21053 (Must Lammas), Tony_2106, 1992

21053 (Must Lammas), Tony_2106, 1992

Võimalus foorumi külastajatel oma Ladat lähemalt tutvustada
Foorumi reeglid
Autoteema pealkirja vormistamine:
Auto mudel, kasutajanimi, väljalaskeaasta n: 2107, Revolutsionäär, 1989
Tasuks lisada ka märgend kujul projekt-MUDEL n: projekt-2107

Teemasse palun lisada juttu oma masinast ja lisaks ka pildimaterjali.

Pildimaterjali üleslaadimisel kasutada võimalusel foorumi pakutud funktsionaalsust, sest välistelt saitidelt viidatud pildid kipuvad ajaga kaduma.
Kasutaja avatar
Tony_2106
Foorumi kasutaja
Postitusi: 688
Liitunud: 06 Dets 2011 20:36
Asukoht: Tallinn, Harjumaa
Autod: VAZ 21063 ja VAZ 21053
Kontakt:

Re: 21053 (Must Lammas), Tony_2106, 1992

#381

Postitus Postitas Tony_2106 » 19 Mär 2020 00:31

logman kirjutas:See leitud videopakk unusta ära, mees. Mitte midagi asjalikku seal pole. Lihtsalt pole.


Arvan, et pisut on kasu ka nendest neljast videost. Kui varem pole klappe nt. seadistanud. Nüüd sättisin klapid selle 4-da video järgi paika. Enam pole rasket kohta, mootori keeramisel, nagu oli peale eelmist klappide reguleerimist.

Kasutaja avatar
logman
Ladaklubi Liige
Postitusi: 3936
Liitunud: 29 Nov 2004 23:46
Asukoht: Mulgi ja Sakala vahel vibreerin
Autod: 1,3 "vasmjorka", 1,2 "kopeika", 1,4d vollwaagen
Kontakt:

Re: 21053 (Must Lammas), Tony_2106, 1992

#382

Postitus Postitas logman » 19 Mär 2020 07:41

"Raske koht" on mitmeti mõistetav termin.
Kui mootoris kompressiooni ei teki, siis ka see "raske koht" puudub.

Kasutaja avatar
Tony_2106
Foorumi kasutaja
Postitusi: 688
Liitunud: 06 Dets 2011 20:36
Asukoht: Tallinn, Harjumaa
Autod: VAZ 21063 ja VAZ 21053
Kontakt:

Re: 21053 (Must Lammas), Tony_2106, 1992

#383

Postitus Postitas Tony_2106 » 19 Mär 2020 07:48

Piilusin veidi seda, eelpool soovitatud kanalit "Теория ДВС" https://www.youtube.com/user/WerwWolf666.

Leidsin sealt pikki Ladadega seonduvaid videosid, mida annab läbi vaadata. Lisaks ühe projekti, millel vist otsest esitlusloendit polnud, kuid leidsin vähemalt 10 osa (Теория ДВС "ПРОЕКТ - Двигатель 21213 1.9L 8v": Часть 1-10). Eeldan, et antud seerias on neid osasid veel. Pikim oli vist pea 2h.

Kasutaja avatar
Tony_2106
Foorumi kasutaja
Postitusi: 688
Liitunud: 06 Dets 2011 20:36
Asukoht: Tallinn, Harjumaa
Autod: VAZ 21063 ja VAZ 21053
Kontakt:

Re: 21053 (Must Lammas), Tony_2106, 1992

#384

Postitus Postitas Tony_2106 » 19 Mär 2020 07:50

logman kirjutas:"Raske koht" on mitmeti mõistetav termin.
Kui mootoris kompressiooni ei teki, siis ka see "raske koht" puudub.


"Raske koht" oli vist siis, kui klappide regull nihu läks ja klapp vastu kolbi õrnalt käis. Aga nüüd tegin uuesti selle reguleerimise ära ja seda hetke ei tähendanud enam. Eeldan, et nüüd läks see töö õieti. Eks see täna näha ole, kui lõpetan eile pooleli jäänud töö ja üritan masinat käivitada. Esialgu panin süütejuhtmed tagasi nii, nagu nad jagajal on.

Kasutaja avatar
logman
Ladaklubi Liige
Postitusi: 3936
Liitunud: 29 Nov 2004 23:46
Asukoht: Mulgi ja Sakala vahel vibreerin
Autod: 1,3 "vasmjorka", 1,2 "kopeika", 1,4d vollwaagen
Kontakt:

Re: 21053 (Must Lammas), Tony_2106, 1992

#385

Postitus Postitas logman » 19 Mär 2020 08:11

Kas selle osa oma asjade juures ikka kindlasti üle vaatasid, mis su klappide sirgsust ja pidavust puudutab?

