2104 Pick-Up, SexSix, 1988

2104 Pick-Up, SexSix, 1988

Võimalus foorumi külastajatel oma Ladat lähemalt tutvustada
Foorumi reeglid
Autoteema pealkirja vormistamine:
Auto mudel, kasutajanimi, väljalaskeaasta n: 2107, Revolutsionäär, 1989
Tasuks lisada ka märgend kujul projekt-MUDEL n: projekt-2107

Teemasse palun lisada juttu oma masinast ja lisaks ka pildimaterjali.

Pildimaterjali üleslaadimisel kasutada võimalusel foorumi pakutud funktsionaalsust, sest välistelt saitidelt viidatud pildid kipuvad ajaga kaduma.
Vasta
Kasutaja avatar
motamees
Ladaklubi Auliige
Postitusi: 2860
Liitunud: 22 Juul 2003 23:43
Asukoht: Saar
Autod: MetsaNiva

Postitus Postitas motamees »

Lihtsalt üks ilus talvine pilt. Väljas 15 kraadi külma.
Selle koha pealt minema sain ainult tänu sellele puuhunnikule, mis eespool lumevaiba all. ;) Nii hea on, et siiani pole autot tühjaks laadinud.Pilt
C
w
w123
Foorumi kasutaja
Postitusi: 12
Liitunud: 31 Mär 2008 02:12
Asukoht: tartu
Autod: oman ka ladat

Postitus Postitas w123 »

äkki oled arvutanud et palju selline asi maksma ka läks?
omal plaanis ka teha aga teise autoga ja teine mootor :D
l
Kasutaja avatar
motamees
Ladaklubi Auliige
Postitusi: 2860
Liitunud: 22 Juul 2003 23:43
Asukoht: Saar
Autod: MetsaNiva

Postitus Postitas motamees »

Algselt postitas: w123
äkki oled arvutanud et palju selline asi maksma ka läks?
Ei ole. Ei saagi. See sõltub kõik sellest, palju omal vanast ajast tagavarasid.
Näiteks raami torud läksid maksma mingi paar tonni. Samas võivad need vedeleda kusagil omal seina ääres.
Hinda võib liigutada, tuhandete kroonidega, värvi valides. Nagu näha sõltubki hind suuresti pisiasjadest.
Üks on kindel, ekspertiisist sa ei pääse. Sinna võid 5 tonni maha kanda.
Ilmselt tuleks odavam osta valmis masin. Ise tehes saad aga just sellise, nagu tahad. Töörõõm lisatasuna.
Omavalmistatud masinal saab ära kasutada kõik "varud". Näiteks on mul kasti pikkuse huvides tehtud tagasein just minu kasvu järgi. Tooli rohkem tahapoole lükata ei saa. Tehase masinatel on seal aga paarkümmend senti varu (minu isteasendi puhul). Kasti pikkuses on see aga suur võit.
C
w
w123
Foorumi kasutaja
Postitusi: 12
Liitunud: 31 Mär 2008 02:12
Asukoht: tartu
Autod: oman ka ladat

Postitus Postitas w123 »

ma tahan lihtsalt gaz24 diisel mootorit peale panna :D
Kasutaja avatar
Moss
Foorumi kasutaja
Postitusi: 1069
Liitunud: 25 Mär 2003 15:06
Asukoht: Siuntio, Soome
Autod: erinevad illegaalid
Kontakt:

Postitus Postitas Moss »

Võta siis juba PSA grupi XUD mootor, neid peaks rohkem liikuma kui GAZi diisleid, lisaks on neid Nivadele pandud juba tehasest ja tehasepoolne lahendus olemas transmissiooni osas.
Kasutaja avatar
motamees
Ladaklubi Auliige
Postitusi: 2860
Liitunud: 22 Juul 2003 23:43
Asukoht: Saar
Autod: MetsaNiva

Postitus Postitas motamees »

Algselt postitas: motamees
Tallinna jõudsin ilusti. Asfaltbetooni peal (Risti - Harutee vahel) tulid välja mõned veakesed. Sileda peal oli tunda, et üks kumm on balantsist väljas ja mingi rattalaager vajab vahetamist.
Ekspert tegi oma töö ära. Roomas, mõõtis, takseeris masinat iga kandi pealt. ...

