106 '79
Kontakt:

Postitus Postitas PuZuP »

Kuidas muidu marsruut juhi- ja kõrvalistuja kohale on? Väga vaevarikas?
Muidu võiks ju sisenemispoolsed käetoed mingi liidesega teha, et sisenemisel tõsta üles/alla ning pärast tagasi...aga kuidas tooli jäikustegur sellesse suhtub ei oska öelda...
Mis need riidenutsakuga kaetud kohad on? Kerest mahalõigatud osad mis püsti jäänud?
...parem kaotada üks minut oma elust, kui kaotada oma elu ühe minutiga...Pilt
Kasutaja avatar
motamees
Ladaklubi Auliige
Postitusi: 2860
Liitunud: 22 Juul 2003 23:43
Asukoht: Saar
Autod: MetsaNiva

Postitus Postitas motamees »

Toolid pole veel valmis. Uksepoolne käetugi läheb ilmselt ümbertegemisele. Praeguses variandis on toolile saamine väga vaevarikas.
Toolide lõplik asend selgub peale katuse mahalõikamist. Kabrioleti variandi puhul on sisenemine hoopis teine. Siis selgub, kuidas toolid teha.
Kaltsu all olevad nurgad lähevad lõikusele.Pilt
C
h
Hõljuk
Foorumi kasutaja
Postitusi: 53
Liitunud: 12 Juun 2004 11:16
Asukoht: Vilj.
Autod: Auto puudub

Postitus Postitas Hõljuk »

Asi hakkab juba täitsa head ilmet võtma :)

Aga kas ma sain õieti aru, et katus kaob?
See küll natuke jama, katus ongi suurim pluss selle atribuudi juures mu meelest.
Kasutaja avatar
logman
Ladaklubi Liige
Postitusi: 3999
Liitunud: 29 Nov 2004 23:46
Asukoht: Mulgi ja Sakala vahel vibreerin
Autod: 1,3 "vasmjorka", 1,2 "kopeika", 1,4d vollwaagen
Kontakt:

Postitus Postitas logman »

A katusega saaks ju "TARGA" variandi teha.
Tahad paned peale ,ilusa ilmaga jätad koju. Kinnitused klambritega.
Kasutaja avatar
PuZuP
Ladaklubi Liige
Postitusi: 1734
Liitunud: 08 Aug 2002 23:52
Asukoht: Tallinn, Nõmme
Autod: 2106 '79
Kontakt:

Postitus Postitas PuZuP »

Palju saleduskuuriga siis lõppkaal jäi või veel mingid lahendused selle jaoks?
...parem kaotada üks minut oma elust, kui kaotada oma elu ühe minutiga...Pilt
Kasutaja avatar
motamees
Ladaklubi Auliige
Postitusi: 2860
Liitunud: 22 Juul 2003 23:43
Asukoht: Saar
Autod: MetsaNiva

Postitus Postitas motamees »

Nagu õeldud sai, kannatab väljanägemine ja funktsionaalsus kaalu pärast.
Praegust kaalu õelda ei oska. Me katsume maksimaalselt maha võtta iga kg, mis annab. Eks see kaal kõigub siia sinna. Geneka lisamisega võttis juurde, katuse eemaldamisega 6,5kg maha. Kokku on sealt ikka maha saadud üksjagu seda asja.
Targa katust ei tule. See oleks tülikas kaasa vedada. Kodus pole aga asjaga midagi teha, kui sõitmise ajal vihma sadama hakkab.
Tuleb hoopis rulookatus (mitte rookatus). Tagaseina külge tuleb ruloo. Kui vaja katust, siis tõmmatakse kate esiakna kohal oleva katuseääre külge.
Lahtise katusega on sisseistumine juba oluliselt lihtsam, vaatamata ettejäävale tooli käetoele.Pilt
C
o
olaaf
Ladaklubi Auliige
Postitusi: 4924
Liitunud: 12 Juun 2002 09:16
Asukoht: nõmme
Autod: 2105 s1300, 1119

Postitus Postitas olaaf »

piltidelt vaadates peate ilmselt ikkagi vaiguga möksima hakkama kui nina enam muidu ümber teha ei saa.. enamus raskusest ikka ninas praegu pesitseb :(
Männiku laiali Garage
"90 percent of carb problems are ignition related.."
m
Mikk195
Foorumi kasutaja
Postitusi: 61
Liitunud: 02 Mai 2005 19:45
Asukoht: Rapla
Autod: ZAZ965A (1965); Honda Prelude (1994)

Postitus Postitas Mikk195 »

