21051, Raunop, 1990
Postitatud: 12 Mai 2020 18:49
Minu esimene postitus selles Foorumis ja loomulikult peab see olema äsja omandatud Žiguli'st.
Auto sai leitud auto24 kuulutuse peale ja pärast esimest proovisõitu olin veendunud, et see on just see retroliikur, mida suveks tarvis.
Testisõidu ajal liikus masin kenasti, sai minema ja pärast ka pidama, ainsana jäi silma väike roolilõtk.
Kere paistab minu asjatundmatule silmale üsna okeis seisus, roostet siinseal ikka leidub, kuid suuri auke ja mehisemat mädanemist kusagilt silma ei hakanud.
Kahjuks on masin küll kõige nõrgema 1,2L mootoriga ja neljase kastiga, kuid suurem osa sõite on nagunii linnas ja lühemad. Pikki otsi teeb pigem mõne masinaga, mis on saanud Euro NCAP testis rohkem, kui null tärni
Autoga tuli kaasa ka hulk huvitavaid originaal aksessuaare, nagu:
* Tööriistakohver koos tööriistadega
* Tõkiskingad
* Roolilukk ja pedaalilukk
* Ohukolmnurk koos kotiga
* Esmaabikarp (sisu vahetasin tänapäevase vastu)
* Lamp, mis käib sigaretisüütajasse
* Pott originaal parandusvärviga, mis on ilmselt küll kivistunud, kuid värvikoodi saab sealt ikka
Mingit kola veel, mis kohe ei meenu.
Esimese paari päeva jooksul on sõit muutunud oluliselt vähem hirmsamaks, kui ta alguses oli, kuid vahepeal enda "tänapäevasesse" autosse istudes on tunne jälle teistpidi kummaline. Lada rool on märkimisväärselt suurem Subaru Foresteri omast, rääkimata tunnetuse erinevusest, kuna nullviiel roolivõimu pole. Lisaks pidurid, mille vajutamisel peab Lada puhul oma soovist ikka tõsisemalt märku andma.
On avaldunud ka mõned rikked, mille üle ilmselt oleks vanemat sorti auto puhul patt viriseda, eriti kui tegu on n.liidu autotööstuse toodanguga. Sillast seevastu kolinaid ei kosta ja mootor-kast toimetavad kenasti.
Rikked ja esimese hooga tegemist tahtvad asjad:
* Õlivahetus, kuna sel aastal pole tehtud.
* Tagumine parem trummelpidur vibreerib pidurdamise lõppfaasis, vahetult enne auto pidama jäämist.
* Esimene (vist vasak) pidur viliseb pidurdades.
* Roolilõtk korda, roolikarpi vist pidi saama “peale keerata” vms?
* Karburaator tahab putitamist saada. Järsemalt kiirendades gaasi vabastades ja kohe uuesti peale vajutades auto korraks hüppab edasi.
* Armatuurlaua osad märgutuled ei taha mitte igakord põleda (kaugtule oma nt.), funktsioonid ise töötavad.
* Juhi ukse saab lukust lahti keerata, kuid lukku tagasi mitte, nupp ei lähe alla. Nupp ise alla vajutades saab ukse lukku.
Hilisemad tegemised:
* Raadio sisse, ideaalis tahaks originaalraadiot, millele FM külge võlutud.
* Kunagi hiljem tahaks kere vaatamist, millalgi on värviparandusi tehtud, kuid veidi lohakalt. Eks leiduks ka roostet, mida eemaldada, kui asi nii kaugele peaks minema.
* Osa salongi plastikdetaile on deformeerunud / kulunud ja tahaks vahetamist, et parem välja näeks.
* Esiklaasil on märkimisväärne kogus täkkeid - Sellega seoses, kas keegi oskab soovitada, kus vahetada Lada esiklaasi?
* Juhiuks ei seisa lahti, vajub kinni.
Sellest tulenevalt võib ka vihjeid jagada, kui mõni probleem tuttav tundub.
Head on ka soovitused, kuhu masin hooldusesse/remonti viia. Esimese hooga tahaks just piduri muredest lahti saada ja samal ajal võiks siis ka õlivahetuse ära teha.
Endal ei ole hetkel head võimalust auto alla pääseda ja vene autodega kogemused tahavad ka veel kogumist. Kindlasti teen ajapikku osa asju ka ise, kuid alustuseks tahaks lihtsalt sõita.
