Nii palju kui ma olen proovinud siis mootori tagust ja sillatala kinnituste tagust pole võimalik normaalselt värvida kui need ees on. Laepostri tagust ei näe keegi kunagi aga mootori tagant tulemüür on kõigile näha.
Projekt "VAZ 2107", 06VAZ, 1985
Projekt "VAZ 2107", 06VAZ, 1985
Foorumi reeglid
Autoteema pealkirja vormistamine:
Auto mudel, kasutajanimi, väljalaskeaasta n: 2107, Revolutsionäär, 1989
Tasuks lisada ka märgend kujul projekt-MUDEL n: projekt-2107
Teemasse palun lisada juttu oma masinast ja lisaks ka pildimaterjali.
Pildimaterjali üleslaadimisel kasutada võimalusel foorumi pakutud funktsionaalsust, sest välistelt saitidelt viidatud pildid kipuvad ajaga kaduma.
Autoteema pealkirja vormistamine:
Auto mudel, kasutajanimi, väljalaskeaasta n: 2107, Revolutsionäär, 1989
Tasuks lisada ka märgend kujul projekt-MUDEL n: projekt-2107
Teemasse palun lisada juttu oma masinast ja lisaks ka pildimaterjali.
Pildimaterjali üleslaadimisel kasutada võimalusel foorumi pakutud funktsionaalsust, sest välistelt saitidelt viidatud pildid kipuvad ajaga kaduma.
- Viin
- Foorumi kasutaja
- Postitusi: 849
- Liitunud: 22 Aug 2008 21:35
- Asukoht: Pärnumaa/Tallinn
- Autod: BA3 2105 & Riva Junior
- Kontakt:
Re: Projekt "VAZ 2107", 06VAZ, 1985
- VäikeMägilane
- Foorumi kasutaja
- Postitusi: 1473
- Liitunud: 06 Sept 2002 20:12
- Asukoht: Mägi-Eesti
- Autod: 2107, Niva, VFTS
- Kontakt:
Re: Projekt "VAZ 2107", 06VAZ, 1985
No eks igaüks teeb asju omamoodi, igaljuhul hea, et keegi viitsib ja keegi maksta jõuab!
Samas elu on näidanud, et tee kui korralikult sa saad, aga ikka hakkab kusagilt roostetama (meie kliima tingimustes).
Mina muidugi ei saa ka aru, asi siis see moto sealt eest/jalust eemaldada on, kuid ju siis on mingi konkreetne põhjus mida me ei tea, et peab aerosooliga "pimedas kobama".
Kuid kordan, väga tore et selline töö käib ja üks kena masin valmib!
Samas elu on näidanud, et tee kui korralikult sa saad, aga ikka hakkab kusagilt roostetama (meie kliima tingimustes).
Mina muidugi ei saa ka aru, asi siis see moto sealt eest/jalust eemaldada on, kuid ju siis on mingi konkreetne põhjus mida me ei tea, et peab aerosooliga "pimedas kobama".
Kuid kordan, väga tore et selline töö käib ja üks kena masin valmib!
Festina lente!
Re: Projekt "VAZ 2107", 06VAZ, 1985
Ilusa ilma puhul lükkasin auto korraks õue, et saaks töötoa ära koristada.
Tsiteerides klassikuid veneaegsest multifilmist "Hunt ja vasikas": "Lapsed vajavad puhtust ! Sopa sees ei kasva ükski laps suureks."
Ja alljärgnev pildiseeria on umbes nagu mõistatus vanarahva keeli, et mõista-mõista mis see on:" Üks koristab ja seitse samal ajal päevitab ?"
Tsiteerides klassikuid veneaegsest multifilmist "Hunt ja vasikas": "Lapsed vajavad puhtust ! Sopa sees ei kasva ükski laps suureks."
Ja alljärgnev pildiseeria on umbes nagu mõistatus vanarahva keeli, et mõista-mõista mis see on:" Üks koristab ja seitse samal ajal päevitab ?"
Re: Projekt "VAZ 2107", 06VAZ, 1985
Kapotiga sai vahepeal tegeletud. See detail oli kuidagi kõrvalosatäitja rolli jäänud.
