Lada 21011 Mkaarov. “75a
Lada 21011 Mkaarov. “75a
Foorumi reeglid
Autoteema pealkirja vormistamine:
Auto mudel, kasutajanimi, väljalaskeaasta n: 2107, Revolutsionäär, 1989
Tasuks lisada ka märgend kujul projekt-MUDEL n: projekt-2107
Teemasse palun lisada juttu oma masinast ja lisaks ka pildimaterjali.
Pildimaterjali üleslaadimisel kasutada võimalusel foorumi pakutud funktsionaalsust, sest välistelt saitidelt viidatud pildid kipuvad ajaga kaduma.
Autoteema pealkirja vormistamine:
Auto mudel, kasutajanimi, väljalaskeaasta n: 2107, Revolutsionäär, 1989
Tasuks lisada ka märgend kujul projekt-MUDEL n: projekt-2107
Teemasse palun lisada juttu oma masinast ja lisaks ka pildimaterjali.
Pildimaterjali üleslaadimisel kasutada võimalusel foorumi pakutud funktsionaalsust, sest välistelt saitidelt viidatud pildid kipuvad ajaga kaduma.
Lada 21011 Mkaarov. “75a
Tavalisel päeval, istudes tööjuures ja servides facebooki. Klaps lööb ette pilli! Kohe kōne ja vaatama!
Tuli välja et auto seisnud 10a garaazis, pole keegi seal isegi väga kainud. Tolmu ja mustuse all. Seisma jäämise pōhjus oli vanema mehe surm. Poeg ei teadnud väga autodest ja oskas öelda vaid seda, et läbisōit on 75 tuhat ja papi enamjaolt istus ainult autos ja kuulas muusikat. Ohooo...nyyd hakkas juba jama, Ark ehk maanteeamet kus sai kaidud vähemalt 5 korda, kuna pärand jne oli alati mingi kindel paber puudu. Lōpuks asi korra ja siguli minu ! Sai siis siguli ettevaatlikult garaazist välja sikutatud. Imekombel olid pidurid lahti! Kui koik muu oli väga kinni, siduri pedaal piduripedaal. Rehvid tühjad ja süütelukk kinni. Edasi, treiler ja auto Viljandisse garaazi. Seal hakkasime autot tuulutama ja tema sisu asjadest puhtaks tōstma, kusjuures pagasnik oli täis uusi juppe(rehvid, sarniirid jnejne) Kaasa veel koik mis oli siguliga vist originaalist kaasa antud. Seejärel auto tõstukile ja hakkas elustamine. Mootorit proovides algul vändaga, see ringi ei käinud. Leotasime ja tegime mis tegime lahti me ta saime, uued kyynlad peale, seejäre jagaja kaane puhastus ja kontaktide puhastus. Vana kytus paagist välja ja uus asemele, kütte käsipumba remont, see oli kinni ja ei toiminud . Algul pikkpikk käiamine. Kui ükshetk nagu muuseas pill parts ja käis . Muidugi sai varasemalt pandud koik uued vedelikud kah ! Seejärel sai maha vōetud koik siduri pump ja selle silinder puhastatud, kerge ōhutus ja sidur olemas ! Sai ka tiba tegeletud piduritega, ka nende pedaali silinder sai puhastatud ja uuesti käima aetud. Nyyd vaid üle ōhutada ja asi toimib. Hmmm, mis oli ss hea on see et koik mis peal oli toimis! Tuled viled koik toimisid, käsipidurid asjad nagu kännutaga ! Vaid mingi sooja klapp on veel kinni, kōrvalistuja jalgealuse ees on pisikene klapp, seda ei ōnnestunud veel lahti saada. Sai ss autot pealt ja alt vaadatud, koik puksid ja asjad tundusid head, pōhi on mastiksi all ja auke ega roostet sealt ei leidnud, auto väljastpoolt näeb ise väga hea välja, enne garaazi ajamist sai suurem tolm nutipesulas maha lastud. Plaan ss järgmine, kuna ehitus käib töö tōttu ainult nädalavahetusel, siis koju minnes, tegeleme piduritega ja lisame autole katuseraami, eemaldame istmetel katted, vaatame auto veel kōik üle, viskame vaha peale, vahetame esimesed rehvid uute vastu ja proovime laupäeval teha autole ülevaatuse!
Loodan et polnud väga segane jutt!! Kui ülevaatusel kaidud annan teada mis räägiti ja mis seis on hetkel
Päikest ! Lisan ka klōpse mis on tehtud ! Kahjuks, vide lisada ei oska, mootori käimisest ja pisikesest sōidust!
