9. leht 10-st

Postitatud: 30 Okt 2008 19:04
Postitas motamees
Kui ma värvida tahaks seda pinda...
Prooviks ahju peal kuivatada (puhuriga lähed seal halliks). Kui on ära tahenenud, laseks kivikaitse peale. Jälle ahju peale. Siis juba muud värvid peale.
See oli oletuslik tegevus ja vajab katsetamist. :puzzled

Postitatud: 30 Okt 2008 19:34
Postitas motamees
Logman'ile.
Kuivatamise käigus võid ülearuse vabalt maha pühkida. Isegi ML "lõhnast" on rooste tõrjumisel abi. See plekitükk, mille peal katsetasin erinevaid segusid, on siiani roosteta. Ripub mul garaasi seina peal, nii nagu katsest jäi. Need kohad mis olid haljad, on seda siiani. Ometi läheb haljaks hõõrutud plekk muidu roostetipiliseks ja seisnud see seal kuskil 1,5 aastat.
http://www.ladaklubi.ee/foorum/viewthre ... 327&page=2

NIVAst.
Ka teine pool tehtud.
Vahetasin veel ära ühe tagakummi. Oli nii pakatanud - lõhkised haavad sees.Pilt

Postitatud: 30 Okt 2008 19:39
Postitas motamees
Nivamehed teavad, mis koht on pildil.
Seda tuleks kord aastas puhastada/pesta, kuivatada ja määrida, roostevastase ainega. "Kauss" korjab sodi täis ja roostel seal lõbus tegutseda. Pole ka veel äravalgumise võimalust.Pilt

Postitatud: 31 Okt 2008 14:46
Postitas motamees
Helistasin kärulaenutusse ja küsisin treilat, et "metsatraktor" ära viia. Mees küsis üllatunult: "Kas mingi Valmet". :lol

"Reisija".Pilt

Postitatud: 31 Okt 2008 14:48
Postitas motamees
"Valmet" oma tavalises dislotseerumiskohas.Pilt

Postitatud: 01 Nov 2008 05:58
Postitas overspeed
Kas kodo proovisid starterit kuumalt ka, probleem lahenes? Kas taha panid uued ketid ka, ühel pool olid vist lännu?

Postitatud: 01 Nov 2008 09:57
Postitas motamees
Taha ketti praegu ei pannud. Jää tulekul saab kohe panna.
Starteri jama selgub edasisel ekspluatatsioonil. Peale soojendamist "tundus", et asi pole ikka päris õige. Vea otsingul jõudsin aku miinusklemmini. See oli päris soe. Tundus, et klemmi ja juhtme ühendus (ümber juhtme valatud tinaklemm) polnud enam õige. Panin sinna uue klemmi. Peale seda asi paranes tunduvalt. Eks näis, mis saab. Starteri vahetus kohapealsetes oludes, nii kõrge auto puhul, pole ka suurt probleem.
Kui ise ei viitsi teha, saadan poja auto alla. ;)

Postitatud: 01 Nov 2008 14:47
Postitas overspeed
Algselt postitas: motamees

Kui ise ei viitsi teha, saadan poja auto alla. ;)
:lol

[Muudetud: 11-6-2010 overspeed]

Postitatud: 17 Nov 2008 23:16
Postitas logman
Algselt postitas: motamees
Kui ma värvida tahaks seda pinda...
Prooviks ahju peal kuivatada (puhuriga lähed seal halliks). Kui on ära tahenenud, laseks kivikaitse peale. Jälle ahju peale. Siis juba muud värvid peale.
See oli oletuslik tegevus ja vajab katsetamist. :puzzled
Toimib, värv kuiv, kivikaitse selle all elastne :) .
Gaasipuhuriga sai tükk aega kuivatada, aga jah, nüüd kaas juba tiba aega omal kohal, settekaevul katteks pääl.

[Muudetud: 21-12-2008 logman]Pilt

Postitatud: 29 Apr 2010 19:28
Postitas marauder
Kuidas too masin elab?

