Mopeed NÄNNI, Konks, 2006.
Mopeed NÄNNI, Konks, 2006.
Foorumi reeglid
Autoteema pealkirja vormistamine:
Auto mudel, kasutajanimi, väljalaskeaasta n: 2107, Revolutsionäär, 1989
Tasuks lisada ka märgend kujul projekt-MUDEL n: projekt-2107
Teemasse palun lisada juttu oma masinast ja lisaks ka pildimaterjali.
Pildimaterjali üleslaadimisel kasutada võimalusel foorumi pakutud funktsionaalsust, sest välistelt saitidelt viidatud pildid kipuvad ajaga kaduma.
Autoteema pealkirja vormistamine:
Auto mudel, kasutajanimi, väljalaskeaasta n: 2107, Revolutsionäär, 1989
Tasuks lisada ka märgend kujul projekt-MUDEL n: projekt-2107
Teemasse palun lisada juttu oma masinast ja lisaks ka pildimaterjali.
Pildimaterjali üleslaadimisel kasutada võimalusel foorumi pakutud funktsionaalsust, sest välistelt saitidelt viidatud pildid kipuvad ajaga kaduma.
- motamees
- Ladaklubi Auliige
- Postitusi: 2860
- Liitunud: 22 Juul 2003 23:43
- Asukoht: Saar
- Autod: MetsaNiva
Nii tunne oli petlik. Masin on ülekaaluline (305kg) ja läheb rasvaimuks. Selle all kannatab praktilisus ja väljanägemine. Tagumine kast maha, uksed eest ära (või jäävad ainult välisplekid) ja toolid vahetusse (otsime mingid plastikust korvtoolid). Iseenesest mõistetavalt pannakse pahtlit nüüd autole vähem, eemaldatakse kõik pigi ja muud iluvidinad.
Praegu otsib sõber mööda komisioni poode sobivaid toole. Vanasti olid köögi jaoks sellised torujalgadega plastik toolid (korvtooli moodi). Kui kellegil on kusagil sellised ripakil, äkki annetab projekti hea käekäigu nimel. Originaaltool kaalub 11kg. Selline plastik vast 1kg.
Kui nendest meetmetest veel ei piisa, siis läheb mahakandmisele ka düno-starter (10kg) ja asendub IZ 12v generaatoriga (koos ühendustega kuskil 4kg). Sellisel juhul saab ka tavalise motika aku panna.
Praegu otsib sõber mööda komisioni poode sobivaid toole. Vanasti olid köögi jaoks sellised torujalgadega plastik toolid (korvtooli moodi). Kui kellegil on kusagil sellised ripakil, äkki annetab projekti hea käekäigu nimel. Originaaltool kaalub 11kg. Selline plastik vast 1kg.
Kui nendest meetmetest veel ei piisa, siis läheb mahakandmisele ka düno-starter (10kg) ja asendub IZ 12v generaatoriga (koos ühendustega kuskil 4kg). Sellisel juhul saab ka tavalise motika aku panna.
C
- logman
- Ladaklubi Liige
- Postitusi: 3998
- Liitunud: 29 Nov 2004 23:46
- Asukoht: Mulgi ja Sakala vahel vibreerin
- Autod: 1,3 "vasmjorka", 1,2 "kopeika", 1,4d vollwaagen
- Kontakt:
Jah eks ta keeruliseks kisub....
Vaat' et saab veel vaigugagi mäkerdama hakata. Kapoti kannataks isegi teha ,samuti uksed ja esitiivad. Iseasi on ametliku reaga - kas tohib? Ja kalliks läheb ,eriti keerulisemad konstruktsioonid nagu uksed...
Ukseklaasid saab kah õhemast pleksist panna ,aga jällegi raha...
Nii et pole siin ilmas midagi rasket kui pappi vaid oleks.
A kastist on kahju kui loobuma peab...
Vaat' et saab veel vaigugagi mäkerdama hakata. Kapoti kannataks isegi teha ,samuti uksed ja esitiivad. Iseasi on ametliku reaga - kas tohib? Ja kalliks läheb ,eriti keerulisemad konstruktsioonid nagu uksed...
Ukseklaasid saab kah õhemast pleksist panna ,aga jällegi raha...
Nii et pole siin ilmas midagi rasket kui pappi vaid oleks.
A kastist on kahju kui loobuma peab...
- motamees
- Ladaklubi Auliige
- Postitusi: 2860
- Liitunud: 22 Juul 2003 23:43
- Asukoht: Saar
- Autod: MetsaNiva
Juba lännu. See tagumine juurdeehitis kaalus 12kg.Algselt postitas: logman
A kastist on kahju kui loobuma peab...
