Mopeed NÄNNI, Konks, 2006.

Mopeed NÄNNI, Konks, 2006.

Võimalus foorumi külastajatel oma Ladat lähemalt tutvustada
Foorumi reeglid
Autoteema pealkirja vormistamine:
Auto mudel, kasutajanimi, väljalaskeaasta n: 2107, Revolutsionäär, 1989
Tasuks lisada ka märgend kujul projekt-MUDEL n: projekt-2107

Teemasse palun lisada juttu oma masinast ja lisaks ka pildimaterjali.

Pildimaterjali üleslaadimisel kasutada võimalusel foorumi pakutud funktsionaalsust, sest välistelt saitidelt viidatud pildid kipuvad ajaga kaduma.
Vasta
Kasutaja avatar
motamees
Ladaklubi Auliige
Postitusi: 2860
Liitunud: 22 Juul 2003 23:43
Asukoht: Saar
Autod: MetsaNiva

Postitus Postitas motamees »

Nii tunne oli petlik. Masin on ülekaaluline (305kg) ja läheb rasvaimuks. Selle all kannatab praktilisus ja väljanägemine. Tagumine kast maha, uksed eest ära (või jäävad ainult välisplekid) ja toolid vahetusse (otsime mingid plastikust korvtoolid). Iseenesest mõistetavalt pannakse pahtlit nüüd autole vähem, eemaldatakse kõik pigi ja muud iluvidinad.
Praegu otsib sõber mööda komisioni poode sobivaid toole. Vanasti olid köögi jaoks sellised torujalgadega plastik toolid (korvtooli moodi). Kui kellegil on kusagil sellised ripakil, äkki annetab projekti hea käekäigu nimel. Originaaltool kaalub 11kg. Selline plastik vast 1kg.
Kui nendest meetmetest veel ei piisa, siis läheb mahakandmisele ka düno-starter (10kg) ja asendub IZ 12v generaatoriga (koos ühendustega kuskil 4kg). Sellisel juhul saab ka tavalise motika aku panna.
C
Kasutaja avatar
logman
Ladaklubi Liige
Postitusi: 3998
Liitunud: 29 Nov 2004 23:46
Asukoht: Mulgi ja Sakala vahel vibreerin
Autod: 1,3 "vasmjorka", 1,2 "kopeika", 1,4d vollwaagen
Kontakt:

Postitus Postitas logman »

Jah eks ta keeruliseks kisub....
Vaat' et saab veel vaigugagi mäkerdama hakata. Kapoti kannataks isegi teha ,samuti uksed ja esitiivad. Iseasi on ametliku reaga - kas tohib? Ja kalliks läheb ,eriti keerulisemad konstruktsioonid nagu uksed...
Ukseklaasid saab kah õhemast pleksist panna ,aga jällegi raha...
Nii et pole siin ilmas midagi rasket kui pappi vaid oleks.
A kastist on kahju kui loobuma peab... :(
Kasutaja avatar
motamees
Ladaklubi Auliige
Postitusi: 2860
Liitunud: 22 Juul 2003 23:43
Asukoht: Saar
Autod: MetsaNiva

Postitus Postitas motamees »

Algselt postitas: logman
A kastist on kahju kui loobuma peab... :(
Juba lännu. See tagumine juurdeehitis kaalus 12kg.
Ega see epoga lännimine kergem (kaaluliselt) ei tule. Katsu vaiguga tehtud logareid (uuemad on plastist). Need ikka üpris rasked. Sama plekitükiga pea üheraskune.
Ka ei ole see tänapäeval odav lõbu.
C
Kasutaja avatar
PuZuP
Ladaklubi Liige
Postitusi: 1734
Liitunud: 08 Aug 2002 23:52
Asukoht: Tallinn, Nõmme
Autod: 2106 '79
Kontakt:

Postitus Postitas PuZuP »