Kui soolapuhujatel on tavaks öelda "kõik märgid näitavad, et...", siis kapoti sisepinnal olid ka mõned "märgid", mis viitasid sellele et kunagi on pealmine plekk sisemise tugevdusarmatuuri küljest lahti võetud:
- Kapoti parempoolne nurk, mis oli kunagi mingi laksu saanud, oli enam-vähem kujusse kolgitud ning mille ma enam-vähem kujusse ka voolisin: - Tagasipainutatud valtsiserv oli terve perimeetri ulatuses haamerdamise jälgi täis. Need voolisin ka pahtliga enamvähem kujusse.
- Sisemine tugevdusarmatuur oli pealmisest kapotiplekist kohati kuni 6-7 mm eemal (mille ma ligemale kolkisin enne hermeetiku panekut).
- Sisemise tugevdusarmatuuri plekiservad, mis jäävad mürasummutusmati alla, olid kohati lopergused. Need said samuti haamrit ja klotsi tunda.
- Kapoti sees, esiservas, kuhu kinnitub iluvõre juurde kuuluv kroomliist, olid mõned keevispunktide jäljed, mis olid rellakaga siledaks lihvitud.
Nii et miks otsustati tookord sama kapott välja lüüa ja mitte uut panna, võib ainult jätkuvalt oletada.
Aga mingi aeg läks siis sisepinnale hall aluskrunt... ... ja mingi aeg hiljem kaks kihti värvi:
Kapoti sisepinna kallal toimetades mul tekkisid mõningad kahtlused selle detaili suhtes. Kui soolapuhujatel on tavaks öelda "kõik märgid näitavad, et...", siis kapoti sisepinnal olid ka mõned "märgid", mis viitasid sellele et kunagi on pealmine plekk sisemise tugevdusarmatuuri küljest lahti võetud:
- Kapoti parempoolne nurk, mis oli kunagi mingi laksu saanud, oli enam-vähem kujusse kolgitud ning mille ma enam-vähem kujusse ka voolisin: - Tagasipainutatud valtsiserv oli terve perimeetri ulatuses haamerdamise jälgi täis. Need voolisin ka pahtliga enamvähem kujusse.
- Sisemine tugevdusarmatuur oli pealmisest kapotiplekist kohati kuni 6-7 mm eemal (mille ma ligemale kolkisin enne hermeetiku panekut).
- Sisemise tugevdusarmatuuri plekiservad, mis jäävad mürasummutusmati alla, olid kohati lopergused. Need said samuti haamrit ja klotsi tunda.
- Kapoti sees, esiservas, kuhu kinnitub iluvõre juurde kuuluv kroomliist, olid mõned keevispunktide jäljed, mis olid rellakaga siledaks lihvitud.
Nii et miks otsustati tookord sama kapott välja lüüa ja mitte uut panna, võib ainult jätkuvalt oletada.
Aga mingi aeg läks siis sisepinnale hall aluskrunt... ... ja mingi aeg hiljem kaks kihti värvi:
- SexSix
- Foorumi kasutaja
- Postitusi: 2503
- Liitunud: 22 Juul 2007 17:18
- Asukoht: Viljandimaa
- Autod: 013
Re: Projekt "VAZ 2107", 06VAZ, 1985
Nõuka ajal oli nende varuosadega ikka väga kitsas. NIVA 15 cm pikkuseks sõidetud esiporitiib võeti kere küljest ja vooliti "uueks". Ja keevitati omale kohale
Re: Projekt "VAZ 2107", 06VAZ, 1985
Vahepeal sai kapott pealt ka endale uue värvikuue. Jällegi 3 kihti:
Järgmine nädal saab hakata siis kerega lõpuks tegelema.Re: Projekt "VAZ 2107", 06VAZ, 1985
Võttis aega mis ta võttis, kere sai ka lõpuks pealtpoolt värvitud. Sama teema nagu uste ja luukidega- kolm kihti.