Kasutaja avatar
Viin
Foorumi kasutaja
Postitusi: 770
Liitunud: 22 Aug 2008 21:35
Asukoht: Pärnumaa/Tallinn
Autod: BA3 2105 & Riva Junior
Kontakt:

Re: 21053 (Must Lammas), Tony_2106, 1992

#386

Postitus Postitas Viin » 19 Mär 2020 09:11

Tony_2106 kirjutas:
logman kirjutas:"Raske koht" on mitmeti mõistetav termin.
Kui mootoris kompressiooni ei teki, siis ka see "raske koht" puudub.


"Raske koht" oli vist siis, kui klappide regull nihu läks ja klapp vastu kolbi õrnalt käis. Aga nüüd tegin uuesti selle reguleerimise ära ja seda hetke ei tähendanud enam. Eeldan, et nüüd läks see töö õieti. Eks see täna näha ole, kui lõpetan eile pooleli jäänud töö ja üritan masinat käivitada. Esialgu panin süütejuhtmed tagasi nii, nagu nad jagajal on.


Enne kui päris kokku paned mõõda kompressioon ära. Mitu klappi kõverad olid?
Kui nuka ja vända märgid on paigas siis säde tuleb keerata neljandasse silindrisse.

Kasutaja avatar
Tony_2106
Foorumi kasutaja
Postitusi: 688
Liitunud: 06 Dets 2011 20:36
Asukoht: Tallinn, Harjumaa
Autod: VAZ 21063 ja VAZ 21053
Kontakt:

Re: 21053 (Must Lammas), Tony_2106, 1992

#387

Postitus Postitas Tony_2106 » 19 Mär 2020 11:49

logman kirjutas:Kas selle osa oma asjade juures ikka kindlasti üle vaatasid, mis su klappide sirgsust ja pidavust puudutab?


Need klapid olid komplektis koos plokikaanega, seega eeldan, et see töö oli minu eest enne tehtud, kuna igal klapil oli number peal, kus ta käib.

Kasutaja avatar
Tony_2106
Foorumi kasutaja
Postitusi: 688
Liitunud: 06 Dets 2011 20:36
Asukoht: Tallinn, Harjumaa
Autod: VAZ 21063 ja VAZ 21053
Kontakt:

Re: 21053 (Must Lammas), Tony_2106, 1992

#388

Postitus Postitas Tony_2106 » 19 Mär 2020 11:51

Viin kirjutas:Enne kui päris kokku paned mõõda kompressioon ära. Mitu klappi kõverad olid?
Kui nuka ja vända märgid on paigas siis säde tuleb keerata neljandasse silindrisse.


Mul on tunne, et leidsin täna vea üles, mis seda imelikku heli käivitamisel tekitas. Nimelt kahtlustan, et starteriga võis midagi juhtuda.

Kasutaja avatar
Viin
Foorumi kasutaja
Postitusi: 770
Liitunud: 22 Aug 2008 21:35
Asukoht: Pärnumaa/Tallinn
Autod: BA3 2105 & Riva Junior
Kontakt:

Re: 21053 (Must Lammas), Tony_2106, 1992

#389

Postitus Postitas Viin » 19 Mär 2020 12:14

Tony_2106 kirjutas:
logman kirjutas:Kas selle osa oma asjade juures ikka kindlasti üle vaatasid, mis su klappide sirgsust ja pidavust puudutab?


Need klapid olid komplektis koos plokikaanega, seega eeldan, et see töö oli minu eest enne tehtud, kuna igal klapil oli number peal, kus ta käib.


Panid nüüd uue kaane koos klappidega?

Kasutaja avatar
Tony_2106
Foorumi kasutaja
Postitusi: 688
Liitunud: 06 Dets 2011 20:36
Asukoht: Tallinn, Harjumaa
Autod: VAZ 21063 ja VAZ 21053
Kontakt:

Re: 21053 (Must Lammas), Tony_2106, 1992

#390

Postitus Postitas Tony_2106 » 19 Mär 2020 12:29

Viin kirjutas:Panid nüüd uue kaane koos klappidega?


Ei pannud, Kaas ja klapid on samad. Aga tegin täna video. Esimeses pooles on starter küljes ja vahepeal võtsin starteri küljest, et kontrollida, kas heli on sama. Tundus, et viga ongi vist starteris .... vist.