Tuli välja et auto seisnud 10a garaazis, pole keegi seal isegi väga kainud. Tolmu ja mustuse all. Seisma jäämise pōhjus oli vanema mehe surm. Poeg ei teadnud väga autodest ja oskas öelda vaid seda, et läbisōit on 75 tuhat ja papi enamjaolt istus ainult autos ja kuulas muusikat. Ohooo...nyyd hakkas juba jama, Ark ehk maanteeamet kus sai kaidud vähemalt 5 korda, kuna pärand jne oli alati mingi kindel paber puudu. Lōpuks asi korra ja siguli minu ! Sai siis siguli ettevaatlikult garaazist välja sikutatud. Imekombel olid pidurid lahti! Kui koik muu oli väga kinni, siduri pedaal piduripedaal. Rehvid tühjad ja süütelukk kinni. Edasi, treiler ja auto Viljandisse garaazi. Seal hakkasime autot tuulutama ja tema sisu asjadest puhtaks tōstma, kusjuures pagasnik oli täis uusi juppe(rehvid, sarniirid jnejne) Kaasa veel koik mis oli siguliga vist originaalist kaasa antud. Seejärel auto tõstukile ja hakkas elustamine. Mootorit proovides algul vändaga, see ringi ei käinud. Leotasime ja tegime mis tegime lahti me ta saime, uued kyynlad peale, seejäre jagaja kaane puhastus ja kontaktide puhastus. Vana kytus paagist välja ja uus asemele, kütte käsipumba remont, see oli kinni ja ei toiminud . Algul pikkpikk käiamine. Kui ükshetk nagu muuseas pill parts ja käis . Muidugi sai varasemalt pandud koik uued vedelikud kah ! Seejärel sai maha vōetud koik siduri pump ja selle silinder puhastatud, kerge ōhutus ja sidur olemas ! Sai ka tiba tegeletud piduritega, ka nende pedaali silinder sai puhastatud ja uuesti käima aetud. Nyyd vaid üle ōhutada ja asi toimib. Hmmm, mis oli ss hea on see et koik mis peal oli toimis! Tuled viled koik toimisid, käsipidurid asjad nagu kännutaga ! Vaid mingi sooja klapp on veel kinni, kōrvalistuja jalgealuse ees on pisikene klapp, seda ei ōnnestunud veel lahti saada. Sai ss autot pealt ja alt vaadatud, koik puksid ja asjad tundusid head, pōhi on mastiksi all ja auke ega roostet sealt ei leidnud, auto väljastpoolt näeb ise väga hea välja, enne garaazi ajamist sai suurem tolm nutipesulas maha lastud. Plaan ss järgmine, kuna ehitus käib töö tōttu ainult nädalavahetusel, siis koju minnes, tegeleme piduritega ja lisame autole katuseraami, eemaldame istmetel katted, vaatame auto veel kōik üle, viskame vaha peale, vahetame esimesed rehvid uute vastu ja proovime laupäeval teha autole ülevaatuse!
Loodan et polnud väga segane jutt!! Kui ülevaatusel kaidud annan teada mis räägiti ja mis seis on hetkel
Päikest ! Lisan ka klōpse mis on tehtud ! Kahjuks, vide lisada ei oska, mootori käimisest ja pisikesest sōidust!
- Manused
-
- F593B61D-3EFE-4B6D-9585-879EF96A407E.jpeg (362.63 KiB) Vaadatud 3935 korda
-
- D6DBFE6E-3727-403D-AA00-5B3BF035ABFD.png (461.38 KiB) Vaadatud 3972 korda
-
- 80EE5D2B-C7EC-4EA0-907C-909275D27C8E.png (453.63 KiB) Vaadatud 3974 korda
-
- E3F503C5-9F18-4971-9881-D8B4C4C34EEE.jpeg (143.58 KiB) Vaadatud 3974 korda
-
- 0204EE25-A165-49DD-992F-5E08C18917B9.jpeg (97.37 KiB) Vaadatud 3974 korda
- martin13
- Foorumi kasutaja
- Postitusi: 163
- Liitunud: 28 Aug 2013 17:58
- Asukoht: Haapsalu
- Autod: 2105 rallikas, 2105, 2106, BMW e30
Re: Lada 21011 Mkaarov. “75a
Vägev leid igatahes!! Musta numbri kandidaat?
Re: Lada 21011 Mkaarov. “75a
Martin13.. Kurat ei tea kas julgeb, vaatan uurin Viljandi Auto moto siksi taastaja käest. Et tema kui tegija vaataks kas ikka koik on originaal Väga ma ise muidugi ei usu aga kurat seda teab
- SexSix
- Foorumi kasutaja
- Postitusi: 2501
- Liitunud: 22 Juul 2007 17:18
- Asukoht: Viljandimaa
- Autod: 013
Re: Lada 21011 Mkaarov. “75a
Algusaja VAZ 21011. Ukseklaasi vändad VAZ 2101 omad. Jäta reg. numbrid vanad st. ilma europlätakata.
-
eetsttt
- Foorumi kasutaja
- Postitusi: 74
- Liitunud: 19 Juul 2018 18:06
- Asukoht: Soome, Tuusula
- Autod: Lada 2107. 87` . Fiat 127. 80`, Volvo 480. 87`2tk, Peugeot 206 99`. 2tk
Re: Lada 21011 Mkaarov. “75a
Suuper lahe leid... Edu ehitamisel
Re: Lada 21011 Mkaarov. “75a
Kindlasti jätan vanad mängid ! Minumeelest. Eed sobivad siia:)!
Ehh mis siin ikka, ehitame niikaua kui jaksame ja kui aega on Aga suured tänud !
Ehh mis siin ikka, ehitame niikaua kui jaksame ja kui aega on Aga suured tänud !