Algselt postitas: motamees
...Vanasti olid köögi jaoks sellised torujalgadega plastik toolid (korvtooli moodi). Kui kellegil on kusagil sellised ripakil, äkki annetab projekti hea käekäigu nimel. Originaaltool kaalub 11kg. Selline plastik vast 1kg...
Ega mingit pilti või joonisemoodi asja neist pole...annaks parema ülevaate...mul sugulasi palju ja arvan et kellelgi võib midagi taolist, nagu kirjeldasid, ikka leiduda...
Ahjaa...kas tavalised plastist aiatoolid, mille konstruktsioon näeb ette ka nö. käetugesid ei pruugiks sobida? Kui jalad alt lõigata parajale pikkusele ja sobitada paika peaks samuti kasutada saama...
...parem kaotada üks minut oma elust, kui kaotada oma elu ühe minutiga...Pilt
Kasutaja avatar
logman
Ladaklubi Liige
Postitusi: 3998
Liitunud: 29 Nov 2004 23:46
Asukoht: Mulgi ja Sakala vahel vibreerin
Autod: 1,3 "vasmjorka", 1,2 "kopeika", 1,4d vollwaagen
Kontakt:

Postitus Postitas logman »

PuZuP ,kas sellist mõtled?
See kerge küll ,aga suht vedel. Maksis Säästumarketis 75 eeku.
Kui oleks minu teha ,siis annaks ära aiatoolid ,mis ennem hoovi ehtisid. Täpselt sellised ,mida saaremeestel vaja ,oranzid ,tugevast plastist ,seljatugi ja istumisealus ühes tükis valatud ,aga ämm teeks siis vist minust jõuluks puljongit :yllatunud ,sest need lähevad nüüd naisevenna suvilasse....
Aga plika arvas ,et tuleks otsida ka kohvikutest ,sealt küsida ,ehk vedeleb kellelgi. Kuressaares ju päris palju taolisi turismile suunatud asutusi. Ujulast....saunast...sanatooriumitest....? :puzzledPilt
Kasutaja avatar
PuZuP
Ladaklubi Liige
Postitusi: 1734
Liitunud: 08 Aug 2002 23:52
Asukoht: Tallinn, Nõmme
Autod: 2106 '79
Kontakt:

Postitus Postitas PuZuP »

Neid aiatoole mõtlesin jah neid, kuid pilti või sketsi soovisin just nendest ämmalemmikutest mis välja pakkusid :D
...parem kaotada üks minut oma elust, kui kaotada oma elu ühe minutiga...Pilt
Kasutaja avatar
motamees
Ladaklubi Auliige
Postitusi: 2860
Liitunud: 22 Juul 2003 23:43
Asukoht: Saar
Autod: MetsaNiva

Postitus Postitas motamees »

Jõulupuljong jääb Logmani perel söömata (joomata) kuna neid aiatoole ei mõelnud. Nendel on küljepeal käetugi ja ikka pole see, mida mõtlesin. Viimases hädas ehk peale lõikamisi ka sobiks.
Kaua aega istusin mina köögilaua taga punase tooli peal. See oli minu arust maja kõige mugavam. Tavaline plastikkorv. Allpool neli valatudraudjala auku. Oli päris pehme/vedel plastik, aga katki ei läinudpikka aega. Lõpuks sai minu 90kg ikkagi inseneri loomingust jagu. Et seljatugi püsti seisaks oli tal küljepeal suurem kaar, kui aiatoolil. Aiatoolil hoiab seljatuge käetugi.
Pilti kahjuks pole. Kui oleks pilt, siis oleks ka üks tool vähemasti olemas.
Eks muidugi ujulatest otsimine on hea mõte.
Sellise vedela tooli paneme makrofleksiga kohe põhja külge. Vaht täidab tooli alused tühemikud ja seljatoe taguse. Siis kannatab seal istuda küll. Nii ei pea tegema aluskarkassi, mis muudaks kerge tooli jälle raskeks.
Panen siia pildi ka natuke viimistletud kapotist.Pilt
C
s
sr_oka
Foorumi kasutaja
Postitusi: 44
Liitunud: 30 Sept 2004 21:35
Asukoht: Tartu
Autod: lada 1111 ja iz27151 ja alfa 156 ;)

Postitus Postitas sr_oka »

Ooda ooda, pidage hoogu. Kui see masin kaalus 305 kg pole ju hullu. Lubatud tühimass oli 350 kg+kandevõime 200kg teevad ju kokku 550 kg? või ma eksin?
Elu ainult projektide kuhja all :D
Kasutaja avatar
logman
Ladaklubi Liige
Postitusi: 3998
Liitunud: 29 Nov 2004 23:46
Asukoht: Mulgi ja Sakala vahel vibreerin
Autod: 1,3 "vasmjorka", 1,2 "kopeika", 1,4d vollwaagen
Kontakt:

