2104 Pick-Up, SexSix, 1988
2104 Pick-Up, SexSix, 1988
Foorumi reeglid
Autoteema pealkirja vormistamine:
Auto mudel, kasutajanimi, väljalaskeaasta n: 2107, Revolutsionäär, 1989
Tasuks lisada ka märgend kujul projekt-MUDEL n: projekt-2107
Teemasse palun lisada juttu oma masinast ja lisaks ka pildimaterjali.
Pildimaterjali üleslaadimisel kasutada võimalusel foorumi pakutud funktsionaalsust, sest välistelt saitidelt viidatud pildid kipuvad ajaga kaduma.
Autoteema pealkirja vormistamine:
Auto mudel, kasutajanimi, väljalaskeaasta n: 2107, Revolutsionäär, 1989
Tasuks lisada ka märgend kujul projekt-MUDEL n: projekt-2107
Teemasse palun lisada juttu oma masinast ja lisaks ka pildimaterjali.
Pildimaterjali üleslaadimisel kasutada võimalusel foorumi pakutud funktsionaalsust, sest välistelt saitidelt viidatud pildid kipuvad ajaga kaduma.
- motamees
- Ladaklubi Auliige
- Postitusi: 2860
- Liitunud: 22 Juul 2003 23:43
- Asukoht: Saar
- Autod: MetsaNiva
Ei ole. Ei saagi. See sõltub kõik sellest, palju omal vanast ajast tagavarasid.Algselt postitas: w123
äkki oled arvutanud et palju selline asi maksma ka läks?
Näiteks raami torud läksid maksma mingi paar tonni. Samas võivad need vedeleda kusagil omal seina ääres.
Hinda võib liigutada, tuhandete kroonidega, värvi valides. Nagu näha sõltubki hind suuresti pisiasjadest.
Üks on kindel, ekspertiisist sa ei pääse. Sinna võid 5 tonni maha kanda.
Ilmselt tuleks odavam osta valmis masin. Ise tehes saad aga just sellise, nagu tahad. Töörõõm lisatasuna.
Omavalmistatud masinal saab ära kasutada kõik "varud". Näiteks on mul kasti pikkuse huvides tehtud tagasein just minu kasvu järgi. Tooli rohkem tahapoole lükata ei saa. Tehase masinatel on seal aga paarkümmend senti varu (minu isteasendi puhul). Kasti pikkuses on see aga suur võit.
C
- motamees
- Ladaklubi Auliige
- Postitusi: 2860
- Liitunud: 22 Juul 2003 23:43
- Asukoht: Saar
- Autod: MetsaNiva
Täna tuli see veake kõrvaldada. Ootasin siiani, milla masin välja näitab, kumb tagumine rattalaager läbi on. Juba eelmine reis maale sõites oli tunne võõras. Täna maale minnes aga hakkasid käima erilised hääled. Vahepeal nagu oleks midagi maas lohisenud ja siis maha kukkunud. Kukkunud nagu oleks just ratta alla ja siis sellest üle sõitnud. Kohale jõudes hakkasin just seisma jääma, kui tundsin, et tagumine ratas lohiseb. Jää pealt oli näha, et see on parempoolne. Ajasin vajalikud asjad joonde ja kodupoole tagasi. Igaks juhuks täna koju tulles koormat peale ei pannud.Algselt postitas: motamees
Tallinna jõudsin ilusti. Asfaltbetooni peal (Risti - Harutee vahel) tulid välja mõned veakesed. Sileda peal oli tunda, et üks kumm on balantsist väljas ja mingi rattalaager vajab vahetamist.
Ekspert tegi oma töö ära. Roomas, mõõtis, takseeris masinat iga kandi pealt. ...
[Muudetud: 23-2-2007 motamees]
Kodus kiskusin pooltelje välja ja panin teise asemele. Vea näitamise ootamine oli õige tegu. Ka täna tõstukil rattaid keerutades, ei saanud laagri häält kätte. Tõstukil pole ju rattal koormust, reduktor kobiseb ja summutab laagri hääle.
Otsustasin kontrolli mõttes laagri ära lõhkuda. Laagri vahetamine oli õigustatud. Homme sõites selgub, kas vahetatud laager oli ikkagi see ammune hääle tekitaja, või oli hoopis uus viga.
Laagri üks kuul oli purunenud. Teised kuulid korras. Saale pinnal ei olnud näha eriti ränki vigastusi.
