"traktor"2121,motamees,81

"traktor"2121,motamees,81

Võimalus foorumi külastajatel oma Ladat lähemalt tutvustada
Foorumi reeglid
Autoteema pealkirja vormistamine:
Auto mudel, kasutajanimi, väljalaskeaasta n: 2107, Revolutsionäär, 1989
Tasuks lisada ka märgend kujul projekt-MUDEL n: projekt-2107

Teemasse palun lisada juttu oma masinast ja lisaks ka pildimaterjali.

Pildimaterjali üleslaadimisel kasutada võimalusel foorumi pakutud funktsionaalsust, sest välistelt saitidelt viidatud pildid kipuvad ajaga kaduma.
Vasta
Kasutaja avatar
motamees
Ladaklubi Auliige
Postitusi: 2860
Liitunud: 22 Juul 2003 23:43
Asukoht: Saar
Autod: MetsaNiva

Postitus Postitas motamees »

Ükspäev sai aega põhja keevitamiseks. Kõige lihtsam moodus selleks on küljeli olekus.Pilt
C
Kasutaja avatar
Landy
Foorumi kasutaja
Postitusi: 1053
Liitunud: 03 Mär 2003 22:56
Asukoht: Tallinn
Autod: Oli kunagi Niva 2121
Kontakt:

Postitus Postitas Landy »

Ma tahaks seda nalja näha, kuidas sa tavalise siksi tagasilla sinna paned. See ju olulislet väiksem . :o
Uuri ka Land Roveri klubi tegemisi!
Kristjan (+372)5010599
-----------------------------------------------------------
Oli kord Niva - http://www.landy.ee/niva/
Kasutaja avatar
motamees
Ladaklubi Auliige
Postitusi: 2860
Liitunud: 22 Juul 2003 23:43
Asukoht: Saar
Autod: MetsaNiva

Landy ekstra.

Postitus Postitas motamees »

Algselt postitas: Landy
Ma tahaks seda nalja näha, kuidas sa tavalise siksi tagasilla sinna paned. See ju olulislet väiksem . :o
...postitati 13-7-2005 00:02
Tavaline sild ongi kitsam. Panen ta alla ilma piduritrumliteta. Siis saab tavalise lada velje panna tagurpidi alla. Siis peaks Niva laiuse kätte andma. Mul pole ju sellel metsa masinal tagapidureid vajagi. Esimesed peavad piisavalt. ...
Ega ma niisama ilma mõtlemata või kontrollimata suust välja midagi ei aja. Panin siis selle kokku ja võrdluseks Niva alla.
Natuke võib sul õigus olla selle allamineku suhtes. Ma nimelt leidsin mehe kellel kodus Niva tagasilla korpus ja poolassid. Pidi need üles otsima. Kui need temalt kätte saan ja ühe Niva velje lisaks, siis jääbki vana sild alla. Ei ole mõtet niisama tööd teha. Vahetan ainult poolassid.
Üks poolass on küll natuke keere aga sest pole suurt asja. Tunda annab alles üle 60km/h. Ta oli kunagi linnast tonni tsementi toonud Nivaga ja siis oli asfaldi augu saanud. See lõigi poolassi kõveraks.

Ja palun, siin see nali ongi.Pilt
C
Kasutaja avatar
motamees
Ladaklubi Auliige
Postitusi: 2860
Liitunud: 22 Juul 2003 23:43
Asukoht: Saar
Autod: MetsaNiva

Postitus Postitas motamees »

Need pildid peaksid siis olema Huumori rubriigis.Pilt
C
Kasutaja avatar
motamees
Ladaklubi Auliige
Postitusi: 2860
Liitunud: 22 Juul 2003 23:43
Asukoht: Saar
Autod: MetsaNiva

Postitus Postitas motamees »

:lolPilt
C
k
kriisa
Suletud kasutaja
Postitusi: 408
Liitunud: 01 Jaan 2002 02:00

Postitus Postitas kriisa »

Ma nägin seda Nivat kui ta sul veel üsna komplektsena oli tõstuki peal garaazis, hullu asja oled küll ehitanud.
Kasutaja avatar
Landy
Foorumi kasutaja
Postitusi: 1053
Liitunud: 03 Mär 2003 22:56
Asukoht: Tallinn
Autod: Oli kunagi Niva 2121
Kontakt:

Postitus Postitas Landy »

Kavatsed Nivale 13" veljed alla panna? Siis kaob ju kogu projekti mõte sootuks ära või keevitad NIVA või GAZ veljele LADA südamiku?
Uuri ka Land Roveri klubi tegemisi!
Kristjan (+372)5010599
-----------------------------------------------------------
Oli kord Niva - http://www.landy.ee/niva/
k
kriisa
Suletud kasutaja
Postitusi: 408
Liitunud: 01 Jaan 2002 02:00

Postitus Postitas kriisa »