Postitus Postitas logman »

Ah eks Mota seletab uuesti üle selle ülaruse massi osa ,aga aiatoolid mis mu ämma omad ja nüüdseks naisevennale lubatud ,polegi mitte need valged vedelad (pildilt) ,vaid ikka oranzid....arvan ,samasugused ,millise Mota puruks istus.
Kasutaja avatar
motamees
Ladaklubi Auliige
Postitusi: 2860
Liitunud: 22 Juul 2003 23:43
Asukoht: Saar
Autod: MetsaNiva

Postitus Postitas motamees »

Algselt postitas: PuZuP
Kood 1305. L kategooria sõiduki lubatud suurim tühimass.
Nõue: ei tohi olla suurem kui valmistaja poolt määratud ja ületada:
· kolmerattalisel mopeedil 270 kg;
· neljarattalisel mopeedil 350 kg;

--------------------------------------------------------------------------------
Ta meil ju kolmerattaline. Kandevõime pole praegu oluline. Tühimassi mõõdetakse vajadusel.
Kindlasti tuleb kaalu kergendamine (peale juriidilise aspekti) kasuks. Mootorile väiksem koormus ja benakulu väiksem.
Täna sõitsin saleduskuuri läbinud masinaga. Paigaltvõtt oluliselt lihtsam. Ka kiirenduse parenemist on tunda (kui sellise masina puhul saab kiirendusest üldse rääkida). Lõppkiirus siiski sama.
Saleduslõikuse haavad on alles näha. Kinnikasvamiseks läheb jälle tüki aega. Homme hakkab Konks ukseplekke eraldama ukse küljest. Algul proovime ainult ukse välisplekiga läbi ajada. Kui see ikkagi raskeks jääb, siis tulevad presentuksed (nagu telgis juba).
Mingi kate peab igaljuhul ukseaugus olema. Muidu hakkab tolmu sisse tõmbama. Täna lumega sõites oli istme kõrval lumehang. Nii hästi keeras tuhklumi ukseaugust sisse.
Täna sai paigaldatud ka isetehtud sumbuti ja leegitoru.
Toolide kohta lisaks jah. Ega ikka tartust ei ole mõtet neid tooma tulla. Pakkumised saarelt või tallinnast (overspeed tooks saarele) on teretulnud.Pilt
C
Kasutaja avatar
motamees
Ladaklubi Auliige
Postitusi: 2860
Liitunud: 22 Juul 2003 23:43
Asukoht: Saar
Autod: MetsaNiva

Postitus Postitas motamees »

Kas see on siis mingi uks? Ähh, parem, kui present.Pilt
C
Kasutaja avatar
motamees
Ladaklubi Auliige
Postitusi: 2860
Liitunud: 22 Juul 2003 23:43
Asukoht: Saar
Autod: MetsaNiva

Postitus Postitas motamees »

Algselt postitas: motameesMasin on ülekaaluline (305kg) ja läheb rasvaimuks. Selle all kannatab praktilisus ja väljanägemine. Tagumine kast maha, uksed eest ära (või jäävad ainult välisplekid) ...
C
Kasutaja avatar
motamees
Ladaklubi Auliige
Postitusi: 2860
Liitunud: 22 Juul 2003 23:43
Asukoht: Saar
Autod: MetsaNiva

Postitus Postitas motamees »