Ega see epoga lännimine kergem (kaaluliselt) ei tule. Katsu vaiguga tehtud logareid (uuemad on plastist). Need ikka üpris rasked. Sama plekitükiga pea üheraskune.
Ka ei ole see tänapäeval odav lõbu.
C
- PuZuP
- Ladaklubi Liige
- Postitusi: 1734
- Liitunud: 08 Aug 2002 23:52
- Asukoht: Tallinn, Nõmme
- Autod: 2106 '79
- Kontakt:
Ega mingit pilti või joonisemoodi asja neist pole...annaks parema ülevaate...mul sugulasi palju ja arvan et kellelgi võib midagi taolist, nagu kirjeldasid, ikka leiduda...Algselt postitas: motamees
...Vanasti olid köögi jaoks sellised torujalgadega plastik toolid (korvtooli moodi). Kui kellegil on kusagil sellised ripakil, äkki annetab projekti hea käekäigu nimel. Originaaltool kaalub 11kg. Selline plastik vast 1kg...
Ahjaa...kas tavalised plastist aiatoolid, mille konstruktsioon näeb ette ka nö. käetugesid ei pruugiks sobida? Kui jalad alt lõigata parajale pikkusele ja sobitada paika peaks samuti kasutada saama...
- logman
- Ladaklubi Liige
- Postitusi: 3998
- Liitunud: 29 Nov 2004 23:46
- Asukoht: Mulgi ja Sakala vahel vibreerin
- Autod: 1,3 "vasmjorka", 1,2 "kopeika", 1,4d vollwaagen
- Kontakt:
PuZuP ,kas sellist mõtled?
See kerge küll ,aga suht vedel. Maksis Säästumarketis 75 eeku.
Kui oleks minu teha ,siis annaks ära aiatoolid ,mis ennem hoovi ehtisid. Täpselt sellised ,mida saaremeestel vaja ,oranzid ,tugevast plastist ,seljatugi ja istumisealus ühes tükis valatud ,aga ämm teeks siis vist minust jõuluks puljongit ,sest need lähevad nüüd naisevenna suvilasse....
Aga plika arvas ,et tuleks otsida ka kohvikutest ,sealt küsida ,ehk vedeleb kellelgi. Kuressaares ju päris palju taolisi turismile suunatud asutusi. Ujulast....saunast...sanatooriumitest....?
See kerge küll ,aga suht vedel. Maksis Säästumarketis 75 eeku.
Kui oleks minu teha ,siis annaks ära aiatoolid ,mis ennem hoovi ehtisid. Täpselt sellised ,mida saaremeestel vaja ,oranzid ,tugevast plastist ,seljatugi ja istumisealus ühes tükis valatud ,aga ämm teeks siis vist minust jõuluks puljongit ,sest need lähevad nüüd naisevenna suvilasse....
Aga plika arvas ,et tuleks otsida ka kohvikutest ,sealt küsida ,ehk vedeleb kellelgi. Kuressaares ju päris palju taolisi turismile suunatud asutusi. Ujulast....saunast...sanatooriumitest....?
- motamees
- Ladaklubi Auliige
- Postitusi: 2860
- Liitunud: 22 Juul 2003 23:43
- Asukoht: Saar
- Autod: MetsaNiva
Jõulupuljong jääb Logmani perel söömata (joomata) kuna neid aiatoole ei mõelnud. Nendel on küljepeal käetugi ja ikka pole see, mida mõtlesin. Viimases hädas ehk peale lõikamisi ka sobiks.
Kaua aega istusin mina köögilaua taga punase tooli peal. See oli minu arust maja kõige mugavam. Tavaline plastikkorv. Allpool neli valatudraudjala auku. Oli päris pehme/vedel plastik, aga katki ei läinudpikka aega. Lõpuks sai minu 90kg ikkagi inseneri loomingust jagu. Et seljatugi püsti seisaks oli tal küljepeal suurem kaar, kui aiatoolil. Aiatoolil hoiab seljatuge käetugi.
Pilti kahjuks pole. Kui oleks pilt, siis oleks ka üks tool vähemasti olemas.
Eks muidugi ujulatest otsimine on hea mõte.
Sellise vedela tooli paneme makrofleksiga kohe põhja külge. Vaht täidab tooli alused tühemikud ja seljatoe taguse. Siis kannatab seal istuda küll. Nii ei pea tegema aluskarkassi, mis muudaks kerge tooli jälle raskeks.
