6. leht 10-st

Postitatud: 27 Juul 2006 00:31
Postitas motamees
Algselt postitas: Suska
Ma vaatain et Te olete ikka kõvasti puid toonud selle viguriga
Üle saja ruumi sai koju vigurdatud.

Postitatud: 14 Jaan 2007 02:05
Postitas motamees
Metsas müttamisega tahavad kere küljest irduda tagasilla pika varda esimesed kronsteinid. Neid sai paigatud maal olevate võimalustega. Üks juba eelmisel aastal ja teine siis nüüd.Pilt

Postitatud: 14 Jaan 2007 02:07
Postitas motamees
Puurisin lihtsalt vastavasse kohta augu ja keermestatud vardaga kronsa kere vastu tagasi. Mõne prussijupi leiab maalt ikka.:DPilt

Postitatud: 14 Jaan 2007 02:13
Postitas motamees
Natuke Ot ka.
Selline oli enne.Pilt

Postitatud: 14 Jaan 2007 02:15
Postitas motamees
Onju nüüd ilusam.Pilt

Postitatud: 14 Jaan 2007 02:22
Postitas motamees
Kange vajadus on katuseraami/korvi järele. Metsast tulles pole asju kusagile panna. Kabiini peavad mahtuma lisaks neile kahele kanistrile veel 2kiivrit, 2metsasaagi, tööriistad ja lõpuks veel 2 meest. Vahel on asjad järjega kapotil.Pilt

Postitatud: 14 Jaan 2007 11:14
Postitas Suska
Mitte arvestades auto ostu, kalliks umbes selle ehitus kujunes? Tasuks hakata ka tulevikus sellise asja peale mõtlema.

Isal läheks ka hirmsasti vaja sellist masinat. Enne sai veetud kamasiga, aga see katki ja ültse ei saa eriti ligi. Sellisega oleks lausa lust ringi sõita.

Mehed, teil on seal saarel igas asjas vist kuldsed käed. :spin

Postitatud: 14 Jaan 2007 12:01
Postitas Landy
Algselt postitas: motamees
Kange vajadus on katuseraami/korvi järele.
Hea ja tugeva katusreemi saad kant-torudest kokku keevitada.
Näiteks saranse:
http://www.lahe.net/landy/offroad/katuseraam/index.htm
Mina vedasin oma Niva http://www.lahe.net/landy/niva/
katusel isegi nelaja vegedel rehvi ja ei olnud mingit muret läbi või ära paindumisega. (siin veidi näha).

Ka 200L õlivaat (mitte täitsa täis) ja osa mööblit sai tasa ja targu sõites ära veetud.

Välja arvatud ektreemsituatsioon avrii korral,
http://www.lahe.net/landy/niva/galerii/ ... /index.htm
kus kogu kupatust ei tahtnud 6-sed poldid enam vee renni küljes kiniini hoida.

Sina ei pea nii "udupeent" lahendust ju tegema, vaid võid otse läbi katuse poltida ja siispeks poole autio pikkusele raamile kõik vajalik kola koormarihmaga kinni tõmmates ära mahtuma.

[Muudetud: 14-1-2007 Landy]

Postitatud: 14 Jaan 2007 12:22
Postitas Tormi
Algselt postitas: Suska
Isal läheks ka hirmsasti vaja sellist masinat.
ei pea selline masin olema
tõõ saab tehtud kasvõi T-16 või T-25-ga:lol

Postitatud: 15 Jaan 2007 11:06
Postitas moosmoosik
lugesin selle teema jälle algusest läbi ja mõtlesin et ei tea jah kust tulevad sellised autod nagu Reno PickUp on .......:D:D:D

Postitatud: 17 Veebr 2007 22:41
Postitas motamees
Täna oli metsas autoga liiklemiseks väga pahad olud. Lume all on igalpool jää. Masin liigub külgepidi mööda kallakuid alla. Mitu korda pidi koormalindiga käru kusagilt kaugemalt tõmbama. Lõpuks ikka koju saime.

Katuseraam nüüd olemas ja muidugi kohe kasutusel.Pilt

Postitatud: 17 Veebr 2007 22:44
Postitas motamees
Kännuotsad, suured koormad ja vanad kummid moodustavad kompotina sellise asja. Tegelikult võib ka uue kummiga nii juhtuda. Õnneks pidas koduni vastu.Pilt

Postitatud: 18 Veebr 2007 00:35
Postitas Landy
Algselt postitas: motamees
Täna oli metsas autoga liiklemiseks väga pahad olud. Lume all on igalpool jää. Masin liigub külgepidi mööda kallakuid alla.
VÄGA soe soovitus! Mõtle kettidele, kas või ühe silla peal ja masin liigub nii nagu sina soovid. Kettide asemel võid ka jämedat trossi kasutada. Kuna sa avalikel teedel nii-kui nii ei liikle ei pea need lahendused ka "euro-sertifitseeritud" olema.
Veel odavam lahendus on Niva origanaal rehvi klotsi ossa lasta sisse plekkkatuse kõregete peadega kruvid. Pidamine nagu piikidega!
Katuseraam nüüd olemas ja muidugi kohe kasutusel.
Kas see õbluke ollus kola vedada ka kestab?

[Muudetud: 18-2-2007 Landy]

[Muudetud: 18-2-2007 Landy]

Postitatud: 18 Veebr 2007 01:06
Postitas motamees
Algselt postitas: Landy
VÄGA soe soovitus! Mõtle kettidele...

Kas see õbluke ollus kola vedada kakestab?
Tänane päev pani ennastki sellele mõtlema. Nagunii vaja kodust teine kumm võtta. Proovib siis kohe ketid panna. Maal siis ainult ühega mässata.

Ei kao see kola kusagile. Auto kiirus on alati väike. Seoses sellega ei ole suuri külgjõude, mis raami lõhuksid. Kui ta natuke raskuse all vajub, siis tuleb lihtsalt katus vastu. :D Rohkem ta vajuda ei saa. Katuse kriimud/mõlgid mind ei häiri.Pilt

Postitatud: 18 Veebr 2007 01:16
Postitas Tormi
auto jumala rets ju
stiilne ka :lol

Postitatud: 19 Veebr 2007 22:10
Postitas kristian001
mis firma keevitust sa kasutad endal ka vaja üks soetada aga ei tea milline:D

Postitatud: 20 Veebr 2007 00:27
Postitas motamees
Algselt postitas: kristian001
mis firma keevitust sa kasutad endal ka vaja üks soetada aga ei tea milline:D
Keevitus MIG Pioner 161/1
Esimeselt leheküljelt leiad ka pilte sellest keevitusest.

Postitatud: 28 Veebr 2007 19:43
Postitas motamees
Algselt postitas: Landy
VÄGA soe soovitus! Mõtle kettidele, kas või ühe silla peal ja masin liigub nii nagu sina soovid.
Pilt

Postitatud: 28 Veebr 2007 21:29
Postitas nivamees66
selline lahendus võimalik ainult tagasillal, aga esisillale

Postitatud: 28 Veebr 2007 21:53
Postitas wax
Sul keevitus olemas, lase kokku natsa pikem katuseraam, mis ulatub esiklaasi kohale :) Ette nurkadesse toed otse alla ja uksepostide külge :rolleyes