Võimalus foorumi külastajatel oma Ladat lähemalt tutvustada
Foorumi reeglid Autoteema pealkirja vormistamine:
Auto mudel, kasutajanimi, väljalaskeaasta n: 2107, Revolutsionäär, 1989
Tasuks lisada ka märgend kujul projekt-MUDEL n: projekt-2107
Teemasse palun lisada juttu oma masinast ja lisaks ka pildimaterjali.
Pildimaterjali üleslaadimisel kasutada võimalusel foorumi pakutud funktsionaalsust, sest välistelt saitidelt viidatud pildid kipuvad ajaga kaduma.
auto on siis 1987 aasta ja ostetud 88, 013, läbisõit on tal väike, iseenesest autol kõik originaal, väljaarvata keskkonsool maki jaox, sellest ka siis see traadijupp peegli küljes(ei ole jõud veel antenni panna) kiiremad plaanid on veel toonklaas, istmed ja peeglid ära teha, auto iseenest korras ja puhas, aint väike roosteuss närib,
nüüd ka pildid tänu agurile (peale "offroad sõitu":)
maitse asi, sest igal inimesel on oma nagemus ja arvamus asjast...kui suudad teha sellest pillist midagi sellist, mida ikka hea vaadata on, siis aga palun...isiklikult mulle mingid sellised traadiga kinni ja puust kokku klopsitud asjad ei istu, kuid ise tead
...parem kaotada üks minut oma elust, kui kaotada oma elu ühe minutiga...
mul selline sportrool, et see on mõõtmetelt suur, peaaegu samasuur kui originaal, aga ta kenam ja jämedam, ning lada märk on keskelnii et kui ta sama suur enamvähem on siis ei tohiks ju raskemaks minna keeramine?
nunii auto töökojas peax vist reede juba kätte saama siis ülevaatusele ja siis saab ka minu siksi tänavatel näha ja ka kokkutulekule tulla:) krt aint see siksi plekitöö on kallis rsk:mad:
tegelt pole veel lõpparvet ple veel kätte saand, aga esitiib ja ux koos tööga läheb kokkuvõttes miski 4kilo(ülevaatus kah), muidugi võrreldes tesite autoremondiga pole see midagi, aga ega need siksid eriti väärtust ei oma selles suhtes nagu palju
sain siis auto kätte tiib ja ux on nii ilus nagu olex auto tehasest tulnud mässasin ka roostekaitse peale ja lähimate päevade jooxul ülevaatusele
varsti loodan ka pilte lisada;)
kahjux ülejäänd auto ple nii ilus, esineb väixed roosteplekikesi mis on küll aerosooliga üle värvitud, aga jah:regan krt teine tiib on nii läbi et ühest kohast liivapaberiga nühkides läxid näpud läbi:D aga jah klaasriidega ja pahtliga oli odavam läbi ajada kui see ära vahetada:D
Ma soovitaks siiski uue poritiivi hankida. Uus poritiib ei maksa ju nii palju, et seda osta ei jõuaks. Pahtli ja klaaskiud riidega mässamine on ju palju tülikam ja ega ta palju soodsam ei tule ka.
nu mul läx 500 vahetamine 500 värv ja 300 tiib, ei maha müümis plaani küll ei ole veel nii peagi, ja tegelt see tiib ikka vähe korralikum, seal aint see üx siuke 1x1centi auk sees, ei teagi millest see tuld on aga see juba suht ammu, nii et keegi ikka läbi tiiva ei tohix kukkuda:D
nunii lõppude lõppux sain siis selle sportrooli omale peale pandud, mõnusam on küll sõita ja kurve parem võtta seda ei pandki tähele et ta nagu kohapeal olex raskem, nati ikka on aga mitte eriliselt, 100 pealt on ta kuidagi imelik minu arust, aga probleem selles, et keerasin selle mutri sinna peal ja kontramutri kah, aga nüüd käib suund väga kõvasti, ja kogu rool käib kehvasti, neid mutreid ei julge lõdvemax kah lasta, sest praegugi ei keeranud ma neid väga kõvasti kinni, kas keegi teab äkki mida teha???