Kas kere pehmeks ei lähe? Katus vist tegelt mängib rolli kere jäikuse hoidmisel?
Kasutaja avatar
motamees
Ladaklubi Auliige
Postitusi: 2860
Liitunud: 22 Juul 2003 23:43
Asukoht: Saar
Autod: MetsaNiva

Postitus Postitas motamees »

See on nii lühike ja kerge auto, et pehmus ei anna tunda. Kui läbi hakkab vajuma, eks siis võetakse abinõud tarvitusele.Pilt
C
Kasutaja avatar
PuZuP
Ladaklubi Liige
Postitusi: 1734
Liitunud: 08 Aug 2002 23:52
Asukoht: Tallinn, Nõmme
Autod: 2106 '79
Kontakt:

Postitus Postitas PuZuP »

Hmm...palju aitaks esiklaasi asendamine pleksist valmistatuga?
Tuttav Motomatkajate klubi liige, kui gondlit ehitas, tahtis lihtsamalt ja odavamalt läbi saada...tehti puidust ja vineerist alus(vorm)...osteti kaks kasti õlut...pandi saun kütte ning mindi koos pleksiga sauna...kuuma käes siis nö. vooliti aluse peale kujusse...kui originaalklaasi alusena(vormina) kasutada peaks saama sama kumeruse ja nurkadega klaasi...tavaline klaas vast täketele ja muudele iselendaatele vastupidavam, kuid kaalub ka rohkem...
...parem kaotada üks minut oma elust, kui kaotada oma elu ühe minutiga...Pilt
o
olaaf
Ladaklubi Auliige
Postitusi: 4924
Liitunud: 12 Juun 2002 09:16
Asukoht: nõmme
Autod: 2105 s1300, 1119

Postitus Postitas olaaf »

pleksile väljapoole mõni kaitsekile peale siis pole karta et kivikesed ära täksivad..
vajadusel kile vahetada saab :)
kaaluvõitu annaks ka väljamaa autode tagavararataste kasutamine esisillal.
Männiku laiali Garage
"90 percent of carb problems are ignition related.."
h
Hõljuk
Foorumi kasutaja
Postitusi: 53
Liitunud: 12 Juun 2004 11:16
Asukoht: Vilj.
Autod: Auto puudub

Postitus Postitas Hõljuk »

Algselt postitas: olaaf
kaaluvõitu annaks ka väljamaa autode tagavararataste kasutamine esisillal.
Eestpoolt lugesin, et sellele on mõeldud, kuid need rattad on mõttetult kallid.
o
olaaf
Ladaklubi Auliige
Postitusi: 4924
Liitunud: 12 Juun 2002 09:16
Asukoht: nõmme
Autod: 2105 s1300, 1119

Postitus Postitas olaaf »

seda küll kuid vaja on ju kaal alla saada kuidagi..
Männiku laiali Garage
"90 percent of carb problems are ignition related.."
Kasutaja avatar
Ronn
Ladaklubi Juhatus
Postitusi: 570
Liitunud: 22 Jaan 2003 22:41
Asukoht: Tallinn
Autod: 21043 - 2.0L
Kontakt:

Postitus Postitas Ronn »

Algselt postitas: olaaf
kaaluvõitu annaks ka väljamaa autode tagavararataste kasutamine esisillal.
Või siis valuveljed ette!
Kasutaja avatar
motamees
Ladaklubi Auliige
Postitusi: 2860
Liitunud: 22 Juul 2003 23:43
Asukoht: Saar
Autod: MetsaNiva

Postitus Postitas motamees »

