Peale keretöid kui autoga kodugaraazi tagasi sõitsin lõhkusin kiirendades ära kodukootud gaasihoovastiku munaku. See auo kohe kutsub vajutama. Munak katkes puhtalt sellepärast, et põrandamatti polnud ja pedaal läks kaugemale kui vaja. Järgnes kiire nipukaparandus teeääres ja sai sõitu jätkata, kuid gaas oli veidi peal. Hiljem tegin munaku vähe tugevamaks. tulevikus peab sinna panema poolkuu. Isegi vajalikud tükid on selleks olemas.
Garaazis tagasi ja alustasin esisilla vigade parandusega. Esimeseks asjaks siis sharniirid õigeks. Üritasin välja mõelda ka põhjust, miks algselt sharniirid valesti panin- õõtsa pärast. Sharniir lihtsalt ei mahtunud läbi oma augu. Probleem on selles, et sõrme osa tugevdatud ja kahekordse plekiga. Augud ei ole saanud päris kohakuti. freesisin augu mõõtu ja sharniir läks õigesti külge. Kui juba õõtsadega töö oli asendasin sillatalal õõtsa kinnituspoldid pikemate vastu. Selle märkuse tegi silda reguleerides kasutaja
Jaaniuss Järgmiseks hoogtööks oli lukuga diffri paigaldamine, et ikka lustlikum sõita oleks. Ülekandeks 4.3 ja lukuks eelpingega torsen. Tagumised vedrud tegin ka lühemaks seekord lõikasin 3/4 keerust. Peale seda käisin detsembri alguses uuesti silda reguleerimas. Hoolimata sellest, et muutused olid väikesed oli sild siiski paigast ära. Keretööde ajal sai paremale poole tehtud uus porilapatsi kronsa. Ning pärast tegin mõlemale poole uued porilapatsid. Rekka omadest tehtud- suured ja toekad tükid said.
Detsembri teises pooles saabus meeldivam töö salongi kokku panemise näol. Salongiga on hea tegeleda, kuna koheselt on näha kuidas olukord muutub järkjärgult meeldivamaks. Seda sai võimalikult kaua edasi lükatud, et korrosioonitõrje jõuaks hanguda. Kasutaja
Tom eraldas oma varudest makihoidja millesse paigaldasin selle popi maki. Mis õige ralliauto see ilma rihvel alumiiniumita on... sellega said kaetud mõned üleliigsed augud.
Makile vajaliku ruumiga Ladal priisata pole, võimalik, et oleks pidanud otsima lühema maki. Originaalkinnistusega sobis see väga hästi, eest jäi vaid makk veidi välja. 18.12 sain põranda komplekteeritud. Kõige alla põrandale paigaldasin plastikust (natuke riiet ka) jalgade pühkimise karvase mati, et niiskus mati alt saaks selleks mõeldud aukudest välja voolata. Selle peale sai pandud alles jäänud pigimatt ja vilt. Visuaalselt kogu seda kuhja katab
Kütiga vahetatud must 2106 karvane põrandavaip. Selgus ka see, et originaal põrandamatil pole tagumise istme kõrval polstrit vaid selleks on eraldi pisikesed tükid. Olemas oli ka üks räsitud põrandamatt ja sellest lõikasin puuduolevad osad vahede katmiseks. Selleks, et teha nii nagu Beezil (musta plastikuga) oli kopika plastikud rabedad ja läksid lõigates katki. punase 05-e, Kopika ja varuosa 06-e lävepakuliistudest sai komplekteeritud enamvähem korralik komplekt. Ühtegi sirget tagumist liistu polnud. Seega sai tehtud esimestest tagumised liistud ning pestud ja kasitud. Kogu salongiteema sai joone alla tõmmata jaanuari teises pooles.
21.12 käisin Männikul mootorit seadistamas. Kõik mootoriga seotud üritused Männikul algavad
Olaaf-il sõnadega: võta klapikambri kaas maha. Esimest korda sai tehtud ka peenhäälestust koos gaaside mõõtmisega proovisõidul. Auto sai vägahästi seadesse ja on palju nobedam kui mu Beez Lada, loogiline ka 1,5 vs 1,3.
Järgmiseks pusleks oli mugavama rooli hankimine. Esmalt proovisin rooli, mille kunagi 2010 ostsin. Beezi jaoks oli see piisavalt kole, et mitte kasutada. Rool ootas nagis oma aega, et mingile rajapillile külge keerata. Kahjuks oli rooli vahetükil mingi kala ja see tahtis minna 10mm liiga sügavale, et korralikult kinni keerata. 10mm oli piisavalt pikk maa, et roolikange tahapoole liigutada. Proovisin ühte kellegi poolt kokku keevitatud rooli, sellel puudus signaali rõngas, rool jäi liiga kaugele ja tuled ei keeranud välja.
Siim789 käest laenasin kolmanda rooli vahetüki ja sellega ei ulatunud mutter peale... Viimase vahetükiga oli sama jama ka Beezile proovides. Lõpuks läksin lihtsama vastupanu teed ja ostsin
Vahurke käest uue rooli koos vahetükiga.
Tavalised turvavööd on ohutumad kui rullikutega, kuid ainult siis kui need ka ära pingutada. Palju seda pingutamist ette ei tulnud. Pingutitega turvavööd on mugavam kasutada, eriti kui autoga sõidavad erinevad juhid. Aasta lõpus otsisin kasutatuid turvavöösid. Tartust saadeti vähekasutatud komplekt tootmisajaga 2019. Peale 2020 alguse ilutulestiku said uued vööd ka koheselt külge pandud. Enne paigaldamist tundusid küll väga ningelad asjad
Jaanuaris lisasin mootorile õlirõhukella anduri. Salongis oli alatasa juhikohal vaibal ja vaiba all vee loik. Vett jooksis salongi tuuleklaasi alumisest nurgast tihendi vahelt, selle lappisin grammi silikoniga kuni kunagi tuuleklaasi vahetuseks läheb. Jaanuari lõpp kujunes WinterCambi ettevalmistuste tähe all. Paigaldasin tulekustuti ja kasisin salongi veidi ning lisasin kleepsu tuuningu, mis kirjeldab selle auto tänavaliiklusesse saamise teekonda.
Ehituse lõpuks kaks pilti samast asjast aastase vahega.
Auto nüüd sõiduvalmis ja suur tänu kõigile toetajatele! Järgnevates postitustes saab rohkem kajastada erinevaid üritusi, kuhu autoga jõudnud olen.