Paar ülevaatlikku pilti ka tehtust: Värvimine ise ei võtnud eriti midagi aega- paar tundi ja kolm kihti peal, aga need igasugused ettevalmistustööd on ja olid ühed ajaröövlid.
Eks mul tuleb veel millalgi poleeraparaadi ja -pastaga kere korra üle käia, aga see saab toimuma alles siis kui mul on uksed ette pandud ning klaasid sees. Nagu mulle öeldi et "ise võtsid uksed lahti, ise paned kokku ka".
Nii et tuleb hakata mõtlema, kuidas ja mismoodi need asjad uste seest ära käisid et siis vastupidises järjekorras saaks tagasi panna.
Ehk on nädala lõpupoole jälle midagi raporteerida nii piltide kui ka paari sõnaga jutu näol.
Paar ülevaatlikku pilti ka tehtust: Värvimine ise ei võtnud eriti midagi aega- paar tundi ja kolm kihti peal, aga need igasugused ettevalmistustööd on ja olid ühed ajaröövlid.
Eks mul tuleb veel millalgi poleeraparaadi ja -pastaga kere korra üle käia, aga see saab toimuma alles siis kui mul on uksed ette pandud ning klaasid sees. Nagu mulle öeldi et "ise võtsid uksed lahti, ise paned kokku ka".
Nii et tuleb hakata mõtlema, kuidas ja mismoodi need asjad uste seest ära käisid et siis vastupidises järjekorras saaks tagasi panna.
Ehk on nädala lõpupoole jälle midagi raporteerida nii piltide kui ka paari sõnaga jutu näol.
- TiitR
- Foorumi kasutaja
- Postitusi: 101
- Liitunud: 30 Sept 2021 18:10
- Asukoht: Tartumaa
- Autod: 1985 VAZ 21063; 2009 BMW X5 xDrive 30d; 2012 VW Passat 2.0tdi DSG; 2005 Škoda Octavia 2.0tdi DSG
Re: Projekt "VAZ 2107", 06VAZ, 1985
Mis siin ikka öelda, silm puhkab lausa, kui selliseid pilte vaadata ja väike kadeduseuss ka närib, et oleks omalgi kunagi nii sile ja särav
Re: Projekt "VAZ 2107", 06VAZ, 1985
Vahepeal said uksed ette, lukud uste sisse ning lukuvastused kere külge:
Uksed tahavad veel nagunii lisareguleerimist saada, sest ukseaugutihendid on panemata. Praegu on nad äravedamise ajaks ees.
Uste külgepaneku käigus vaatasin et kui ukse alumine siseserv(kuhu uksepolster peale läheb) oli tihendile mõeldud plekiservast u. 10 mm eemal, siis mustaks värvitud klaasiraami ülanurk oli kereplekist eemal u. 7 mm. Klaasiraami ülanurgast väljapoole tõmmates oli näha, kuidas ukse välispleki alumine serv liigub salongi suunas. Nii et suhtkoht vedel on see karkass neil ustel.
Aga ehk saab nad kunagi korralikult toimima ka. Lihtsalt aega kulub nende kallal tegelemisega.
Tükk tegemist oli nende reguleerimisega et "küljeviigid" hakkaksid klappima.Uksed tahavad veel nagunii lisareguleerimist saada, sest ukseaugutihendid on panemata. Praegu on nad äravedamise ajaks ees.
Uste külgepaneku käigus vaatasin et kui ukse alumine siseserv(kuhu uksepolster peale läheb) oli tihendile mõeldud plekiservast u. 10 mm eemal, siis mustaks värvitud klaasiraami ülanurk oli kereplekist eemal u. 7 mm. Klaasiraami ülanurgast väljapoole tõmmates oli näha, kuidas ukse välispleki alumine serv liigub salongi suunas. Nii et suhtkoht vedel on see karkass neil ustel.
Aga ehk saab nad kunagi korralikult toimima ka. Lihtsalt aega kulub nende kallal tegelemisega.
Re: Projekt "VAZ 2107", 06VAZ, 1985
Eelmise aasta 23 september oli see kuupäev kui tuppa veeres veidi räsitud olemise ja välimusega porganditooni VAZ 2107.
