21053 (Roadkill-VFTS), Tony_2106, 1992

21053 (Roadkill-VFTS), Tony_2106, 1992

Võimalus foorumi külastajatel oma Ladat lähemalt tutvustada
Foorumi reeglid
Autoteema pealkirja vormistamine:
Auto mudel, kasutajanimi, väljalaskeaasta n: 2107, Revolutsionäär, 1989
Tasuks lisada ka märgend kujul projekt-MUDEL n: projekt-2107

Teemasse palun lisada juttu oma masinast ja lisaks ka pildimaterjali.

Pildimaterjali üleslaadimisel kasutada võimalusel foorumi pakutud funktsionaalsust, sest välistelt saitidelt viidatud pildid kipuvad ajaga kaduma.
Kasutaja avatar
madmur
Foorumi haldaja
Postitusi: 151
Liitunud: 07 Dets 2010 15:02
Asukoht: Tallinn
Autod: 2105
Kontakt:

Re: 21053 (Roadkill-VFTS), Tony_2106, 1992

#81

Postitus Postitas madmur » 12 Okt 2018 10:41

Tony_2106 kirjutas:Mjah vaatasin, et CodeVaruosadel on ülikiire teenindus. Pani mind hämmastama kohe. 2 päeva umbes ja juba kaup kohaletoomiseks valmis.

Kui kohapeal laoseis olemas, siis oleks patt, kui kauem :)

Mul sellest nädalast sarnane kogemus. Teisipäeval tellisin ja eile kullerfirma helistas, et täna, reedel saan kätte.

Et nädalapäevad enne seda käisin Veerennis ka uudistamas, siis jäi mulje, et hinnad codes mitmetel detailidel soodsamad.
N. Siin teemas räägitud 05 esivõre oli Veerennis kahte tüüpi nagu müüja mulle seletas nn. "originalnõi", mille alumine ja ülemine pind on krobelise/kareda viimistlusega ja replica, millel siis mainitud pinnad siledad (kriimustusted paistavad rohkem välja). Hind oli mäletamistmööda 12 vs 8 kohalikku.

Kasutaja avatar
kristjan92
Ladaklubi Liige
Postitusi: 762
Liitunud: 08 Jaan 2007 22:14
Asukoht: Tamsalu
Autod: Lada Nova 21053 92' , Seat Cordoba 01'

Re: 21053 (Roadkill-VFTS), Tony_2106, 1992

#82

Postitus Postitas kristjan92 » 12 Okt 2018 13:14

Puksid kui sellised enda huvides telliks polüretaanist ehk näiteks Mägilane (Lõuna-Eesti) või Vahur (Tallinna külje all). ;)
Tehnika lolli käes on vanaraud!
Autosõit on nagu keeleoskus – seda tuleb praktiseerida; lõputult praktiseerida.

Kasutaja avatar
Tony_2106
Foorumi kasutaja
Postitusi: 563
Liitunud: 06 Dets 2011 20:36
Asukoht: Tallinn, Harjumaa
Autod: VAZ 21063 ja VAZ 21053
Kontakt:

Re: 21053 (Roadkill-VFTS), Tony_2106, 1992

#83

Postitus Postitas Tony_2106 » 24 Okt 2018 04:44

kristjan92 kirjutas:Puksid kui sellised enda huvides telliks polüretaanist ehk näiteks Mägilane (Lõuna-Eesti) või Vahur (Tallinna külje all). ;)


Viimasel ajal olengi tellinud osasid asju Mägilase käest (Lõuna-Eestist).

Facebookist leidsin hiljuti postituse, kus pakuti Niva plokikaant ja Stingeri väljalaskekollektorit koos ülejäänud väljalaskesüsteemiga. Väideti, et tema oma kontole ligi ei saa, et kandku ma raha ta sõbra arvele. Sai siis nii tehtud, kuna eeldasin, et äkki on tegu alimentide või muuga. Nüüd oli hiljuti saabunud 22-ne kuupäev. Kirjutasin postituse autorile, et ootan siiamaani seda väljalaset. Vabandas ja ütles, et ei olnud kodus, lisas, et homme on plaanis teele panna. Loodan, et see väljalase on ikka tulemas. Loodan, et pole petise otsa sattunud.