Nüüd siis mõned vastused soovitustele. Ega see asi nii lihtne ka pole, kui kirjutada.
Velgede kaalu vähendamisest.
Valuvelg ei ole kergem, kui plekkvelg. See kitsas (varu)kumm ei ole niipalju kergem, et tasuks need osta. Mõtlesime isegi mootorratta velje panekut. Asju üle kaaludes ei saanudki nii suurt kaaluvõitu, et oleks tasunud ümberehitust ära. Ümber tuleb aga ehitada piisavalt palju. Vaja ju (esirattal) panna südamik klappima auto rummuga. Kaaluvõrdluseks oli meil krossi CZeti alumiiniumvelg.
Pleksiklaasi mõte on ka meil olnud. Hind aga tänapäeval sellel kole soolane. Sobiva materjali ruutmeetri hinne algab 480eek+ käibemaks.
Klaasi operatsiooni pealt saaks kaaluvõitu miskit 8kg. Selle trumpässa jätame praegu tagataskusse.
Velgede kaaluvõrdlusi.
All oleva velje kaal on 5kg. Koos kummiga kaalub 10,6kg.
Erinevat tüüpi velgede kaaluvõrdlusi teostasin Audi A4/6 velgede peal.
Kergvaluvelg (spetsiaalsest kergmaterjalist valuvelg, tehase varustuses) 6,2kg.
Plekkvelg (tavaline tehasest all olev velg) 8kg.
Valuvelg (enamus valuvelgi, mis autode all liikvel on samas klassis) 9,4kg.
Suvaline poes kaalutud sama veljemõõduga valuvelg 9,3kg (Peal oli kiri Fondmetal, hind 3600 eek/tk)
No nii. Kas keegi on nõus kinkima Tigu'le alla sobivad kergvaluveljed?;) Heal juhul saaksime kaaluvõitu iga ratta pealt 1kg.:P
Aa. Unus veel see vaiguga mõkerdamine.
Vaik on sama raske, plekiga võrreldes, kui aluseks võtta jäikus. Sama jäikuse saavutamiseks tuleb EPO't mõkserdada oluliselt paksem kiht. See vaigust asi võib isegi raskem tulla.
Mingi kerge plast, või süsinikkiud oleks iseasi. Seda aga kodusel teel väga raske teha.

Panen siis võrreldud Audi veljed ka siia. Oskate arvata, milline on kergvelg?Pilt
C
p
põletaja
Foorumi kasutaja
Postitusi: 363
Liitunud: 20 Jaan 2003 12:52
Asukoht: järvamaa
Autod: 2105 vs 21213

Postitus Postitas põletaja »

Algselt postitas: motamees
Panen siis võrreldud Audi veljed ka siia. Oskate arvata, milline on kergvelg?
eks see parempoolne ole
ostsid siis sõida
Kasutaja avatar
Moss
Foorumi kasutaja
Postitusi: 1069
Liitunud: 25 Mär 2003 15:06
Asukoht: Siuntio, Soome
Autod: erinevad illegaalid
Kontakt:

Postitus Postitas Moss »

Keskmine võib ka vabalt olla.
Kasutaja avatar
motamees
Ladaklubi Auliige
Postitusi: 2860
Liitunud: 22 Juul 2003 23:43
Asukoht: Saar
Autod: MetsaNiva

Postitus Postitas motamees »

Jah, parempoolne on kõige kergem. Ja ka Moss on õigel teel, samal,kus me Konksuga sõidame.
C
l
ladacruiser
Suletud kasutaja
Postitusi: 42
Liitunud: 01 Jaan 2002 02:00

Postitus Postitas ladacruiser »

Väga vinge projekt!

Üritate autol detailide kaalu alla saada, aga kui palju juht kaalub?
Kas jääb jõuressurssi ka kaassõitjale?


Edu!
l
Laada
Foorumi kasutaja
Postitusi: 260
Liitunud: 08 Juul 2003 10:18
Asukoht: Tallinn
Autod: Nokia, Nolada.

Postitus Postitas Laada »

Kui kaalu arvesse võtta siis on üleüldse äärmiselt ebaotstarbekas sellise asja toorikuks "autot" kasutada. Kohe kindlasti saaks väga oluliselt kergema konstruktsiooni torudest raami kokku keevitades. Kogu see sillaosa (kasvõi poolassid, õõtsad, amordipüstikud), lansekad jm kandevosa, käigukast jm kama kaalub ikka meeletult, samas selline tugevusvaru on täiesti üleliigne. Muidugi on selline tulemus (autost tehtud) ikka oluliselt ahvatlevam ning päris ise asi otsast lõpuni välja mõelda ja valmis ehitada on ikka tohutult keeruline.
Ja kogu tulemuse nullivad ikkagi ära nõuded iseehitatud masinatele sh nõuded kõiksugustele väljaulatuvatele osadele, juhtimis ja märguseadmetele, klaasidele jne, st, et lõppkokkuvõttes see kaal polegi nii oluline- kui ikka militsionäär tahab nokkida siis leiab põhjuse nagunii. Samas mind taheti paar aastat tagasi iseehitatud võrrilaadse asjaga liiklusmiilitsatele lubade ära korjamiseks ette sööta, liiklusmiilits vaatas, et mhmh, vana võrri mootor, selge, alla 50 kuubiku, pole meie rida.;)
Aga väga super ettevõtmine, kadestan kohe inimeste tahet, ettevõtlikkust ja ajalimiidi jätkumist.
Vasta