C
- Moss
- Foorumi kasutaja
- Postitusi: 1069
- Liitunud: 25 Mär 2003 15:06
- Asukoht: Siuntio, Soome
- Autod: erinevad illegaalid
- Kontakt:
Ei ütleks, et see ainult keerdvedru kohta kehtib. Selles osas olen Sinuga nõus, et teinekord võib kontrolli raskemaks teha muud sõlmed nagu differ ja esiveolistel püsikiirusliigend ning olemasolul ka pikema pooltelje kandelaager.
Oma senise lühikese mehhaanikukarjääri jooksul olen näinud üht-ja-teistsuguseid laagreid kuid et kuul niiviisi pooleks oleks...
Vist rohkem materjali viga kui ülekoormamine?
Oma senise lühikese mehhaanikukarjääri jooksul olen näinud üht-ja-teistsuguseid laagreid kuid et kuul niiviisi pooleks oleks...
Vist rohkem materjali viga kui ülekoormamine?
- motamees
- Ladaklubi Auliige
- Postitusi: 2860
- Liitunud: 22 Juul 2003 23:43
- Asukoht: Saar
- Autod: MetsaNiva
Nüüd aastaks jälle rahu. Täna sai ülevaatuse tehtud.
Sedakord oli ülevaatuse eelne remont väheke suurem.
Nagu tavaliselt tuli vahetada üks pidurivoolik.
Ühe poole tagaklotsid olid kulunud nii, et neet käis juba vasta trumlit. Vahetasin need klotsid ja sättisin ka käsipidurit.
Üks ülemise õõtshoova puks oli täitsa läbi. Juba ammu kuulsin alt kolinat. Ei viitsinud kuidagi sinna alla minna. Nüüd vahetasingi mõlemad puksid ja ühe rooliotsa. Terve puksiga käib õõts nii täpselt kerest mööda, et kulunud puksiga käib õõts vasta keret. See ka pildilt kenasti näha.
Sedakord oli ülevaatuse eelne remont väheke suurem.
Nagu tavaliselt tuli vahetada üks pidurivoolik.
Ühe poole tagaklotsid olid kulunud nii, et neet käis juba vasta trumlit. Vahetasin need klotsid ja sättisin ka käsipidurit.
Üks ülemise õõtshoova puks oli täitsa läbi. Juba ammu kuulsin alt kolinat. Ei viitsinud kuidagi sinna alla minna. Nüüd vahetasingi mõlemad puksid ja ühe rooliotsa. Terve puksiga käib õõts nii täpselt kerest mööda, et kulunud puksiga käib õõts vasta keret. See ka pildilt kenasti näha.
C
-
bBlue-Neoon
- Foorumi kasutaja
- Postitusi: 46
- Liitunud: 21 Sept 2009 23:07
- Asukoht: valga
- Autod: VAZ 21051 ' 82
- motamees
- Ladaklubi Auliige
- Postitusi: 2860
- Liitunud: 22 Juul 2003 23:43
- Asukoht: Saar
- Autod: MetsaNiva
Tänud kiituse eest, vahel kulub ära.Algselt postitas: Blue-Neoon
aga kui saladus pole siis palju see kõik maksma läks? ( värvid, rauad, ARK, jne)
Maksumus ei ole mingi saladus. Ütleks, kui ise teaks. Pole seda lihtsalt kokku löönud. Osa hindu kirjutasin siia teemasse üles. Pead ikka ise lugema hakkama. Aga nagu hoiatasin, kogumaksumust sa ei leia.
Kolm aastat sõitmist on ka oma jälje jätnud. Osa asju kirjeldasin jub ülevaatuse teemas.
Täna käisin sõbra palumise peale ta sodi prügimäele viimas. Tagasi tulime läbi metsa. Seal juhtusin ühe kivi otsa (halb tee). Pärast kodu avastasin, et sumbuti ei tee enam head häält. Tõstsin siis auto üles ja leidsin katkise sumbuti klambri. Täiesti korraliku klambri oli pooleks tõmmanud. Sellise katkumise peale oli muidugi ka leegitoru väheke järgi andnud. Ei, mitte kivi pärast, rooste oli ikkagi põhiline põhjus. Kui praegu poleks pirakat saanud, oleks mõne kuu pärast ikka lappinud. Resokal oli ka juba üks "nõelaauk" sees.
Otsisin siis oma "vanaraua" hunnikust mõne jupi ja voilaa, mõne aasta saab jälle sõita.
Muid probleeme praegu polegi.
C