Selle aasta 25 märts oli see kuupäev kui auto keretööde teemale sai joon alla tõmmatud. Nii et ei võtnudki eriti kaua aega- "kõigest" pool aastat.
Ütleme nii et ei olnud lihtne kogu see teema. Nüüd on mul tükiks ajaks nendest žigulidest kõht täis. Ei taha nende keretööde peale mõeldagi.
Et aga vahepeal said ventikakoda, starteri kaitseplekk ja iluvõre kinnituskronsad krundi ja värvi alla: Õhupuhasti korpus ja klapikambrikaas roostest puhastatud ning kaubanduslikuma välimuse: Vaatasin et värv koodiga RAL7021, nimetusega Schwarzgrau oli kõige ligilähedasem toon.
Kapott ja tagaluuk said ka autole külge pandud: Ja veel mõned pildid auto äravedamise päevast: Uste välimised lingid pidi omanik uued otsima. Sama asi puudutab ka karpide musti liiste ning C-piilari õhuvõtuavade katteid.
Nn. musta numbri autot sellest 07-st ei tule. Need olid autoomaniku sõnad. Põhjus lihtne: Esiteks ta ei viitsi hakata enda pead vaevama, kas see mingi polt, seib või mutter peab olema kaetud kollase tsingiga, valge tsingiga, värvitud või hoopis värvimata. Ja teiseks ta jälgis auto-moto foorumist, kuidas seltskond tähenärijaid hekseldas ühe helesinise 07 kallal, mis lõpuks selle musta uuniknumbri sai.
Omanikul oli põhipõhjus et auto näeks viisakas välja, sõidu ajal mingeid kolinaid ja veidraid hääli ei teeks ning rahvast tee peale ei jätaks.
Osasid teemajälgijaid kindlasti huvitab, et mis see kuudepikkune töö nüüd lõpuks maksma läks. Ega see mingi riigisaladus ei olegi.
Materjalide kogusumma oli veidi üle 1700 euro. Koguseliselt läks värvi natuke üle 10ne liitri ning halli täitevkrunti kulus koos kinnitiga 5 liitrit ja musta täitevkrunti koos kinnitiga samuti 5 liitrit. Pluss siis igasugused liivapaberid, lihvkettad, pahtlid, epokrunt, nitrolahusti jne.
Töö- ja olmekulude koha pealt on kindel taks: alla 10 euro/h ma sellist tööd ei tee. Eriti olmekulud on seoses igasuguste välisilma sündmustega tõusnud kosmosesse. Nii et edasi oskab igaüks ise arvutada, palju selle töö peale raha kulus.
Need, kellel on võimalus enda hobiautot remontida/taastada/hooldada enda kodustes tingimustes, on ehk natuke lihtsam- ei pea renti maksma.
Jah, alati on võimalik teha sellist tööd kiiremini, paremini, odavamalt- ma ei vaidle vastu. Meil kõigil on vabadus ja võimalus endi teadmisi autode keretöödest ka praktikas demonstreerida.
Aga nagu auto omanik mainis, ratsionaalsusega pole sellel tööl muidugi mitte midagi pistmist- asi taandub puhtalt emotsioonidele, mida sellise auto valmimine või temaga sõit tekitab. Ehk siis teisisõnu- lapsepõlvemälestuste taaselustamise tarbeks pole ükski summa liiga suur.
Eks ma millalgi, kui läheb auto kokkupanekuks, püüan nö.jooksvalt ka mingeid pilte veel teha. Et see teema pole veel lõplikult lukku pandud
Selle aasta 25 märts oli see kuupäev kui auto keretööde teemale sai joon alla tõmmatud. Nii et ei võtnudki eriti kaua aega- "kõigest" pool aastat.
Ütleme nii et ei olnud lihtne kogu see teema. Nüüd on mul tükiks ajaks nendest žigulidest kõht täis. Ei taha nende keretööde peale mõeldagi.
Et aga vahepeal said ventikakoda, starteri kaitseplekk ja iluvõre kinnituskronsad krundi ja värvi alla: Õhupuhasti korpus ja klapikambrikaas roostest puhastatud ning kaubanduslikuma välimuse: Vaatasin et värv koodiga RAL7021, nimetusega Schwarzgrau oli kõige ligilähedasem toon.