Algselt postitas: Landy
Kavatsed Nivale 13" veljed alla panna? Siis kaob ju kogu projekti mõte sootuks ära või keevitad NIVA või GAZ veljele LADA südamiku?
4 auguga velgi on ju saada ju ka suuremaid kui 13 tolli, näiteks mingi muu automargi omad.
Kasutaja avatar
Landy
Foorumi kasutaja
Postitusi: 1053
Liitunud: 03 Mär 2003 22:56
Asukoht: Tallinn
Autod: Oli kunagi Niva 2121
Kontakt:

Postitus Postitas Landy »

Algselt postitas: Kriisa
4 auguga velgi on ju saada ju ka suuremaid kui 13 tolli, näiteks mingi muu automargi omad.
4x98mm poldi vahega ja piskese keskavaga maasturi velg? ei meenu küll esimese hooga.
Uuri ka Land Roveri klubi tegemisi!
Kristjan (+372)5010599
-----------------------------------------------------------
Oli kord Niva - http://www.landy.ee/niva/
Kasutaja avatar
motamees
Ladaklubi Auliige
Postitusi: 2860
Liitunud: 22 Juul 2003 23:43
Asukoht: Saar
Autod: MetsaNiva

Postitus Postitas motamees »

Algselt postitas: Landy
Kavatsed Nivale 13" veljed alla panna? Siis kaob ju kogu projekti mõte sootuks ära ...
Ei selle 3,5cm kõrgusekaotuse pärast veel projekti mõte ära ei kao. Tean ju metsa, kus käin. Seal ei ole erilisi mülkaid, kuhu uppuda. Tähtis on nelivedu. Traktoril (isetehtud ZID mootoriga) hakkab lihtsalt ratas ringi käima libedaga. Nagu natuke lund tuleb on vedu läbi.
Ei hakka ka mingeid velgi ostma (kui just väga odavalt ei saa). Projekt peab tulema võimalikult odav. Kui asi väga hea välja kukub ja ma temaga veel mitme aasta pärast sõita tahan, küll siis tuleb asju paremini tegema hakata. Eks selleks ajaks võib ka see kere juba päris pehme olla. Selleks puhuks olen mõelnud toruraami peale.
Esialgu aga katseeksemlar.
Kui läheb alla tavaLada sild siis vast saab tagasillale Luazi kummid pandud.
C
k
kriisa
Suletud kasutaja
Postitusi: 408
Liitunud: 01 Jaan 2002 02:00

Postitus Postitas kriisa »

Algselt postitas: Landy
Algselt postitas: Kriisa
4 auguga velgi on ju saada ju ka suuremaid kui 13 tolli, näiteks mingi muu automargi omad.
4x98mm poldi vahega ja piskese keskavaga maasturi velg? ei meenu küll esimese hooga.
Esiteks läheb väga vabalt alla 4x100 velg. Enda autol all 4x100 valukad ja olen nendega mitu kuud sõitnud - mitte midagi pole juhtunud, väga ok on. Keskava on samuti võimalik treida, oma valukatel lasin selle suuremaks treida, sest nad ei läinud muidu alla, Ladal on vaja ebanormaalselt suurt keskava. Näiteks 15 tolline plekkvelg 4x100 auguvahega oleks väga ideaalne sellise masina alla.
Aga nagu mota juba ütles, siis on oluline odavus ja mees teab metsa ning saab ka 13 tolliga edukalt hakkama.
p
põletaja
Foorumi kasutaja
Postitusi: 363
Liitunud: 20 Jaan 2003 12:52
Asukoht: järvamaa
Autod: 2105 vs 21213

Postitus Postitas põletaja »

aga samas erinevat mõõtu rehvid ees, kui taga hakkavad läbivust piirama
ostsid siis sõida
o
olaaf
Ladaklubi Auliige
Postitusi: 4924
Liitunud: 12 Juun 2002 09:16
Asukoht: nõmme
Autod: 2105 s1300, 1119

Postitus Postitas olaaf »

Algselt postitas: põletaja
aga samas erinevat mõõtu rehvid ees, kui taga hakkavad läbivust piirama
kas siin natukene diffritega nipitades sellest üle ei saa?
et taha 4.1 ja ette 4.3 :puzzled
Männiku laiali Garage
"90 percent of carb problems are ignition related.."
Kasutaja avatar
Landy
Foorumi kasutaja
Postitusi: 1053
Liitunud: 03 Mär 2003 22:56
Asukoht: Tallinn
Autod: Oli kunagi Niva 2121
Kontakt:

Postitus Postitas Landy »

Algselt postitas: põletaja
aga samas erinevat mõõtu rehvid ees, kui taga hakkavad läbivust piirama
Kui tahad, et su keskdiffer ja vahekast terveks jääksid, siis peavad nii esi-, kui tagasillal olevad rattad/rehvid olema sama mõõduga. Ning metsas ilma keskdifrit sisse lülitamata pole 4WD-st suurt midagi tolku.