Panen siia pildi ka natuke viimistletud kapotist.
Kaua aega istusin mina köögilaua taga punase tooli peal. See oli minu arust maja kõige mugavam. Tavaline plastikkorv. Allpool neli valatudraudjala auku. Oli päris pehme/vedel plastik, aga katki ei läinudpikka aega. Lõpuks sai minu 90kg ikkagi inseneri loomingust jagu. Et seljatugi püsti seisaks oli tal küljepeal suurem kaar, kui aiatoolil. Aiatoolil hoiab seljatuge käetugi.
Pilti kahjuks pole. Kui oleks pilt, siis oleks ka üks tool vähemasti olemas.
Eks muidugi ujulatest otsimine on hea mõte.
Sellise vedela tooli paneme makrofleksiga kohe põhja külge. Vaht täidab tooli alused tühemikud ja seljatoe taguse. Siis kannatab seal istuda küll. Nii ei pea tegema aluskarkassi, mis muudaks kerge tooli jälle raskeks.
Panen siia pildi ka natuke viimistletud kapotist.
C
- motamees
- Ladaklubi Auliige
- Postitusi: 2860
- Liitunud: 22 Juul 2003 23:43
- Asukoht: Saar
- Autod: MetsaNiva
Ta meil ju kolmerattaline. Kandevõime pole praegu oluline. Tühimassi mõõdetakse vajadusel.Algselt postitas: PuZuP
Kood 1305. L kategooria sõiduki lubatud suurim tühimass.
Nõue: ei tohi olla suurem kui valmistaja poolt määratud ja ületada:
· kolmerattalisel mopeedil 270 kg;
· neljarattalisel mopeedil 350 kg;
--------------------------------------------------------------------------------
Kindlasti tuleb kaalu kergendamine (peale juriidilise aspekti) kasuks. Mootorile väiksem koormus ja benakulu väiksem.
Täna sõitsin saleduskuuri läbinud masinaga. Paigaltvõtt oluliselt lihtsam. Ka kiirenduse parenemist on tunda (kui sellise masina puhul saab kiirendusest üldse rääkida). Lõppkiirus siiski sama.
Saleduslõikuse haavad on alles näha. Kinnikasvamiseks läheb jälle tüki aega. Homme hakkab Konks ukseplekke eraldama ukse küljest. Algul proovime ainult ukse välisplekiga läbi ajada. Kui see ikkagi raskeks jääb, siis tulevad presentuksed (nagu telgis juba).
Mingi kate peab igaljuhul ukseaugus olema. Muidu hakkab tolmu sisse tõmbama. Täna lumega sõites oli istme kõrval lumehang. Nii hästi keeras tuhklumi ukseaugust sisse.
Täna sai paigaldatud ka isetehtud sumbuti ja leegitoru.
Toolide kohta lisaks jah. Ega ikka tartust ei ole mõtet neid tooma tulla. Pakkumised saarelt või tallinnast (overspeed tooks saarele) on teretulnud.
C
- motamees
- Ladaklubi Auliige
- Postitusi: 2860
- Liitunud: 22 Juul 2003 23:43
- Asukoht: Saar
- Autod: MetsaNiva
Täna sõitsime pikema maa maha. Kuskil 15-20km. Täpselt ei tea, kuna spidokas pole veel peal.
Sai linnavahel tiirutatud ja maasõitu proovitud. Meil olid hädavajalikud asjad kõik korras. Esituled tegime täna ümber ja panime külge. Taga vilkus kaks jalgratta punast LED tuld. Esituledesse sai aretatud 5x21w pirnid H4 asemele. 5w osa päevatuleks ja 21w pimedas sõiduks. Näitab niipalju küll, kui selle kiiruse juures vaja on.
Külmaga kannatab sõita küll. Natuke tuleb uksepleki esiosa vahele tihendit panna. Porilaua alt tuleb külm õhk ja surub ukse vahelt jalgade peale. Kui selle osa kinni saab, siis piisab soojendusest küll, et mitte ära külmuda.
Seda veel ei tea, kas sellise masina puhul peab kiiver ka peas olema. Täna igastahes olid korgist kiivrid kenasti peas.
Masin sõidab nii kiiresti, et pemmid ja muud masinad saavad hädavaevu mööda - Tükk aega sõidavad taga ja siis saavad alles venides mööda. Üks pemm venis lausa kaks korda mööda. Vahepeal jäi seisma (ju läks midagi katki suure kiirusega;)) ja siis jälle kordus kõik.