Video: https://www.youtube.com/watch?v=Xt67ghMyY6I

Kasutaja avatar
logman
Ladaklubi Liige
Postitusi: 3936
Liitunud: 29 Nov 2004 23:46
Asukoht: Mulgi ja Sakala vahel vibreerin
Autod: 1,3 "vasmjorka", 1,2 "kopeika", 1,4d vollwaagen
Kontakt:

Re: 21053 (Must Lammas), Tony_2106, 1992

#391

Postitus Postitas logman » 19 Mär 2020 14:03

Tähendab, et sul on nüüd seesama kaas koos samade klappidega peal, mis peale ketimajanduse laialilendamist kolbidesse jäljed pressisid?
Ja sa ei võtnud klappe kaanest välja, ei kontrollinud nende säärte sirgsust ega taldrikute pidavustki mitte?
Lihtsalt timmisid klapivahed video järgi paika ja loodad pimedale juhusele, et gaasijaotus ellu jäi?
Niimoodi vää?

Kasutaja avatar
Tony_2106
Foorumi kasutaja
Postitusi: 688
Liitunud: 06 Dets 2011 20:36
Asukoht: Tallinn, Harjumaa
Autod: VAZ 21063 ja VAZ 21053
Kontakt:

Re: 21053 (Must Lammas), Tony_2106, 1992

#392

Postitus Postitas Tony_2106 » 19 Mär 2020 17:15

logman kirjutas:Tähendab, et sul on nüüd seesama kaas koos samade klappidega peal, mis peale ketimajanduse laialilendamist kolbidesse jäljed pressisid?
Ja sa ei võtnud klappe kaanest välja, ei kontrollinud nende säärte sirgsust ega taldrikute pidavustki mitte?
Lihtsalt timmisid klapivahed video järgi paika ja loodad pimedale juhusele, et gaasijaotus ellu jäi?
Niimoodi vää?


Põmst jah :) vahest võiks ju pime juhus ka lootust anda.

Vaalo
Foorumi kasutaja
Postitusi: 136
Liitunud: 01 Nov 2007 16:24
Asukoht: Tallinn
Autod: vaz 2101, vaz 21033

Re: 21053 (Must Lammas), Tony_2106, 1992

#393

Postitus Postitas Vaalo » 19 Mär 2020 17:34

Klappide pidavuse kontrollimine ei ole nii raske protseduur, et see tegemata jätta kui kaas maas on aga siiski ei raatsi klappe välja võtta...

kriss-sten
Foorumi kasutaja
Postitusi: 206
Liitunud: 15 Aug 2011 14:36
Asukoht: Keila
Autod: lada 21063 85a

Re: 21053 (Must Lammas), Tony_2106, 1992

#394

Postitus Postitas kriss-sten » 19 Mär 2020 19:10

Vaata need klapid kindlasti üle.
On see kiiruga kokkupanek seda väärt, et arvatavasti veidi ajapärast pead jälle kõik laiali lammutama? Tee 1kord ja korralikult,kuid see lihtsalt minuarvamus.

Kasutaja avatar
ToM
Foorumi kasutaja
Postitusi: 1049
Liitunud: 26 Juun 2007 00:24
Asukoht: Kohila/Tallinn
Autod: 2107, 2101

Re: 21053 (Must Lammas), Tony_2106, 1992

#395

Postitus Postitas ToM » 19 Mär 2020 19:25

Arusaamatuks jääb siis miks üldse kaane maha võtsid ?
m'kay

Kasutaja avatar
Tony_2106
Foorumi kasutaja
Postitusi: 688
Liitunud: 06 Dets 2011 20:36
Asukoht: Tallinn, Harjumaa
Autod: VAZ 21063 ja VAZ 21053
Kontakt:

Re: 21053 (Must Lammas), Tony_2106, 1992

#396

Postitus Postitas Tony_2106 » 19 Mär 2020 19:29

ToM kirjutas:Arusaamatuks jääb siis miks üldse kaane maha võtsid ?


Tahtsin näha, kas klapid olid kolbidele jälgi jatnud või mitte. Mõtlesin, et äkki peaks kerged süvendid klappide tarvis kolbidele sisse tegema.

Kasutaja avatar
Tony_2106
Foorumi kasutaja
Postitusi: 688
Liitunud: 06 Dets 2011 20:36
Asukoht: Tallinn, Harjumaa
Autod: VAZ 21063 ja VAZ 21053
Kontakt:

Re: 21053 (Must Lammas), Tony_2106, 1992

#397

Postitus Postitas Tony_2106 » 19 Mär 2020 19:34

Vaalo kirjutas:Klappide pidavuse kontrollimine ei ole nii raske protseduur, et see tegemata jätta kui kaas maas on aga siiski ei raatsi klappe välja võtta...