Kapott ja tagaluuk said ka autole külge pandud: Ja veel mõned pildid auto äravedamise päevast: Uste välimised lingid pidi omanik uued otsima. Sama asi puudutab ka karpide musti liiste ning C-piilari õhuvõtuavade katteid.
Nn. musta numbri autot sellest 07-st ei tule. Need olid autoomaniku sõnad. Põhjus lihtne: Esiteks ta ei viitsi hakata enda pead vaevama, kas see mingi polt, seib või mutter peab olema kaetud kollase tsingiga, valge tsingiga, värvitud või hoopis värvimata. Ja teiseks ta jälgis auto-moto foorumist, kuidas seltskond tähenärijaid hekseldas ühe helesinise 07 kallal, mis lõpuks selle musta uuniknumbri sai.
Omanikul oli põhipõhjus et auto näeks viisakas välja, sõidu ajal mingeid kolinaid ja veidraid hääli ei teeks ning rahvast tee peale ei jätaks.
Osasid teemajälgijaid kindlasti huvitab, et mis see kuudepikkune töö nüüd lõpuks maksma läks. Ega see mingi riigisaladus ei olegi.
Materjalide kogusumma oli veidi üle 1700 euro. Koguseliselt läks värvi natuke üle 10ne liitri ning halli täitevkrunti kulus koos kinnitiga 5 liitrit ja musta täitevkrunti koos kinnitiga samuti 5 liitrit. Pluss siis igasugused liivapaberid, lihvkettad, pahtlid, epokrunt, nitrolahusti jne.
Töö- ja olmekulude koha pealt on kindel taks: alla 10 euro/h ma sellist tööd ei tee. Eriti olmekulud on seoses igasuguste välisilma sündmustega tõusnud kosmosesse. Nii et edasi oskab igaüks ise arvutada, palju selle töö peale raha kulus.
Need, kellel on võimalus enda hobiautot remontida/taastada/hooldada enda kodustes tingimustes, on ehk natuke lihtsam- ei pea renti maksma.
Jah, alati on võimalik teha sellist tööd kiiremini, paremini, odavamalt- ma ei vaidle vastu. Meil kõigil on vabadus ja võimalus endi teadmisi autode keretöödest ka praktikas demonstreerida.
Aga nagu auto omanik mainis, ratsionaalsusega pole sellel tööl muidugi mitte midagi pistmist- asi taandub puhtalt emotsioonidele, mida sellise auto valmimine või temaga sõit tekitab. Ehk siis teisisõnu- lapsepõlvemälestuste taaselustamise tarbeks pole ükski summa liiga suur.
Eks ma millalgi, kui läheb auto kokkupanekuks, püüan nö.jooksvalt ka mingeid pilte veel teha. Et see teema pole veel lõplikult lukku pandud
Re: Projekt "VAZ 2107", 06VAZ, 1985
Bensiinipaak sai ka vahepeal vanast värvist(ilmselt oli tegu pulbervärviga, ma oletan) puhastatud, krunditud...
...ning värvitud:
- SexSix
- Foorumi kasutaja
- Postitusi: 2503
- Liitunud: 22 Juul 2007 17:18
- Asukoht: Viljandimaa
- Autod: 013
Re: Projekt "VAZ 2107", 06VAZ, 1985
Autol on valed veljed all.
Re: Projekt "VAZ 2107", 06VAZ, 1985
Õhupuhasti korpuse ja klapikambrikaane värv on tavaline kinnitiga poolmatt värv. Mingit termovärvi vms. ei ole neile vaja.
Ja SexSixile vastuseks et õiged veljed on juba liivapritsiga puhastatud ning hõbedaseks värvitud.
Ja SexSixile vastuseks et õiged veljed on juba liivapritsiga puhastatud ning hõbedaseks värvitud.