Kasutaja avatar
Tony_2106
Foorumi kasutaja
Postitusi: 563
Liitunud: 06 Dets 2011 20:36
Asukoht: Tallinn, Harjumaa
Autod: VAZ 21063 ja VAZ 21053
Kontakt:

Re: 21053 (Roadkill-VFTS), Tony_2106, 1992

#84

Postitus Postitas Tony_2106 » 25 Okt 2018 19:24

Vahepeal, sain kätte ka Saarema poiste tehtud klaasriidest detailid: kapoti, pagasiluugi koos tiivaga, koopalaiendid (esimesed ja tagumised), esispoileri (3-osalise) ning ka uksepolstrite asendused. Viimased pean muidugi ise välja lõikama, kuid pole hullu.

Samuti jõudsid kohale ka Rallipoest tellitud sisselaske kollektori flantsid, torud ja tihendid. Need tuleb mul ise kokku keevitada, kuid siis pean leidma kuskilt mingi joonise, mille järgi kollektor kokku keevitada. Seda ei saa ju lampi kokka lasta - torude kalded ja nurgad peavad olema täpselt tehtud.

DSC_0Dellorto_collect.jpg
DSC_0Dellorto_collect.jpg (83.31 KiB) Vaadatud 3516 korda

Kasutaja avatar
Lemz
Foorumi kasutaja
Postitusi: 41
Liitunud: 29 Juun 2017 22:27
Asukoht: Tallinn
Autod: 21063

Re: 21053 (Roadkill-VFTS), Tony_2106, 1992

#85

Postitus Postitas Lemz » 25 Okt 2018 19:29

Kui sa tahad et see asi töötaks ka siis selle keevitus viguriga mis sul kuskil pildil oli ära küll kollektorit keevitama hakka, punkti kinni ja lase kuskil kellegil korraliku aparaadiga kinni praadida.
"Tsäguli"21063 käre 1300 kuubikut

Kasutaja avatar
Tony_2106
Foorumi kasutaja
Postitusi: 563
Liitunud: 06 Dets 2011 20:36
Asukoht: Tallinn, Harjumaa
Autod: VAZ 21063 ja VAZ 21053
Kontakt:

Re: 21053 (Roadkill-VFTS), Tony_2106, 1992

#86

Postitus Postitas Tony_2106 » 25 Okt 2018 21:25

Lemz kirjutas:Kui sa tahad et see asi töötaks ka siis selle keevitus viguriga mis sul kuskil pildil oli ära küll kollektorit keevitama hakka, punkti kinni ja lase kuskil kellegil korraliku aparaadiga kinni praadida.


Nojah, sellel kellegil peab ikkagi joonis olema, mille järgi seda teha. Küsisin ka Rallipoest, kas neil on joonist, aga neil polnud, vastati, et on selle tarvis rakis. Mul sellist rakist pole. Kui oleks, siis oleks lihtsam. Ühe aparaadiga punktin kinni ja teisega siis korralik keevitus peale. Mingil ajal silmasin siin foorumis ka üht joonist webberite kollektori kohta, kus olid kalded ja kõik mõõdud peal, aga nüüd seda enam ei leia. Tooona sattusin sellele juhuslikult.

Kasutaja avatar
Tony_2106
Foorumi kasutaja
Postitusi: 563
Liitunud: 06 Dets 2011 20:36
Asukoht: Tallinn, Harjumaa
Autod: VAZ 21063 ja VAZ 21053
Kontakt:

Re: 21053 (Roadkill-VFTS), Tony_2106, 1992

#87

Postitus Postitas Tony_2106 » 22 Nov 2018 14:24

Taaas sai garaaži masinat kallistama mindud. Äge üllatus oli, kui garaažiukse avasin ja masinat piilusin. Nimelt kuna, garaaž on väga-väga-väga niiske, siis masina salongis olevad asjad hallitasid ning osad näpitsad olid kangestunud.

Sai siis maha kistud sisse- ja väljalaske kollektorid, veepumba rihmaratas ja sai üritatud ka alumist rihmaratast eemaldada, kuid tulutult. Pean midagi välja mõtlema, kuidas saada see rihmaratas küljest ära, ilma, et mootor liiguks samal ajal. Kellegil ideid, millega rihmaratast kinni hoida, et mutter lahti saada?