Sai linnavahel tiirutatud ja maasõitu proovitud. Meil olid hädavajalikud asjad kõik korras. Esituled tegime täna ümber ja panime külge. Taga vilkus kaks jalgratta punast LED tuld. Esituledesse sai aretatud 5x21w pirnid H4 asemele. 5w osa päevatuleks ja 21w pimedas sõiduks. Näitab niipalju küll, kui selle kiiruse juures vaja on.
Külmaga kannatab sõita küll. Natuke tuleb uksepleki esiosa vahele tihendit panna. Porilaua alt tuleb külm õhk ja surub ukse vahelt jalgade peale. Kui selle osa kinni saab, siis piisab soojendusest küll, et mitte ära külmuda.
Seda veel ei tea, kas sellise masina puhul peab kiiver ka peas olema. Täna igastahes olid korgist kiivrid kenasti peas.
Masin sõidab nii kiiresti, et pemmid ja muud masinad saavad hädavaevu mööda - Tükk aega sõidavad taga ja siis saavad alles venides mööda. Üks pemm venis lausa kaks korda mööda. Vahepeal jäi seisma (ju läks midagi katki suure kiirusega;)) ja siis jälle kordus kõik.
C
- motamees
- Ladaklubi Auliige
- Postitusi: 2860
- Liitunud: 22 Juul 2003 23:43
- Asukoht: Saar
- Autod: MetsaNiva
Jõuluvana tööreis.
Jõuluvana kasutas Tigu oma tööülesannete täitmiseks. Sõitis maha umbes 45km. Kahest liitrist benast jäi järgi ka natuke (hetkel peal liitrine paak. Vahepeal pidi liitri juurde tankima).
Lumelörts oli maas, sellepärast oli raskem sõita. Maale sõit käis enamjagu neljanda käiguga (kiirus kuskil 26km/h). Sinna kanti ka väike mäkketõus pidevalt, sest tagsiteel sai enamjagu viienda käiguga sõita. Tavalise autoga ei saa mäkketõusust ja lumelõrtsist arugi. Sellise väikse mootori puhul on see aga kohe tunda.
Pildil tigu kaupluse parklas. Jõuluvana käis oma kingikotti täiendamas.
Jõuluvana kasutas Tigu oma tööülesannete täitmiseks. Sõitis maha umbes 45km. Kahest liitrist benast jäi järgi ka natuke (hetkel peal liitrine paak. Vahepeal pidi liitri juurde tankima).
Lumelörts oli maas, sellepärast oli raskem sõita. Maale sõit käis enamjagu neljanda käiguga (kiirus kuskil 26km/h). Sinna kanti ka väike mäkketõus pidevalt, sest tagsiteel sai enamjagu viienda käiguga sõita. Tavalise autoga ei saa mäkketõusust ja lumelõrtsist arugi. Sellise väikse mootori puhul on see aga kohe tunda.
Pildil tigu kaupluse parklas. Jõuluvana käis oma kingikotti täiendamas.
C
aga seike tool:
http://www.ihpva.org/people/tstrike/htmlpix.htm
ja riigiteatajas nõuded:
https://www.riigiteataja.ee/ert/act.jsp ... d/1015.jpg[/img]
http://www.ihpva.org/people/tstrike/htmlpix.htm
ja riigiteatajas nõuded:
https://www.riigiteataja.ee/ert/act.jsp ... d/1015.jpg[/img]
- motamees
- Ladaklubi Auliige
- Postitusi: 2860
- Liitunud: 22 Juul 2003 23:43
- Asukoht: Saar
- Autod: MetsaNiva
Tänasest toolimurega ühelpool. Poest ostetud kaks aiatooli lähevad peale vähest ümbertegemist oma kohust täitma.
Kaalutud sai ka Heints'i poolt pakutavat varianti. Teostus oleks olnud meie mõttes küll väheke erinev - Riie ülevalt ja alt toru peale tõmmatud. Oleks jäänud nagu üks sort aiatoole või nagu kiikvoodi moodi asi. Otsustasime ikkagi väheke traditsioonilisema asja kasuks.
Kaalutud sai ka Heints'i poolt pakutavat varianti. Teostus oleks olnud meie mõttes küll väheke erinev - Riie ülevalt ja alt toru peale tõmmatud. Oleks jäänud nagu üks sort aiatoole või nagu kiikvoodi moodi asi. Otsustasime ikkagi väheke traditsioonilisema asja kasuks.
C