- TiitR
- Foorumi kasutaja
- Postitusi: 101
- Liitunud: 30 Sept 2021 18:10
- Asukoht: Tartumaa
- Autod: 1985 VAZ 21063; 2009 BMW X5 xDrive 30d; 2012 VW Passat 2.0tdi DSG; 2005 Škoda Octavia 2.0tdi DSG
Re: Projekt "VAZ 2107", 06VAZ, 1985
Kas tavaline (eeldan, et 2K?) must poolmatt? Originaalis tundub selline kergelt hallikas, mitte päris süsimust või on mul lihtsalt valesti meeles?
Re: Projekt "VAZ 2107", 06VAZ, 1985
07 on jätkuvalt olemas. Pole teda vahepeal "maha kantud" ega ka nn. riiulisse seisma pandud.
Põhjaalused tööd said ka lõpuks ühele poole.
Aja jooksul olid rataste alt lenduvad kivid suutnud pagasiruumi põhja altpoolt sellest tehases pealekantud põhjakaitsemastiksist suht puhtaks kulutada. Nii et põhjaplekil olid mitmes kohas pindmised roostelaigud juba nähtavale ilmunud. Õnneks läbivaid roosteauke oli "0".
Nood kohad said traatkettaga ära puhastatud, roostemuundurit ja epokrunti peale ning kaks kihti kivikaitset takkapihta.
Kui kivikaitse oli järgmiseks päevaks ära kuivanud, siis sain asuda pintseldama. Sõna otseses mõttes.
Kuna tõstukit või kanalit auto kõhualusega tegelemiseks polnud võtta, ehitati paarist prussist ja puupakkudest koosnev "estakaad", mis oli parasjagu sellisel kõrgusel et ma sain istukil auto all toimetada.
Läks aega mis läks, aga pintsli, rulli ja "mingi ema" abiga sai 07-l põhi ka värvitud: Nagu näha, on sillad roostest puhtaks lastud, krunditud ja värvitud ning nende juurde kuuluvad kuluosad lukksepa poolt ka uute vastu vahetatud: Põhja pesu "karukeelega" ja pesuveega ei võtnud eriti kaua aega. Ajaröövel oli tegelikult see sildade, kardaani ja kere kinnikatmine. Esisisillast ka paar pilti: Minu arust täitsa viisakas töö lukksepa poolt. Arvestades et missugused roostekäkid need sillad enne välja nägid.
Ja lõpuks koostati eduka "põhjaskäigu" tõttu ka üks korralik lõunamenüü:
Põhjaalused tööd said ka lõpuks ühele poole.
Aja jooksul olid rataste alt lenduvad kivid suutnud pagasiruumi põhja altpoolt sellest tehases pealekantud põhjakaitsemastiksist suht puhtaks kulutada. Nii et põhjaplekil olid mitmes kohas pindmised roostelaigud juba nähtavale ilmunud. Õnneks läbivaid roosteauke oli "0".
Nood kohad said traatkettaga ära puhastatud, roostemuundurit ja epokrunti peale ning kaks kihti kivikaitset takkapihta.
Kui kivikaitse oli järgmiseks päevaks ära kuivanud, siis sain asuda pintseldama. Sõna otseses mõttes.
Kuna tõstukit või kanalit auto kõhualusega tegelemiseks polnud võtta, ehitati paarist prussist ja puupakkudest koosnev "estakaad", mis oli parasjagu sellisel kõrgusel et ma sain istukil auto all toimetada.
Läks aega mis läks, aga pintsli, rulli ja "mingi ema" abiga sai 07-l põhi ka värvitud: Nagu näha, on sillad roostest puhtaks lastud, krunditud ja värvitud ning nende juurde kuuluvad kuluosad lukksepa poolt ka uute vastu vahetatud: Põhja pesu "karukeelega" ja pesuveega ei võtnud eriti kaua aega. Ajaröövel oli tegelikult see sildade, kardaani ja kere kinnikatmine. Esisisillast ka paar pilti: Minu arust täitsa viisakas töö lukksepa poolt. Arvestades et missugused roostekäkid need sillad enne välja nägid.