DSC_kolled_maas1.jpg
DSC_kolled_maas1.jpg (94.31 KiB) Vaadatud 3151 korda


DSC_al_rihmaratas.jpg
DSC_al_rihmaratas.jpg (86.31 KiB) Vaadatud 3151 korda

Mel
Ladaklubi Liige
Postitusi: 1370
Liitunud: 15 Juun 2002 11:54
Asukoht: Tallinn
Autod: 3x fwd, 5x rwd

Re: 21053 (Roadkill-VFTS), Tony_2106, 1992

#88

Postitus Postitas Mel » 22 Nov 2018 14:59

- Käik sisse, käsipidur peale ja pika varrega võtmega järsk tõmme

- Meiseli ja haamriga mutri nuki peale paar teravat lööki.

Kasutaja avatar
Tony_2106
Foorumi kasutaja
Postitusi: 563
Liitunud: 06 Dets 2011 20:36
Asukoht: Tallinn, Harjumaa
Autod: VAZ 21063 ja VAZ 21053
Kontakt:

Re: 21053 (Roadkill-VFTS), Tony_2106, 1992

#89

Postitus Postitas Tony_2106 » 22 Nov 2018 18:27

Mel kirjutas:- Käik sisse, käsipidur peale ja pika varrega võtmega järsk tõmme

- Meiseli ja haamriga mutri nuki peale paar teravat lööki.


Tänud soovituse eest! Sain veidi teistmoodi kätte.

Kasutaja avatar
Tony_2106
Foorumi kasutaja
Postitusi: 563
Liitunud: 06 Dets 2011 20:36
Asukoht: Tallinn, Harjumaa
Autod: VAZ 21063 ja VAZ 21053
Kontakt:

Re: 21053 (Roadkill-VFTS), Tony_2106, 1992

#90

Postitus Postitas Tony_2106 » 22 Nov 2018 18:37

Alguses, kui oli eemaldatud alumine rihmaratas ning esimene kaas, tegin igaks juhuks ka pildi, enne kui hakkasin keti ja hammasrattaid eemaldama.

DSC_Vana_keti_paigutus.jpg
DSC_Vana_keti_paigutus.jpg (118.92 KiB) Vaadatud 3102 korda


Siis sai eemaldatud kett koos muude jubinatega, mis eemaldamist vajas. Vahetasin keti ära, nii juhttalla kui ka pingutitallaga.

DSC_kett_hamakad_eemaldatud.jpg
DSC_kett_hamakad_eemaldatud.jpg (109.52 KiB) Vaadatud 3102 korda


DSC_nukaratas_kyljest.jpg
DSC_nukaratas_kyljest.jpg (77.08 KiB) Vaadatud 3102 korda


Asetasin tagasi ka veidi kõveraks läinud geniaalse julla (pildil märgitud punase ringiga). Pärast, kui olid juba kõik peaaegu paika pandud mõtlesin, et võtan selle ümmarguse, kõveraks läinud detaili uuesti ära mõttega, minna Lada kauplusesse ning soetada uus. Õnnetuseks astus Murphy Seadus mulle varbale ja see detail libises mul näppude vahelt välja ning kukkus õlipanni :kuri . Nüüd pean põhimõtteliselt terve mootori välja tõstma, et see sealt panni seest kätte saada. Samas nii või naa, tuleb mul ka sidurikomplekt vahetada.

DSC_julla_kukkus.jpg
DSC_julla_kukkus.jpg (119.85 KiB) Vaadatud 3102 korda

RLV
Foorumi kasutaja
Postitusi: 100
Liitunud: 28 Nov 2009 00:05
Asukoht: Lääne-Virumaa

Re: 21053 (Roadkill-VFTS), Tony_2106, 1992

#91

Postitus Postitas RLV » 22 Nov 2018 20:46

Magnetiga ei õnnestu seda karterist kätte saada?
Ketti vahetades nuka ja vända märgid jäid ikka paika?
Miks seda ketti üldse vaja vahetada oli?

MargusR
Foorumi kasutaja
Postitusi: 243
Liitunud: 20 Apr 2010 21:17
Asukoht: Rakvere
Autod: Subaru Forester 2009

Re: 21053 (Roadkill-VFTS), Tony_2106, 1992

#92

Postitus Postitas MargusR » 22 Nov 2018 22:05

Vända seibi mutri lahtilaskmise kõige jõhkram võte on keevitada 38mm padrunile ca 35 cm pikkune lehtraud külge ja see kombo asetada mutrile nii,et vasaku lanseka raamini jääb paarkümmend cm.Siis starterit ja lahti ta ongi.Ise nii korduvalt teinud,aga lanseka raamile enne kummiribakese peale pannud,et värvi minema ei lööks. :)
Vene raud on lollikindel iga ilmaga.