[Muudetud: 23-2-2007 motamees]
Täna tuli see veake kõrvaldada. Ootasin siiani, milla masin välja näitab, kumb tagumine rattalaager läbi on. Juba eelmine reis maale sõites oli tunne võõras. Täna maale minnes aga hakkasid käima erilised hääled. Vahepeal nagu oleks midagi maas lohisenud ja siis maha kukkunud. Kukkunud nagu oleks just ratta alla ja siis sellest üle sõitnud. Kohale jõudes hakkasin just seisma jääma, kui tundsin, et tagumine ratas lohiseb. Jää pealt oli näha, et see on parempoolne. Ajasin vajalikud asjad joonde ja kodupoole tagasi. Igaks juhuks täna koju tulles koormat peale ei pannud.
Kodus kiskusin pooltelje välja ja panin teise asemele. Vea näitamise ootamine oli õige tegu. Ka täna tõstukil rattaid keerutades, ei saanud laagri häält kätte. Tõstukil pole ju rattal koormust, reduktor kobiseb ja summutab laagri hääle.
Otsustasin kontrolli mõttes laagri ära lõhkuda. Laagri vahetamine oli õigustatud. Homme sõites selgub, kas vahetatud laager oli ikkagi see ammune hääle tekitaja, või oli hoopis uus viga.
Laagri üks kuul oli purunenud. Teised kuulid korras. Saale pinnal ei olnud näha eriti ränki vigastusi.Pilt
C
-
-grazy-
Foorumi kasutaja
Postitusi: 396
Liitunud: 15 Veebr 2006 16:54
Asukoht: Raplamaa või Pärnu
Autod: Bmw 525IA,Toyota Celica
Kontakt:

Postitus Postitas -grazy- »

rattalaagreid saab kontrollida väga hästi pannes sõrme vedru peale ja ajades ratast ringi.Läbi vedru on vigast laagrit väga hästi tunda
Bmw 525IA 141 kw 1991.Toyota celica gen3 78kw 1984
Kasutaja avatar
motamees
Ladaklubi Auliige
Postitusi: 2860
Liitunud: 22 Juul 2003 23:43
Asukoht: Saar
Autod: MetsaNiva

Postitus Postitas motamees »

Algselt postitas: -grazy-
rattalaagreid saab kontrollida väga hästi pannes sõrme vedru peale ja ajades ratast ringi.Läbi vedru on vigast laagrit väga hästi tunda
Tean seda. :P
Aga see kehtib keerdvedru kohta.
C
Kasutaja avatar
Moss
Foorumi kasutaja
Postitusi: 1069
Liitunud: 25 Mär 2003 15:06
Asukoht: Siuntio, Soome
Autod: erinevad illegaalid
Kontakt:

Postitus Postitas Moss »

Ei ütleks, et see ainult keerdvedru kohta kehtib. Selles osas olen Sinuga nõus, et teinekord võib kontrolli raskemaks teha muud sõlmed nagu differ ja esiveolistel püsikiirusliigend ning olemasolul ka pikema pooltelje kandelaager.

Oma senise lühikese mehhaanikukarjääri jooksul olen näinud üht-ja-teistsuguseid laagreid kuid et kuul niiviisi pooleks oleks... :yllatunud
Vist rohkem materjali viga kui ülekoormamine?
Kasutaja avatar
motamees
Ladaklubi Auliige
Postitusi: 2860
Liitunud: 22 Juul 2003 23:43
Asukoht: Saar
Autod: MetsaNiva

Postitus Postitas motamees »

Esimest korda kastika kasutusaja jooksul oli vaja ka teist kasti.
No aga miks mitte, sellega oli ju arvestatud. Paigaldasin puuduoleva kärupistiku (juhtmed olid juba veetud) ja rekka suundus liiklusesse. :)
Lisakast juhtus olema poole suurem. ;)Pilt
C
m
marauder
Foorumi kasutaja
Postitusi: 22
Liitunud: 18 Nov 2008 13:37
Asukoht: Saaremaa
Autod: AZLK 426IE '70, Iz 27151 '89, Honda Civic Gen I '79, Patrol '86
Kontakt:

Postitus Postitas marauder »

Panin linnapeal tähele jah, et miski kolimine käsil. Aga kas tsikkel oli ka kortermaja keldisr vöi korteris? :cool:
Aitan Ebayst asju tellida või maksta.
Kasutaja avatar
motamees
Ladaklubi Auliige
Postitusi: 2860
Liitunud: 22 Juul 2003 23:43
Asukoht: Saar
Autod: MetsaNiva

Postitus Postitas motamees »

Algselt postitas: marauder
... Aga kas tsikkel oli ka kortermaja keldisr vöi korteris? :cool:
Kui V mootori plokist tehakse ajakirjade/minibaar lauda, miks siis ei või Dneprist teha elutoa tugitooli. ;)
C
Kasutaja avatar
motamees
Ladaklubi Auliige
Postitusi: 2860
Liitunud: 22 Juul 2003 23:43
Asukoht: Saar
Autod: MetsaNiva

Postitus Postitas motamees »