Ja lõpuks koostati eduka "põhjaskäigu" tõttu ka üks korralik lõunamenüü:
Re: Projekt "VAZ 2107", 06VAZ, 1985
Super töö, enda masinat ehitades olen nii mönegi asja körvataha pannud. Lootes sama siledat löpp tulemit.
- logman
- Ladaklubi Liige
- Postitusi: 3999
- Liitunud: 29 Nov 2004 23:46
- Asukoht: Mulgi ja Sakala vahel vibreerin
- Autod: 1,3 "vasmjorka", 1,2 "kopeika", 1,4d vollwaagen
- Kontakt:
Re: Projekt "VAZ 2107", 06VAZ, 1985
Minu arvates on lukksepp rooli varrastele kammitsad valesti kinnitanud.
Kammitsate liitekoht peaks ühtima hülsside lõhega ehk siis tuleks kammitsate M8 poldid korraks lahti päästa ja kammitsad umbes 90 kraadi ümber telje pöörata. Lõplik pilt oleks seega õigem, kui hülsse pööramata kammitsate mutrid vaataksid allapoole.
Kammitsate liitekoht peaks ühtima hülsside lõhega ehk siis tuleks kammitsate M8 poldid korraks lahti päästa ja kammitsad umbes 90 kraadi ümber telje pöörata. Lõplik pilt oleks seega õigem, kui hülsse pööramata kammitsate mutrid vaataksid allapoole.
Re: Projekt "VAZ 2107", 06VAZ, 1985
Selge. Selle asja saab millalgi korda ajada.logman kirjutas: ↑23 Mai 2022 22:24 Minu arvates on lukksepp rooli varrastele kammitsad valesti kinnitanud.
Kammitsate liitekoht peaks ühtima hülsside lõhega ehk siis tuleks kammitsate M8 poldid korraks lahti päästa ja kammitsad umbes 90 kraadi ümber telje pöörata. Lõplik pilt oleks seega õigem, kui hülsse pööramata kammitsate mutrid vaataksid allapoole.
Re: Projekt "VAZ 2107", 06VAZ, 1985
Siin teemas on päris pikalt vaikus olnud. See aga ei tähenda et auto oleks niiöelda "riiulile tõstetud" paremaid aegu ootama.
Omanik on vahepeal muude toimetuste ja pere kõrvalt seda 07-t ikka tasapisi kokku ladunud. Klaasid said uste sisse, laepolster pesti puhtaks ja pandi lakke tagasi, juhtmestik on samuti veetud.
Üks suur vedamine oli see, et autole õnnestus saada "CCCP" kirjadega esi-, taga-, ja suunatuled. Aga esimese asjana kleebiti pigimattidega üle lagi, põrand ning uste sisepinnad: Kui kohvi joodud, tiirud ümber auto tehtud et kuskohast töödega pihta hakata, otsustati et saaks need uksed lõplikult kokku.
Polstrite alla otsustati panna sellised munakarbiprofiiliga poroloonribad, et plastikust polstrialus mingeid käginaid ei tekitaks: Päris üksjagu aega kulus et need asjad paika istuksid aga millalgi hakkas mingi üldine vaatepilt ustest juba tekkima:
Omanik on vahepeal muude toimetuste ja pere kõrvalt seda 07-t ikka tasapisi kokku ladunud. Klaasid said uste sisse, laepolster pesti puhtaks ja pandi lakke tagasi, juhtmestik on samuti veetud.
Üks suur vedamine oli see, et autole õnnestus saada "CCCP" kirjadega esi-, taga-, ja suunatuled. Aga esimese asjana kleebiti pigimattidega üle lagi, põrand ning uste sisepinnad: Kui kohvi joodud, tiirud ümber auto tehtud et kuskohast töödega pihta hakata, otsustati et saaks need uksed lõplikult kokku.
Polstrite alla otsustati panna sellised munakarbiprofiiliga poroloonribad, et plastikust polstrialus mingeid käginaid ei tekitaks: Päris üksjagu aega kulus et need asjad paika istuksid aga millalgi hakkas mingi üldine vaatepilt ustest juba tekkima:
Viimati muutis 06VAZ, 30 Dets 2022 14:56, muudetud 1 kord kokku.