Kasutaja avatar
Tony_2106
Foorumi kasutaja
Postitusi: 563
Liitunud: 06 Dets 2011 20:36
Asukoht: Tallinn, Harjumaa
Autod: VAZ 21063 ja VAZ 21053
Kontakt:

Re: 21053 (Roadkill-VFTS), Tony_2106, 1992

#93

Postitus Postitas Tony_2106 » 23 Nov 2018 03:38

RLV kirjutas:Magnetiga ei õnnestu seda karterist kätte saada?
Ketti vahetades nuka ja vända märgid jäid ikka paika?
Miks seda ketti üldse vaja vahetada oli?


Pole magnetiga proovinud, kuna õlivann roostetab ja plaanis on see ka välja vahetada, koos sidurikomplekti, mootoripatjade ning starteriga. Olen üpris kindel, et ketti vahetades ei jäänud, nuka ja vända märgid ikka paika või ei jäänud. MA pole enne Lada mootori kallale läinud, see mu esimene kord ja tarrka mees ka kõrval polnud, kes oleks aidanud. Miks ketti vahetada? Eks ikka sellepärast, et kett teatavasti venib ajapikku välja, mis minu masina mootori puhul oligi juhtunud, keti juht- ning pingutitald olid ka kulunud. Eelmise omanikuna, kasutas masinat naisterahvas, kes vist ei hooldanud masinat korralikult.

Kasutaja avatar
kristjan92
Ladaklubi Liige
Postitusi: 762
Liitunud: 08 Jaan 2007 22:14
Asukoht: Tamsalu
Autod: Lada Nova 21053 92' , Seat Cordoba 01'

Re: 21053 (Roadkill-VFTS), Tony_2106, 1992

#94

Postitus Postitas kristjan92 » 23 Nov 2018 08:08

Kui foorumist ei viitsi otsida tarkusteri siis soovitan soetada raamat mis oleks alati võtta ning ka tarkuse teri.
Pilt
Tehnika lolli käes on vanaraud!
Autosõit on nagu keeleoskus – seda tuleb praktiseerida; lõputult praktiseerida.

Kasutaja avatar
Tony_2106
Foorumi kasutaja
Postitusi: 563
Liitunud: 06 Dets 2011 20:36
Asukoht: Tallinn, Harjumaa
Autod: VAZ 21063 ja VAZ 21053
Kontakt:

Re: 21053 (Roadkill-VFTS), Tony_2106, 1992

#95

Postitus Postitas Tony_2106 » 23 Nov 2018 09:29

kristjan92 kirjutas:Kui foorumist ei viitsi otsida tarkusteri siis soovitan soetada raamat mis oleks alati võtta ning ka tarkuse teri.
Pilt


mul on see raamat olemas :

Pilt

Kasutaja avatar
kristjan92
Ladaklubi Liige
Postitusi: 762
Liitunud: 08 Jaan 2007 22:14
Asukoht: Tamsalu
Autod: Lada Nova 21053 92' , Seat Cordoba 01'

Re: 21053 (Roadkill-VFTS), Tony_2106, 1992

#96

Postitus Postitas kristjan92 » 23 Nov 2018 10:35

Väga hea et sul raamat olemas, sealt leiad kõik vajaliku mis sul juba tehtud. Saad oma teadmisi kontrollida sealt siis.
Edu projektiga.
Tehnika lolli käes on vanaraud!
Autosõit on nagu keeleoskus – seda tuleb praktiseerida; lõputult praktiseerida.

