29. leht 34-st

Postitatud: 13 Mär 2013 14:49
Postitas motamees
Kardaani rist kilksus juba tükimat aega. Võtsin ennast kokku ja otsustasin eile ära vahetada. Kardaan alt ära ja muidugi, tagumine rist loksub. Võtsin lahti, üks ots oli jah natuke kulunud. Vähe küll, aga ikkagi. Rist vahetusse ja kardaan uuesti tagasi. Õhtul sõitma minnes, aga kilks ikke sees. Võtsin siis täna uuesti kardaani alt ära ja vahetasin ka keskmise risti ära. See oli rohkem läbi. Nüüd peaks tükiks ajaks jälle rahu olema.
Kui juba massina kallal, siis tegin ka muid pisitöid. Hiiumaal pimedas tagurpidi ajades avastasin, et tagurpidikäigu tuli ei põle. Tagurpidi teed näitasid ka ohutuled. Nüüd selgus, et lüliti klemm oli oksüdeerunud.
Samalaadne viga oli ka tagumisel udutulel. Ka see nüüd korras.
Tulede automaatlüliti pani mingi aja eest pange. Ei taha praegu külmaga sellega tegeleda. Ju kevadel vaatab, mis asemele kompunnib.
Tagumine raskus toimib väga hästi. Lausa lust on talvel sõita. Läbivus hulga etem.
Suvel peab ka pisikese roostetõrje ette võtma. Tagumistel porilaudadel hakkab soola tõttu värv äärest kooruma.
Meil tänaval nii sügavad jääroopad, et iga kord ei keera auto sealt väljagi. Jääroobastes tagurdades õnnestus ka mõlemad tagumised porikummid ära lõhkuda. Need tõmbasin "nipudega" kinni.

Postitatud: 24 Mär 2013 19:34
Postitas motamees
Tulin Hiiumaalt mööda jääteed tagasi. Vahepeal oli tee väga hull. Hoogu ei saanud maha lasa (lumi), aga tee oli väga konarlik. Peeglist jälgisin, et varurattad üle porde ääre välja ei lendaks.
Mingil hetkel tuli masinasse võõras heli sisse. Merepeal polnud võimalust asja uurida. Suurel saarel hakkasin võõra hääle üle mõtisklema. Vaatasin üle amordid, kõik olid olemas ja kinni. Mingeid vigu välisvaatlusel ei tuvastanud.
Pikapeale tuvastasin helide järgi ära, et kusagilt käib mootor vastu keret. Koju jõudes vaatasin üle mootoripadjad - terved. Siis tuli meelde, kardaaniristi vahetusel nägin, et käigukasti padi oli pisut lahti vajunud. Vaatasin alla, jah, täiesti puru. Vahetasin ära. Homme täislastis proovisõidule.

Postitatud: 24 Mär 2013 22:01
Postitas SexSix
Väiksemale saarele tagasi?

Postitatud: 24 Mär 2013 22:42
Postitas motamees
Jah.
Proovin jääteed mitte kasutada.

Postitatud: 25 Mär 2013 01:17
Postitas overspeed
Ei ... te ärge arvake, et Mota on "ärakarand Saarlane" / "isehakand hiidlane". Kastikas on pidevalt "rauas" vaid tööasjus. Sai ju ehitatudki tööauto.

Mota ehk lisab möne pildi "erinevaid koormaid" rubriiki ?

Postitatud: 25 Mär 2013 10:15
Postitas ando
Mota käib hiidlastelt pükse varastamas? Tubli tööinimene sellegipoolest, loen huviga ka automoto foorumist ühe teise praktlilise ja vinge masina valmimislugu. Motal on ikka ehitushimu ;)

Postitatud: 25 Mär 2013 21:59
Postitas motamees
 
overspeed kirjutas:... "erinevaid koormaid" rubriik...
Pilt Pilt

Sedakorda jääteele ei kippunud.



1,1t

Postitatud: 25 Mär 2013 22:33
Postitas SexSix
Väikest saart kimbutab külmalaine?

Postitatud: 09 Mai 2013 15:39
Postitas overspeed
Oli kord ka sihuke koorem:


Klaasi toomas.JPG-thumb.jpg

Postitatud: 10 Mai 2013 14:03
Postitas motamees
Kui juba koormatele asi läks, siis vahel vaja ka sitta vedada.


Pilt

Postitatud: 10 Mai 2013 19:19
Postitas overspeed
 
motamees kirjutas:Kui juba koormatele asi läks, siis vahel vaja ka sitta vedada.

Höuli sitt, kas see raam sääl prusse ka kannatab vöi toimib rohkem antitiivana ? :P

Postitatud: 19 Mai 2013 18:23
Postitas overspeed
 
overspeed kirjutas:
Höuli sitt, kas see raam sääl prusse ka kannatab vöi toimib rohkem antitiivana ? :P
Pilt unus küll tegemata, kuid too raam katusel kannatas kenasti ära 8 tk 6m 50x50 prussi, 4tk 50x50 nelikant-toru ja muud lattrauda. Paindus küll läbi, kuid koorma maha vöttes tömbas sirgeks tagasi.

Postitatud: 19 Mai 2013 18:38
Postitas overspeed
 
motamees kirjutas:
1,1t
:(

Postitatud: 22 Mai 2013 00:27
Postitas overspeed
Motal on ka köik pisidetailid läbi möeldud, algul paistnud vöimatu sai ikkagit taas teostatud, mahtus kasti nii Quad kui MX korraga, ja täitsa murevaba-transportikindlalt, ja tänu kasti madalusele täitsa üksi teostatavalt.

Pilt Pilt
Pilt Pilt

Postitatud: 12 Aug 2013 11:36
Postitas overspeed
Mullakoorem vösast:



Pilt Pilt Pilt
Pilt Pilt

Postitatud: 16 Aug 2013 01:16
Postitas overspeed
Et ikka veel rohkem koormat vedada mahuks (natukse tuli paar auku juurde puurida seoses kabiini mööduga):



Pilt Pilt


Pilt Pilt

Postitatud: 16 Aug 2013 13:45
Postitas overspeed
Kui vihma peaks sadama(s) :



Pilt

Postitatud: 22 Aug 2013 13:03
Postitas overspeed
Auto omanik arvas, et katuse raam sedapidi on tegusam ja nägusam.

katusraam3.jpg-thumb.jpg

Postitatud: 22 Aug 2013 13:43
Postitas Kytt
Ka siinkirjutaja on auto omanikuga ühel meelel. Algne katuseraami asend riivas silma ikka päris tõsiselt.

Postitatud: 08 Jaan 2014 19:19
Postitas motamees
Selle aastane ülevaatus enam nii kergelt ei läinud, kui varasemad. Hilissügisel vahetasin ära mõlemad esipiduri voolikud, klotsid, ühe rooliotsa, stabika kummipuksi. Aknapesu paagi panin hoopis teise. Ei viitsinud enam vanaga jännata. Klapid reguleerisin lõpeks ära. Ega seal midagi teha polnud ja väike tiks jäi ikkagi sisse.
Viimane asi oli esiklaasi vahetus. Selle tegin ära vana aasta eelviimasel päeval ja uue aasta esimesel tööpäeval kohe ülevaatusele. Muidu läheb äkki politseiga ütlemiseks.
Ülevaatus õnnestus ja rahumeeli võib jälle sõita. Täna käisingi Tallinnas. Mugavamaks sõitmiseks panin taha jälle talveraskuse. Küttekulu jätkuvalt 8l/100km kohta. Ilusamini öeldes 7,95.