Pika jutu otsa paar pilti ka.
Auto sai leitud auto24 kuulutuse peale ja pärast esimest proovisõitu olin veendunud, et see on just see retroliikur, mida suveks tarvis.
Testisõidu ajal liikus masin kenasti, sai minema ja pärast ka pidama, ainsana jäi silma väike roolilõtk.
Kere paistab minu asjatundmatule silmale üsna okeis seisus, roostet siinseal ikka leidub, kuid suuri auke ja mehisemat mädanemist kusagilt silma ei hakanud.
Kahjuks on masin küll kõige nõrgema 1,2L mootoriga ja neljase kastiga, kuid suurem osa sõite on nagunii linnas ja lühemad. Pikki otsi teeb pigem mõne masinaga, mis on saanud Euro NCAP testis rohkem, kui null tärni
Autoga tuli kaasa ka hulk huvitavaid originaal aksessuaare, nagu:
* Tööriistakohver koos tööriistadega
* Tõkiskingad
* Roolilukk ja pedaalilukk
* Ohukolmnurk koos kotiga
* Esmaabikarp (sisu vahetasin tänapäevase vastu)
* Lamp, mis käib sigaretisüütajasse
* Pott originaal parandusvärviga, mis on ilmselt küll kivistunud, kuid värvikoodi saab sealt ikka
Mingit kola veel, mis kohe ei meenu.
Esimese paari päeva jooksul on sõit muutunud oluliselt vähem hirmsamaks, kui ta alguses oli, kuid vahepeal enda "tänapäevasesse" autosse istudes on tunne jälle teistpidi kummaline. Lada rool on märkimisväärselt suurem Subaru Foresteri omast, rääkimata tunnetuse erinevusest, kuna nullviiel roolivõimu pole. Lisaks pidurid, mille vajutamisel peab Lada puhul oma soovist ikka tõsisemalt märku andma.
On avaldunud ka mõned rikked, mille üle ilmselt oleks vanemat sorti auto puhul patt viriseda, eriti kui tegu on n.liidu autotööstuse toodanguga. Sillast seevastu kolinaid ei kosta ja mootor-kast toimetavad kenasti.
Rikked ja esimese hooga tegemist tahtvad asjad:
* Õlivahetus, kuna sel aastal pole tehtud.
* Tagumine parem trummelpidur vibreerib pidurdamise lõppfaasis, vahetult enne auto pidama jäämist.
* Esimene (vist vasak) pidur viliseb pidurdades.
* Roolilõtk korda, roolikarpi vist pidi saama “peale keerata” vms?
* Karburaator tahab putitamist saada. Järsemalt kiirendades gaasi vabastades ja kohe uuesti peale vajutades auto korraks hüppab edasi.
* Armatuurlaua osad märgutuled ei taha mitte igakord põleda (kaugtule oma nt.), funktsioonid ise töötavad.
* Juhi ukse saab lukust lahti keerata, kuid lukku tagasi mitte, nupp ei lähe alla. Nupp ise alla vajutades saab ukse lukku.
Hilisemad tegemised:
* Raadio sisse, ideaalis tahaks originaalraadiot, millele FM külge võlutud.
* Kunagi hiljem tahaks kere vaatamist, millalgi on värviparandusi tehtud, kuid veidi lohakalt. Eks leiduks ka roostet, mida eemaldada, kui asi nii kaugele peaks minema.
* Osa salongi plastikdetaile on deformeerunud / kulunud ja tahaks vahetamist, et parem välja näeks.
* Esiklaasil on märkimisväärne kogus täkkeid - Sellega seoses, kas keegi oskab soovitada, kus vahetada Lada esiklaasi?
* Juhiuks ei seisa lahti, vajub kinni.
Sellest tulenevalt võib ka vihjeid jagada, kui mõni probleem tuttav tundub.
Head on ka soovitused, kuhu masin hooldusesse/remonti viia. Esimese hooga tahaks just piduri muredest lahti saada ja samal ajal võiks siis ka õlivahetuse ära teha.
Endal ei ole hetkel head võimalust auto alla pääseda ja vene autodega kogemused tahavad ka veel kogumist. Kindlasti teen ajapikku osa asju ka ise, kuid alustuseks tahaks lihtsalt sõita.
Pika jutu otsa paar pilti ka.