Kasutaja avatar
Tony_2106
Foorumi kasutaja
Postitusi: 563
Liitunud: 06 Dets 2011 20:36
Asukoht: Tallinn, Harjumaa
Autod: VAZ 21063 ja VAZ 21053
Kontakt:

Re: 21053 (Roadkill-VFTS), Tony_2106, 1992

#97

Postitus Postitas Tony_2106 » 28 Nov 2018 16:46

Niisiis, vahepeal soetasin pika varrega painduva magneti. Pisikese sonkimise tagajärjel sain ma selle pisikese jubina õlivannist kätte :)

https://www.tooriistamarket.ee/et/magnetvars-530mm

IKH7000_S_1_web.jpg
IKH7000_S_1_web.jpg (13.39 KiB) Vaadatud 2675 korda

Kasutaja avatar
Tony_2106
Foorumi kasutaja
Postitusi: 563
Liitunud: 06 Dets 2011 20:36
Asukoht: Tallinn, Harjumaa
Autod: VAZ 21063 ja VAZ 21053
Kontakt:

Re: 21053 (Roadkill-VFTS), Tony_2106, 1992

#98

Postitus Postitas Tony_2106 » 22 Dets 2018 08:10

Täna jõudis pisike pakk natuke sportlikumate jubinatega minuni.

Flantsid 4x98, 20mm. (1 paar); Reg. nukaratas. ning Hüdrokäsipidur koos silindriga. Kõrgus 45cm.

Tulemas on veel Tugevad sarniirid Lada Sport.; Tugevad mootoripadjad. ; teine paar Flantse 4x98, 20mm ning komplekt tikkpolte koos mutritega (kõigile 4-le rattale).

DSC_0307.JPG
DSC_0307.JPG (81.08 KiB) Vaadatud 2258 korda

Kasutaja avatar
Tony_2106
Foorumi kasutaja
Postitusi: 563
Liitunud: 06 Dets 2011 20:36
Asukoht: Tallinn, Harjumaa
Autod: VAZ 21063 ja VAZ 21053
Kontakt:

Re: 21053 (Roadkill-VFTS), Tony_2106, 1992

#99

Postitus Postitas Tony_2106 » 29 Dets 2018 06:14

Hetkel kaalun ma taas mootorit vahetada. 05-e pealt võtaksin selle, 2103 blokiga mootori maha ja lükkaksin valge masina 011 blokiga mootori asemele. 2105-le siis plaanis 2 varjanti, mille vahel hetkel kõhklen: 1.7 või 1.8L.

VäikselMägilasel siis on pakkuda järgmised varjandid: nende vahel valingi

(a)
Niva 21213 1.7L mootori alumine ots, 80mm vänt,(siduriga)
+ Niva 21213 plokikaan koos karpaga, uus plokikaane tihend kaasa

(b)
Niva 2130 1.8L mootori alumine ots, 84mm vänt (siduriga)
+ Niva 21213 plokikaan koos karpaga, + uus plokikaane tihend kaasa

(c)
Uus/kasutamatta Niva 2130 mootoriplokk (2mm kõrgem, kui 213 plokk) - 390.-
+ Niva 21213 plokikaan koos karpaga, uus plokikaane tihend kaasa


Valgele masinale, peaks selle võibolla vaatama:

Uus/kasutamatta 21011 plokikaan, koos klappide/vedrudega - 120.-

Kasutaja avatar
Tony_2106
Foorumi kasutaja
Postitusi: 563
Liitunud: 06 Dets 2011 20:36
Asukoht: Tallinn, Harjumaa
Autod: VAZ 21063 ja VAZ 21053
Kontakt:

Re: 21053 (Roadkill-VFTS), Tony_2106, 1992

#100

Postitus Postitas Tony_2106 » 04 Jaan 2019 16:53

Täna hommikul tegin tellimuse Code Varuosad Oü-le. Üllatus ole see, kui kiirelt saadeti arve, mille kohe tasusin ja juba õhtul sain asjad kätte. Saabusid siis järgmised detailid:

Käigukasti padi 5k.k. 2105 - 1 tk.
Rooliotsade vahekinnitus 2101 - 4 tk.
Ülemine õõtshoova polt 2101 - 2 tk.
Alumine õõtshoova polt 2101 - 2 tk.
Esipõlle plekk 2105 - 1 tk.
Esim. vasak. tungraud kronstein lühike 2101 - 1 tk.
Esim. parem. tungraud kronstein lühike 2101 - 1 tk.
Uksekinnitus polt 2101 - 30 tk.
Piduri- ja bensiinitoru düübel 50tk. - 2 tk.
Tungraud 2101 - 1 tk.


Mine “Külastajate autod”

Kes on foorumil

Kasutajad foorumit lugemas: Registreeritud kasutajaid pole ja 7 külalist