No jah... See must masin on mul õppimise eesmärgil ostetud, kui "Valget Daami" remontima hakkan, siis seal plaanis kõik korralikult teha. Hetkel on Ladale mõeldud väiksem/kergem starter peal, mis sai soetatud vist Rallipoe kaudu.

Maario2106s
Foorumi kasutaja
Postitusi: 63
Liitunud: 30 Sept 2019 22:13
Autod: 2106

Re: 21053 (Must Lammas), Tony_2106, 1992

#398

Postitus Postitas Maario2106s » 19 Mär 2020 19:40

No. Jopakolla, ma sain ikka korralikult naerda, kui seda kõike lugesin. Esiteks 98% on kõik need klapid sul kõverad mis vasta kolbi käinud on onju! Teiseks, sul pole sellel mootoril kompressiooni, sest klapid on kõverad! sellest ka see vaba pöörlemise hääl ja starteriga pole siin mingit probleemi. Igakord, kui sa plokikaane maha võtad pead ka uue tihendi panema. Klappide pidavust oleks saanud kontrollida, kui oleksid klapid kinnises asendis sisse-välja laske avadesse diislit-bena vms valanud, oleksid kohe teada saanud mis teema on.Kui klapid läbi jooksevad vedeliku on asi perses naguini. Uued klapid, kui paigaldad sovelda need kaande ka enne! :puzzled

Kasutaja avatar
Tony_2106
Foorumi kasutaja
Postitusi: 688
Liitunud: 06 Dets 2011 20:36
Asukoht: Tallinn, Harjumaa
Autod: VAZ 21063 ja VAZ 21053
Kontakt:

Re: 21053 (Must Lammas), Tony_2106, 1992

#399

Postitus Postitas Tony_2106 » 19 Mär 2020 19:52

Maario2106s kirjutas:No. Jopakolla, ma sain ikka korralikult naerda, kui seda kõike lugesin. Esiteks 98% on kõik need klapid sul kõverad mis vasta kolbi käinud on onju! Teiseks, sul pole sellel mootoril kompressiooni, sest klapid on kõverad! sellest ka see vaba pöörlemise hääl ja starteriga pole siin mingit probleemi. Igakord, kui sa plokikaane maha võtad pead ka uue tihendi panema. Klappide pidavust oleks saanud kontrollida, kui oleksid klapid kinnises asendis sisse-välja laske avadesse diislit-bena vms valanud, oleksid kohe teada saanud mis teema on.Kui klapid läbi jooksevad vedeliku on asi perses naguini. Uued klapid, kui paigaldad sovelda need kaande ka enne! :puzzled


Tore, kui suutsin praegusel süngel ajal, veidi tuju tõsta ja kedagi korralikult naerma ajada. Aga mis puudutab nüüd klappe ja muud, siis ootan puhkust, siis on rohkem aega päeval asju rahus vaadata. Hetkel on tihe töögraafik ja see ei lase korralikult süveneda asjadesse. Peale tööd garaažis olles, mõte ei tööta ning siis ei viitsi ma midagi korralikult teha.

n6ps
Foorumi kasutaja
Postitusi: 43
Liitunud: 08 Juul 2019 20:14
Asukoht: Tartumaa
Autod: VAZ 2106

Re: 21053 (Must Lammas), Tony_2106, 1992

#400

Postitus Postitas n6ps » 19 Mär 2020 20:33

logman kirjutas:Tähendab, et sul on nüüd seesama kaas koos samade klappidega peal, mis peale ketimajanduse laialilendamist kolbidesse jäljed pressisid?
Ja sa ei võtnud klappe kaanest välja, ei kontrollinud nende säärte sirgsust ega taldrikute pidavustki mitte?
Lihtsalt timmisid klapivahed video järgi paika ja loodad pimedale juhusele, et gaasijaotus ellu jäi?
Niimoodi vää?



Ei ole hullu midagi, teemaomanik paneb mootori kokku, kutsub sõbra teise autoga vedama, esimene käik siksil sees sikutab nii 10-20km ja küll füüsika need klapid sirgeks tagasi tõmbab. :lol: :lol:


Mine “Külastajate autod”

Kes on foorumil

Kasutajad foorumit lugemas: Registreeritud kasutajaid pole ja 6 külalist