Täna sõitsime pikema maa maha. Kuskil 15-20km. Täpselt ei tea, kuna spidokas pole veel peal.
Sai linnavahel tiirutatud ja maasõitu proovitud. Meil olid hädavajalikud asjad kõik korras. Esituled tegime täna ümber ja panime külge. Taga vilkus kaks jalgratta punast LED tuld. Esituledesse sai aretatud 5x21w pirnid H4 asemele. 5w osa päevatuleks ja 21w pimedas sõiduks. Näitab niipalju küll, kui selle kiiruse juures vaja on.
Külmaga kannatab sõita küll. Natuke tuleb uksepleki esiosa vahele tihendit panna. Porilaua alt tuleb külm õhk ja surub ukse vahelt jalgade peale. Kui selle osa kinni saab, siis piisab soojendusest küll, et mitte ära külmuda.
Seda veel ei tea, kas sellise masina puhul peab kiiver ka peas olema. Täna igastahes olid korgist kiivrid kenasti peas.
Masin sõidab nii kiiresti, et pemmid ja muud masinad saavad hädavaevu mööda - Tükk aega sõidavad taga ja siis saavad alles venides mööda.:D Üks pemm venis lausa kaks korda mööda. Vahepeal jäi seisma (ju läks midagi katki suure kiirusega;)) ja siis jälle kordus kõik.
C
Kasutaja avatar
motamees
Ladaklubi Auliige
Postitusi: 2860
Liitunud: 22 Juul 2003 23:43
Asukoht: Saar
Autod: MetsaNiva

Postitus Postitas motamees »

Jõuluvana tööreis.

Jõuluvana kasutas Tigu oma tööülesannete täitmiseks. Sõitis maha umbes 45km. Kahest liitrist benast jäi järgi ka natuke (hetkel peal liitrine paak. Vahepeal pidi liitri juurde tankima).
Lumelörts oli maas, sellepärast oli raskem sõita. Maale sõit käis enamjagu neljanda käiguga (kiirus kuskil 26km/h). Sinna kanti ka väike mäkketõus pidevalt, sest tagsiteel sai enamjagu viienda käiguga sõita. Tavalise autoga ei saa mäkketõusust ja lumelõrtsist arugi. Sellise väikse mootori puhul on see aga kohe tunda.
Pildil tigu kaupluse parklas. Jõuluvana käis oma kingikotti täiendamas.Pilt
C
h
heints
Suletud kasutaja
Postitusi: 4
Liitunud: 01 Jaan 2002 02:00

Postitus Postitas heints »

Kasutaja avatar
motamees
Ladaklubi Auliige
Postitusi: 2860
Liitunud: 22 Juul 2003 23:43
Asukoht: Saar
Autod: MetsaNiva

Postitus Postitas motamees »

Tänasest toolimurega ühelpool. Poest ostetud kaks aiatooli lähevad peale vähest ümbertegemist oma kohust täitma.
Kaalutud sai ka Heints'i poolt pakutavat varianti. Teostus oleks olnud meie mõttes küll väheke erinev - Riie ülevalt ja alt toru peale tõmmatud. Oleks jäänud nagu üks sort aiatoole või nagu kiikvoodi moodi asi. Otsustasime ikkagi väheke traditsioonilisema asja kasuks.Pilt
C
Kasutaja avatar
motamees
Ladaklubi Auliige
Postitusi: 2860
Liitunud: 22 Juul 2003 23:43
Asukoht: Saar
Autod: MetsaNiva

Postitus Postitas motamees »

Nüüdseks küljes ka tuled ja genekas. Lähipäevil läheb juhtmete rahkimiseks. Vaja ju need tuled ka põlema saada.

Jälle auto 9kg raskem.Pilt
C
Kasutaja avatar
motamees
Ladaklubi Auliige
Postitusi: 2860
Liitunud: 22 Juul 2003 23:43
Asukoht: Saar
Autod: MetsaNiva

Postitus Postitas motamees »

Mootor saab õhku nüüd läbi pappelemendi.Pilt
C
h
Hõljuk
Foorumi kasutaja
Postitusi: 53
Liitunud: 12 Juun 2004 11:16
Asukoht: Vilj.
Autod: Auto puudub

Postitus Postitas Hõljuk »

Mis see armatuurlaud kaalub, kas seda ei tasuks eemaldada?
Kasutaja avatar
motamees
Ladaklubi Auliige
Postitusi: 2860
Liitunud: 22 Juul 2003 23:43
Asukoht: Saar
Autod: MetsaNiva

Postitus Postitas motamees »

Algselt postitas: Hõljuk
Mis see armatuurlaud kaalub, kas seda ei tasuks eemaldada?
Eilse "koosoleku" otsusega koondatakse ka see (armatuur tervikuna, jääb ainult spidomeeter) detail.
Tagatulede töökoht säilib.Pilt
C
Vasta