Küsimus,e t kuidas käru see keeramise koht lahendatud on. All on plekkvelg, aga mida on üleval pool kasutatud?

Postitatud: 10 Juun 2010 22:48
Postitas overspeed
Kuna pilte on ikka meeldiv vaadata, siis mötlesin et jagan seda röömu ka teiega. Sobrasin raalis ringi ning leidsin möned head vanad kaadrid. Teemas polegi nagu mainitud, millist söidukit too trakats asendama hakkas. Möned pildid siis:

vana "Valmet"
.




[Muudetud: 10-6-2010 overspeed]Pilt

Postitatud: 10 Juun 2010 22:55
Postitas masuurik
See valmet jutt võttis mõnusalt muigama küll :lol

Postitatud: 10 Juun 2010 23:01
Postitas overspeed
uus "Valmet":

[Muudetud: 10-6-2010 overspeed]Pilt

Postitatud: 10 Juun 2010 23:03
Postitas overspeed
Lähemalt eest, vana veel töös, uus esimesel proovipäeval:Pilt

Postitatud: 10 Juun 2010 23:05
Postitas overspeed
Vana Zid pidi tödema, et noorem generatsioon Niva vötab nüüdsest ta töö üle, ja söitis pörisedes/torisedes minema:Pilt

Postitatud: 10 Juun 2010 23:07
Postitas overspeed
Trakats oma rataste alt läbi käinud valdusi üle vaatamas:

[Muudetud: 10-6-2010 overspeed]Pilt

Postitatud: 11 Juun 2010 14:00
Postitas overspeed
Algselt postitas: marauder
Kuidas too masin elab?

Küsimus,e t kuidas käru see keeramise koht lahendatud on. All on plekkvelg, aga mida on üleval pool kasutatud?
Möödaläinud talvel sellega metsas ei käidud, kuna lumi oli liialt paks. Isegi kui Trakats oleks löpuks sinna metsa pullerdades jöudnud, siis puid langetada polnud ikka mötet: peale langemist poleks puud lihtsalt lumest ülesse leidnud. Metsaall oli lumi täismehe kubemeni.
Tööd tehti lihtsalt maja lähedal puhastustöödes.
Ilmnes ka see viga, et starteriga pole ikkagi köik ok. Mida soojemaks mootor läeb, seda raskemini starter teda veab. Kui mootor on täistöösoe, siis ei vea enam üldse ... peab ootama kuni maha jahtub. Pole asjaga lähemalt tegelenud kuna ootab sügist.

Haagisel on vist datsuni velg ning selle peal tagarattarumm laagriga, motamees teab sellele ise täpsemalt vastata.

Postitatud: 11 Juun 2010 23:16
Postitas motamees
Algselt postitas: overspeed
Algselt postitas: marauder
Küsimus,e t kuidas käru see keeramise koht lahendatud on. All on plekkvelg, aga mida on üleval pool kasutatud?
Haagisel on vist datsuni velg ning selle peal tagarattarumm laagriga, motamees teab sellele ise täpsemalt vastata.
Piltide pealt vaadates on jah nagu Datsuni velg ja rumm. Rumm on aga esimne. Käru selgroo toru on keevitatud amordipüstaku külge.
Pilte pidin vaatama sellepärast, et ma olen neid kärusid teinud vähemalt viis tükki. Milline rumm just millisele läks, kes seda enam mäletab. Ühele neist läks pööranguks mosse esirumm koos kääntteljega, ühele läks tagasilla reduktori osad, ...

Postitatud: 05 Jaan 2011 13:05
Postitas sansa
Kas see aasta masin sõidab ja "lammutab" metsa ? Huvitav aparaat igatahes.

Postitatud: 08 Jaan 2011 02:00
Postitas overspeed
Algselt postitas: sansa
Kas see aasta masin sõidab ja "lammutab" metsa ? Huvitav aparaat igatahes.
Ikka, lund on küll üle kapoti metsapoole söites, aga kui metsa sisse pääseb, siis läeb kergemaks. Ketid igati asjaeest. Pilte kahjuks pole.