Seega on siin 3 varianti:
1)Ka esisillale 13" velg
2)tagasillale 16" velg
3)Mõlemale sillale 15" velg
Uuri ka Land Roveri klubi tegemisi!
Kristjan (+372)5010599
-----------------------------------------------------------
Oli kord Niva - http://www.landy.ee/niva/
Kasutaja avatar
motamees
Ladaklubi Auliige
Postitusi: 2860
Liitunud: 22 Juul 2003 23:43
Asukoht: Saar
Autod: MetsaNiva

Postitus Postitas motamees »

Algselt postitas: olaaf
Algselt postitas: põletaja
aga samas erinevat mõõtu rehvid ees, kui taga hakkavad läbivust piirama
kas siin natukene diffritega nipitades sellest üle ei saa?
et taha 4.1 ja ette 4.3 :puzzled
Nii oligi mõeldud. Ülekandearvudes võib erinevus olla. Sel ajal oli vist nival all 4,44.
Väke erinevus jääb alati. Ka siis, kui all on kõik originaalid. On ju kummide kulumine erinev.
C
Kasutaja avatar
Landy
Foorumi kasutaja
Postitusi: 1053
Liitunud: 03 Mär 2003 22:56
Asukoht: Tallinn
Autod: Oli kunagi Niva 2121
Kontakt:

Postitus Postitas Landy »

Algselt postitas: motamees

Ei selle 3,5cm kõrgusekaotuse pärast veel projekti mõte ära ei kao. Tean ju metsa, kus käin. Seal ei ole erilisi mülkaid, kuhu uppuda.
Kui läheb alla tavaLada sild siis vast saab tagasillale Luazi kummid pandud.
Senine rehv Uus rehv
175/80 R16 155 /70 R13
68,64 Rehvi kõrgus (cm) 54,72
2,156 Rehvi ümbermõõt (m)1,719

Kõrguse muut (cm) -13,92
Uuri ka Land Roveri klubi tegemisi!
Kristjan (+372)5010599
-----------------------------------------------------------
Oli kord Niva - http://www.landy.ee/niva/
Kasutaja avatar
motamees
Ladaklubi Auliige
Postitusi: 2860
Liitunud: 22 Juul 2003 23:43
Asukoht: Saar
Autod: MetsaNiva

Postitus Postitas motamees »

Ma ei tea mis kummi sa mõõduks võtsid. Mina lähtun Niva originaalkummist.
Kogu kummi kõrguste vahe umbes 7cm. Sellest pool on tegelik kaotus.Pilt
C
Kasutaja avatar
Landy
Foorumi kasutaja
Postitusi: 1053
Liitunud: 03 Mär 2003 22:56
Asukoht: Tallinn
Autod: Oli kunagi Niva 2121
Kontakt:

Postitus Postitas Landy »

Algselt postitas: motamees
Ma ei tea mis kummi sa mõõduks võtsid. Mina lähtun Niva originaalkummist.
Võtsingi aluseks originaalrehvid ja metamaatilise valemi (www.hqtq.ee) vahede arvutamiseks:

Niva originaalrehvi mõõt ongi 175/80 R16.

Seega:
Senine rehv :175/80 R16
Rehvi kõrgus (cm):68,64
Rehvi ümbermõõt (m):2,156

Uus rehv :155 /70 R13 (kõrguse ja laiuse suhe on minu poolt oletuslik!)
Rehvi kõrgus (cm) 54,72
Rehvi ümbermõõt (m)1,719

Kõrguse muut (cm) -13,92

Mõõda mõlema rehvi läbimõõt ja arvuta siis vahe!
Uuri ka Land Roveri klubi tegemisi!
Kristjan (+372)5010599
-----------------------------------------------------------
Oli kord Niva - http://www.landy.ee/niva/
Kasutaja avatar
motamees
Ladaklubi Auliige
Postitusi: 2860
Liitunud: 22 Juul 2003 23:43
Asukoht: Saar
Autod: MetsaNiva

Postitus Postitas motamees »

Mul ei ole ju vaja midagi arvutada. Maastikul on tähtis, kui suur asi silla alt läbi mahub. Pannes alla 13tollised kummid vajub reaalsuses sillatala 3,5cm. Pildil olev 7cm on ju kahe poole pealt kokku.
Mõõtsin ära ka tegelikud sillatalade kõrgused. Mõõtmine toimus reduktori muna alt (kõige madalam koht).
Nival 21,6cm.
Lada 18cm.
Nii, et ka tegelikkus vastab oletustele (3,6cm madalam).
C
Kasutaja avatar
motamees
Ladaklubi Auliige
Postitusi: 2860
Liitunud: 22 Juul 2003 23:43
Asukoht: Saar
Autod: MetsaNiva

Postitus Postitas motamees »

Overspeed katsesõidul.Pilt
C
Vasta