Nüüd aastaks jälle rahu. Täna sai ülevaatuse tehtud.
Sedakord oli ülevaatuse eelne remont väheke suurem.
Nagu tavaliselt tuli vahetada üks pidurivoolik.
Ühe poole tagaklotsid olid kulunud nii, et neet käis juba vasta trumlit. Vahetasin need klotsid ja sättisin ka käsipidurit.
Üks ülemise õõtshoova puks oli täitsa läbi. Juba ammu kuulsin alt kolinat. Ei viitsinud kuidagi sinna alla minna. Nüüd vahetasingi mõlemad puksid ja ühe rooliotsa. Terve puksiga käib õõts nii täpselt kerest mööda, et kulunud puksiga käib õõts vasta keret. See ka pildilt kenasti näha.Pilt
C
Kasutaja avatar
motamees
Ladaklubi Auliige
Postitusi: 2860
Liitunud: 22 Juul 2003 23:43
Asukoht: Saar
Autod: MetsaNiva

Postitus Postitas motamees »

Kõik talvevidinad said autole jälle külge.
Esivedrud olid ka päris ära vajunud. Ülemine läbilöögi puhver hakkas juba pidevalt vastu õõtsa lööma. Paigaldasin vedru alumise otsa vahele kummipuksi. Nüüd auto kenasti kõrge.Pilt
C
b
Blue-Neoon
Foorumi kasutaja
Postitusi: 46
Liitunud: 21 Sept 2009 23:07
Asukoht: valga
Autod: VAZ 21051 ' 82

Postitus Postitas Blue-Neoon »

Väga hästi tehtud töö!! 10000+++... kõik meeldib selle auto juures!

aga kui saladus pole siis palju see kõik maksma läks? ( värvid, rauad, ARK, jne)
Kasutaja avatar
motamees
Ladaklubi Auliige
Postitusi: 2860
Liitunud: 22 Juul 2003 23:43
Asukoht: Saar
Autod: MetsaNiva

Postitus Postitas motamees »

Algselt postitas: Blue-Neoon
aga kui saladus pole siis palju see kõik maksma läks? ( värvid, rauad, ARK, jne)
Tänud kiituse eest, vahel kulub ära. ;)
Maksumus ei ole mingi saladus. Ütleks, kui ise teaks. Pole seda lihtsalt kokku löönud. Osa hindu kirjutasin siia teemasse üles. Pead ikka ise lugema hakkama. :D Aga nagu hoiatasin, kogumaksumust sa ei leia.
Kolm aastat sõitmist on ka oma jälje jätnud. Osa asju kirjeldasin jub ülevaatuse teemas.
Täna käisin sõbra palumise peale ta sodi prügimäele viimas. Tagasi tulime läbi metsa. Seal juhtusin ühe kivi otsa (halb tee). Pärast kodu avastasin, et sumbuti ei tee enam head häält. Tõstsin siis auto üles ja leidsin katkise sumbuti klambri. Täiesti korraliku klambri oli pooleks tõmmanud. Sellise katkumise peale oli muidugi ka leegitoru väheke järgi andnud. Ei, mitte kivi pärast, rooste oli ikkagi põhiline põhjus. Kui praegu poleks pirakat saanud, oleks mõne kuu pärast ikka lappinud. Resokal oli ka juba üks "nõelaauk" sees.
Otsisin siis oma "vanaraua" hunnikust mõne jupi ja voilaa, mõne aasta saab jälle sõita. :rolleyes
Muid probleeme praegu polegi. :)Pilt
C
Kasutaja avatar
mossekutt
Foorumi kasutaja
Postitusi: 67
Liitunud: 26 Mär 2009 18:49
Asukoht: harjumaa,Kose
Autod: Moskvich iz 2125,Vaz 2109,iz2715

Postitus Postitas mossekutt »

Motamees
Millest sul tagaluuk tehtud on ?
Lada Vaz 2109, moskvich iz 2125,iz2715
Kasutaja avatar
motamees
Ladaklubi Auliige
Postitusi: 2860
Liitunud: 22 Juul 2003 23:43
Asukoht: Saar
Autod: MetsaNiva

Postitus Postitas motamees »

Algselt postitas: mossekutt
Millest sul tagaluuk tehtud on ?
Paistab, et teema on liiga pikk lugemiseks. :lol
Laoriiulite raamid.
C
Kasutaja avatar
motamees
Ladaklubi Auliige
Postitusi: 2860
Liitunud: 22 Juul 2003 23:43
Asukoht: Saar
Autod: MetsaNiva

Postitus Postitas motamees »

Vanasti sõitis Ivan duratsok ringi ahjuga. Ka tänapäeval on see võimalik.
Motaduratsok sõidab ka ahjuga ringi. ;)Pilt
C
Kasutaja avatar
motamees
Ladaklubi Auliige
Postitusi: 2860
Liitunud: 22 Juul 2003 23:43
Asukoht: Saar
Autod: MetsaNiva

Postitus Postitas motamees »

Et sõidu ajal külm ei hakkaks, siis ikka soendus ka sisse. Leiva võib ka valmis saada, kui sõit piisavalt pikk.Pilt
C
Vasta