21051Maario1987
Postitatud: 05 Nov 2022 13:31
Panen enda siksi ka siia vaatamiseks.
Pill on 1987a ja Soome export.
Hetkel on vahel 1,7l ja 5-kkast originaalis oli 1,2 ja 4kkast
Mootorit järgi aidatud, alt ots kaprem tehtud, mingi tuuning nukk 10,5, reg nukaratas, elektron süüde jne.
Toidab teda Solexi 08 karpa, otsast lõpuni Stinger väljalase, kerge hooratas.
Tgasasillas tutikas torsen lukk ja 4,44 ülekanne
Kere on suhtkoht viisakas. Roostet pole. Punane värv on muidugi tuhmunud ja kohati on seda ka läbi poleeritud, et krunt paistab osade detailide nurkadest. Stangelisa, kapotil õhuvõtu ava, taga antikas, sõidab 15 tolli sepisvelgedega. Amortideks kasutab uusi Bilsteine, madalduvedrud, tugevad reguleeritavad tagasilla kaikad jne.
Sisu on ka suht huvitav. Pandud on Subaru Sti esimesed istmed, OMP sport rool, rooli asendit muudetud, pedaalid tummisemad.
Tgaistmed on nüüd juba välja visatud sest nende asemele maandub turvakaar ja auto jätkab oma teekonda kahe kohalisena ja sealjuures tänavalegaalsena.
Auto mootor hetkel pealt laiali. Plokikaas on Olavi juures tegemisel kuid ennem lund ilmselt ikka sõidab.
Autoga talvel sõita ei plaani jätkan seda traditsiooni, sest eelnev omanik ei teinud seda samuti.
Ütlen siinnkohal veel seda, et mina seda autot ei ehitanud ja minuni jõudis ta täiesti juhuslikult. Igatahes, kes selle pilli tegi, tegi seda väga hästi ja hoolega.
Plaanid autoga
1,7 ja turvakaar ametlikuks, kevadel üv peale, kere talvel ära poleerida, mootor panna kokku ning seadistada.
Ega rohkem nagu suuri plaane ei teegi, sest olgem ausad sõita tahaks selle loomaga.
Ja, kui sa juba seda foorumit loed siis jäta oma arvamus kommentaarina....
Pill on 1987a ja Soome export.
Hetkel on vahel 1,7l ja 5-kkast originaalis oli 1,2 ja 4kkast
Mootorit järgi aidatud, alt ots kaprem tehtud, mingi tuuning nukk 10,5, reg nukaratas, elektron süüde jne.
Toidab teda Solexi 08 karpa, otsast lõpuni Stinger väljalase, kerge hooratas.
Tgasasillas tutikas torsen lukk ja 4,44 ülekanne
Kere on suhtkoht viisakas. Roostet pole. Punane värv on muidugi tuhmunud ja kohati on seda ka läbi poleeritud, et krunt paistab osade detailide nurkadest. Stangelisa, kapotil õhuvõtu ava, taga antikas, sõidab 15 tolli sepisvelgedega. Amortideks kasutab uusi Bilsteine, madalduvedrud, tugevad reguleeritavad tagasilla kaikad jne.
Sisu on ka suht huvitav. Pandud on Subaru Sti esimesed istmed, OMP sport rool, rooli asendit muudetud, pedaalid tummisemad.
Tgaistmed on nüüd juba välja visatud sest nende asemele maandub turvakaar ja auto jätkab oma teekonda kahe kohalisena ja sealjuures tänavalegaalsena.
Auto mootor hetkel pealt laiali. Plokikaas on Olavi juures tegemisel kuid ennem lund ilmselt ikka sõidab.
Autoga talvel sõita ei plaani jätkan seda traditsiooni, sest eelnev omanik ei teinud seda samuti.
Ütlen siinnkohal veel seda, et mina seda autot ei ehitanud ja minuni jõudis ta täiesti juhuslikult. Igatahes, kes selle pilli tegi, tegi seda väga hästi ja hoolega.
Plaanid autoga
1,7 ja turvakaar ametlikuks, kevadel üv peale, kere talvel ära poleerida, mootor panna kokku ning seadistada.
Ega rohkem nagu suuri plaane ei teegi, sest olgem ausad sõita tahaks selle loomaga.
Ja, kui sa juba seda foorumit loed siis jäta oma arvamus kommentaarina....