5. leht 10-st

Postitatud: 01 Sept 2005 01:07
Postitas overspeed
Peale puude sai ka hunnik heinu toodud ja veel tuua.Pilt

Postitatud: 01 Sept 2005 01:08
Postitas overspeed
Käru on siis ise selline nagu eelpool kirjutatud sai:Pilt

Postitatud: 01 Sept 2005 01:08
Postitas overspeed
käruPilt

Postitatud: 01 Sept 2005 01:10
Postitas overspeed
kui plaate pääl poleks siis vöiks tagasild teha tiiru ümber kesktoru. (Käru saab väänelda nagu vanasti hobuvankrid ikka). Samas saab piki kesktoru käru teha pikemaks ja lühemaks. Praegalt keskmises asendis, mööt plaatide järgi.Pilt

Postitatud: 01 Sept 2005 01:11
Postitas overspeed
esisildPilt

Postitatud: 06 Sept 2005 22:58
Postitas viaccess
Valga lähedal vedeles kunagi hulga selliseid plaate, endise Paju lennuvälja omad. Pop oli nendest aiamaa aeda ehitada ja Gaz 53le porte kõrgendusi teha.
Aga tehnika on vinge :cool: Motale ja Overile 5+

Postitatud: 16 Dets 2005 22:44
Postitas motamees
Masin lõpuks oma põhitööl. Siiani teenib hästi.Pilt

Postitatud: 19 Dets 2005 02:45
Postitas kriisa
Kas lootusetult sisse jääda pole juba õnnestunud? Sain aru, et sul tuleb mingi lõik selle asjaga maanteel ka sõita vahetevahel, kas politseiga pole tekkinud probleeme?

Postitatud: 19 Dets 2005 14:44
Postitas motamees
Sisse jäämise muret pole veel olnud. Difriblokki tuleb küll tihti kasutada (eriti nüüd lumega). Kord (tegelikult kaks) kraavist läbi sõites tõusis auto nina nii üles, et kallutas osa koormat auto kastist maha. Raskematesse kohtadesse lähen soologa. Käru jääb lihtsamate kohtade juurde.
Sealt kraavist poleks käruga läbi saanudki. Auto ja käru vaheline nurk oleks olnud liiga suur. Kärukonks ei võimalda nii suuri nurki ja oleks lihtsalt ära murdunud.
Teepeal sõitu praktiliselt pole. Nende vahete-vahel kordadel pole õnnestunud politseid näha. Viitsivad nad jahh linnast kaugel metsavahel minu teeületuskordi oodata. Kui nad ka ootaksid, siis läheks metsaalust rada pidi ja polegi tee peale asja. Saja meetrist teelõiku kasutan ainult käru tervise huvides. Seal ikka mitu tonni peal ja pehmes saaks ta kõvasti vatti.
Kaks reisu päevas vaja teha, siis on plaan täis. Ülejäänud aeg läheb okste koristamiseks ja põletamiseks.

Postitatud: 20 Dets 2005 01:33
Postitas motamees
Algselt postitas: Landy
Kabiinis sees klaasi taga oleva tule idee on nõme, sest hakkab raudselt sind ennast segama.
Jah, nõustun sinuga. Põhjus küll teine. Koorma pealelaadimisel varjab koorem tuled ära.
Töötuli peab olema ka keeratav.
Üleüldse viskan vist kõik uksed ja klaasid eest ära. Neist pole kasu ikka (küljeaknad on kogu päeva lahti). Külma ilmaga on klaasid jääs ja väljanägemine väga vilets.

Postitatud: 03 Jaan 2006 23:59
Postitas motamees
Krt kolvirõngad on vist läbi ja turbo sädemepüüdja jupsib.;)Pilt

Postitatud: 29 Jaan 2006 16:59
Postitas motamees
Algselt postitas: Kriisa
Kas lootusetult sisse jääda pole juba õnnestunud?
Nüüd õnnestus korra väike takistus leida, kus pidi natuke mittetavalisi võtteid kasutama. Mäkkesõidul jäi masin sissesõidetud külmunud rajal stoppama. Kõik neli ratast ei leidnud enam ülesvedamiseks pidamist. Tuli käru tagant ära haakida ja kõiega nati kaugemalt vedada. Auto sai aetud ka teepeenrale, kus oli kinnisõitmata lumi (rattad said maaga jälle ühendust).Pilt

Postitatud: 29 Jaan 2006 17:06
Postitas motamees
Masin on ennast igati õigustanud.

Trantspordi peale läheb vähem bensiini, kui saagidele.
Pildil Overspeed tööhoos.Pilt

Postitatud: 12 Veebr 2006 23:48
Postitas overspeed
UPS, koorem läks nati kadumaPilt

Postitatud: 12 Veebr 2006 23:51
Postitas overspeed
seekord läks kärul esi kumm katki, avastasin allem maja juures. Koorem eestpoolt jäi napilt peale tänu rihmadele. Önneks oli aidast varuratas kohe vötta ja sai järgmise koorma järele minna.Pilt

Postitatud: 12 Veebr 2006 23:52
Postitas overspeed
rihmPilt

Postitatud: 13 Veebr 2006 00:12
Postitas logman
Mehed ,peaks teid selle käruga kaalule saatma!:D
Vahi ,miukse saarepuu läsu om pääle aanu! Ime siss ,et tsõõri vasta es pia....
Varsti ostate 14"C rehvid alla.

Postitatud: 13 Veebr 2006 10:21
Postitas motamees
Tsööri om katti lännu mingi kännutüü pärast. Küljepealt oli löhki. Kändude pärast ka koorem lagunud. Käru teeb seal taga ikke imevigureid (vedrusi ju pole). Üks reis on kuskil 3,5-4 ruumi.Pilt

Postitatud: 07 Apr 2006 21:01
Postitas motamees
Algselt postitas: chp
Metsaveo traktoriks :o:o:o ? Mul lma metsa vedamata annavad difrid ja poolteljed ja mis krt veel järgi..... Aga noh eks targemad ise teavad ;) Mina jään nüüd igastahes suu ammuli ootama ja vahtima mis sellest liikurist siis edasi saab.
Teemat algusest uuesti lugedes leidsin sellise postituse.
Seal vaidlesin ma metsaveo osas vastu. Nüüd aga peab nentima, et on ka seda tehtud.
Puid langetades kukuvad puud vahel sellisesse kohta, kuhu nad mitte ei ole mõeldud. Teise puu najale püsti jäänud puuga oli varem probleeme, kuni... ükskord tõmbasime nivaga puu lihtsalt teise kaelast ära. Nüüd seda varjanti veel mitmed korrad kasutanud. Ükskord oli puu nii kõvasti kinni, et tõmbas koormarihma (seda kasutame sidumiseks ja tõmbamiseks ka) puruks.
Ükspäev vaatasin niva päevaodomeetrit. Seal oli peal 78km. Miinus 20km maale sõit. Saab 58km metsavedu(Lisan: Vale puha. Alguse ja lõpu pildi pealt odomeetrit vaadates tuleb välja, et mina olen sõitnud selle autoga 107km, miinus maale sõit 20km, teeb hoopis 87km metsavedu).
Veel 1-2 laupäeva ja siis jääb "traktor" suvepuhkusele. Selle on ta ka auga välja teeninud. Koriseb/müriseb küll, aga väga hästi tuli temale püstitatud ülesandega toime.Pilt

Postitatud: 26 Juul 2006 10:42
Postitas Suska
Võrreldes, mis ta oli enne ja mis on nüüd on asi ikka väga ok. Ma vaatain et Te olete ikka kõvasti puid toonud selle viguriga :lol
Endal oleks ka hädasti sellist asja vaja. Nimelt suure autoga ei pääse ligi, Camaziga ehk saaks aga selle tagusild puru. Ei, väga tubli töö!